-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz
Ace Ventura
#45599
üzenetére
de mi van az anyagban? Mert ha rommá ment a kuplung, akkor a kuplungszerkezeten túl kell egy kinyomó csapágy, folyadék is, lehet, hogy munkahenger, meg lendkerék is...
-
Ace Ventura
addikt
válasz
molnarpeter
#45598
üzenetére
Szigetszentmiklóson vagyok.
Rákérdeztem, nem tudja még....csak az anyagköltséget mondta.
Gyanítom, hogy ha az alkatrészt én veszem, akkor behozza a munkadíjon a kiesőt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Ace Ventura
#45593
üzenetére
Helyileg merre vagy? Kérdezz rá, hozott anyaggal mennyi a munkadíj. Vagy vidd el felújításra Jármű Mechanika Kft-hez.
-
A Zéé
addikt
az a relé nekem is kattog (egy ideje?). Régen nem zavart, viszont amióta feltűnt, az őrületbe kerget

20A bizti helyére be lehet rakni a 30A-t fizikailag, de ugye a biztosíték elsősorban a vezetékek, és a rajta levő eszközök védelmében van, szóval nem célszerű nagyobbat rakni, mint ami oda van kitalálva... -
flymi
addikt
Hali skacok!
Rég jártam errefelé.
Jómúltkor kaptam a nyakamba egy kis esőt. Elindítottam az ablaktörlőket és azt hallom, h mikor elindul és visszatér a helyére, akkor az anyós oldalon a biztosíték tábla felől kattan egyet valami. (Relé?)
Első és hátsó ablaktörlőnél is csinálja.
Más is tapasztalt ilyet? Ez mennyire normális?Illetve ha már biztosíték tába. Jól tudom, h 20-as biztosíték helyére be lehet tenni 30-ast is? A szivargyújtó biztosítéka elvileg ugye 20-as, de legutóbb mikor ránéztem 30-as volt benne. Mondjuk utána visszacseréltem 20-asra. Azt hittem kiment, de nem.
Van egy pohártartóba rakható elosztóm, annak a csatijában van egy üveg biztosíték az szállt el. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Ace Ventura
#45593
üzenetére
Van LUK szett 81000-ért és 34000-ért motorkódtól függően. A gyári szokott olyan lenni, hogy le kell adni a régit akkor érvényes az ár. De gondolom nem gyári lesz bele.
Szerintem a 34000-es ár az nem szettre vonatkozik, szóval 81000 a reális. Döntsd el hogy egyezkedsz a szerelővel (te veszed a motyót) vagy rábízod mit rendelt még a készlet mellé neked. -
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2007-es 1.4 benzines Ford fusionban kuplungcsere esedékes. Sajnos szétesett, és a szaki szerint az egész cserés.
Alkatrészre adott egy 106.000 Ft-os árajánlatot, és ehhez jön még hozzá a munkadíj, amit még nem tudok.
Kérdésem, hogy létezik, hogy eléggé túlárazott az alkatrész? Bárhol nézem féláron látok.
[link]
Valamit elnézek, vagy nettó átbaszás? -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81
#45587
üzenetére
3 henger kéziváltóval már az esztergomi Swiftekben is megvolt, 20+ évvel ezelőtt. Tegnap vezettem egy '97-es példányt, teljesen tuningmentes ezres motor, x100ezer kilométerrel. Ma is 6 liter alatt járnak vele, mindig indul, sosem volt baja.
Tipushibája hogy időnként meg kell tankolni.. és időnként fékbetét, gumi és új akku kell bele. Az még egy bikicsunáj blokk. -
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#45584
üzenetére
Te most szórakozol velem?
Egy 1999-es V6 fordra beírod hogy ezen még kellene dolgozni hogy ne fogyasszon sokat majd a sokadik (teljesen normális minden parasztkodást nélkülöző) kérésre hogy ez alatt mit értesz beírod a gugliba a "v8 v4 Mode" kifejezést és még te próbálsz ebből engem hülyének kihozni? -
troll81
addikt
válasz
darvinya
#45568
üzenetére
Azért ne szaladjunk bele ennyire az a vezérlő nem biztos hogy ennyire okos illetve könnyedén módosítható tartalommal bír.
Erre egy jó példa az én vezérlőm...
Otthon csak gyakoroltak rajta...nem ment a sok okosnak...pedig csak pár dolog lett moddolva.
Aki még a v6 bol lekapcsolna 3 hengert az vegyen 1.0 ecoobost fiestat és keszvan
-
patomi
őstag
ÚJ akkun filózom. Még jó ami van, nem is rég vettem .. .. csak néha olyan fura érzésem van, hogy bármikor vége lehet.
Szóval milyen javallott mk2 1.6b. focusba? Olvasok 50-60, 60-70 Ah akkut is meg 45-öt is. Nyilván indítóáram is fontos. -
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#45571
üzenetére
Gugliztam, most sem találtam semmit amire [itt] utaltál.
Sok autóban parazitagyújtás van ami eléggé behatárolná egyébként is a lehetőségeket.
Még ezer éve mikor ladával jártam előfordult néha hogy nem működött az összes henger, ilyenkor a tapasztalatom az az volt hogy a motor erőtlenné vált sokkal magasabb fogyasztás mellett (bár ez érthető itt mivel karburátoros a motor nem lehet az üzemanyagot a nem működő hengertől elvenni)
És még a hűtőfolyadékot is erősen melegitette a motor.
Szóval azért annyira mégsem lehet egyszerűen egy injektorlekapcsolással csökkenteni a fogyasztást szerintem. -
#21346560
törölt tag
Olyan gonoszak vagytok, ő csak jót akart!

-
A Zéé
addikt
válasz
diablo1984
#45572
üzenetére
De miért álljunk meg 2 hengernél? Akinek van/volt Trabantja, az tudja, hogy néha 1 henger is elég!
-
troll81
addikt
Mindig fel dob ez a fórum
-
diablo1984
veterán
válasz
gabor9991
#45570
üzenetére
Pedig tök egyszerű, az 1,5 TSI is a 4ből kettőt lekapcsol menet közben, akkor az 1,4 benyás focussal is meg lehet oldani, nem? Abban is van 4 henger, akkor kettőt kapcsoljunk le, mert miért ne, majd rajzolok róla én is egy gondolatot és az majd működik, mert kitaláltam. Ezt tudták a ladák/daciák is mikor 2-3 hengerrel indultak(persze ott is a takarékosság miatt), fordulatkor indult a többi(ha indult)

-
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#45568
üzenetére
És így hogy a szelepek ugyanúgy működnek tehát a levegőt beszivja-sűríti-öblíti adott henger de munkát nem végez nem lesz rosszabb inkább a hatásfoka?Nem lesz a motor járása kiegyenlítetlen?
Elméletben jól hangzik de a gyakorlatban ha ez ilyen egyszerű lenne akkor bármilyen hagyományos motornál egyszerűen lekapcsolná a vezérlő a befecskendezést részterhelésen és csökkenne a fogyasztás, na ehhez képest mindenféle bonyolult megoldásokkal faragnak néhány százaléknyit a fogyasztásból a mérnökök. -
darvinya
titán
FB Ford adok-veszek csoportban ez jött frissként.
[link]
Ha nem lennék családos megvenném.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Végre sikerült a negyediket is megpucolni, mehetnek a sarokba száradás után.
Az ammóniás cucc 0 fokban nem volt olyan hatékony, többet kellett kézzel dolgozni vele utána.


Koch Chemie - Reactive Wheel Cleaner (77704750) ha valakit érdekelne a szer.
-
darvinya
titán
Sziasztok
Jól gondolom, hibás az első szélvédőm, mert tegnapi jegesedésnél csak középen olvasztott?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Zoli-bácsi
#45548
üzenetére
nem tudom, hogy nálam a hibát mi okozta, tény, hogy az egyik zár néha megmakacsolta magát és nem zárt, belső gombra sem reagált, nem is volt benyomható a belső zárógomb, távirányítóval sem működött.
előbb szétszedésre, kiszedésre kenésre és visszaszerelésre jó lett, később ezt már szétszedés nélkül a zárnyelv egy pontját erősen megtolva egy villáskulccsal sikerült orvosolni, aztán egy darabig (hetek, hónapok) jó volt.
a neten sokfélét olvastam erről, szerelő mondott egy n+1. verziót, volt aki zárhibát azonosított, volt aki por miatti szorulást, volt aki a szerkezetben levő alkatrészek, rudazatok megnyúlását okolta, volt aki a karosszéria feszülését.
ezen okok közül bármelyik lehetett bármelyik esetben, mivel egymással nagyjából kölcsönhatásban vannak, így az alkalmazási sorrendtől is függhet kinek mitől javult meg, így utána ő arra az okra esküszik, ami értelemszerű.
én kiszedéssel, kenéssel, átmozgatással kezdenék, abból baj nem lehet, és szép lassan le lehet határolni hogy mi segít, ha van rá idő és lehetőség.
-
#21346560
törölt tag
Köszi nektek is!

-
#27070592
törölt tag
válasz
#21346560
#45542
üzenetére
A hely az elég szűk hátul a beszálláshoz legalábbis a legtöbb kupéban. A konteók szerint ezek a hátsó ülések csak alibiből kerülnek bele a tervekbe mert ha csak kétüléses/kétszemélyes lenne akkor a főbb piacokon magasabb adózás alá esnének ezek az autók.
Viszont az ajtónyitás probléma egy tipushiba a Mk1 Focusnál is, ott a jobb első ajtó belső kilincs alatti kis billenő kapcsoló szokott sz@rakodni. Kis átmozgatás után semmi baja.
Nem állítom hogy a Cougarban is ez a gond, de egy ránézést megér. Egykorúak a Mk1 Focussal. -
darvinya
titán
válasz
#21346560
#45539
üzenetére
Ajaj…valamelyik ajtó beázik s zárat áztatta.
Nézd végig ajtó kábelkorbács szigetelése ép-e, ajtó üvegnél szigetelés mindhol felfekszik, stb.
Zárat cserélned kell nem beázottra, ha már kapot vízet.#45542
Ülés kiemelő rendesen működik?
Anno '91-es 3 ajtós Escort-omnál úgy lehetet beülni hátra, hogy első ülésen erre szolgáló karral egy mozdulattal előre dönthető volt az üléstámla, és egész ülés kb. 10cm előre csúszott. -
#21346560
törölt tag
válasz
DeFranco
#45541
üzenetére
No majd jobban utánnajárok a mondeo.hu-n is jó ötleteket tudnak adni!
De srácok! Hogy mennyire kicsi a hely a hátsó beszálláshoz!

Azért azt gondoltam, hogy egy átlagos testalkatu ember még be tud szállni, de a 12 éves kislánynak is igazgatnia kell magát, hogy be/ki férjen!
Persze amikor bent ül, már imádja, mert nagyon kényelmes, és elég a hely, de be/kijutni!!! -
DeFranco
nagyúr
válasz
Zoli-bácsi
#45540
üzenetére
én is erre gondoltam, írtam is egy hosszabb litániát a zárkenési kalandjaimról, de ahogy olvasom csak távirányítóval problémás a nyitás.
ha a zárszerkezet szorulna kulccsal sem menne.
-
#21346560
törölt tag
-
válasz
Drughi
#45536
üzenetére
Az indexeket én sima Philips krómbúrásra cseréltem.
Esztétikusabb hogy az átlátszó lámpában nem a virít a sárga izzó,plusz a felfutási ideje is rövidebb,persze a ledtől még messze van.
Ami erősen piszkálja a csöröm,hogy ha a tompítottat nem is ledesítem (azért lehet lenne b@szogatás),a refimbe raknék egy H1 Osram ledet,azt a sün úgysem látja,hiszen a refi csak akkor megy ha nem jön szembe senki.
A tompított se lenne rossz,de az a Focusra még nincs engedélyezve még a németeknél sem.Cimborám Passatjához lehet kapni,az benne van a listában és hát kocsit komolyabban világít és szemből sem vakít el.
Mondjuk elsőként a bal ködlámpámat kéne kicserélni,kavicsot kapott,5felé fepedt az üveg…
Csak hát ugye előbb a 2 ajtó cseréjén legyek túl,aztán utána lehet matekozni a pénzzel.
-
darvinya
titán
válasz
#21346560
#45535
üzenetére
Elem gyengülés miatt nehezen veszi a jelet.
Mivel egybe van a rendszer IMO-val együtt, így azt nem érdemes megbolygatni.
Külön zár kezelő távirányítóval kell megoldani.
Ha nem akarsz külön zár nyitót hordani, akkor kulcsot kell áthangoltatni, de eredeti IMO egység másolatával.
Tehát, egy kulcsba két külön rendszert kell belerakni.
Külön IMO másolatot a tartalék kulcsból kimásolható. -
Drughi
addikt
válasz
ZolkoW
#45521
üzenetére
Helyzetjelzőből én is LED-et használok, mióta nálam van a fóka ( 2éve), városon belül jó látási viszonyoknál is mindig felkapcsolom inkább, főleg ha vakít a nap.
Yt-on láttam valami magyar videóblohger srác videóját, Ő cserélt LED-re indexet meg féklámpa izzót.
A lumenetről akarok rendelni izzót úgiys, ott meg csak minőségiek vannak, ugyis kell több féle is.
A féklámpán még gondolkodok, nem tudom vakítana-e a piros LED?! -
#21346560
törölt tag
Köszi-köszi!

Rögtön 1 kérdés!

Emlékszem, hogy típushiba az ajtók záródása/nem záródása távirányítóval...
Van valami megoldás? Szegény ez is nem nyílik/záródik távkapcsolva. -
válasz
#27070592
#45524
üzenetére
A mennyezetikben is osram van,a csomiban is,ugyanakkor cseréltem amikor a helyzetjelzőkben.
A gyári harmatgyenge sárgás W5W valami borzalom volt.
”Nyáron voltam műszakin, a mellettem vizsgázó Audi A6avant azzal kezdett hogy "rendszámvilágítás ledes, cserélni kell".”
Na ebbe kössenek bele a Focusnál,az gyárilag ledes,egyben van a csomagtérnyitó gombbal.
-
ZolkoW
őstag
ja, a rendszámvilágítás nekem is ledes, csak olyan régóta, hogy el is felejtettem
. De nekem is inkább pislákolós, csak legalább nem ég ki. 2-3 műszakin túl is van vele. de láttam már olyat, hogy konkrétan erősebb volt annak a fénye, mint a hátsó lámpáké, azért az már elég gáz szerintem. A tolatólámpa is tervben van, mert az elég életszerűtlen, hogy zavarjon valakit, ha túl fényes, cserébe hasznos.
Belső világításból aliról vettem, nem bántam meg, de az 5W5 helyére vett cucc azért elég necces volt gyári állapotában, olyan forró lett 12 voltos (még csak nem is 13,5...) tápra kötve, hogy kiforrasztott magából egy diódát. Rendberaktam, jó, de csak óvatosan ezekkel... -
A Zéé
addikt
válasz
#27070592
#45524
üzenetére
rendszám világítás nekem is LED, de a visszafogottabb fajta, 2x műszakizott már le vele az autó. A Fiestában a helyzetjelzők voltak LED-ek, mert a sima izzók átlag 2 hetet bírtak, legalább 2x vizsgázott nálam úgy, és a mostani tulajánál is azok vannak még benn, azokért sem szóltak. De lehet, hogy csak szerencsém volt mindig, nem tudom.
-
#27070592
törölt tag
Lehet hogy szép lassan csökken a büntetési/belekötési inger, majd az EV-k terjedésével ami már gyárilag tele van ilyen megoldásokkal.
Tolatólámpában nem rossz ötlet kicserélni az izzót, ott mindig jobb a több fény.
De a három belső menyezetlámpát is ledesíteni kellene, a sárga izzók helyett fehérebb és fényesebb LED. Az talán nem belekötős.
Nyáron voltam műszakin, a mellettem vizsgázó Audi A6avant azzal kezdett hogy "rendszámvilágítás ledes, cserélni kell". -
válasz
#27070592
#45522
üzenetére
Én 2,5éve osram ledes helyzetjelzőket használok,1-2 igazoltatáson túlvagyok,plusz volt már műszaki is,de sosem kötöttek bele.
Persze ettől függetlenül lehet hogy egyszer majd valamelyik nagyon szőrszálhasogató rendőr megteszi,de eddig nem szólt senki sem.
Bár ugye 2012-es autó,szóval lehet csak nem gondolják azt hogy utólagos,mivel ezeknél (MK3 fóka) már gyárilag is van pár ledes cucc.Pótféklámpa,rendszámtábla világítása,bizonyos felszereltségnél nappali menetfény.
Az tükörindexeket akarom még ledesre megcsinálni,van sárga osram led is,na meg a tolatólámpákat.A gyári izzóval is szépen világít hátra,de egy kis plusz sosem árt.
-
#27070592
törölt tag
válasz
Drughi
#45519
üzenetére
Itthon belekötős (főleg ha vakító, pl rendszám világítás amiben az izzó se látható nem tudom miért gond..)
Az a vicc hogy USAban kutyát nem érdekli, simán cserélheted akár az H7 izzókat is LEDre. -
ZolkoW
őstag
válasz
Drughi
#45519
üzenetére
nem meggyőződésből van elöl (MK1 fóka) ledes helyzetjelző, csak csomitartóba vettem, de oda kevés volt, így inkább átraktam. Ileltve nem is kevés, hanem 90 fokban filágító kellett volna, de ez az Osram előre világít.. szóval ha a rendőrnek nem tetszik, papíron egyértelműen igaza lesz, hiszen nem szabályos. Ugyanakkor egy kis párszáz Lumenes pilács nem fog senkit elvakítani, majd ezzel védekezek.. Cserébe ha parkolófénynek használnám, nem meríti olyan gyorsan az akksit, meg jobban is látszik. Tartósságot nem tudom, de az Osram mintha 5 év garit adna, a nagyobbakra biztos. Indexnél vigyáznék, sok ledes nem látszik olyan jól, főleg a korai gyári ledeseknél láttam ilyet. Féklámpa: nemtom, előny lehet a gyorsabb reakcióidő, de remélhetőleg nem veri ki az se a mögötted jövő szemét.. úgy értem, ha valami normálisat veszel, több az esélye, hogy erre figyeltek, de kínaiak között azért találni mindent, óvatosan vásárolnék. Amúgy ezek közül a Fordban negyedmillió km alatt egy (talán 2) féklámpa izzóm, és egy helyzetjelző izóm égett ki, meg egy rakat H4-es, azokat évente kellett pótolni.
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Cserélt már valaki az irányjelzőkbe, helyzetjelzőkbe, féklámpába LED izzót?
Mennyire lehet tartós, valamint mennyire szólhat érte a jard?
A lámpa gyári, csak az izzó lesz más, tudtommal ez nincs kőbe vésve.
Egy MK2.5 kombi az alany -
molnarpeter
nagyúr
Rövid válasz: dermedésgátló adalék (ha garázsban áll ami nem fagyos, és el tudtok járkálni vele amíg melegebb napok vannak, lehet nem is muszáj, illetve pár litert rá tankolva is elégséges lehet már).
Hosszabb: egyrészt van nyári, téli, és átállási időszak. Másrészt ugye ársapka idejére esik a tankolás, tehát nagy eséllyel MOL anyag. Van egy vonatkozó PDF. Tehát, rendes téli anyag november 5-től van, előtte az átmeneti időszakban nem lehet megmondani biztosan, mennyire volt adalékolva paraffin kiválás ellen - ez egyébként -4°C alatt történik jellemzően, szóval ha ilyen hőmérsékletre nem tudott lehűlni az anyag, akkor jók vagyunk
A puruttya gázolaj szűrhetősége nyáron +5°C-ig garantált, a télinél ugyanez -20°C, prémium esetén -40°C - végülis az a kérdés, mennyi férne bele a tankba, prémiumot rátankolni vagy adalékot venni éri meg jobban, és persze mikor fog kb elfogyni ami benne van (nézve az ez idő alatt várható időjárást/parkolóhely hőmérsékletét). Nameg általánosságban 6-12 hónap körül van az eltarthatósága a naftának, szóval próbálnám a kevésbé fagyos napokon kijárni belőle. Aztán ki tudja, október ugyebár átállási időszak már, szóval talán volt is benne alapból egy közepes mennyiségű dermedésgátló, ezt a részét nehéz pontosan megmondani. Viszont jó hír, hogy ha le is dermed, melegedve visszatér használható állapotba. -
Szerintem sem kell aggódni,a nyári gázolajban is van olyan adalék ami akadályozza a parafin kiválást alacsonyabb hőmérsékleten is és ahogy radi8tor is írja,nálunk nincsenek olyan hidegek hogy nagy problémát okozna.1-2 napig ígér hajnali -7-8 fokot,utána -2-3 fok,ott nem lenne szabad még ledermednie.
De ha biztosra akarsz menni,akkor vagy hajtod rendesen és rátankolsz a téliből egy nagyobb mennyiséget,vagy vehetsz dermedésgátlót,benzinkútakon is szokott lenni (talán STP,de ebben nem vagyok biztos). -
Jenne
őstag
Sziasztok!
Elnézést a nem teljesen Ford témáért, de kellene egy gyors help. Hátha valaki tud segíteni.
Az autó egy dízel Fiesta, még október elején tele lett tankolva ( akkor még a nyári dízellel), de egy hirtelen betegség miatt nem lett használva és benne maradt a teljes tank nyári dízel üzemanyag. Most viszont használatba lenne véve, és ezért kérdezem, hogy van valamilyen adalék amit bele lehet önteni, nehogy ledermedjen a nyári dízel a tankban? Eddig az autó garázsban pihent, de mostantól már kint fog állni a szabadban ha nem mennek vele.
Köszönöm előre is, ha van ötlet. -
#21346560
törölt tag
Köszi mindenkinek!
Igen, az egyik szempont a kiválasztása alapján az volt, hogy Mondeó alapra épül, és volt Mondeóm (170.000 km-t tettem bele)!
A másik szempont a kicsit különleges, már-már szinte szép kinézete
Mivel nagyon megritkultak a hosszú utazásaim, ezért váltom le a 2014-es dízel Mazda 6-ost.
Inkább hétvéginek mondanám, persze lesz rajta éves országos pályamatrica, mert ha bekattanok, akkor megyek!
Majd holnaptól jövök élménybeszámolókkal, és kérdésekkel!
-
válasz
#21346560
#45504
üzenetére
Hello!
Különleges autó az tuti.
Gratula hozzá!
Hirtelen azt hittem, hogy Jaguar kormány van benne.
Aztán jöttem rá...hogy a cougar pumát jelent...ami okoz némi kavarodást a fejemben a Ford elnevezéseinek köszönhetően.A Puma, ha jól emlékszem hasonló korszakban született mint a Cougar...csak az egyik a Fiestára épül a másik meg a Mondeo-ra. Mégis érdekes névválasztás.
-
#27070592
törölt tag
válasz
#21346560
#45504
üzenetére
High5!

jókat írnak róla
Mondeo alapokra épülő, jól vezethető, tűrhető pénzekből fenntartható kupé, és ez egy megbízható, bevált blokk.
Milyen profilban fogod használni? Napi járós lesz vagy hétvégi játszósabb?
-
#21346560
törölt tag
Üdv újra!
Visszatérek egy Ford Cougarral.
Szerdán veszem át, ma kipróbáltam, kellemes cucc!(Vissza, mert volt már régebben egy Mk2-es (III-nak is mondják) Mondim)

-
Joker88
őstag
válasz
gabor9991
#45499
üzenetére
ennél már csak az volt viccesebb,mikor a rosszabb időkben, 3 litert lehetett tankolni az egyik Győr környéki megnemnevezett benzinkúton..
Én valami apróságért mentem be,nem tankolás céljából..
Egyszer csak azon kaptam magam,hogy a kis sorba beáll egy Camaro..
Na gondoltam, beletolja azt a 3 liter üzemanyagot,mire kiér a főútig , kevesebb lesz a tankba mikor bejött tankolni
-
#27070592
törölt tag
válasz
gabor9991
#45499
üzenetére
Fárasztóan hülye cikkecske.
20-30 kilométert tett meg (pontosan nem tudta leolvasni..) de azt pontosan tudja hogy tíz liter fogyott.
Miből is állapította meg? A szintjelző mutatójából??![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Van egy tippem: egy 42 (ötvenöt) literes tankkal szerelt Mk2 Focus volt az alany.
De valahogy mégiscsak eljutott a dunaújvárosi kúttól Békés megyéig. WTF?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 26
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- E-book olvasók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- Opel topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z690 i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3090 OC 24GB be quiet Pure Base 500 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



