-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #89309696 #156485 üzenetére
Battlefield friends (yt!)ből van Ő is.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qtya123
őstag
Kis érdekesség, hátha valakit érint, vagy érdekel:
Ma leadták a szüleim a rendelést egy Swift 1.2 GL dualjet hibridre.
Ahogy arról korábban már szó volt, arra esély sem volt, hogy a sima benzines 1.2 dualjetet tudjanak venni szalonból, mert már sehol sincs, csak ez a mild hibrid.Ami viszont meglepett, hogy több szalonnal is beszéltek, illetve ma voltunk kettőben és ezek a 3.390.000 Ft alapáron árult és nemrég bejött hibridek is kifutóban vannak már. A legtöbb kereskedés egyöntetűen azt mondta, hogy most átmeneti időszak van, ezek már nincsenek náluk és nem is kapnak, hanem helyette május környékén jönnek majd ismét a Swiftek.
Kérdeztem, hogy mi lesz azokban a különbség. Egyik sem tudott konkrétumot mondani. Nagyjából annyit tudnak, hogy kicsit kisebb károsanyag kibocsátásúak lesznek, de azt nem tudják, hogy ez kimerül egy szoftver módosításban, vagy nyúlnak-e máshoz is. Volt olyan szalon, amelyik azt mondta, hogy enyhe ráncfelvarrás is lesz, van amelyik ezt cáfolta. Gyakorlatilag nem tud senki semmit, egy dolgot kivéve, mégpedig azt, hogy valamennyivel drágábbak lesznek, tehát a jelenlegi 3.390.000 Ft alapárnál (ami lényegében nemrég jött be), már a következők drágábbak lesznek valamivel.
Egyik kereskedésben pár napja be tudtak még rendelni egy GL és egy GL+ Swiftet, így a GL-re le is tették az előleget a szüleim.
Remélem sokáig megbízható marad, ahogy a korábbi Swiftek is. Azért kicsit félek ettől a szolid hibrid rendszertől, bízom benne nem lesznek hibái.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qtya123 #156504 üzenetére
Más motorkóddal jönnek majd az új Swiftek és más felszereltségi szintekkel.
Az átlagos áremelkedés 4-500e Ft lesz majd.
A napokban söpörték ki az utolsó Swift Sportokat, 5.490M-ért, mert jön az új 6.790M-ért!
Suzuki gyak. kinyírja a Swiftet. Ahogy az összes autógyártó is a kisautóit.
Nem éri meg őket gyártani.De az az 1.2 szívó örök élet lesz, mild hibriddel is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Qtya123 #156504 üzenetére
Nagy átalakulás van mindenhol és megy a kapkodás, hogy tudjanak valmit eladni. Decemberben voltam bent a fiatnál szervizen, az 500-as és panda gyártását is leállították, meg a doblóét, az első kettő már kapható hibridként
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qtya123
őstag
válasz Motion_Blur #156505 üzenetére
Ja igen, az egyik szalon mondta, hogy más lesz a motorkód, de azt ugyanúgy nem tudta megmondani, hogy mi lesz a pontos változás a motor tekintetében.
4-500e? Akkor még szerencséjük volt a szüleimnek. Én azt nem értem, hogy ez amit most fognak megvenni nemrég jött be és máris kukázzák?
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #156481 üzenetére
Egy a baj, magánszemélynek nem ennyi az ára.
Ez ilyen hahun duplán áthúzott ár. Ami akkor annyi ha a bolygók együttállása megfelelő (cégnek, fix finanszírozási konstukcióval).
Qtya123: ilyen, Vitara, Scross is mennek fel fél millával.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #156498 üzenetére
Mindenki lelkendezik, hogy milyen jó beszélgetések ezek.
Semmi új nem hangzott el, a szakértőt meg csak az ázsiaiakra és az EU-s szabályzókra mutogat.
Most válság van és nem készültek fel a változásokra. A Tesla mióta van a piacon?
2007 és 2020 között a VW majdnem megduplázta az autóeladásait, ebbe a válságos szakaszba beleférhetett volna egy fejlesztés vagy legalább egy trend felmérés."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #156501 üzenetére
Én takartam ki. Mindig szinmintat veszek és úgy takarom ki. :)
MasterMark: Tehát te nem csak a többi autossal nem foglalkoznak hanem még okésnak is tartod ha elfoglalt valaki két toltohelyet. Lehet a hazajutasa számít rajta, de biztos én vagyok a hülye.
Valószínűleg én vagyok fordítva bekötve, hogy applikációban figyelem mikor tölt fel a kocsi és amint készen van már megyek is érte és hozom el, mert tudom, hogy másnak is szüksége van rá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dluinet #156510 üzenetére
A PócWágen azért elég csúnyán becumizta, mert nem csak hogy a trendet nem követve a fejlesztéseben lemaradtak de a dízelbotrány is elég jelentősen odavert nekik anyagilag. Szóval ha tényleg nem akarnak a Nokia sorsára jutni nagyon össze kell kapniuk magukat.
Doki16: Ez a ritkább, legalábbis itt Pesten. Mióta van nálunk eGolf is azóta figyelem jobban a terepet és feltűnt, hogy milyen sokan parkoltatják ott a kocsijukat...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #156503 üzenetére
Én úgy hoztam anno a P2met Hollandiából, hogy sérülés és karcmentes volt. Mikor eladtam, akkor minden elemen volt legalább egy rányitás, karc, tudom miről beszélsz, de nem állnék be soha így középre - nagy jumperrel igen, mert az nem fér be 1 helyre fizikailag és nem lehet kinyitni az ajtót -, pláne nem töltő helyre.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Csabroncka
addikt
Qru a prémiumba nem raknak etanolt, helyette a drágább (korábban MTBE ezt kőolaj > metanol >MTBE állították elő) bio ETBE (Az ETBE-t növényi etanolból állítják elő) van benne. Az E10 parának azért van jó oldala is, erről ritkábban esik szó (nem a sötétzöld duma). Mivel növényi, ezért sokkal alacsonyabb a kén, klór, nitrogén és fém tartalma, emiatt rohadtul kíméli a katalizátort, a motorban is kevesebb sav keletkezik ergo még az olaj is jobban bírja.
Prémiumból is lehet E10-et csinálni (csak egyelőre nem érdek), az ETBE-t úgy kell elképzelni, mintha kémiailag körbecsomagolnád az etanolt, nem köti meg a vizet, oldószerként (üzemanyag rendszer miatt) sokkal inkább a benzinre hasonlít és a fűtőértéke félúton van a benzin és a normál etanol között (36 MJ/Kg).Szóval mol 100 tökéletes...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
Igen sajnos egyre ritkább. Van itt ahol szoktam tölteni egy BMW-s foszer aki simán rajta hagyja a kocsiját akár egy napra is. Pedig az is csak egy kis Phev alig 40 km hatótávban és 2 óra feltölteni. Egyébként a tipikus t-system BMW. Már fogalom elektromos körökben. Ők telepítik a töltőket, azt csinálnak amit akarnak.
Amúgy Dunaújváros egész normális, kevesen állnak be direkt toltohelyet parkolni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MasterMark
titán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #156518 üzenetére
Áh.
Mire kijössz úgyis melléd fognak állni, még akkor is, ha a nagy Tesco legtávolabbi sarkában áll az autó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz yodamester10 #156519 üzenetére
Ezt azért várjuk majd meg, hogy mennyire lesz ez népautó, én egyelőre nem hiszem el ezt nekik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
válasz MasterMark #156518 üzenetére
+Mindenki:
Emiatt kéne Magyarországon is egy normálisabb büntetési rendszer... Én ha beállok egy EV töltő elé 3000€-m bánja instant.... Gyorshajtás (7km/h) 180€-tól indul, parkolás 80-200€ helytől függően, rokiparkoló legalább 500€, inkább nem folytatom...
Lehet tippelni ki nem áll be az EV és rokiparkolóba, ki nem hajt gyorsan, és ki fizet mindig a parkolásért szépen...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
brumi1024
veterán
Az osztrák üzemanyag még mindig jobb mint a magyar: 430km (autópálya+bp este) út átlaga egészen meglepő lett. GPS szerinti sebességkorlátot tartva tempomattal, nem spórolósan gyorsítva fogyókúrázott a JCW:
Autópályán értelmesen hajtva jobban eszik mint az 1.4 TSI az A3-ban, bár ebben valszeg szerepet játszik a váltó is (2000 körül forog GPS szerinti 130-nál). -
veterán
válasz Motion_Blur #156509 üzenetére
Mielőtt belép Feri-lejön-a-hegyről a szalonba, úgy 7,279 e Ft.
95+%-ra veszem, hogy kis telefonálással, esetleg utánajárással elhozom a nekem, magánszemélyeknek címzett dm-ben szereplő 6,260-as áron. És szvsz k.jó autó lehet ez így, ennyiért.
Azonban nem szeretnék kezdő fieldrepnek látszani, így nem tervezem a beszerzését, hiába jó ajánlat. 🤗 -
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #156527 üzenetére
De ez TSI
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #156524 üzenetére
Az szép! Ez még Skormi-t is lefőzi 0,5 literrel.
yodamester10: Szép demo autó, majd meglátjuk a valóságban mennyit tudnak belőle gyártani meg, hogy pl mennyire fog ízleni a népnek a kb 11M-s indulóárért cserébe a mindössze 330 km-es WLTP hatótáv...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Gaben92 #156535 üzenetére
Nálunk ennek semmi értelme addig amíg rengetegen 6 órás minimálbérre vannak bejelentve, aztán semmi köze hozzá a jövedelmének.
De mondjuk ez se normális, hogy 50 helyett 68-cal mehetek, meg 130 helyett 150-nel. Ezen kb., az összes ország tágra nyílt szemekkel néz, nem csak a "nyugati".[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Na jó, az más kérdés. Itt nincs ilyen mutyizás mert a munkavállaló egyből felnyomná a munkáltatót ha ilyenekkel trükközne az meg rögtön mehetne a hűvösre. Mindenki szépen fizeti az adót amiből szépen rendben vannak tartva a kórházak, utak, stb és működik az ország ahogy kell. Magyarország után eleinte rohadtul furcsa volt. Mondjuk ez egy olyan dolog amihez kellenek az emberek is. De ez már nagyon OFF, úgyhogy duplába is teszem.
Fehér Farkas: Nálunk 7km/h túllépés után villan a vaku függetlenül attól, hogy 30-as vagy 120-as tábla van.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
máyköl
veterán
Ugyfelkapun letezhet olyan opcio, hogy a postan at nem vett torzskonyvet (kulfoldon tartozkodas miatt) ujra kisereljek kuldeni?
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #156540 üzenetére
azzal kiegészítve, hogy sok helyen lehetne emelni a határt nagyobb utakon 50-ről 60-70-re és megszüntetni a KRESZ-ben azt a gyakorlatot, hogy kereszteződésenként ki kell rakni a sebességkorlátozót, ha eltérés van az alap megengedettől. át kellene alakítani úgy, hogy van egy nyitó és záró tábla. balra és jobbra is így csinálják. a németeknél és szlovákoknál nem emlékszem hogy van.
9km/h fair deal, kis lejtő még nem zavar bele, ha alapvetően tartod a megengedettet. -
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #156542 üzenetére
egyrészt felesleges, másrészt a záró tábla egyértelműbben határozza meg a sebességhatár végét, mint egy kereszteződés. pl amikor egy egész településen van 40-es korlátozás, akkor ott az egész település van végigverve 40-es táblával. idiótaság. lásd Budakeszi. sokkal egyszerűbb lenne az elején kirakni a 40-est, végén az áthúzott 40-est, mint Ausztriában.
-
válasz rbalint88 #156541 üzenetére
Kint van olyan, hogy pl. 70-es tábla, rá 2 méterre lakott terület tábla, na az mi? mert nálam 50, mert a lakott terület tábla később van, de akkor mi értelme?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #156545 üzenetére
Dunántúlon sok helyen van így megoldva és ez a KRESZ-ben is szerepel. Jó megoldás egyébként, pl Szombathely mellett egyik faluban van 70-es a főúton, viszont Röjtökmuzsajon 30-as van kint - ami nagyrészt indokolt is, mert bár rövid a szakasz ami átmegy a falun, de az jó nagy kanyarokból áll.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Vannak pihent kreatív emberek
A csináld magad Tesla Cybertruck projekt letarolja az internetetEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #156543 üzenetére
+nem tudom, hogy Magyarországon mekkora költsége van egy ilyen táblának (papírozás, tábla, kihelyezés), de rromániában 150 euro pro stück, 10 éve (akkor volt egy tanárom, aki bedolgozott mérnökként is utépítéseken, ő mondta). Azóta gondolom csak drágább lett.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen