-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
-
válasz
gabor9991
#47389
üzenetére
Áldom is a korábbi szerelőt aki javította…
Pedig osztrák szakszervizben volt a korábbi csere.
Alig mozdult meg a vízpumpa olyan szinten felpasztázta.
Még a víztérbe is betüremkedett annyira nem spórolt vele.
Öröm volt leszedni…
Alapos pucolás után én paszta nélkül raktam össze,csak a vízpumpához kapott tömítést használtam. -
válasz
troll81
#47379
üzenetére
Nem akarom bannoltatni magam a f@sz vezetőink miatt, csak röviden erre:
"Magyarország egy fekete lyuk vagy tudatlanság van mindenki részéről "
Nem vagyunk tudatlanok, azzal foglalkoznak, amiből pénzt lehet kiszedni, a tuning meg csak apró az erőmű, a dohány, a pia meg a vasút mellett... -
radi8tor
MODERÁTOR
-
”A főtengely csavar kitekerését ki, hogy oldotta meg?”
Parkside 400Nm-es akkus ütvecsavarozó.Pikpak kikapta.
Én azt a 100Nm-t sokallom (persze ettől még lehet ennyi,csak én kétlem).
Az én olajkályhámban 35Nm+90fok.Csápos nélkül felbakolva és féligmeddig az autó alatt fetrengve ezt sem volt egy egyszerű mutatvány lehúzni,pedig a számok alapján nem is tűnik nehéznek. -
zoger
tag
Sziasztok!
Lassan minden meglesz a vezérlés cseréhez. Pár dolog nem világos, mennyire kell húzni a főtengely csavart? Sok helyen 45nm + 90fok van írva, de van ahol 100nm +90fok.
A főtengely csavar kitekerését ki, hogy oldotta meg?
A vízpumpa tömítéshez tegyek külön pasztát vagy elhagyható felesleges dolog.
2007 1.25 75le fuja motorkód. -
darvinya
titán
válasz
troll81
#47379
üzenetére
Anno én is küzdöttem gyep legalizálásán, de mára tiszta lett, hogy ahogy a gyep minősege változott.
Úgy láttam be, hogy már ez is csak biznisz GMO-s rendszerben.
Értsd: mára a valós gyep nincs, csak mák alkaloidos, vagy hormon torzulást okozó vegyigyár.Az, hogy többi bürokrácia még nem jó, az magába nem lenne gond.
Mikor lázítás kijátszására ügyeskedők jelennek meg, hogy bontó szökevényekkel árasztják el útakat, már gond.
Mert magyar nyelv értelmezése könnyen kiforgatható.
Megoldás lenne a tételes szabályozás, de akkor újabb tuningok máris nem lenne benne.
Tehát kezdhetnénk előről mindent -
Balcsix
senior tag
válasz
gabor9991
#47381
üzenetére
Persze van rá lehetőség. Én is ismerek pár embert aki végigvitte a folyamatot. Bele is őszültek, na meg sok-sok milliójuk bánta egy olyan mutatványt, ami máshol jóval olcsóbban kihozható.

Egyébként tippre, ezt már így honosította. Amennyiben pedig például Németországban beírják a forgalmiba, amint honosítod az autót, csak lefordítják, majd beírják az otthoni forgalmiba és kész is.
Ezért is írta troll81, hogy jobban megéri külföldről már így megvásárolni az autót.Szerk.: Értem. Akkor még a képet nem láttam, amikor írtam.

-
troll81
addikt
válasz
Balcsix
#47378
üzenetére
Igen át kellene gondolni....
De ha a fejben nincs rend nem fog változni szerintem.
Nemrég itt legalizálása folyik a zöld növényeknek
otthon magadnak tarthatsz...
Ha meg veszed akkor abból adóbevétel van az országnak.Át kell gondolni hogy működik működhet a tuning.
Magyarország egy fekete lyuk vagy tudatlanság van mindenki részéről
Ebből itt sok pénz 💰 kaszalnak de hülyeséget nem vesznek át
-
Balcsix
senior tag
válasz
troll81
#47376
üzenetére
Na igen, csak hát miért nem lehet megoldani, hogy ez is úgy működjön itthon, mint egy másik EU-s országban? Miért kell itt ilyen "kiskapukat" keresgélni?
Az a probléma, hogy nincsen olyan ember a tűz közelében, akinek ez az érdeke lenne, így pedig nem is lesz változás ebben, amíg nem kerül oda egy (vagy több) olyan személy. Azt pedig nem fogják fel, vagy csak szimplán nem érdekli őket, hogy lényegében ezzel ők is jól járnának, nem csak a végfelhasználó...
-
Balcsix
senior tag
válasz
troll81
#47373
üzenetére
Na itthon ezeknek már neki sem kezdenék. Azon felül, hogy körülbelül mindennel együtt minimum egy féléves mutatvány lenne, rohangálni ide-oda, ilyen papír kell, olyan papír kell, ez így nem jó, az meg eddig sem volt jó, stb...
Ezeken felül nem kevés pénzbe kerülne az egész...Itthon egy típusazonos nagyobb féket nem tehetsz fel, mert lehetetlen legálissá tenni. Na de ezzel be is fejeztem, mert csak feleslegesen bosszantom fel magam.
-
troll81
addikt
válasz
westcoastog
#47369
üzenetére
Nem tudom otthon mi hogy működik.
Első körben a nyomtáv szélesito, futómű és a felni lesz beiratva+ műszaki ez a saját terv de ez nem otthon
-
Köszönöm!
Rendben volt tartva, annyira nem aggódom, de vannak problémás helyek. Majd kiderül mennyire szigorúak. Nem akarom elengedni... Előző autóm is 16 évig volt meg, ennek is ennyit szeretnék.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
westcoastog
#47369
üzenetére
Ez még mindig ez a Mondeo? [link]
-
westcoastog
veterán
válasz
troll81
#47368
üzenetére
Nem tudom, gondolom sok utánajárás, hivatalos szervizből papír hogy beszerelték, megterveztetni, engedélyeztetni tudja a fene...
Kezdjük ott neki sem futok, az nem jó ha én itthon beszerelem a rugókat, hivatalos szerviz papírja kell kezdésnek, aztán még kitudja, meg szerintem 200k mire a 60 ezer forintos rugó bevan írva.

-
troll81
addikt
válasz
westcoastog
#47366
üzenetére
Olvasom miket irtok ezzel kapcsolatban nagyobb színház mint itt ..
Hogy tudsz papirozni otthon akkor bármit?? -
westcoastog
veterán
Nem leszek népszerű én sem papíroztam le, mert egy vagyon, de igen engedély köteles átalakításnak minősül.
Mts rugószettet elengedtem, mert biztoskrvaisten belekötne még a szomszéd is, mert piros. Hiába tüv papíros.
Én "ráfújtam a tüv papírt". Igaz nem túl feltűnő az 50mm ültetés az én autómon, nem rohangálnak utánam a rendőrök.
De ha be is néz valaki akkor fekete a rugó. 
-
kcsa
veterán
válasz
Drughi
#47355
üzenetére
Nekem Osram Ledriving 103 van, nyugodtan ajánlanám... ha nem úgy látnám hogy időközben megszűnt típus

-
Juhúú... csak benéztem. Ford Fóka kombi tulajként, MK I, ráncfelvarrott 2004-es. Őreg kicsit, de nekünk megfelel. És imádom, h nem az unalmas-szögletes-opelos a belső, szeretem az íveit...
Sajnos az alján a hátsó nyúlványok rozsdásodni kezdtek, alvázvédőztem (alapos drótkorongozás és két réteg Korant után), ahol hozzáfértem. Készülünk műszakira, erre felé nagyon véreskezűek mostanában, sokakat megbüntettek tavaly. -
flymi
addikt
válasz
westcoastog
#47331
üzenetére
"Átalakítási engedély kötelesek, azok a változások, melyek során megváltozik:
A jármű mérete: pl. légterelők, rácsok,felszerelése vagy a jármű magasságának megváltoztatása ültetés miatt."Magyarul nkh, tüv, beszerelés, nkh, vizsga, forgalmiba be...?
Legalábbis valami hasonló procedúra lenne?
Egy szaros 30mm-es rugócsere miatt?Mts rugószettet elengedtem, mert biztoskrvaisten belekötne még a szomszéd is, mert piros. Hiába tüv papíros.
-
Drughi
addikt
válasz
dellfanboy
#47358
üzenetére
De igen, ez csak egy példa
-
flymi
addikt
"oe replacement" termékek ha jól tévedek cserés cuccok igaz?
Most lenne jó áron bilstein b4 lengéscsillapító, de ha ilyen, akkor sajnos felejtős. Nem tudom nélkülözni a kocsit egy hétig, akkor marad a Sachs.
Ültetőrugó szett olcsóbb németből, mint ha itthon veszem meg. Plusz mivel nincs készleten 3 hetet kéne várni rá, az megint nem opció.Gergőke88: Gratula, szép járgány!
De látom elfogyott a pénz, rendes keménytetőre már nem futotta.

-
TommyX_
őstag
válasz
Gergőke88
#47344
üzenetére
Itt a faluban van kettő Mustang GT egy szürke és egy Competition Orange színű, az utóbbihoz volt szerencsém, hát igen, ha menni kell, akkor jól lehet vele haladni.
Én csak sima módban vezettem többször, a tulaj vitt sport módban vele, ez nem volt semmi.
Jó döntés volt és a színe is jó.
-
MM
őstag
válasz
radi8tor
#47341
üzenetére
Akkor igazságot teszek, sparta2 azt írta: "nem kell csinálni semmi extra dolgot"
A TPMS reset, ami menüben két kattintás (legalábbis Renault vonalon, azt ismerem - ott ugynezt kell csinálni ha felcseréli az ember a kerekeket) szerintem belefér a semmi extrába...

Tudom, ez a Ford topik...
-
BaLee
addikt
Sziasztok!
Ford Focus (2017, 1.6 Ti VCT) kocsin ha megcseréltetem a gumikat (hátsókat előre, elsőket hátra) akkor utána kell bűvészkedni a TPS szenzorral valamit vagy érzékeli magától a cserét? -
radi8tor
MODERÁTOR
Reschberg hillclimb Nagy Norbi FB
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
radi8tor
#47333
üzenetére
Köszi. A gyárit lehet eladom, a CD tárról lemondok, ha okos megoldás van úgyis. Az uszonyt is leszedetem, kiköttetem, ha az újaknak van úgyis szélvédô szélére ragasztható gps vevôje (hacsak nem fér be az uszonyba). Mindenre nyitott vagyok, persze kókánymentesen.
Köszi a tippet, keresem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Dißnäëß
#47332
üzenetére
Őt kérdezd meg, elég nagy guru a témában.
De szerintem erre nem lesz megoldás. -
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, van egy ilyen gyári, navis autórádióm (S-Max WA6) , ami még a fenekem alatt lévô 6-os CD tárat is vezérli + kesztyûtartóban 1 dvd olvasó a navinak. Cápauszony a tetôn, gyári, rádió antenna pedig a hátsó ablaküveg szálai.

Van erre valami Androidos megoldás kiváltani úgy, hogy minden mûködjön ?
Lehetôleg valami 6-8G RAM-os modernebb, prémium motyó.Soknál neten olvasom, h kihangosítóhoz külsô mikrofon ajánlott. Van az autónak szintén, gyári, azt beleköttetném.
Egyszóval, létezik erre 1:1 csere, vállal vki ilyet ? Tudtok precíz, becsületes embert erre ajánlani ?
Felokosítanám a kisautót. Gusztán, igényesen.

-
westcoastog
veterán
Az én autómra 59k volt a szett, azt még kilehetett bírni. (mondjuk mellé ott volt a kuplungszett, lendkerék, másik váltó meg még pár cucc, együtt az már szemmel látható összeg volt.
)
Azért vettem hátra is bilsteint hogy egyforma legyen elől hátul.
Sachsokat sem dobtam ki azért, majd elviszem egyszer felújítatni őket. -
flymi
addikt
válasz
westcoastog
#47329
üzenetére
Kösz az infót, ezt jó tudni.
Sachs hátul jól szuperál, elől még gondolkozom mi legyen.
Monroe is tudja ugyanazt mint a Sachs és még olcsóbb.
Itt a rugó szett lesz drága, viszont az kábé örökélet. -
flymi
addikt
válasz
westcoastog
#47327
üzenetére
Meg kell fizetni a minőséget az biztos, de a sachs fele annyi, mint a bilstein. Sokadik olyan válszt kapom innen-onnan, hogy 30mm-t elbír a gyári gátló is, szóval akkor így lesz.

-
westcoastog
veterán
Bilstein b4 van hátul az tuti, azt nemrég raktam be, az első bilsteineket még az előző tulaj, de szerintem b4 az is. A b4 szerintem gyárival megegyező.
Annyi hogy a hátsó gátlómon nem feszül be teljesen az 50mm rugó
Azelőtt hátul sachs gátlóim voltak, rövidebb volt a szára azzal pont jó volt, csak kifingott mindkettő. -
flymi
addikt
válasz
westcoastog
#47325
üzenetére
-
-
sparta2
tag
válasz
instantwater
#47322
üzenetére
Mivel a témának van saját topikja, kérlek keress rá pl. a Master Reset-re itt!
-
-
sparta2
tag
válasz
instantwater
#47320
üzenetére
Csinálj Master Reset-et (gyári értékek alaphelyzetbe állítása), ha eddig nem tetted meg!
-
2018-as Ford S-maxnál beszaggat a bluetooth zenelejátszás lassításkor kb 5 km/h sebesség elérésénél.
Egy Sync frissítés után tűnt fel a hiba, ami valószínűleg egybeesik a megjelenésével is.
Hallottatok már ilyet?
Rengeteg ideig tart, de ha nincs más ötlet, próbáljam meg újra rátenni a legfrissebb verziót USBről?
-
flymi
addikt
Mts technik
Használható gyári (Sachs) gátlóval?Az előről hallható kopogás a lengéscsillapító bűne. Gondoltam ha már cserélem akkor miért ne kuláznám a rugókat is.
-
válasz
#27070592
#47315
üzenetére
Hát a kuplungcsere még hátravan,csápos/akna nincs,szóval majd keresnem kell egy szereld magad szervizt.
Eddig itthon amit sikerült megoldanom:
-Tárcsák/betétek
-Fékfolyadék
-Klímahűtő
-Vízhűtő
-Összes tartóbak
-És most a vezérlés
Ja plusz ugye magamnak cserélem az olajat és a szűrőket,de ez azért nem egy nagy dolog.
Egy halom pénzt megspóroltam már az itthoni szereléssel.
Holnap még kicserélem a Hornetben a fékbetéteket,karbantartom a fékrendszert,+kap friss Motul fékfolyadékot,műszaki után meg megy vissza rá a sportdob,aztán remélem egy ideig nem kell csavahúzót fognom.
-
-
Elment vele vagy 4,5 órám de megérte,vastag összeget megspóroltam.
Azért remélem hogy a következő cserét már nem én fogom csinálni,akkor már remélhetőleg nem nálam lesz az autó.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kuga szürke színben (grey matter) fekete berakásokkal (Graphite Tech Edition)
Tuti nem fog sok ilyen rohangálni az utakon [link] -
Balcsix
senior tag
válasz
gazfickó
#47282
üzenetére
Szia! Épp nemrég volt szó az akkori PS váltokról itt a topicban. Megéri visszaolvasni, de röviden: érdemes messze elkerülni. Az 1-1,5 milliós felújítás teljesen reális.
Én személy szerint ha hosszabb távokon használnám, ergo nem váltogatnék amúgy sem túl sokat, akkor tuti, hogy kézivel venném. De ha mindenképpen automata kell, akkor az Aisin egy jobb konstrukció mint a PS. De azt hiszem Mk4 fl Mondeokban csak a 2.2 TDCi-t szerelték Aisinnel.
Nekünk a családban van egy 2.2-es fl, bár manuál váltóval. Mi is csak leginkább hosszabb távokra használjuk, arra tökéletes a kézi is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 26
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- E-book olvasók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- Opel topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3376, 100% Akkumulátor
- magyar billentyűzet - 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Plus 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3659
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest








