-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
djyuri
őstag
válasz
Sanci38
#188998
üzenetére
Azt hiszem értem, hogy miért nem vagyok érthető. Ami logikus lehet.
Tehát egy HDMI-s erősítő ha egyszer lekódolta, kiolvasta a hangsávot,akkor már nem képes visszatenni azt a video adatsáv mellé. Ha jól értem.
Ami azt jelenti, hogy az általam használt film vagyis jelforrás megduplázását kell inkább megoldanom és így a két egyenértékű jelet bekötni a két erősítőbe és akkor meg lesz hajtva mind a 14 hangfalam a két erősítőt által.
Jól gondolom?
-
válasz
djyuri
#188994
üzenetére
ird le mi a célod???
olyan elképzelhető és remekül müködik hogy az egyik denon processzál azaz kikódol, előerősit és onnan per out-ként mehet ki mondjuk épp egy másik erősitőre az lehet egy jobb denon is, de arra pont hdmi nem ok (tud multich-t de nem küldi ki) arra RCA való. -
djyuri
őstag
Sziasztok. Szeretnék két közel egyforma Denon házimozi erősítőt összekötni, felfűzni HDMI -n keresztül. Ez működhet,hogy az első erősítő tovább adja a hangot a HDMI kimenetén? TV esetén nem adja tovább,ezt már kipróbáltam. Még nincs nálam a második erősítő. Egyáltalán képes erre egy házimozi erősítő,hogy amellett, hogy szólaltatja a saját hangfalait, úgy meghagyva a jelet tovább adja HDMI-n?
Köszönöm
Üdvözlettel Gábor -
Khaosz55
addikt
-
-
TATTOO1
csendes tag
válasz
Khaosz55
#188986
üzenetére
NCx500 ha jól emlékszem.. sőt biztos..(mert van 2db nilai 500 is)
Tavaly volt egy apollon 5ch 250es nála..küldte is vissza mert sz@r hangja volt.. valószínűleg neked is azért harsány a q250nc..valamiért én sztem nem egy annyira jól sikerült,mint pl az 500..vagy az Elachoz nem passzol éppenséggel(a q250nc)
-
TATTOO1
csendes tag
válasz
Khaosz55
#188981
üzenetére
A51 már enyém,srác 5ch apollon végfokot vett helyette...para zeneibb,nekem amúgy is régi álmom volt,meg tudom,hogy a focalolokhoz passzol hangban.apollon {class d}sokkal tisztább,mélyebbre is ment/vagy csak gyorsabb lent is,,,,Elac 407(ez van a srácnak akitől vettem a parát) ,fent is több részlet,illetve 'gyorsabb'....elsőre ezeket hallottam abban a 15 perc demóban
ebben a szegmensben már mindegy az,hogy A/B vagy Class D mind 2 jó kinek mi.nem jobb hanem másabb jelzőt használnék.Roberto11 AVX
-
Dagidög
senior tag
Perpill a rendszerből 3.1 (FL+FR+C+SW) felállást tudok használni. PC-zek, cavern+EQAPO-val korrigálok.
Ha cavernben beállítom a 3.1-et, akkor nem küld mérőjelet (egyáltalán nem szól hang) a centerre és a sub-ra.
Ha 5.1-ben hagyom a beállításokat, akkor a hátsó hangfalakra kevert tartalom elvész az éterben, hiszen nincs mi megszólaltassa.
Hogy tudom ezt korrektül beállítani? -
python1
veterán
válasz
Khaosz55
#188981
üzenetére
Akkor ezek szerint az én DIY végfokaim jobban szerepelnek, vagyis én nem hallok felkeményedést nagyobb hangerőn sem, az is igaz, hogy rendkívül érzékenyek az OB falaim, és nem kell akkora erőmű hozzájuk.
És itt beszél róluk a holicsos faszi, kb 13 perctől a lényeg, amit én is osztok. -
I'am Dony
őstag
-
Khaosz55
addikt
válasz
I'am Dony
#188974
üzenetére
MC10 manualban semmi utalás nincs a kimenti rms teljesítményre balanced-re. 2V rms az a fülhallgató kimentre vonatkozik. Normial output meg nem a maximumot jelenti. 1vrms az elég gyíkfing lenne.

Jópár fórumot végig olvastam és a nem találtam erre vonatkozóan valós értékeket. -
Quetz
őstag
válasz
Khaosz55
#188972
üzenetére
Szerintem neked van igazad és én néztem be. Arra emlékeztem, hogy az ncore input sensitivity értéke 1.6v unbalanced és a 6dB differencia pedig pont a balanced/unbalanced különbsége.
A harsányabbá váló hangra én két okot láttam eddig, a magas szekció elkezd felfele mászni vagy a végfok elkezd torzítani. Ezt viszont csak méréssel tudnám igazolni. Az FS409 érzékenységét 2.83v-ra adják meg, nominális 4ohm voilta miatt az 86dB/w/m, de azok a számiok amiket írtál még így is csak 100W körül jönnek ki.
Én még mindig azért torzításra tippelek, mégpedig arra, hogy a Rotel nagyobb kondenzátor tartalékkal rendelkezik (120.000 µF az audioholics szerint) és ezzel jobban át tudja hidalni a pillanatnyi teljesítmény csúcsokat. De ez csak tipp, ezt már az tudná eldönteni, aki végfokokat tervez. -
Cseneles
őstag
Az hogy rca vagy xlr amivel használva van egy végfok kivezérlés szempontjából ha az előfok tud 4vrms értéket kb tökmind1. Ezek akkor ütköznek problémákba ha mondjuk egy AVR után van kötve a végfok. Azoknak a vonalszintű kivezérlése alacsony.
-
Khaosz55
addikt
válasz
Quetz
#188967
üzenetére
Elav vela FS409 a front 89dB érzékenység 4 ohm, 3.5 méter távolság. Szóval elég neki a Audiophonics a 250W teljesítménnyel, és már 94dB hangerő körül harsánynak éreztem a hangot, pedig aztán az még nem a vége.
"Az AVforums írják is, hogy "Rotel are not fully balanced the RCA and XLR are joined internally."
Ez való és igazolható hogy Fake a Rotelen az XLR ? Vagy ez csak egy fórumos mende monda ? Ha így van akkor RCA-n keresztül 6dB-vel hangosabbnak kell lennie ?Nem értek hozzá de ha jól értelmezem 4 ohm balanced input esetén 250W a teljesítmény Hypex esetén 1.66V-nál.

Rotel esetén meg:

Ha jól értem akkor a Hypex 1,66Vrms-el kihajtható a Rotel meg 3.8V-al? Ugyanis a Hypex estén balanced input van megadva az érték. -
devil-k
nagyúr
A hd-torrents.org oldalra van 2 db meghívóm. Szerintem ez nem red flag zóna, mert van ilyen kuncsorgó topik is. Akit érdekel, irjon. Kellemes ünnepeket

-
Quetz
őstag
válasz
Khaosz55
#188966
üzenetére
6dB különbség pont az RCA vs XLR különbsége, mivel az XLR-en 2x feszültség megy át. Valószínüleg a Rotel sumákol a háttérben. Az AVforums írják is, hogy "Rotel are not fully balanced the RCA and XLR are joined internally.". Ez megmagyarázná a hangerő különbséget.
Hogy mennyi tartalék volt azt nem tudom, mert csak azt írtad, hogy 90dB-ről kezdted neki még tolni. Nem rémlik, hogy milyen hangfalad van, most hirtelen csak azt néztem meg, 4m távon, 89dB érzékenység esetén 20W, 95dB esetén 64W, 100dB esetén 200W kell kb. A audiophonics 8ohm-os impedancia esetén 125W-t tud leadni mielött kilő a torzítás.
Az igazat akkor fogjuk látni, ha fogsz csinálni pár sweepet azonos hangerőn, ugyanabból a mikrofon pozícióból.
-
-
python1
veterán
válasz
Khaosz55
#188963
üzenetére
Köszi a beszámolót!
Kezdem azzal, hogy a T amp sem volt egy "csodafegyver* van itthon egy Nad sokcsatornás erősítőm az is jobban szól valamivel
Engem a D erősítőben nem a saját hangja fogott meg, mert az nincs, pont az fogott meg benne, hogy azt hallom amit elékötök és a felvételt, minden hibájával, ha harsány akkor avval.
Számomra így hallgathatóbb hosszan, mivel közelebb áll a természetességhez, már amelyik felvétel visszaadja.
Lehet nekem ez a karakter hiányzott.
Arra azért még kíváncsi lennék, hogy EQ - nélkül mitt hallanál, és egy jobb DAC - al. -
Khaosz55
addikt
Ma teszteltem 1-1 órát a Audiophonics HPA-Q250NC és a Rotel RMB-1585-öt, Lexicon MC10-el és Balanced csatlakozóval.
Elektronikus zene illetve, Sia karácsonyi albuma meg pár egyéb zene. 90dB hangerőn sztereóban középen ülve, ugyan azzal az EQ-val.
Nem érzek olyan szintű radikális különbséget mit amit leírtál A/B és D között, azt sem érzem, hogy jobb lenne a D. Kicsit más, amit észrevettem, hogy a Rotelnek ha toltam tovább a hangerőt akkor nem volt bántó a hangja, viszont az Audiophonics számomra harsány lett. Főleg a Sia esetébe amit igaz nem jó túl hangosan hallgatni.A gain értékben az Audiophonics sokkal jobb, kb 5dB-vel hangosabb ugyan azon a hangerőn. Minden esetre ez nem befolyásolja szerintem a hangminőséget.
Alapzaj mind a két erősítő esetében ugyan akkora volt és hangra is ugyan olyan volt, balanced kábellel és kábel nélkül is próbáltam. Hogy halljam az alapzajt az elac jet magas sugárzóhoz oda kellett raknom a fülemet kb 5 centire, többi hangsugárzón nem volt semi hang. Tehát semmi különbséget nem véltem felfedezni a két erősítő között.
Lehet a T.amp-od zajos volt vagy nem tudom, de itt hatalmas ugrásról vagy előre lépésről nem tudok beszélni, max oldalra lépésről. Minden esetre nálam marad a Rotel az 5 csatorna meghajtására jobban tetszett, nem gondolkodtam el, hogy bizony ezt cserélni kéne, ha cserélném az is azért lenne max mert mást szeretnék kipróbálni akár D vagy A/B lenne.
Én T.amp-ot nem halottam, viszont vagy placebo van a D-re váltás miatt, vagy a Tamp mégsem egetverő erősítő ha ilyen hatalmas ugrásnak érzed.
Majd ha a lesz időm rew-ben mérek egyet, megnézem a mérésben látok-e különbséget.
-
powerup2
addikt
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórumtársnak
. -
Khaosz55
addikt
válasz
python1
#188949
üzenetére
Maj megint összehasonlítom az Audiophonics HPA-Q250NC és a Rotel RMB-1585-öt sztereóban. Mozin nem tudom mert az Audiophonics 4 csatornás. Minden esetre emlékeim szerint nagyobb hangerőn bántó volt nekem az Audiophonics, de persze függ a az eq-tól és dobozoktól is, de majd teszek ismét egy próbát.
-
BIGi75
senior tag
válasz
python1
#188956
üzenetére
Egy alacsonyabb mért sinad érték nem feltétlenül hibára utal. Egy A/B osztályos erősítőt azért kedvelnek sokan mert természetesebbnek, zeneibbnek hallanak, főleg hangszeres zenénél, ez lehet részben pont a magasabb torzításából adódik, és így már bukta is a sinad top ligát, de nem is az a cél. Kicsit mintha nem is egy irányba ment volna a fejlesztés, Dnél a minnél hatékonyabb, alacsonyabb torzítású transzparens, technikailag tiszta mért jel, A/Bnél meg a karakter, zeneiség, hosszan hallgatható élvezetes hangzás inkább prior. Ezek sztem jó erősítők esetén inkább már ízlés dolga.
-
all6atos
tag
válasz
python1
#188954
üzenetére
Most futottam bele, nem mai, már meghaladták: [link] + [link]
Thomas nem egy földhözragadt fazon, várom mikor cserélnek biztit egy D-osztályún, de ha nekik is tetszik, akkor lehet tényleg jó ez, bár nekem még vannak fenntartásaim a TI egybechippel szemben, mondjuk 100W felett, ha abszolút minőségről és tartósságról van szó, de majd az idő eldönti, addig is lehet zenét hallgatni
-
python1
veterán
-
krx21
nagyúr
-
-KP-
veterán
válasz
python1
#188951
üzenetére
Azt mondod D osztályról még nem cserélt vissza senki AB-re. Én se olvastam még olyat, hogy aki birtokolt egy nagyon komoly AB osztályú vasat, hogy sírva menekült volna vissza D-re. Szerintem nem volt még nálad Anthem MCA, vagy P sorozatú végfok, vagy valami komoly Parasound,Rotel,Lexikon, Accuphase stb. végfok, vagy tévedek? Az ilyen végletekig menő kijelentések nem mindig szerencsések. Továbbra is maradjunk annyiban, hogy vannak szuper AB osztályú cuccok, meg D osztályú cuccok is, ahogy mindkettőből vannak középszerű, ill. kifejezetten pocsék készülékek.
A Sinad pedig nem minden. Megmutatja, hogy x teljesítmény mellett milyen a jel zaj viszony. A toppingról meg aztán abszolút vegyesek a visszajelzések. Az óccó csoda óriásölő cuccok sokszor hegyekben állnak az apróhirdetésekben. Vajon miért...
Tessék, itt van egy Audioholicsos videó is "Stop Chasing Sinad" címmel: [link]
-
python1
veterán
Nem hát, de sokan még amcsiban is, ezekre röppentek rá először, és bizony itt is komoly fegyvertényt jelentenek. De van fönt a youtubon rengeteg mérés, és tesztelgetés, miről cserélgettek, a mostani fosik pl 100+- os sinaddal rendelkeznek, egy Topping DAC- al, csak nagyon komoly vasak hozzák ezt a minőséget.
Az én kis wondom boardjaim papíron 113 dB - es sinad- ra képesek, mérve 103dB, hozzá próbára beszereztem egy Topping E30ll- es DAC- ot, ami 116dB mérve, itt már semmi zajosodás nincs, ilyen tiszta, torzításmentes hangot ritkán hallani, az OB- akkora basszussal szolnak, hogy nem kell szub hozzájuk, meg ugye eddig a driverekből jött sziszegés, pici zaj, most teljesen zajtalan, egyszerűen tényleg más szint na.
Nem írnám le, ha nem így lenne, ez már tényleg lehet végállomás a hangban, legalábbis nálam biztos. -
python1
veterán
válasz
BBéci
#188946
üzenetére
Ezt nem is vitatom, de mint írtam, nálam eddig nem sikerült összehozni jobb hangot semmi mással, pedig járt nálam nem kevés erősítő, végfok ezért is írtam, hogy vissza már nem lépkedem, nincs értelme.
Amikor megérkezett az első T amp, ment miatta Emotiva, előtte tucatszámra álltak itt a végfokok, mind ment.
Akihez kerültek a T ampok ő jobbnak hallja mint a volt Rotel végfokát, én meg jobbnak a mostani D ampot mint a T ampokat, tehát mindenképpen előrelépés történt.
Ennyi a varázslat, ja nem, még van pár pozitívuma a D osztálynak, kevesebb hő, sokkal nagyobb hatásfok, töredék hely, súly lehetne még sorolni pár paramétert.
Tőlem azt vesz vagy hallgat valaki amit akar, de azért nem állt meg a technikai fejlődés szerencsére, és nem éppen a rossz irányfelé tart -
-
Power17
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, adott egy Yamaha V-683 semmi gond nem volt vele 5.1 szépen szólt a sub is. Vettem egy Jamo 110-et gondoltam bekötöm azt is meg a J12 őt is. 2db sub kivezérlés van. Összedugtam és azóta valami történt, mert se a J12 se a J110-es épp hogy szól, teljesen fel van tekerve a hangerő és épp hogy megszólalnak. MI történhetett? Külön külön se jó, semelyik csatlakozóból. Vagy a subokkal lett valami vagy erősítő?
-
Rp526
aktív tag
válasz
skippper
#188937
üzenetére
Ezt te döntöd el. Általános esetben veszel egy 120HZ xovert pl. Minden ami ez alatt van small beállítás esetén az SUB-ra megy. Többek közt ezért sem engeded nagyon magasra, ne halld az irányát. Tehát pl 5.1 esetén minden 120 HZ alatti hangot a SUB szólaltat meg.
(Az első kérdésedre az is megfontolandó lenne, hogy kapod a SUB felől a hangot és a SUR felől küldenéd ugyan azt.. ami kilátásokat is okozhat. Más kérdés, h igen.. egy polcsugárzót és AVR-t megmenteni kell a mélytől és nem ráengedni.) -
python1
veterán
válasz
BIGi75
#188938
üzenetére
Mivel végigolvastam szinte az összes D- fórumot, aki cserélt , kivétel nélkül nem tért vissza AB vagy más topológiára, pedig cseréltek le 100x drágább technikákat is.
Én sem mennék már vissza semmi esetre, talán jobb D-re mint most, de azt is csak zenére, bár lehet nem is hallanám ki a különbséget. -
BIGi75
senior tag
válasz
python1
#188931
üzenetére
Aiyima valahogy nem szimpi, Fosi ZA3-at nézegettem, tetszik is fazonra, balanced bemenet stb...de a mérések alapján inkább már akkor maradok a Toppingnál, az meggyőzőbb papíron is, és nem oldalra/hátra szeretnék lépdesni hanem előre. Ha lesz egy kis vad zs-m szerintem kipróbálok egy PA5-öt, aztán ha bejön lesz még1, esetleg frontnak/sztereora PA7. Igazán jó D-t még nem hallottam (nálam volt szűk a mintavétel, nem a D-ket minősítem), de előbb/utóbb lesz próba biztosan
. -
skippper
senior tag
válasz
VoidXs
#188936
üzenetére
Szerintem a kérdést fogalmaztam meg rosszul.
Arra vagyok kíváncsi, hogy miközben filmet nézek akkor jellemzően mennyi effekt esik LFE-re és mennyi a sima hangszórókra a mélytartományból (0-200 Hz). Vagy rosszul gondolom, hogy azt, hogy egy adott 100 Hz-es hang LFE-re vagy a sima hangszóró csatornára kerül azt a hangmérnök dönti el?
-
VoidXs
nagyúr
válasz
skippper
#188935
üzenetére
Az LFE nominálisan 10-szeres teljesítményt igényel, kb. 3-szoros hangerőért. Ezt semmilyen AVR nem fogja felköhögni (pl. 1000 W/csatorna), a legteteje kategóriában sem. A testesség nem egy szakszó, így nem tudok a kérdésre válaszolni, mert nem tudom, mit értesz alatta.
-
-
skippper
senior tag
Az LFE jelet kizárólag a mélynyomó kapja meg, vagy a többi hangszóró is "besegíthet", amik le tudnak menni olyan mélyre? Úgy alakult, hogy fejlődnek a hátsó hangfalaim (Elac DBR62), amikről úgy tudom, hogy egészen testes hangjuk tud lenni, így rá szeretném őket venni, hogy segítsenek be a mélynyomónak, amíg tudnak (aki pedig önmagában egyelőre kevés a hatalmas nappaliba - Klipsch 112SW). Meg tudom-e ezt tenni? Van-e értelme? Veszítek-e vele valamit? (4800H + Dirac)
-
python1
veterán
válasz
BIGi75
#188930
üzenetére
A hűvösebb karakter helyett inkább transzparens, minden sallang nélkül azt kapod amit elékötsz mint forrás, van akinek a füle már teljesen hozzászokott a torz hanghoz, idő kell míg megszokod.
AB- vel sincs baj de a D egy új szint minden téren, vegyél kezdésnek 2 csatornást aztán meglátod, lehet az olcsó Aiyima vagy fosi is. -
BIGi75
senior tag
válasz
python1
#188929
üzenetére
A következő lépés már bennem is elkezdte a motoszkát, de kissé tartok a D osztályra általánosan megfogalmazott analitikusabb, hűvösebb hangtól. Olyan biztosan nem lesz, hogy egyik megy másik jön, inkább olyan hogy másik jön aztán majd valamelyik megy, hogy legyen idő a választásra. De talán perpill már nem is ez a leggyengébb láncszem, hanem a frontnak használt Q300-asok. Talán egy Q Concerto-val előrébb lépnék, és így bővülhetnék is 7.1re. Persze akkor mindenméppen kell még egy sztereo végfok (BasxA2 van még talonban).
-
python1
veterán
válasz
BIGi75
#188928
üzenetére
Egy D erősítőt kipróbálnék a helyedben, az a DAC jobb sinaddal rendelkezik mint a végfok, tehát így az 'visszahúzza" a rendszer tudását vagyis ami a DAC-ban is rejlik.
Nálam eddigi legjobb hangot értem el a D végfok és a Topping kombóval, vagy bármilyen erősítővel amit eddig hallottam, akár nálam vagy másnál, megérdemli az a DAC a kiszolgálást. -
BIGi75
senior tag
válasz
Rp526
#188926
üzenetére
Jaja, összeakadtunk az eladóval itt egy másik topikban és lezavartuk gyorsan. Nagyon bejött amúgy. Lehet, hogy a dac-nak nincs hangja mégis jobb az összhatás, mint az eddigi hangkártyáim, AVReim. Nincs maszatolás, összemosás csak rendkívül részletgazdag megjelenítés természetes módon, pontosabb térképzéssel. Zenére is ezt a rendszert használom főként, ezért nyúltam bele.
Quetz
Hangfalból jön igen. A rotel is pattint egy halványat kikapcsoláskor, de ez komolyabbat. Mindegy, így marad egyenlőre, csak elkerülöm a kikapcsolását, ha még megy vmelyik erősítő. -
Joe123
senior tag
-
BIGi75
senior tag
Hali Srácok, volt egy kis rendszerváltoztatás nálam, egy DM7es Topping dac került beüzemelésre PC és egy Rotel RMB1075 közé TRS/RCA kábelekkel (csak a pozitív és az árnyékolás van összekötve). A DM7 pukkanó hangot ad kikapcsoláskor, amit a kikapcsolás sorrendjével kerülök el, vagy ki sem kapcsolom a dac-ot. Gondolom ez a trs->rca miatt van. Topping support annyit írt, hogy nem javasolják a trs kimenet rca bemenetre csatlakoztatását, mert zaj lehet, ami furcsa, mert ők is árulnak ilyen kábelt. A hang, a tér egyébként patika, zaj 0. Szóval, nem nyugtatott meg a support, és kicsit tartok tőle, ha nem figyelek oda előbb utóbb károsodik vmi. Jött egy gondolat, hogy talán megválok a Roteltől (meg pár elfekvő cucctól) és veszek 3 topping amp-ot (pl.1dbPA7 frontra+2dbPA5II), vagy vmi balanced bemenetes végfokot. A/B-t hallgatok jóideje, kicsit tartok is ezektől a mini D-sektől, hogy más, vagy szokatlan lesz a hangzás. Mi a véleményetek?, érdemes lecserélni ezért a rotelt, vagy más irányba mozdultánok? Vagy ha elégedett vagyok a hanggal akkor "jóvanazúgy"?

-
python1
veterán
spiky03
Ez most neked.
-
Khaosz55
addikt
Nézem van az Ultimaxnak új sorozata. Ultimax II-nek nevezve frappánsan. Viszont úgy látom az árak elmúlt években eléggé elszálltak, meg hát rossz az árfolyam is. Minden esetre jó lenne látni win isd szimulációt zárt dobozban.
Anno a 15"-os méretből építettem 2 db-ot. Azt hiszem 80k körül volt darabja a nyomónak most meg 160k . A végfok is lazán 100k-val több a persze a festés és az asztalos munka sem lett olcsóbb.
Két 18-as építése végfok nélkül szerintem nem áll meg 500k-ból.
Nem hinném, hogy érdemes lenne bele vágni max szórakozásból. -
Power17
tag
válasz
BBéci
#188908
üzenetére
Köszi!
Amúgy 25m2 re melyiket ajánlanátok?
Jamo j12 vagy jamo j110? J110 et még nem hallottam szólni.
Illetve akarok kinéztem egy Jamo E850 es sorozatot 5.0. 14cm két mély van benne. Jelenlegi Jamo s418 2x20 cm. Kevés lenne mozira?
Illetve néztem egy Dali Spektor 5.0 át, igaz hogy kb 100 al drágább sajnos. Inkább várjak ezzel a dologgal? -
Power17
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék ez a sub után, van valakinek véleménye vagy ilyen típusa Klipsch R-101SW? Ezt nem nagyon ismerem a márkától. Jamo J12-m van ami Klipsch 12SW koppintás, de leakarom cserélni a szín miatt is mert feketét akarok, hang ügyileg meg vagyok elégedve. Igaz ez a láda sem kisebb, de 25 cm-es a hangszórója. 25 m2 helyiségben lenne.
Köszi! -
skippper
senior tag
https://woodupp.com/product/akupanel-240/?attribute_pa_colors=classic-oak-black-felt
Ilyesmit csinált-e már valaki házilag? Mennyire hatásosak az ilyen jellegű panelek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370-A i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T7 Zalman 500W
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

, amarha, viszont a 57cm-es mélység nem kevés...




.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

