-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #122267 üzenetére
Ez az új Sandero nekem olyan Balenos.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #122283 üzenetére
Ide miért kellett volna AWD hajtás? Hegyekben simán van ennél rosszabb viszony is, amikor óránként 10cm hó hull, lehetetlenség takarítani. Golffal, négy éves téli gumival abszolváltam. Most vasárnap is szép nagy hó hullott itt, hegy egyik oldala okés volt, másik oldalán csak letapodták
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
-
válasz focvis #122312 üzenetére
Azt szokták elrontani, hogy túl nagy gázt adnak és elpörög, megáll és akkor már nem tudsz elindulni.
Szépen 2ben -3ban (attól függ milyen meredek és milyen a váltó kiosztása) 2000-2500-as fordulat és azt tartani.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Peter.70
őstag
Ilyen havas időben vajon az automata vagy a manuális váltó az előnyösebb?
-
Magnum_
nagyúr
Nekem is jol vizsgaztak ma a gumik, tobb olyan budai utcaban is voltam, ahol meg foton se lattak hokotrot
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Peter.70 #122314 üzenetére
Szerintem a manuális, bár az attól is függ milyen autómata, valami szög egyszerű, vagy inteligens állítható
Én teljesen másképp váltok hóban, mint alapból, pl. fékezésre rásegítek motorfékkel[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz rbalint88 #122302 üzenetére
Az 5. szezonját futó téli gumimmal esélytelen feljönni (felesleges autógyilkolás); ahol elakadtak e többiek, ott már fényesre sikálták a havat. Ha nagyon akarnék, kis kerülővel az Istenhegyin, le tudnék óvatosan ereszkedni fentről.
Próbáld kia Suzukit, ha feljössz, kapsz egy sört! 🍺 Mondjuk a Mártonhegyi is durva, ha nem durvább.A gumim tényleg gáz lett, sónedves körforgalomba bedobva tiszta rodeó. Minta kb. 5 mm.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #122314 üzenetére
Kormi a DSG-vel kicsit butácska hóban az ASR túl későn reagál és nem enged 2-esből indulni még manuális módban sem (múltkor úgy kellett kihintáztatnom szegényt) de haver S60-ában (D5 163 Le, 5 gangos geartronic), van wintermode azzal tök oké mert akkor nem egyesből indul.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Peter.70 #122314 üzenetére
Hagyományos automatánál jobban tudod adagolni a nyomatékot és a fékezés miatt nehezebben pörög el egyből a kerék.
Manuális előnye, hogy csúszás közben kuplungot gyorsan ki lehet nyomni, nem okoz úgy problémát a motorfék (bár a kart is be lehet lökni N-be, de kell az a kéz a kormányra inkább )
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Garage54-et szoktátok nézni? A két motoros Zsigán is behaltam, de megcsinálták a 3 motorosat. Le kell feküdnöm, mert ez már sok mára. -
stickermajom
addikt
Sokat nem jártak a hókotrók a nulláson ahogy látom. 90 azért tartható, de sokan mennek 60 körül a kamionosok legnagyobb örömére.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #122334 üzenetére
Punto 55S. 1.1i 8V Fire motor. 1997-es ralli edit. aka full fapad. Meg radio sem volt benne (hisz’ felesleges suly). 850 kg es 55 poni virsli kereken. Nem evett sokat es egesz jol ment ahhoz kepest. A 120L Skoda utan idegen technologianak tunt kb.
Tobb mint 18 evig szolgalt becsulettel, soha sehol nem hagyott ott.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz Integrale #122187 üzenetére
Vettem ipari tepozarat. Eleg 3 db 5*5centis (ket szele + kozepe hne bantsa a fenyezest) darab, az isten nem szedi le
Amire figyelni kell, a rendszamra mielott felragsztod, kapirgald meg az alut + en szelvedoragasztoval megkuldenem.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
stickermajom
addikt
Tegnapi reptér kör után elautókáztam még vagy 60km-t, mert üresek voltak az utak és szépen havazott. Ami feltűnt az Astrával kapcsolatban: a kipörgésgátló rendkívül lassan reagál. Nem tudom, hogy direkt így hangolták, vagy csak buta, de többször előfordult, hogy még másodikba is sikerült felváltanom anélkül, hogy villant volna. Mondjuk haladtam, de furcsa volt, hogy nem zavarja a kipörgő kerék. BMW ennél kisebb csúszásra is beavatkozott. Cserébe oldalirányú megcsúszásnál az ESP sokkal finomabban dolgozik, a bimmer drasztikusabban avatkozott közbe, ki is volt kapcsolva sokat hóban.
Azt viszont megállapítottam, hogy az FWD autók még mindig rendkívül bután viselkednek csúszás esetén (kéretik nem megdobálni paradicsommal), az RWD sokkal jobban kézre állt. -
Arcképgyáros
102-es egészségügyi alkalmassági kapcsán mennyit kell fizetni a háziorvosnak? Vagy ezt orvosa válogatja?
-
nagyúr
válasz stickermajom #122340 üzenetére
Focus ESP-je is lusta, a Civic sokkal durvább volt, azzal nem lehetett kézifékest csinálni, a Focussal lehet
Irdatlan hó esett megint, reggel kelhettem 20 perccel korábban hogy lapátoljak... A macskusz bezzeg imádja, ugrál, játszikJa és reggeli cikkben: "most a valódi hóban és mínusz 5 Celsius fokon ugyanúgy másfélszeres fékutat adott a korrekt téliekhez mérten a Michelin CrossClimate, ahogyan az őszi műgyantás teszten is.
Ez az, amire én már azt mondom, hogy akkora kompromisszum, amit már nem érdemes bevállalni, s jobb ezt teszteredményekből látni, mint megtapasztalni. Én legalábbis inkább költök külön abroncsra és cserére, mert a CrossClimate - felelősen gondolkodva - azt követeli meg, hogy havazáskor ne induljunk vele útnak."
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
válasz Tsebacsi #122344 üzenetére
A BMW hagyta, hogy Fittipaldinak érezd magad, aztán a felénél meggondolta magát és akkorát rántott az autón, hogy az volt balesetveszélyes. Opel meg mikor elindul az autó már terelget finoman, átlag családi autóként viselkedik. Kézifékest nem próbáltam vele, túlságosan féltem.
-
nagyúr
válasz stickermajom #122346 üzenetére
Aprókat húzok rajta, kis sebességnél (20-30) nem óriási kormányszög, egész jól engedi, de nem olyan mint anno a Fiat Panda, azzal buli volt hóban csúszkálni, se ESP, se ABS, csak Te és a virsligumik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
válasz stickermajom #122346 üzenetére
Nekem a Golf az első kormányrángatásra beavatkozik, a kézifék meg elektromos
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest