-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gaben92
őstag
Volvoghini project mótvá?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
máyköl
veterán
Olajdoki meglepo valaszt adott.
En abban a hitben voltam, hogy ha hutoviz eleri a normal homersekletet, az olaj meg boven hideg.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz máyköl #158458 üzenetére
"30 ezer kilométer, de legfeljebb 24 hónap a csereperiódus, úgyhogy ráér még a cserével."
- OlajdoktorWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
válasz máyköl #158455 üzenetére
Hidegnek nem hideg a kiindulási ponthoz képest, de a 90 fokos hűtővíz mellett kb. 60 fokos csak és az olaj is 90 fok környékére kúszik fel, terheléstől függően picit fölé. De ezt lehetetlen megmondani, mert sebességtől, fordulattól, kinti hőmérséklettől, motor pazarláshőjétől is függ.
Sok hülyeséget írogat az Olajdoki amúgy (illetve nem hülyeség, csak nem elég körülírt), de abból a szempontból igaza van, hogy ha a vízhő mutató elérte az üzemit akkor már totál felesleges simogatni az autót, a normál használatot és terhelést röhögve bírja.
Az első pár percben kényes a motor, ha már langyosak a nedvek benne akkor sima ügy a normál terhelés.Egyébként menet közben is eléggé ingadozik, főleg télen. A termosztát egy elég buta és lassú szerkezet, nem a precizitás a dolga, hanem a stabil működés. Maguk a mutatók sem mutatnak pontos hőmérsékletet legtöbbször, az mind a user megnyugtatása miatt van csak, nagyon sokszor a középállás az tól-ig értékkel van fixálva. A Kangoo is olyan, a Megane viszont nem (más a műszerfalgyártó), az folyamatosan mozog menet közben, van is olykor riadt felhasználó a topikban miatta, hogy mi a baja a kocsinak, de semmi baja csak a valóságot mutatja (persze ez sem hőfokpontos, csak a változás lekövetése, ha kinyit a termosztát bizony elönti a radiátor kihűlt vize a blokkot akkor is ha 100Km óta megy).
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #158459 üzenetére
Ezt még én linkeltem, sejtettem, hogy bekerül.
Ha longlife olaj van benne (és komolyabb), ha tiszta volt a blokk, ha az a 2000Km nagy darabokban kerül a kocsiba, ha nem volt kényszerített regenerálás, ha, ha, ha. Akkor igazából kibírja a 2 évet. De mire ezt végigrészletezi senki nem olvassa végig. Vagy meg se értik.
12-18 hónap között reális lenne. 2019 április, akkor lefutott egy nyarat, egy telet és még egy nyár belemehet, következő tél előtt csere, mert a hideg nyírja igazán. Ez másfél év. Ez így elfogadható lenne. Mondjuk az igaz, ha én le tudtam írni 6 sorban, akkor ő is le tudta volna.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Skacok, hybrid V60-as volvónál - holland import - van valami típus specifikus dolog, amire figyelni kell? Klímát tudom, hogy az kényes, de azon túl? Van olyan felszereltség, ami mindenképpen must have? Fater a rav4-es pofáját nem bírja megszokni, inkább volvot nézne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz CactuS #158464 üzenetére
Szumma 700 ezret költöttem rá, így minden szarság kigyomlálva, kopók cserélve + némi szépészet. Azt beszélik, ami frissen bejön Hollandiából, arra mindenki elkölti a maga 600 ezrét. A klímát muszáj, a váltót érdemes rendbe tenni, problémás lehet még a generátor (felújítás időben), gyakori a turbószelep problémája. Vezérlés van minőségi utángyártott, generátor-ékszíj szett csak gyári létezik. Szóval hozzá kell számolni a 600-at.
Valódi Summum felszereltség legyen (xenon, igazi bőrkarpit), előfordul hogy bekamuzzák a Momentumra. -
#89309696
törölt tag
válasz Jorus #158468 üzenetére
Uhh, ezen leizzadtam. Gondolom a "van ilyen törvény, de a szart se érdekli" kategóriába sorolandó. Persze néha fogják vele az autósokat zaklatni. Legalábbis nálunk könyveket lehetne írni róla mennyi ilyen törvényünk van, ez máshol is létező dolog.
Vagy arra gyúrnak, hogy a németek nagy része elvileg szabálykövető és önszántukból kikapcsolják majd.Közben a Waze a német verzióra kirak egy egygombos traffijelzés kikapcsolás funkciót, mire a rendőr leint már ki is van kapcsolva nyomtalanul.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #158469 üzenetére
Sok orszagban csinaljak, elvileg svajc es osztrakia is ilyen.
-
#89309696
törölt tag
-
nagyúr
válasz #89309696 #158472 üzenetére
Betették a KRESZ-be (StVO). De nemtom ezt hogy lehet ellenőrizni legalábbis a jelen körülmények között.
"Der Paragraph 23 wird durch den Beschluss des Bundesrates ergänzt und geht auch explizit auf Geräte ein, "die neben anderen Nutzungszwecken auch zur Anzeige oder Störung von Verkehrsüberwachungsmaßnahmen verwendet werden können" (§ 23 Abs. 1c StVO). In diesem Fall "dürfen die entsprechenden Gerätefunktionen nicht verwendet werden". Zwar gab es auch vor der Änderung bereits Gerichtsbeschlüsse (z.B. Rostocker Landgericht, Az.: 21 Ss OWi 38/17), die Blitzer-Apps als illegal einstuften. Doch die Erweiterung der StVO lässt nun keinen Spielraum mehr: Blitzer-Apps sind illegal."
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
vicces
addikt
válasz Reggie0 #158477 üzenetére
ez nem csak svácban, hanem magyarországon is tilos. sehogy nem szabad előre figyelmezetni trafipaxozásra. pl villogással a szembejövőknek. csakhát hogy ellenőrződ?..
bár látam már olyan barmot, hogy a rendőr mellett elhaladva villogott a többieknek....
én is olvastam egy német cikket a témából pont ma, és az volt a vége, hogy az ellenőrzés még kétséges. ehhez képest a tomtom ma is jelezte mint a kisangyal a trafikat és az út szélén csak úgy parkoló rendőrautókat, gondolom valaki azt hitte, hogy trafiznak belőle.. - itt németországban:)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #158455 üzenetére
Azt irja, hogy nagyjabol jo. Az azt jelenti, hogy ha a viz 90 akkor kb az olaj 70 fokos legalabb, ami mar oke. Nyilvan nem versenypalyan nyelezeshez de egy normalis hasznalatra mar eleg.
A baj az hogy sok autoban mar nincs vozhofok visszajelzes, vagy ha van akkor csal (VW pl 70-fokos viznel mar 90-et mutat).#nincsbennetarcsi
-
Gaben92
őstag
válasz CactuS #158465 üzenetére
Én nem sajnálnám tőle ha végre eltűnne a sok szar az útról... Esetek 90%-ban eddig ha valami vakított az vagy egy felfelé világító vagy egy atom bemattult búrás halogén volt. A maradék 10 meg a kiegészítő fény amit azért szerelnek fel mert a gyári halogénnel nem látnak... Olyan autóra fel se engedném szereltetni a kiegészítő LED panelt amit lehetett kapni értelmes fényszóróval... Tudom g.ci vagyok...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz Gaben92 #158481 üzenetére
Azért a halogén vakított, mert a kocsik 90%-a halogén, nem azért mert az szar. Ha ledes lenne akkor a ledből lenne olyan ami vakítana, mert nincs beállítva, mert nem működik a szintező, mert karcos, mattult a bura.
Persze abban is van valami, hogy manapság még miért létezik a halogén új autóknál. Elvégre megtervezett lámpatest, hűtés után H7 ledes izzó is mehetne bele gyárilag kiváltva teljesen a halogént az olcsó autóknál.
-
MasterMark
titán
válasz EQMontoya #158484 üzenetére
Közúti forgalomban használható :nem
Egyébként ez azért nem működik, mert nem pontszerű a fény forrása. Nem lehet úgy megcsinálni, hogy egy pontból menjen minden irányba.
Alul meg felül van egy led, de közötte távolság van.Amúgy így is meg lehetne oldani, csak akkor lámpatest specifikusan kellene megcsinálni ezeket a ledeket, hogy pontosan passzoljon a vetítési képhez. Mert nem baj ha máshol van, csak jó helyen legyen.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Integrale
veterán
válasz Gaben92 #158481 üzenetére
Be kell allitani, lampat kell cserelni ha szar. Xenon is legalabb annyi vakit, (foleg ha szar a szintezo, vagy nincs is benne, mert utolagos) mint halogen, a buzi, gyarilag is szar LED-rol nem is beszelve.
Plusz, szintezot rakhatott volna minden gyarto a halogenhoz is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
Hanula Barna most magyarázkodhat.
Régebben említettem, hogy Hanula Barna direkt régi adatokkal számol, hogy alátámassza a saját véleményét.
Mai értékekkel számolva 25000km után már zöldebb az elektromos autó, mint a dízel.
Cikk"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #158492 üzenetére
"A Volkswagen ezzel részben egyet is ért, elmondták, hogy ez egy korábbi adatok alapján készült ábra (bár jelenleg is elérhető a Volkswagen honlapján, 2019 áprilisi dátummal), a közeljövőben tervezik az ábra átdolgozását az aktuális adatok alapján."
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Dízelmotorok fejlesztésében veszt rész, és dízelmotor fejlesztést oktat.
Ha nincs dízelmotor, akkor nincs fejlesztés és oktatás sem.
Egyből két állása szűnik meg.Németországban "csak" addig volt (2011), amíg át nem álltak a hibrid fejlesztésére, akkor gyorsan visszajött Magyarországra.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz Dluinet #158494 üzenetére
Jól kiragadtál egy részletet
Az eleje lemaradt:
A Volkswagen segített is néhány konkrét adattal, melyek azonban Dr. Evans szerint erősen megkérdőjelezhetők.
Csakhogy:
A Volkswagen számításai szerint kb. 120 000 kilométernél érkezik el a fordulópont, amikor az elektromos autó már tisztább üzemű lesz.
Szóval Ő kitalálta, hogy a vw által megadott adatok nem jók, hanem nagyobb
való életben mért széndioxid kibocsátás 35%-kal magasabb, mint a gyári teszt ciklusban mért érték.
Értem...
vilike: szóval egy külsős cég számítasa relevánsabb, mint annak a cégnek, aki mindkét autót gyártja és forgalmazza, értem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen