-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#30610944
törölt tag
Sziasztok,
Most keszulok venni egy Karcher K2-ot, hogy mostantol azzal mosnam az autom a ketto vodros megoldas helyett. Gorsabb lenne es talan vizet is sporolnek vele.
Egy kerdesem lenne, hatha valami Karcher K2 tulaj itt tudna segiteni.
Erdemes ehhez foam gun-t venni?
Mert ha jol nezem a jetwash leirasat akkor a pisztoly elforgatasaval tudunk habozni, meg van is egy ilyen kis tank ahonnan fel tudja szivni a sampont. -
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #157153 üzenetére
Pont ma voltam a Mester utcai robotwashnál. Már látszik az autó formája a kosz alatt, de azért lenne még mit dolgozni rajta.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #157157 üzenetére
És Neked még szürke az autód, ha jól rémlik, ami azért elég jó rejtőszín kosz szempontjából.
-
fant0mi
addikt
válasz stickermajom #157157 üzenetére
Hany korre fizettel be?
-
Magnum_
nagyúr
Mindenki kinyitotta a tetoablakot most delutan?
Sticker: mivel a diy mosok tele, en is robotwashoztam, nem volt tul koszos, de a felniket felnipuccal es ecsettel azert lekezeltem elotte
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #157156 üzenetére
Öcsém G Astrájában is 11-12 évig szolgált a gyári aksi. Amikor cserélte, még jó volt, csak nagy hidegek voltak, és nem akarta, hogy egyik reggel ne induljon az autó.
Képzeld el mi lenne, ha ilyen jó akkumulátorok lennének.... A gyártók fele bezárhatnaEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #157163 üzenetére
Náluk sem ment még tönkre teljesen, csak csökkent a kapacitás.
Új autónál azért nem csak az akku új, hanem az egész elektromos rendszer, indító, generátor, csatlakozók, stb. Nameg ahogy elmúlik a rózsaszín köd, szerintem a több rövid út is gyakoribb, de ez már pszichológia Pár mély merítés meg kinyírja mindet, mi is arra szoktunk vigyázni, van vagy 5 töltő a háznál (békebeli, okos, és több csepptöltő). Fiat 1.3 Multijet cégnél párszor leszívta az akkut, az enyém is ilyen motoros és riasztóval felszerelt, pár napnál hosszabb állás után már inkább töltöm az akkuját, nehogy az indítás közben essen le károsan a fesz.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #157158 üzenetére
Szürke, de pont a legnagyobb dzsuvában kellett a nulláson ide-oda autóznom mostanában és nem volt időm lemosni soha.
fant0mi: csak egyre, lehet a másodikra jobb lett volna.
-
#89309696
törölt tag
Nekem is szintjelzős ez az őskövület, de nem minden autóban elterjedt. A nyomást pirossal jelzi az olajoskanna piktogram ahogy mindenkinél, a szintet a km óra állás helyére dobja ki, oil felirat ami mellett a csíkok vannak üresen ha kevés és villog. Minden gyújtás ráadásakor is jelzi.
A nyomásjelzés elég kétes, alapvetően alapjárati nyomásértéket mér, azon kívül már rég vége a motornak ha menet közben villanmfel. Bár nem tartom kizártnak, hogy az okosabb kocsik fordulat és terhelés, hőmérséklet függvényében változtatják a jelzési küszöböt.Nálam 10.000Km-re az 1 liter olajfogyás a normális, a többi már kétütemű bazd. 1000Km-re 4 deci az sok, akármilyen autó az. 10ezer alatt ha megeszi a teljes olajtöltet mennyiségét (rá van töltve persze) normál használttal, belevaló olajjal akkor az egy kalap fos, nem motor.
-
molnarpeter
nagyúr
Égéstér az új üzemanyag előírások jegyében [link]
-
MasterMark
titán
válasz molnarpeter #157167 üzenetére
Eddig amíg Karotta volt, szépen jött mind időben csütörtökön, most megint visszaállunk a pénteki release-re. First world problems.
Switch Tax
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #157158 üzenetére
Ne hidd azt, ezen is azonnal látszik sokminden, főleg a mosás után bizonyos helyekről lecsurgó majd odaszáradó víz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
[link]
Jajjj, ezt fájdalommal néztem végig. -
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #157177 üzenetére
Nem is olyan régen TSZ-ben is hasonlóan javították az akkukat, amíg szerelhetők voltak
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #157178 üzenetére
Igen, meg a régi Volán telepen is. A bitumenes akkukat otthon is lehetett. Maga a felújítás nem olyan nagy dolog, az a hajmeresztő ahogy csinálja. Papucsban, kesztyű nélkül, savat a földre öntve, maszk nélkül olvasztja az ólmot és a használt savval tölti vissza. De annál már legalább használ savsűrűség mérőt, mondjuk kénytelen, mert különben nem működne rendesen.
Azt hittem először, hogy újraolvasztják az összes ólomlemezt, de ezek szerint csak le van pucolva és a fül van újraöntve a végére.Az indiai negyedik motorba kerül át ugyanaz a leszűrt fekete motorolaj után azt hittem nem látok rosszabbat.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
veterán
válasz molnarpeter #157180 üzenetére
Mennyi valosagtartalom van ezen a csatornan? Legtobb videojukban korabban eleg eros hajlitgatas volt, vagy konkretan csak szorakoztato kategoria.
Everybody lies.
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #157182 üzenetére
Hmm. Eddig is finnyás voltam, most már csak feleannyit fogok megenni abból is.
A sütőolaj újrahasznosítás még..... Elnézné az ember egy elmaradott régióban. Na de a csatornából, lényegében az ürülék, vizelet mellől kinyerve az olajat gondolom a sűrűség különbség miatt különválasztható. Elképesztő. Ettől olyan ízletes.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #157130 üzenetére
Első nap utáni I-PACE tapasztalatok:
Megy. Bármilyen tempóról (130-ig próbáltam, de itt hamarosan 100 fölé legálisan nem mehet), bármilyen módban lehet vele ülésbepréselőset gyorsítani, elhiszem neki a 4.8-as 0-100-at. A holland falusi utakat nagyon kedveli, csendes, kényelmes, kanyarban jól tart, ügyesen mozog. Könnyen megszokható az egypedálos vezetés is. Mondjuk nem túl magas, egyáltalán nem tűnik SUV-nek élőben. A belső tárolórekeszek mérete és elhelyezése tök jó.
De vannak problémái is: szerintem ez a gombos “menetirányválasztó” sokkal lassabb, mint a kar. Több y-ozásnál is azt vettem észre, hogy le kell nézni, mert nem egyértelmű, hogy mit nyomok.
A fura formája miatt egyrészt a hátsó lőrésen lefele látni ki, másrészt kell a radar, hogy lehessen tudni hol a vége.
A töltés nagy szívás, még itt Hollandiában is, ahol egy 3000 fős faluban az 500 méteres körzetben van 8 22kW-os töltőpont. Egyrészt ma 3x1 óra alatt a 22kW-os fizetős töltőkön szumma belement 4kWh, az is alkalmanként 15 perc szívással (nem töltött, bezárta a kábelt és csak vészkioldóval sikerült kiszedni, stb.), többen panaszkodtak is erre típusfórumokon. Másrészt véletlenszerűen le tudja állítani a töltést, és akkor oda kell menni az autóhoz, kihúzni, lezárni az appban a töltést, majd újraindítani. Harmadrészt a tankolás azért jelentősen egyszerűbb: pisztoly levesz, betölt, besétál, kifizet. Itt: kábel elővesz a frunkból, összeköt, telefon elő, applikáció elindít, töltés elindít, reménykedik, hogy nincs hiba, de azért gyakran van, majd a végén alkalmazás elő, töltés leállít, kábel kihúz+elrak. Lassú töltéssel (nem csúcsidőben 22kW, egyébként 4.8) egy tele akksi itt kb 12k HUF, Ionityvel 20k körül. Ez normális tempóban haladva (autópálya főleg 120) 350-380km-re elég ilyen időben.
Ez a beltér/infotainment működés nem egy 30 milliós autó beltere. A csomagtartó teleszkópja már most nem nyitja ki teljesen az egyébként elég nagy ajtót 7-8 fokban. A kasztni nyikorog fekvőrendőrökön szinte mindenhol (12k km van az autóban, nincs 1 éves). A belső anyagok sok helyen hagynak kívánnivalót maguk után, összességében nem rosszak, de a Minimet jobban összerakottnak érzem. A radar csipogása, a kamera képe, és ezek együttműködése pont annyira lassú, ami már zavaró egy tetszőleges VAG termék után, és nem bízom benne.Szóval összességében jó, tényleg jó vezetni, de elektromos SUV-k közül szerintem az Audi e-tron egy jobb választás, az egy kényelmesebb, jobban összerakott autó.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz brumi1024 #157184 üzenetére
A tekerős bizbaszt megszokja az ember pár nap alatt. XF-ben mikor először használtam én is ügyetlenkedtem, aztán pár nap járkálás után már vakon ment.
Viszont amiket írtál azok közül néhány elég cinkes. A teleszkóp mondjuk na bumm, azt kicseréled pikk-pakk egy minőségire. Nyilván gáz azért, de legalább orvosolható könnyen. Viszont az a nyikorgás és a töltési problémák elég lehangolóan hangzanak.
Viszont jól megy vagytok ti ott sz.patva Hollandiában ezzel a 100-as limittel hallod....
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz brumi1024 #157184 üzenetére
És a holland nép csak úgy szó nélkül hagyja, hogy bevezetnek ilyen elvetemült 100-as korlátozást vagy annyira eco a felfogása mindenkinek, hogy simán egyet értenek vagy látszatdemokrácia van? Elképesztő tökön rúgása a közlekedésnek. Nem nagy ország, de akkor is. A normális az lenne, hogy lassan mindenhol egységes 140 lenne bevezetve, a németeken kívül.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #157184 üzenetére
ez a töltéspara nem hangzik jól. meg a többi sem, ebben az árkategóriában ezek már cikik. még az anyagminőség a leginkább megbocsátható, de a zörgéstől kilennék. az bárhány éves, bármilyen kategóriájú autóban őrületbe kerget, szerintem egy ilyet visszavinnék miatta és visszakérném a pénzt.
Gaben92: főnök még mindig lenéz, pedig 2 éve használja. van, amikor kattanásra azt hiszed jó vagy és N-be vagy P-be rakja mégis.
Gyári teleszkópot ne kelljen már minőségire cseréni... főleg egy 30 millás autón...&Fehér Farkas: nagyon jámbor népek a hollandok, szerintem nekik nem okoz ez különösebb lelki törést.
-
Gaben92
őstag
válasz rbalint88 #157187 üzenetére
Nyilván ember függő. Munkatársaim mikor vezették az autóm indulásnál folyamatosan megnyomták a P gombot és utána húzták D-be mert megzavarta őket, hogy külön gombja van a P-nek. Egyikük volt, hogy többször is megnyomta és várta, hgy kialudjon rajta a LED, jelezve, hogy oldott a rögzítő. Elmagyaráztam, hogy azt csak akkor kell nyomni mikor P-be rakják, amúgy csak be kell húzni D-be és menni, de még 2 nap után is nyomogatták mindketten. Én egyszer kipróbáltam, onnantól ment, pedig sose vezettem automatát előtte.
Teleszkóp esetében arra gondoltam, hogy mivel tudom, hogy mindenki spórol mindenhol, egy gyenge teleszkóp miatt nem vinném vissza az autót ha amúgy minden rendben van vele, hanem vennék bele egy minőségit és örülnék, hogy ez volt a legnagyobb bajom. De a töltés problémák meg a nyikorgások (főleg hangtalan gépek esetén) biztos, hogy kiakasztanának nagyon hamar ilyen összegú autónál (meg amúgy is).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
brumi1024
veterán
válasz Gaben92 #157185 üzenetére
Lehet félreérthető voltam, itt nem tekerő van már, hanem három első tapintásra ugyanolyan gomb.
rbalint: Nem hangos amúgy a nyöszörgés, csak tényleg több pontjáról jön az autónak, leginkább mikor csavaró erők érik (pl padkafelhajtón mész fel), és ugye nincs motorhang ami elnyomná. Az anyagminőség elfogadható lenne, mert amúgy vezetni nem rossz. Csak ültem utána egy fél éves Macanban, és hát az hasonló áron jelentősen többet ad.
-
pit stop
addikt
válasz molnarpeter #157156 üzenetére
14 éves akksit most cserélem autóban
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Gaben92
őstag
válasz brumi1024 #157189 üzenetére
Jaaaa az úgy más. Nem nagyon néztem a tesztjét az autónak mert tikkel a szemem a crossover/SUV vonaltól... Elég gyökér megoldás ahogy elnézem.
Amúgy tényleg furcsa, hogy ezt a 100km/h-t így keresztül tudják vinni az embereken. Nálunk pont az ellenkezője megy a dolognak, 110/120-at (téli/nyári) most emelik 120/130-ra, a gyorshajtási limitet (eddig fixen 7km/h túllépéstől készült a kép mindenhol) pedig megemlik 10km/h-ra, cserébe kapunk többszáz olyan telepített traffipaxot ami mögött a VÉDA elbújhat.
Fehér Farkas: Nálunk bevett szokás, hogy "ipari területeken" valamelyik nagyobb cég kajáldájába járnak enni az emberek. Rexrothnál voltam egyszer Vantaa-ban és pont a mellettük lévő irodaházban van a Jaguar egyik képviselete (térkép rohadt régi utcaképpel), és ugyanoda járnak enni. Szóval minden nap látják kint parkolni a céges főniautókat meg beszélgetnek is egymással néha. Aztán látták, hogy nagyon megbámultam a sorakozó Jaguarokat mert kb csak XF-ek és XJ-k álltak kint, azokat meg szeretem. Aztán mondták, hogy korábban a E/I/F-Pace-ekkel jártak de sorban visszaadták őket és kértek helyett XF/XJ-t mert az xy-Pace-el mindenkinek csak a baja volt. Ez minden amit tudok.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #157180 üzenetére
CC van rajta!
-
válasz Tsebacsi #157197 üzenetére
Most neked meg mi a bajod
Ha egy 3,5M autó tud ilyet, akkor nem lehetne elvárni egy 30M autótól, hogy ne nyisszogjonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz fant0mi #157199 üzenetére
Ha zörgést akarok hallgatni, berakom jobb egyre párom táskáját a kosarával
De most tényleg mondjuk egy konat
Megkapsz 9M, vagy egy kia niro 10M
Onnan csak a minőségért és névért kellene fizetni +20M Ft-ot, erre nyisszog, meg nem tudod tölteni, ha olyan kedve van...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest