Új hozzászólás Aktív témák

  • makos0078

    tag

    válasz Imy #1932 üzenetére

    https://youtu.be/OLDLCEQkcRQ
    https://youtu.be/XJDUadycXX4
    Az első a Hyundai géppel készült, a második a 205-ös Gorillával.
    A különbség annyi, hogy a sok miniatűr cunder hiányzik a nagyobb gépnél, szerintem nagyobb a fojtó benne. Ráadásul a videó végén látható laposvasakról le se csiszoltam a vakrozsdát.
    5 kiló pálca és majdnem 4 kiló porbeles van a kezemben, ezek az első próbák CO2-vel és tömör huzallal.
    A Hyundai géppel semmilyen problémám nem volt, amíg az a 4 kiló porbeles kiment belőle. Rövid a munkakábele, de könnyű és pakolászható gép.
    A Gorillához intéztem 5 méteres munka- és 8 méteres testkábelt. Azt a gépet már nem szívesen rakosgatnám, de így nem is kell.
    CO2 tűzoltó palack van occsóé’, a reduktor ugyanúgy jó rá. (Új) reduktor nekem FB Marketplace-ról van 10,5e Ft-ért. Gyorscsatival oldani tudom a gázcsövet, így munka után megy a palack a garázsban a polcra a reduktorral együtt.
    Ha már fogyós gép, akkor szerintem olyat vegyél, ami a gázt is tudja.
    0,8 lemezt össze lehet pontozni 0,9-es porbelessel és 0,8 tömörrel is, nekem sikerült. Vékonyabb lemezt és huzalt nem próbáltam. Vagyis gázzal mégis, mert megcsiszolt 0,8-asokat pöttyöztem élbe, szerintem 0,6-nál nem voltak vastagabbak.

Új hozzászólás Aktív témák