-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
[link]
azt kérdezed, kellene-e? igen kellene (mellé egy C-zero/ion/i-miev) városbaI humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #129104 üzenetére
"intelligens sebességszabályozást"
Ez a táblák alapján nem tudsz gyorsabban menni dolog?Más: egyik srác ezzel jár, reggel mindig hozza a gyereket a bölcsibe, nekem nagyon adja, majd lövök róla szemből is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Magnum_ #129110 üzenetére
A kérdés csak az, hogy mi alapján szabályoz, lehet, hogy kevesebbet fog valamiért mutatni a kilométer óra, mint amennyivel megyek, vagy nem veszek 2022 utáni autót
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Magnum_ #129110 üzenetére
Az autó véleményem szerint nem szól bele abba, ha te gázt adsz, ellenben mikor kvázi "Önvezető" módban van, esetleg tempomattal mész, látja és értelmezi a közlekedési táblákat és aszerint csökkenti/növeli a sebességét. Eléggé balesetveszélyes lenne, ha be lenne állítva egy 60-as korlát és nem engedné az istennek se feljebb. A Fordban van ilyesmi, hogy korlátozni tudod a végsebességet, hifi hangerőt, de még nem mélyültem bele, magamat csak nem fogom korlátozni De poén hogy ha nem vagy bekötve leveszi a rádió hangját, azaz a büdös kölke nem fog öv nélkül bömbölő zenével krúzolni a városban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
Átmentem a másik topikba. Bocs.
(#129115) Saint_ : Na jó, de melyik?
(#129116) Qru: Ok-ok. Megyek.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Utasbiztosítás esetén jól láttam (a netrisken) hogy gyakorlatilag csak assistance szolgáltatást lehet kötni/hozzáadni autóra, azt is csak 15 éves autóra max (2004-ig választható az évjárat), és semmilyen lopás/rongálás térítés nincs autóra semelyik biztosítónál se?
Tudom, lehet kiegészítő éves biztosítás kötni utóbbira, de külön utasbiztosítás formájában (vagy valahogy arra az időszakra) nincs rá lehetőségem? -
B-L-A-C-K
titán
-
nagyúr
11 kerbe mérnek valahol féktárcsa ütést utcáról beesve? Nem 20ezerér'?
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #129024 üzenetére
En mar kaptam 200 euros csekket, követesi tavolsag miatt. 130 km/h körül 36 m. Még 1 méter es 1 honapra ugrik a jogsi. Tök hülye szitu volt, mert emlekeztem is ra mi volt, a faszikam kamionok köze nem huzodott be, ugy, hogy a kamionok között volt kb 10 kamionnyi tavolsag....ez a tipikus "ach, ott is jön még egy kamion..." Csak ugye, ha ö lehuzodik, en haladhatok tovabb es senki nem zavar vagy tart senkit fel. Na kb 5 kamion utan jobban ramenetm, hogy essen mar le neki a tantusz es akkor jött a hid, amin lattam is a rendörsegi autot....
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
-
barnam_
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #129118 üzenetére
Az hagyján, de az emberek akik kameráznak kezükben a telefonnal... mint a zombik
Mint a Black Mirror egyik részében. -
freeknight
őstag
Sziasztok!
Ez milyen rendszám lehet az új lexus ux sajtóképein? link
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz barnam_ #129121 üzenetére
Egyébként igen, nagyon igaz, amit írsz.
És most nem seggnyalásként, de itt a PH-án lehet értelmeseket és értelmesekkel beszélni többnyire, aki hülye, arról meg megtanultam lelépni. Volt egy (jó) pár büntim már itt az évek alatt, mert leálltam full zombikkal vitázni, az meg rohant modkerbe, mert talán az anyukája is szóba került (így már érthető, hogy én repültem újra és újra).Szóval, amikor olvasom a netet, a híreket, bármit és odaérek a kommentekhez, kb full zombie leszek én is, mert egyszerűen nem hiszem el, hogy mennyi "kiszabott", ostoba, agymosott agyvelőgyulladás lép fel napi szinten sztrádára.
Én, 99 óta vagyok neten, igen még valamikor a döglassú, drága betárcsázóssal kezdtem, de úgy vettem észre, kb 2008 volt az, mikor valósan "beszabadultak" a hülyék is, mert ott kezdett olcsó(bb) lenni a net. Azóta eltelt 11 év, a butulás olyan szintű lett (nem csak ebben az országban, hogy az már nonszensz) és ahogy írod is, full zombiek vannak többségben, akik attól is összefossák magukat, ha kicsit megemeled a hangodat mármint persze élőben, mert a monitornak megmondják a frankón ostoba faszságokat...
Szóval, lényegében már mindenkinek van net, mert fillérekbe kerül, főleg városokban simán befog akinek nincs otthon egy ingyenes wifi-t, és aztán osztja világgá a legostobább dolgokat, amire a többi hasonlóan hülye Istenbarma fogékony és ossza tovább, végül jobban és gyorsabban terjed a hülyeség világszerte, mint egy kiszabadult biofegyver...Több külföldi fórumot kivéve még mindig a PH az, ahol nem ezek vannak többségben, bár nem olvasok minden topikot, de ahová írni szoktam, ott megmaradtak azok, akiknek esze is van.
Csak épp emiatt nyilván a PH átlagéletkora kezd durván "öregedni" (is).Ugyanígy ez igaz is a vezetésre is, ott is full zombie-kat próbálnak megtanítani vezetni, kurvára sikertelenül, mégis kapnak jogsit. Amikor én (mi) tanultunk vezetni, ezeket úgy vágták volna ki a p...ba, mint a macskát szarni, aztán az ötödik bukta után, meg PÁV etc...majd elgondolkodott volna, hogy akkor ehhez (is) full hülye vagyok, vagy megtanulok vezetni.
Ez most úgy kijött belőlem a hozzászólásodra...Bocs az esetleges hibákért, mikor telenfonról pötyögök, akkor nem szoktam visszanézni, hol maradt el vessző, vagy írtam félre valamit...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha valamit utálok és ezt már nagyon sokszor leírtam máshol, akkor az a mobilról való válasz és netezés, mert nem azért vettem buzi nagy monitorokat, meg számítógépet, laptopot (is), hogy "buzifonról" írjak.
De ma 8-13-ig áramszünet lesz és emiatt épp az autót takarítottam és persze közbe olvastam a PH- is, szóval most, ahogy elolvastam a hozzászólást és megnéztem a videót, hát így alakult, de rendszert nem csinálok belőle.Ezért most be is fejezem és addig nem lépek netre, míg nem lesz áram...
-
footy
addikt
válasz Declare #129120 üzenetére
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
+1
Ehhez hozzavennem meg az autok muszaki allapotnak ellenorzeset es a kornyezetvedelmi vizsgalatot is. A sok gyoker smoke and charmos is eltunne az utakrol.
-
Declare
őstag
válasz footy #129130 üzenetére
Es ugye a vicc, amire reagaltam is, hogy ott vannak a kamerak, amik jo esellyel erre alkalmasak lennenek es megsem szol vagy csinal senki semmit. Az M1 autopalyan ha vegigmesz a hatartol Bp-fele egy ünnepnap elött mondjuk az olyan mint egy csatater. A követesi tavolsag kb oyan 10 cm atlagban, ugy hogy latszik, hogy fullon van minden sav es minimum 3-4 hatulrol egymasbaszaladós balesetet fogsz latni. Erre mit csinalnak? Semmit. Küldik a 30 ezres csekket, ha 10 el gyorsabban mesz es jobbara szerintem azt is csak a Magyaroknak, mert a romanok meg a nemet / osztrak autokon nem latszik a retteges a kapuk elött.
Csak ugy erdekessegkepp, ha a nemeteknel ilyen 10-20 km/h val tulleped a sebesseget kapsz egy 10-20 euros csekket. Ha a követesi tavolsagt nem tartod, akkor meg jön pikk pakk a 100-200 euros csekk a büntetöponttal es gyorsan ugró a jogsi is egy par honapra.
Tök erdekes ezek utan, hogy az emberek többsege nem lep bele a satufekbe es lassit a 60 as tablanal 45 re (biztos ami biztos), ellenben a Porsche Panamera is beall követesi tavolsagra töled, ha latszik, hogy nem tudsz lehuzodni elöle. Milyen erdekes ez az egesz
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gzbotii #129133 üzenetére
Többször olvastam már itt a topikban az M1 kapcsán a VÉDÁ-t.
Az M1/M7 bevezetőt leszámítva nincsen VÉDA az M1-es autópályán és már hónapok (talán évek) óta a telepített trafik sem működnek az M1-en. Szóval azt csinálsz kis túlzással, amit akarsz..
"Less but better" - Dieter Rams
-
footy
addikt
válasz Declare #129132 üzenetére
Ah ne is mondd, en az M1-M3 utvonalat vegig tolom mikor a szuloket latogatjuk, de annyi idiotat ausztriaban egy ev alatt nem latok mint azon a szakaszon egy nap alatt.
A buntit amugy kikuldik, mikor bevezettek 2017-18? korul, akkor egyszerre kaptam meg 2 vagy 3 birsagot mert nem volt ervenyes parkolojegyem. A kedves ungarische inkasso gmbh-tol 150-160 euro/db(!) korul. Amikor meglattam a 70 euros kezelesi koltseget mindenkinek csuklott az anyja.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #129126 üzenetére
Viszont baromira nincs ertelme kotelezove tenni a hasznalatat. Abszolut sebessegtullepes miatt - tehat amikor a megengedettnel gyorsabban mennek - a balesetek 4%-a tortenik, ami szinte semmi. Viszont joval tobb veszelyhelyzetet teremthet.
Arrol nem is beszelve, hogy a veszfek asszisztenssel karoltve csak segiti a megallitasos rablasos tamadasokat es egyeb road rageket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #129142 üzenetére
Ezt én nem is cáfolnám. Ugyanakkor annak megint nem sok értelme van hogy még mindig folyamatosan nő a motorok teljesítménye ami miatt az a kevés százalék megveszik és Fittipaldinak képzeli magát. Az előbb hangzott el éppen h a mai kocsikkal simán lehet menni 160nal is gond nélkül. Megjegyezném hogy akár 190-210-zel is lehet gond nélkül menni. A hibafaktor nem a kocsi hanem az ember. Ezért kellene végre teljesen kivonni a vezetésből. És most magam ellen is beszélek mert imádok vezetni, de ez akkor is tény kérdése. Nem mellesleg utána nem lehetne szidni a másik vezetőt csak a szoftvert meg annak íróját v a jogszabályt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #129143 üzenetére
Szerencsere a mostani EP javaslat szerint a tovig nyomott gaz ideiglenesen ki kell, hogy kapcsolja, illetve javasoljak a ki/be kapcsolo gombot is, ami inditaskor mindig bekapcsolt allapotbol kezdi.
Az embereket nem korlatozni kene, hanem rendesen megtanitani vezetni es aki nem alkalmas, mert nem felel meg a tudasa, reflexei annak egyszeruen nem adni jogsit. Pl. a mostani oktatasi rendszerben mindenki kozveszelyes friss jogsival - igen en is az voltam anno, de szerencsere en nem probaltam egyedul vezetni, mindig volt mellettem tapasztalt vezeto -, sot meg vezetesi treningbol sem lenne eleg egy alkalom.
Raadasul sosem ertem, hogy minden tovig van mar okositva/elektronizalva, de egy rohadt szimulatoros oktatasi lepcso sincsen, amikor a pilotakat mar evtizedek ota tudjak igy kepezni. Es azert egy autos szimulator messze nem olyan bonyolultsagu es koltseges, mint egy repulos, foleg ha az kifejezetten a vezetesi szituaciok felismeresere es a tarsas kozlekedesre keszit fel, nem a gepkezeles es szelsoseges korulmenyek kozotti fizikai reakciok(nehezsegi erok, mechanikai viselkedes) szimulaciojara hivatott.
Amugy nezd meg Nemet autopalyan a korlatozas nelkuli szakaszokon mennyivel rosszabb a baleseti statisztika. Kb. semmivel.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #129145 üzenetére
Persze ezzel egyetertek, csak mivel "mindent tud", beindul a veszelyforras a masik oldalrol: a vezetok egyre kevesbe figyelnek a vezetesre, mert ugyis megoldja a gep, aztan ha valamiert megsem mukodik jol, akkor ott a koccanas. Vagy lesatuzza a kocsidat egy tevesen felismert szalagkorlat miatt. (Ezek mind megtortentek eleg surun.)
[ Szerkesztve ]
-