Új hozzászólás Aktív témák

  • alphamooncam

    őstag

    válasz alphamooncam #188392 üzenetére

    Írtam a Denon Pro supportnak.

    Amikor leírtam, hogy nem hiszem el, hogy nincs factory resetre lehtőség ezt válaszolták: CX Team <customerexperienceteam@inmusicbrands.com> 11:07 (1 órával ezelőtt)címzett: én

    Hi Peter,

    Thank you for getting in touch! My name is Seyi and I'm from the Technical Support Level II team here at inMusic.
    First and foremost, I am very sorry to hear of the issues you’ve been experiencing. Please be rest assured that resolving this case for you is my top priority.
    The DN-700AV is a legacy product that has since been discontinued. I can confirm that there has never been an option to factory reset the device or update the firmware.
    In reply to your questions, Denon Professional products are developed in the USA and manufactured in Asia.
    Please note that service and factory contact information that you have requested is not available to end-users.
    In cases like this, the DN-700AV will require an out of warranty service through one of our authorized repair facilities. We have a service centre in Budapest named Eurhythmics.
    ​​​Please contact them for service options and rates.

    "
    CX Team <customerexperienceteam@inmusicbrands.com>

    11:07 (1 órával ezelőtt)

    címzett: én
    Szia Péter,

    Köszönöm, hogy felvetted a kapcsolatot! A nevem Seyi, és az inMusic II. szintű technikai támogatási csapatának tagja vagyok.

    Mindenekelőtt nagyon sajnálattal hallok az Ön által tapasztalt problémákról. Biztos lehet benne, hogy ennek az ügynek az Ön helyett történő megoldása a legfontosabb feladatom.

    A DN-700AV egy örökölt termék, amely azóta megszűnt. Megerősíthetem, hogy soha nem volt lehetőség az eszköz gyári visszaállítására vagy a firmware frissítésére.

    Kérdéseire válaszolva a Denon Professional termékeket az Egyesült Államokban fejlesztik és Ázsiában gyártják.

    Felhívjuk figyelmét, hogy az Ön által kért szerviz- és gyári elérhetőségek nem állnak a végfelhasználók rendelkezésére.

    Ilyen esetekben a DN-700AV garanciális szervizelést igényel valamelyik hivatalos javítóműhelyünkön keresztül. Budapesten van Eurhythmics nevű szervizünk.

    Kérjük, forduljon hozzájuk a szolgáltatási lehetőségekről és árakról."

    Király ! Újonan vásárolt Denon 1604-em meg napi használatban van (jelenleg a hálóban*) 21 éve és kutya baja.

Új hozzászólás Aktív témák