-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Dehogy nincs, ahogy lentebb is írtam. A komolyabb gyártók nyilvan tudnak olyan LED-es izzót gyártani, amit be lehet rakni normál foglalatokba. Viszont ameddig ezek sem kapnak engedélyt, addig ezek semmivel nem számítanak jobbnak, mint az aliexpresses fos, meg a gyagyi xenon, tehát utóbbi kettővel lesz tele az ország.
Ha lenne szabvány utángyártott LED, akkor tutira sokkal kevesebb lenne ezekből a szarokbol.
Az értelmes dolgok betiltása általában lényegesen rosszabb dolgokhoz vezet.
Jo példa: mivel a fű is ugyanúgy illegális, mint a kristály, de utóbbit olcsóbb előállítani, ezert veszik, mint a cukrot. Ami az egesz társadalomnak rossz, nyilvan, mert sokkal gázabb, mint a fű.Same rules apply!
-
dj79
senior tag
válasz EQMontoya #158652 üzenetére
Amíg nincs E jelölés, addig ez nem legális, teljesen mindegy, hogy drága gyártó cucca vagy aliexpresses bóvli.
Ez nem be lett tiltva, hanem eddig nem kapott engedélyt.Amint lesz E jelölés, én is rá fogok menni a témára. Mint korábban írtam is, amikor problémám volt a korábbi autó világításával, emelt fényű izzókkal próbálkoztam, de a korábbi lámpatestek kora miatt a végső megoldás az volt, hogy új lámpatesteket vettem (ami beállítással együtt olcsóbb volt, mint a linkelt lumenetes H4 led szett)
-
EQMontoya
veterán
Igen, de vedd eszre, hogy pont ez a problema: ameddig az ertelmes led ugyanugy illegalis, mint a tenyleg rossz (aliexpress led, kinai xenon, stb), addig az utobbiakkal lesz tele minden, mert olcsobb.
Viszont most mar felhuztam magam elegge a teman, szoval megnezzuk a gyakorlatban a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
dj79
senior tag
válasz EQMontoya #158655 üzenetére
Alapvetően a probléma az, hogy hiába jó a cucc, hivatalosan nem használható. Ha megkapja az E jelölést, ismerve az "oldjukmegokosba szemléletet", véleményem szerint néhány felelős useren kívül a tuningjóskák ugyanúgy az olcsó szemetet fogják megvenni, cserébe a rendőrök nehezebben fogják kiszűrni a forgalomban ezeket.
-
MasterMark
titán
válasz lazac_ #158649 üzenetére
Csinálhatnák akárhogy, mivel nem csak ettől függ a vetítési kép hanem a lámpatesttől is, addig sosem lesz tökéletes. Ezért nem is kap engedélyt, nem azért mert mindenki köcsög.
Fizikailag lehetetlen elhelyezni úgy a ledeket, hogy ugyanúgy világítson mint egy izzószálas.
Ha azt nem is számoljuk, hogy máshogy esik ki a fény a ledből, akkor is fizikailag máshova kerül a lámpatesten belül. Nem pont oda ahova a szabványos izzószál kerülne. (pl. 1-2 milliméterrel feljebb, mint ahol az izzószál lenne) Emiatt a vetítési kép más lesz.
Van olyan lámpatest ami még tudja ezt tolerálni, van ami nem és felfele fog tőle világítani.A H4 ráadásul még bonyolultabb is, mint a H7.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Engem kétszer állítottak meg otthon leddel, még csak a lámpáról sem volt szó, pedig ezeknek tényleg full fehér fénye van. Üveglámpa volt, ott az adja a vetítési képet, de számtalanszor kipróbáltuk szemből másik autóval, mert nem akartam én lenni a köcsög, aki mindenkit vakít. Nem vakított. Felőlem használnák az emberek így, minthogy a sima halogénjük is a sarkcsillagot vadássza.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Kolléganőmnem októberben szóltam, hogy bal oldalon nem világít a féklámpa a Fabian. Ok.
Három hónappal később, pont úgy nem működött. Pedig, nőről lévén szó, mondtam neki, hogy vegye meg azt a 200Ft-os izzót vagy a 700Ft-os szettet és én kicserélem neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #158661 üzenetére
Amit linkeltem nemrég 3008-ast, abban ~3 éve úgy fotózták le a női pilótát, hogy nem égett a bal első tompított... 3 évvel később visszajött az autó, én cseréltem ki, amikor elkezdtem használni, mert nekem volt kellemetlen, hogy félszemű az autó... Pedig neki pénzbe se került volna, csak beugrik egy szervizpontra, bárhova, kér számlát és annyi...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
fant0mi
addikt
válasz gzbotii #158661 üzenetére
Ez volt a baj. Attol is razza oket a hideg, hogy muszaki cikket kell venni, nem is erdekli oket, igy ez lesz az utolso ami eszebe fog jutni, csak halasztodik, mintha magatol megjavulna...
Csak ugy oldodik.meg, hogy te megveszed, te kicsereled, o kifizeti. Persze gondolom ennyire azert nem mozgat meg a problemaja. -
nagyúr
válasz CactuS #158662 üzenetére
Az emberek krva elfoglaltak, ilyenre nincs a drága időből...
Ma reggel nem tudom mi volt, de a Thököly-n a körútnál nem ment a lámpa ami már alapból nagy élmény volt mindenkinek, majd a Gidófalvy utca volt lezárva ami pedig az egyetlen átjutási pont a Lehel és a Váci között a körúton.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz lazac_ #158649 üzenetére
Off-road termékek. Hivatalosan nem használhatók közúton
gzbotii: én már rég kicseréltem volna neki, nem vagy egy gáláns lovag[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mandleee
tag
válasz EQMontoya #158603 üzenetére
+1
Tegnap mentem a szokásos autópályás este kb 220km, direkt figyeltem, hogy ki az akinek elviselhetetlen a fénye hátulról. (Van belső fényre sötétedő belső tükröm és így is majdnem kiégett a szemem.) Hát nem az utólagos maszek ledekkel volt a gond, hanem a pár éves autókkal.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #158646 üzenetére
Nézegetem most ezeket kint, mivel fater már nyugger és nem lesz fiatalabb, így felmerült bennem 2 kérdés: mennyire alacsony ez az autó? Illetve mennyi hely van benne elől? Fater sem pici, picivel alacsonyabb, mint én + pocakos is, szóval ez is lehet szűk keresztmetszet.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gzbotii
veterán
válasz Tsebacsi #158664 üzenetére
"Az emberek krva elfoglaltak, ilyenre nincs a drága időből..."
FB-on kell osztani a posztoka meg kommentelni, mert rákos gyerekek így gyógyulnak meg, és The Rock is sok pénzt így osztohgatja.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #158646 üzenetére
Összességében elégedett vagy vele mióta megvan? Lehet, hogy nem sokáig lesz céges autóm (másik munkakör) és így ismét sok városozás lenne, robogózni nem akarok, a mondi meg ugye dízel, erre nem való.
Így számomra a V60 nagyon bejövős mert pályára ott az erős dízel motor, tehát nem kell lemondanom a nyomatékról városba meg elproszkálnék villannyal. Kollégám most vett nem rég neki nagyon bejövős, majd kérek tőle egy teszt kört.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158670 üzenetére
Még erősen ajánlom neked a GTE-t is. Annyira megdrágultak a V60 D6-ok, hogy abból már kijön simán egy Golf, de még egy Passat is.
GTE-t megmutatom neked szívesen ha elgurulsz megint felémFőleg ha megcsinálja még valaki a sok kötelező típushiba orvoslást akkor simán benne vagy egy Passatban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #158671 üzenetére
Ahogy néztem 5 milla körül már azért lehet venni V60-at, de tényleg megdrágultak. Gyorsan ránéztem a passatra az még azért 6 milla rendesen a Golf a mérete miatt sajna kiesik. A Passat mennyit tud elmenni egy töltéssel?
Neked bevált az outlander?
Mondjuk a Passat kombiba elég jónak tűnik, nem is tudtam hogy létezik.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #158671 üzenetére
Hollandoknál nézem, azért GTE sincs 10.000 eur alatt, inkább 11.000-től indul a kínálat. TSInél, ha jól sejtem, akkor az 1.4-es motorban lehet ugyanúgy lerakódás, mint a hagyományosnál + a DSG "apróságai". Én még mindig a RAV4est mondanám faternak, de ha nem tetszik neki, akkor nem tetszik.
SzlobiG: Már GTE-je van, Outlander ment a háztól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
lazac_
tag
válasz EQMontoya #158650 üzenetére
Hogyne, ~8 hónapig használtam (egy hibátlan foncsorú és gyári állapotú burájú Honda Cityvel), műszakira visszaraktam az NBU lasert, erről itt írtam.
Egyetlen kósza villantást nem kaptam ezidőtájt senkitől, pedig mentem éjszaka is elég sokat 3 műszak miatt. Beszerelés után egyébként az első dolgom az volt, hogy ~fényszóró magasságban szembenéztem a kocsival, se vakítás, se kápráztatás nincs, vezető fejmagasságból meg mégúgyse, mindemellett tisztában vagyok vele, hogy a szemem nem labor.
Az úttestre vetített fény közel sem olyan egyenletes, mint a halogéné, kifejezetten pászmás, ez itt mindjárt egy ok az engedélyezés ellen (ez az, amit fentebb itt is írtak, hogy nem pontszerű a fény forrása, hiába jó a lámpatest, nem úgy terít). Nálam télen a ráfagyott zúzmarát képtelen volt leolvasztani a buráról, ezért minden elindulás előtt gondoskodni kellett erről, lámpamosó hiányában ez már a második indok az engedélyezés ellen...Szerk.: egyébként igazán elmehetne ismét a TC a Tungsram fejlesztőközpontba tesztelgetni, mint 2012-ben tették, csak mondjuk [pár mérést is elvégezhetnének]...
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz SzlobiG #158670 üzenetére
Nincs különösebb panaszom rá. Érezni a súlyát; állóból úgy indulsz, mint a csúzli; viszont 160 felett kb. egy 2.0 TDI dinamikája marad az 1950 kg önsúly és annak okán, hogy 155-ig működik a villanymotor, utána a D5 egyedül marad a tömeggel. Végre 238-at mentem vele, pici még volt benne, de óra szerint.
Villannyal kb. 30 km; hidegben 25 biztosan, jó időben 35+ (egyszer teszteltem, 40 kijött); dombon lakom, a hegymenet eszi a hatótávot.
Autópályán sokat megyek Bp-Zeg és vissza; 90%-95%-os akksival indulva, a végére 50%-ot hagyva 6-6,5 liter (tegnap 6,2 volt) kér; 150-160 (140-180).[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158672 üzenetére
Igen lehet, de rendszerint 200k km felett lesz és 2013/2014 évjáratúak. És mondom számold hozzá amit el kell költeni kötelezően ha veszel egyet. Persze a DSG ott van, annak is kell az olajcsere. 40-50 km körül megy el. Amúgy focvis elbeszélése alapján nem nagyobb a V60 a Golfnál.
(#158673)CactuS: Ez már a sokadik (talán 3.) generációs TSI aminél a kokszosodás már meg van oldva. Legalábbis ezt mondta róla Barcsik László TFSI mester. A DSG az egyedüli kockázat, de szerencsére abból a legmegbízhatóbb van benne. RAV4-et akartunk mi is venni, de drágább mint a Passat. Amikor néztük a legolcsóbb is 7 millió volt. De ahogy látom most sem nagyon van
(#158677)SzlobiG: Sok minden, gyere el és elmesélem, a fórumlakók is jobban járnak
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz gzbotii #158680 üzenetére
Így már mindent értek, alapból a típus se jön be számomra.
(#158682) focvis Én úgyse száguldozok amikor sietek pályán a 150 a max, szóval nekem az ereje bőségesen elég. Azok a pályás fogyik meg nagyon jók amiket írtál 2 tonna létére.
(#158683) Doki16 Igen ebbe igazad van, hogy vétel után félmillát lazán rálehet locsolni, de nekem a V60 bejön, mondjuk a Passat is, most néztem róla teszteket. Hát lényegében egy kombi Golf kategória, nekem fontos a kombiság és Golf GTE-be nincs.
-
EQMontoya
veterán
Hat olyan autokat lehet latni napi szinten, hogy nincs az a lezer pl, ami atvilagitana a bemattult burakon.
Es nem arrol van szo, hogy kicsit matt, hanem hogy konkretan nem lehet belatni a lampatestbe. Es ez nyilvan nem az utolso muszaki ota eltelt 3 honapban lett ilyen...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
Megörültem egy női vezetőnek 7végén.
Történt, hogy autópályáztam (M1), csavargásból kifolyólag, és mögöttem jött már egy ideje, nagyjából hasonló tempóval egy Ford Focus, szőke női vezetővel – már vagy 4-5km-en keresztül.
Közlekedtem, ahogy szoktam, gyorsan, haladósan, de nem ész nélkül, visszasorolva többször is a külsőbe, hogyha menni akar a Focus-szal, akkor had’ menjen.
Egyszer épp beszorultam volna egy teherautó mögé, és a szöszi villog, hogy menjek. Kiengedett, előztem, vissza a külsőbe, mert azért 5 szemllyel kicsit lassabban megy a tempó visszahozása fékezés után. Ekkor előzött meg. Azért figyeltem még egy darabig, hogy hogyan közlekedik, és kb. továbbra is tempósan, másokra is figyelve haladt.
Respect. :)
Ilyen is van.
(Persze egy fehér Mecedes előtte a seggembe’ jött a 100-as korlátozású részen, amikor meg vége lett ennek, akkor a 130-as részen már lemaradt, gondolom 120-ra belőtte a tempomatot... zsííír. Nem nem azért maradt le, hogy lekanyarodjon.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158687 üzenetére
Nekem is bejön a V60 a mai napig. Szép kocsi lett, de dízel felesleges lett volna számomra. Golf-ot csak ideiglenesen vettem. Passatot szerettem volna elsősorban, de lényegesen drágábbak sajnos Kár a ziccerért, hogy Golfból kihagyták a kombit. De gondolom pont azért amiért a GTI-ből sincs A GTE egy kicsit "lassabb" GTI.
Amúgy a Passat nagyon adja, eszméletlen jó kocsi szerintem. Az új meg a nagyobb aksival még komolyabb lett. De hát azok már jócskán 10+ millió kocsik.
A V60-at én is megnézném, bandázzunk egyet
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz focvis #158679 üzenetére
Erre valaki?
(#158687) SzlobiG Egész pontosan ezek a Bp-Zeg fogyik, elindulok 10-15 km város - 160 km M7 - 60 km 76-os - 5 km város. Pénteken 6,5 volt, vasárnap 6,2 - pénteken feszültebb az ember; szombat este kilazul.
Egyenletes sebesség mellett azért kevésbé számít az önsúly; pénteken többször kell kigyorsítani; vasárnap nyugodtabb a forgalom - még nyáron is.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #158674 üzenetére
Áh, Lexus sem lesz az ő világa. Még a C-max PHEVn gondolkoztam, az is egy visszafogott autó, elég magas építésű, de igazából a céges mondeo hybriden túl sokat nem tudok a típusról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Reggie0
félisten
válasz EQMontoya #158652 üzenetére
Ha nyilvan tudnak olyan gyartani, akkor miert nincsen meg E jeloles hozzajuk? Az E jelolehez a tanusitvanyokat megszerezni nem egy nagy muveszet, nekik meg napi rutin. Meg a lezerblokkoloknak is van hivatalos E jelolese, pedig azokat nem gyartjak olyan millioszam, mint a fenyforrasokat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #158697 üzenetére
Az oké, csak pl furcsa, hogy a cmax phev mindegyike kmh és mph-ban is mutat, ellentétben a mondeoval. Ezek vajon amcsi piacos autók?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- EA Sports WRC '23
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PayPal
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest