-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz
gabor9991
#39289
üzenetére
És még mindig ugyanúgy magadat cáfolgatod meg, csak próbálod fényezni.
Escort 500ekm ment, tehát állításod, hog biztosan tönkre fog menni.
2000km, meg 6000+km jelent.„Nálunk a céges sprinter 20 éve jár hetente németországba…”
Hát ja, ez 2 éves cég autót jelent, csak 10x túlzással. -
válasz
gabor9991
#39289
üzenetére
Már figyelem egy ideje ezt a darvinya fight-ot, de nem látom értelmét... Miért nem rejted el a hsz-eit és akkor probléma megoldva, nem kell folyton bizonygatni meg elemezgetni, hogy ki mit, miért állított meg hogyan támassza alá és mivel... Olyanok vagytok mint valami rossz házaspár, de komolyan

-
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#39287
üzenetére
Én nem látom az ellentmondást, segítesz megtalálni?
Azt írtam: minél öregebb egy autó annál több váratlan meghibásodást tud produkáln.
Ez szerintem teljesen érthető a piac is ezt árazza be amikor egy használt 25 éves eszkort 200 ezer egy új focus meg 8millió, nem értem számodra ezen mi nem egyértelmű?Az hogy az eszkortod nem romlott el 16000km alatt szerintem akkor sem nagy szám, ha előtted 20 év alatt ment 500ezret.A mondeóddal meg mentél 2000km-t és lógott a bele saját magad akartad bontóba vinni, ezért volt az ára 550 mikor megevetted, nem 5millió mint egy 1 évesnek.
A modeóddal nem indulnék el a balatonra se egy új mondeoval meg bátran elindulnék báhová
érted mi a különbség?A céges autókról meg soha nem állítottam, hogy 20 évig karbantartás nélkül járják hetente 2x németországot és millió km-t futott, csak nem tudod értelmezni amit olvasol és ezt szűröd le belőle.
#39288 flymi
Ha balesetben megsérül vagy bármilyen ok miatt sérül a rendszer és mehet bele szennyeződés akkor lehet hogy ki kell cserélni de így tervezetten karbantartás jelleggel én még nem hallottam ilyenről.
-
darvinya
titán
Vedd az figyelembe, hogy ez a km szám csak magán emberként futottam Escort-tal, ebbe még a Mondeo nincs benne.
Ha dolgoznék, akkor ez a szám 9.5 hónap alatt lenne meg, nem 16 hónap alatt.gabor9991
Gratula, mert folyamatosan ellentmondasz magadnak.
Mert ezek egyre csak nagyobb számban fordulnak elő ahogy egyre öregebb az autó.
A másik, hogy ez csak nálam futott km-t jelent, nem az élete alatt, ami ki tudja mennyi 5 digi számláló mellett.
Hírtelen új autó a céges, max. 4 éves. -
A Zéé
addikt
válasz
darvinya
#39280
üzenetére
még szerencse, hogy ennyi alatt nem kell autómentő. Ha kellene, akkor hozzám egy évben 2x kellene kijöjjön :D Szóval ez azért nem akkora érdem.
16 éve van jogsim, ez idő alatt levezettem közel félmillió km-t, mindenféle korú és állapotú kocsival, 2x kellett vontatni, meg 2x kellett eljönni elém, hogy biztos hazaérjek. -
válasz
dellfanboy
#39279
üzenetére
Hú... ez a rémálmom. Ezért a lehető legtávolabb állok, ahol az úri közönség rühell parkolni.
-
gabor9991
addikt
válasz
dellfanboy
#39283
üzenetére
[Ez] jó lehet
-
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#39280
üzenetére
Szombat van én ráérek

Igen, minél inkább öregebb egy autó annál több idős alkatrész van benne ami váratlanul meg tud hibásodni, ezzel szerintem ne is rugózzunk ez tény.Az eszkortod kibírt annyit hiba nélkül?16000km?Fantasztikus!Egy új autóban meg 30000km az előírás egy olajcserére
ennek a felét teljesíti az eszkort úgy hogy nem romlik el és nem nyúlt szerelő a motorhoz? Az nem semmi.
Elhiszem hogy nehéz gondolkodni de te sem hiszed hogy egy bármilyen normális cég szopatja magát egy öreg furgonnal
Természetesen 3-4 évente le vannak cserélve az autók, mint minden cégnél.Ezért nem állnak meg az út szélén. -
gabor9991
addikt
válasz
dellfanboy
#39279
üzenetére
1-2 ezres egy bontott, olcsóbb mint a ragasztó.
-
darvinya
titán
válasz
gabor9991
#39277
üzenetére
Akkor most magadnak mondtál ellent.
Mert ezek egyre csak nagyobb számban fordulnak elő ahogy egyre öregebb az autó.
Azért Escort 16.000+km alatt nem állt meg, nem kellett a sárga angyal, szerelő nem nyúlt a motorhoz.Megnézném azt 20 éves Spirter-t, ami min. 4.160.000km futott, s még eredeti a motorja, s még szerelőt sem látott.
-
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#39275
üzenetére
Szerencséd van.Ennyi.
Annak meg ne kelljen már örülni így a 21. században hogy 450 km-t kibír egy autó műszaki hiba nélkül
, a mai autók némelyike amiket szerinted 5 évre terveznek naponta megy ennyit.
Nálunk a céges sprinter 20 éve jár hetente németországba, van amikor heti kettőt fordul ez HETI 4000+ km! és ennyi idő alatt egyszer volt műszaki hiba amit a mercedes szervizben megcsináltak 1 nap alatt. -
válasz
Ace Ventura
#39273
üzenetére
Szia,
Tudok, van hozzá olvasóm meg szoft is. V. kerület Alkotmány utca környékén lakom, dobj egy privit és egyeztetünk helyszint meg időpontot. -
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#39270
üzenetére
Létezik ilyen öreg autóhoz ilyen? Majd utána érdeklődök.
Konkrétan nem félek, h bármi is elromlana rajta és nem jutnék haza. 3x hagyott eddig az út mellett, ebből egyszer az akksi halt le, kétszer pedig az AC pumpa, illetve a csatija miatt, vagyis már ismerem a tüneteket. -
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Ford Fusion 2007 1.4 benzin hibakódot tud olvasni valaki Bp-en, esetleg közvetlen vonzáskörzetben? -
válasz
ReFleXx
#39264
üzenetére
Igazad van,én kérek bocsánatot és még cimborámat is megkövezem amiért hülyeségeket mond.
Mit tudhat ő aki az Audinál pont az üzemanyagellátó rendszerek bizonyos részeit fejleszti és teszteli hosszú évek óta nap mint nap,szóval nem sok tapasztalata van szegénynek ezekkel.
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Focus MK3.5 1.5 ecoboost 182LE, 170e km és 5 év környékén mivel érdemes kalkulálni szerviz szempontjából? Mi az ami már jellemzően letérdel ilyen korban?
Kuplung új, fékek újak, jelenleg hibátlan az autó. A 20ezres kötelezők mind be voltak tartva. Olaj, víz nem fogy. Vezérlés volt cserélve gariban 50e környékén egy hibás vízpumpa miatt.Turbófeltöltőt pl nem igazán találtam hozzá a nagyobb magyar oldalakon, ha esetleg szükséges lenne a cseréje, a gyári meg gondolom horror lehet. Agyalok rajta, hogy megvegyem, mert 0km-es kora óta ismerem az autót, de jó lenne nagyjából felkészülni a várható alkatrész cserékre.
-
gabor9991
addikt
Ha attól tartasz, hogy az út szélén maradsz valahol, egy váratlan meghibásodás ellen én inkább kötnék valamilyen asszisztencia biztosítást, minthogy kicseréljek olyan alkatrészeket amik várható hogy elromlanak de még nincs bajuk.
Mert ezek egyre csak nagyobb számban fordulnak elő ahogy egyre öregebb az autó.#39268 ReFleXx :
Holnap hétvége, hátha folytatódik

-
ReFleXx
addikt
sorry sracok, meghalt a buli mara, mea culpa

-
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#39266
üzenetére
Ne csináljátok már! Elfogyott a popcorn...
Fura, h csak használom a kocsit és épp nincs semmi javítani való rajta. Persze van már terv a jövőre nézve. Tavasszal leszedem az aljáról a felületi rozsdafoltokat és lekezelem. De lesz még klíma hűtő csere is tartókonzollal.
Viszont az kifejezetten érdekelne, h szárító szűrőt is érdemes akkor màr cserélni?
5 éves tervben benne van egy páros küszöb csere is.
Akkura legutóbb rámérettem ha emlékeztek, lehet jövőre az is csereéretté válik. Nagyon nem szeretnék ünnepnap a világ végén lehervadt akkuval -15°C-ban vesztegelni egy gyerekkel a hàtsó ülésen.
A kötelezőkön kívül egyenlőre (csak) ennyit látok.
-
gabor9991
addikt
válasz
ReFleXx
#39264
üzenetére
Ne rontsd már el a napom, kíváncsi voltam hogy a járműmérnök véleményével szemben mi a valóság
Az is érdekelne hogy álló autón mit jelez a check engine.
De a leginkább az izgat hogy egy TDCI motorban az injektor hogyan tud anhengerfejbe üzemanyagot juttatni mikor már rossz?
-
K0zm0
aktív tag
válasz
gabor9991
#39242
üzenetére
Hát úgy tűnik!
Meg lett rendelve az új önindító, ha minden jól megy a jövő héten beszerelésre kerül! Nagyon remélem, hogy az lesz a baja!
Köszönöm addig is a segítséget, ha lesz valami fejlemény azért posztolok egyet mi lett a sztori vége. (Remélem, hogy sikerrel zárul!) -
-
válasz
darvinya
#39257
üzenetére
Hibakód olvasásnál azt írja az 1-es és 3-as hengerre,hogy Offset learning at max limit.
Eleinte csak az 1-es hengernél írta,egy 4-5 hónapja már a 3-asra is.
Járműmérnök cimborám szerint ez azt jelzi,hogy már kezd elhasználódni ez a 2 befecskendező.
Addig nincs nagy gond,amíg nincs check engine lámpa,de ez akkor is egy jel,hogy lassan felújítós lesz.
Szervizes ismerős is megerősítette ezt. -
válasz
vass1024
#39247
üzenetére
Az enyémben (2012-es MK3) jelenleg 328k van.
Diagnosztika alapján azt lehet leszűrni,hogy várhatóan a következő 30-50k alatt eljön a befecskendező felújítás ideje,de érezhető baja még nincs.
Kuplungja jó (ez a 2. benne),de itt is érezni hogy várhatóan a köv. Max 30-50k-n belül csereéretté válik (kettőstömegűvel együtt.Ennek már van egy kis hangja.)
Minden más tökéletesen működik az autón,a turboja is tökéletesen üzemel,a motor se csipegeti az olajat. -
troll81
addikt
Ma meg kaptam a nemzetközi egyezményes kezjelet egy focus kombitol... Nem túl régi darab jó 60 körüli fószer 100 as táblánál 125 körül poroszkaltam le villogott...
mondom oké. Lehuzodtam mellém ért mutogat
majd 180 nal elengete magát
. Meg vártam majd még egyszer ugyan ezt eljátszottuk.
majd hagytam a levében főni a vén...... aszt.
Jó buli lesz a focus ha össze áll, lesz meglepi itt ott
Az első jó élményem eddig az autoval.
-
válasz
robertka
#39237
üzenetére
Hogy ki lehet az tuti, szerintem valahol a HEC modulban állítottam át, de nem Forscan, hanem ELMconfig segítségével... Nem biztos a HEC, de sztem. csatlakozz rá, aztán nézd végig a moduloknál, viszont ne feledd a Page 2 és 3-at is csekkolni, mert van olyan modul ahol több fül is van.
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy Ford Focus 3 1.6 TDCi 116LE (2010-2014), érdeklődnék hogy van neki gyengepontja? Vagy akármi hibaforrás amiről tudni érdemes? Állítólag amit hallottam hogy a kuplungjuk nem túl erős szerkezet..
Mikor szokott esedékes lenni a kuplung, turbo esetleg az adagoló rendszer felújitása?
-
troll81
addikt
válasz
#27070592
#39241
üzenetére
Nem tudok mit tenni vele.
A helye kell egymásik autónak.
Vagy egy st facelift lesz vagy v50 t5 awd.
Lefut az év műszaki és annyi sajnos megy bontóba vagy export eladásra
Az ajtók alja a csomagter ajtó a 2 első sarvedo... Odavan.
Szinazonos nem találtam eddig.
Biztos meg lehet csinálni de nincs erőm hozzá.
-
gabor9991
addikt
Az egyik tippem az önindító volt. Még a végén vállalalhatok távdiagosztikát
Ennyi idősen az ilyen és hasonló hibák bármikor előjöhetnek, szerencsére egy önindító javítás ma már nem egy túl nagy összeg általában.
Plusz egy új akkumulátor és már el is van a dolog felejtve.
-
K0zm0
aktív tag
válasz
radi8tor
#39239
üzenetére
Legyen igazad! Ez egyébként télen jött elő hideg időben, de most úgy tűnik, hogy végleg beadhatta a kulcsot, mert most 7 fok van kint és nem akart indulni így sem. A csereakksit is lecuppantotta, mert az autó is figyelmeztetett miszerint "Low Battery".
Holnap mehetek a sajátomért, de ezek alapján önindítócserésnek néz ki. -
radi8tor
MODERÁTOR
Ha minden szupi de önindítózásnál megrántja az akkut, akkor az önindító lesz a hibás.
Arra figyelj, hogy ezek a próbálkozások mind csökkentik az akku élettartamát. Nekem pl zárlatos volt az önindító, de mondta a szaki, hogy tél előtt már cseréljek akkut, mert pórul járhatok. -
robertka
tag
Azt esetleg tudja valaki, hogy melyik modulban és hogy lehet kikapcsolni a jegesedés figyelmeztető hangot?
-
K0zm0
aktív tag
válasz
gabor9991
#39117
üzenetére
Meg lett a diagnosztika az autóra:
Elvileg amit "lát" az autó, tehát amire szenzor van kötve az kifogástalanul működik. A szaki rákötötte az autóját jumpstart kábellel, és megnéztük, hogy úgy mit mutat. Továbbra is leesik a felszültség 8.5V körülre indításkor. Hogy kizárjuk az izzítógyertyák hibáját, még hoz rá egy tesztelőt, amit be tud majd kötni az áramkörbe.
Ő azon a véleményen van, hogy az önindító lehet a ludas. Az alternátor nincs beállva, azt kézzel át lehet forgatni.
Szerencsétlen Mondeo már egy hete rostokol a parkolóban a ház előtt.
-
troll81
addikt
válasz
#27070592
#39232
üzenetére
Nem igazán találtam.
De egy tartalek meg van azzal el kell legyen a maradék műszaki t lefutja és bontóba fog kerülni eddig így néz ki.
Addigra meglesz a 450-60ezer km
Ha így halad. Nem igazából tudok mit kezdeni vele. Sajnálom mert jó nagyon meg így is. Hogy rozsdal itt ott
-
#27070592
törölt tag
Igen. Egy elöregedett generátor fesz-szabályzó, ha hagyja felugrálni a feszt 15V fölé is, az lehet hogy nem esik jól az izzóknak.
De van aki a rázós szahar utakban látja a hibát. Abban is lehet valami. Lehet hogy egy próbapadon, rázkódás nélkül ezer órát világítana a legolcsóbb izzó is.. ugyanez folyamatos vibráló üzemmódban estleg harmadolódik. -
flymi
addikt
válasz
#27070592
#39232
üzenetére
Érdekes dolog egyébként ez az izzó téma is. Van olyan autó, amiben tényleg rendszeresen cserélgetni kell az izzókat (ezer meg egy oka lehet, h miért) és van olyan, amiben max szökőévente egyszer kell, vagy annyiszor sem.
Hallottam már panaszt foglalat hibára, gyanítom, h a kábelezés is lehet ludas, beázás, generátor, felhasználás módja / szokások, ... -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81
#39228
üzenetére
Ha kevesebb mint egy év alatt 30k km az autó futása, az nálad nagyrészt pályát jelent, vagyis ha föltesszük hogy az átlagsebességed 100km/h és végig használtad a tompítottat, az némi algebra után 300 óra.
Vagyis ha veszel egy jóféle longlife izzót, az több évet is ki kell hogy szolgáljon. -
ldn218
tag
válasz
Balcsix
#39226
üzenetére
Léteznek olyan halogén izzók is, amelyek erősebb fényt adnak ki. Ebből kétféle létezhet: emelt teljesítményű, mely magasabb fogyasztással, magasabb teljesítménnyel rendelkezik a gyári megoldásnál, valamint az emelt fényerejű. Utóbbira alább kitérünk, előbbinek a hátránya az, hogy ezzel több hőt is termel, melynek köszönhetően károsíthatja az autó lámpatestét, legfőképpen a foncsort. A lámpatestek nem ennek a hőmennyiségnek az elviselésére lettek kialakítva, emiatt nem ajánljuk őket.
A másik típus, melyet emelt fényerejűnek hívunk, nem teljesítmény-növeléssel éri el a magasabb fényerőt, hanem a gyári izzókétól eltérő gyártástechnológiával. Ennek köszönhetően nem termel több hőt, nem károsítja a lámpatestet sem. Cserébe az élettartama rövidebb a gyári megoldásokénál, sok esetben annak felét éri csak el. Bár sokszor ezek az izzók néhány árnyalattal fehérebb fényt adnak gyári társaiknál, nem nevezhetőek xenon hatásúnak, mivel a színhőmérsékletük nem éri el a 4000K-t, legfeljebb megközelíti azt. Létezésük legfőbb oka nem a fehérebb színű fény, hanem az erősebb fénycsóva. -
Balcsix
senior tag
+1 az Osramra. Illetve az emelt fényerejű dolgokat meg nem árt kerülni, mert hamar szét égeti a foncsort...
-
flymi
addikt
válasz
molnarpeter
#39223
üzenetére
Elhiszem. Mindig ötös voltam hittanból.

Módosítanám a hsz-t így:
Lumenetnél szerintem nincs az izzókra garancia
Ettől még szerintem a felhasználás módja minden esetben más és más. -
#27070592
törölt tag
válasz
radi8tor
#39221
üzenetére
És két egyforma izzó sincs.
Egy éve Tungsram 120%+ izzót vettem, csak próbaképp. 250órát adnak meg élettartamra. Az egyik már kiégett. Igaz hogy nálam ha jár a motor akkor világít a tompított is, mindig, vagyis a megadott cirka 250órát tudta is az izzó. Úgyhogy nem vettem rossz néven a kiégést. -
flymi
addikt
válasz
#27070592
#39217
üzenetére
Én az Osramra voksolok, abszolút bevált. Nem is veszek bele mást. Most is rendeltem egy kisebb pakkot Lumenetről. Már várom, h megérkezzen a csomag.
Lumenetnél szerintem nincs az izzókra garancia, mert minden autó más (állapotra is), felhasználás körülményei is mások (magánszemély, taxis/fuvaros, stb...). Így elég nehéz lenne gariztatni egy égőt. De szerintem ha vásárlás után néhány nappal vagy egy héttel bedöglene az égő és ezt jelzed, akkor elképzelhető, h jófejségből cserélik. De még egyszer jelzem: szerintem.
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81
#39214
üzenetére
H4 a fl előtti Focusban van.
Az adatlapok szerint az emelt fényerő és a hosszú élettartam kizárják egymást.
De ha tényleg él az osram 4 éves garanciája, amit Molnarpeter is említ, akkor azt kell venni.
1500 óra, ha mindig föl van kapcsolva és 30km/h az átlagsebességed (nagyrészt város, kevés országút) az elvileg 45ezer kilométer futást ki fog szolgálni. És az cirka négy év. Stimmel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#27070592
#39213
üzenetére
Volt ilyen több wattos izzó munkalámpában (előző tulajnál), vétel után néztem, hogy szétolvadt a foncsor elég alaposan, szóval eszembe nem jutna betenni semmibe ilyet

Osram Ultra Life van a Golfban, lumenet ad rá valami 3-4 év garanciát is, érdemes náluk venni. Tungsram kínálatában is mintha láttam volna valami long life történetet, csak a gari miatt lett a másik. -
-
troll81
addikt
Sziasztok mk1 focus ba milyen izzót ajánlotok? H4 ha jól tudom de milyet amit nem kell évente cserélni.... Meg mekkora?

-
BaLee
addikt
Egy akkumulátor cserénél mennyire kell szervizbe vinni egy modernebb autót? Focus 1.6Ti-VCT 2017-ről van szó, még szerencsére semmi baja az akksijának, de lassan 5 éves lesz szóval bármikor aktuális lehet a kérdés.

Az én 20+ éves Mazdámban kicseréltem otthon az akksit, max a rádiót kell újraprogramozni, de nem tudom ezekben a modern kocsikban ez mennyire működik, mi állítódhat el, mit kell újra beállítani ilyesmire gondolok. Vagy simán kicserélhetem én is benne otthon?
-
Vebber
tag
válasz
se4ever2
#39205
üzenetére
Azt értem, hogy javítottak a korábbi 1.6 problémáin. Ha elolvasod a Molnarpeter által most linkelt cikket, ott is írnak róla.
Egyébként Én figyelmen kívül hagyom, a komputer által javasolt sebességi fokozatok használatát. Nagyon alacs fordulatot akar a motorra kényszeríteni, a spórolás jegyében. Városban pl., 50-es tempónál harmadiktól feljebb nem használom. Ez kb. 1400-1500-as fordulat.
-
Vebber
tag
válasz
molnarpeter
#39198
üzenetére
Köszi, guglival jól lefordítható a feliratos változat.
Ezzel a motorral tapasztalt hiba, fogy a hűtőfolyadék, amit már garanciálisan is javítottak, vízpumpára fogták, cserélték. Néhány tízezerrel később megint fogyni kezdett.
Érdekessége, hogy csak egy bizonyos szintig fogy le, a tartályban a minimum alatt kicsivel, onnan csak nagyon lassan, vagy semennyire.Fogy a fékfolyadék
Kb. két évente elfogyaszt egy -Varta- akkumulátort. Ezt a start/stop üzemen kívül helyezése úgy néz ki megszűnteti.
Nagyon bosszantó, nem csak a dízelnél, hogy télen csapadékos, fagyos időben az ajtók nem nyílnak, mert a kilincs odafagy az ajtóhoz.
-
se4ever2
aktív tag
válasz
Vebber
#39203
üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ! Michelin Alpin 6 gumikkal használom. Nem a filléreskedés miatt kérdeztem, csak kicsit “soknak” tartom a fogyasztást. A főnököm ugyanilyen évjáratú, csak 115 lovas Focusa 4,8-at eszik átlagban, pedig ő többet használja városban. A pálya alatt pedig az M0-át értettem. 🙂
A továbbfejlesztett 1.5 alatt mit értesz?
-
válasz
se4ever2
#39195
üzenetére
Kis lökettérfogatnál rel. "nagyobb" lehet a fogyasztás.
Galaxy 1.9pdtdi: 6.5 (116LE)
S-Max 2.tdci 6.3 - ez hiába erősebb (140LE), nagyobb motorral bíró, mégis kevesebbet evett kb. u.a felhasználás mellett, mint a vw érából származó Galaxy.#39197Balcsix
Valaki azt mondja, hogy miután meglátod először a fűtőszálakat már mindig zavarni fog a kilátásban.
Szerintem sem nem zavaró, csak ha utálja az autóját az ember. Mert akkor mindenben hibát fogsz látni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G1 - i7-10G I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

érted mi a különbség?
. bal elso kodlampa haz felso koptato resze letort.. a kerdesem, hogy ezt mivel ragasszam vissza? szelvedoragaszto?

majd hagytam a levében főni a vén...... aszt.





