-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
válasz MasterMark #242776 üzenetére
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #242796 üzenetére
Szoftverről jut eszembe, azt a remeket itt fejlesztik a szomszédban a Cariad-nál (Berlin).
Vicces mert egymás mellett van a MB és a VW sw fejlesztése is. -
macilaci78
nagyúr
válasz Snoop-y #242803 üzenetére
Termékenként változó. A bitkészletek, racsnis készletek nekem beváltak. Természetesen van kopás itt is, például PZ2 bitből vettem szaküzletben minőségit, az már nem kopik, szépen illeszkedik és a csavar fejét sem darálom le.
Parkside pneumatikus kulcsom is van, hozzá a Cr-Mo kerékkulcsok, de például a robogón a lábtartó berohadt csavarját a racsnis szett 1/2"-os hosszabbítójának segítségével vettem le, simán ment.A nagyobb bütüző-gérvágó fűrész, merülőfűrész is okés (nyilván nem olyan pontos az a 45°-os gérvágás), de a Parkside fűrészlapok hulladékok. Elektromos tűzőgép (vezetékes) a nyírfa rétegelt lemezhez már gyenge. Az álványos fúróm nem üt, de ez inkább szerencse kérdése, a gyári talpát nem is használom, az asztallapra van lecsavarozva. A felcsévélhető levegőtömlő nekem nagyon bevált. Az asztalos szorítók hullanak, garanciáztatással nem is boldogultam. A Lidl átirányított egy kft-hez, akik pár levélváltás után ráuntak a kommunikációra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #242809 üzenetére
Én vettem ilyen multifunkciós cuccost ami elvileg tud fűrészelni meg flexelni, hát lakásfelújitásnál használtam de nem ért semmit semmire.
Most vettem "fekete" csavarbehajtót, egyelőre vagy én vagyok béna vagy az erejével nem vagyok megelégedve. DE azt még tanulom.
Ilyen racsnis készletet én is akarok venni nagyon, de az itteni LIDL-ben csak biteset láttam, kulcsosat nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #242810 üzenetére
-
-
Skillet
addikt
Hali. Skoda Fabia 1-es vezérlése láncos, ha jól tudom. 6Y2. 1397ccm. 50kw. Van valami nyűgje ennek a vezérlésnek, illetve milyen időközönként érdemes cserélni?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #242812 üzenetére
-
krono.
tag
Tud valaki esetleg fojtószelepekkel foglalkozó céget, szervízt?
Bovdenes fojtószelepem van, ami idővel elkezd "ragadni", kb 2000-res fordulat alá nem szeret esni, néha magától emelkedik a fordulat kicsit. A tengely egyik végén van a bovden, másik oldalon a tps, és egy ilyen csillag alátét központosítja a pillangót a házban. Nekem ez eltört, lecseréltem ugyan, látszatra középen van, de nem tudok vele zöld ágra vergődni, továbbra is megakad. Sajnos típushiba, nem kapható már új, a használtnak is megkérik az árát és előbb utóbb mindet utóléri ez a hiba. Angoloknál olvastam olyasmit hogy kiesztergálják picivel nagyobbra, cserélnek benne ezt-azt, a kérdés: van-e itthon olyan szaki aki ezzel foglalkozik?
Google-n már futottam egy kört kevés sikerrel, gondolom ide valami öreg szaki kellene, akinek még volt ilyesmi melóban része. -
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #242810 üzenetére
Ja, multigépet nem veszek, ami mindenre jó, az semmire sem.
A Parkisde csavarbehajtóit nem ismerem, nekem egy kis, 10,8 V-os Makita akkus van, mellette egy vezetékes ütvefúró, ha kell. Egy eset volt, amikor csavarbehajtásra kevés volt a Makita, vasbeton födémbe a 10-es tiplibe a 8×200-as csavar behajtásához. A Parkside kofferben a nagyobb racsni a T40-es bittel oké volt, csak nem esett jól létrán egyensúlyozva fej felett nyújtott karral...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
gooool
őstag
válasz krono. #242820 üzenetére
Szia!
Sejtesem szerint Neked is PH1-es Clio RS-ed van ezek szerint.
En is keresem ra a megoldast, meg eredmenyre nem jutottam, de engem is erint a problema, baromi idegesito, ezert keresem szinten a megoldast.
Elvileg van egy Laguna, aminek a fojtoszelepe jo hozza, kaptam egy telefonszamot, aki tud errol informalni.
Felhivom a heten, ha erdemleges a dolog, akkor irok Neked PM-ben.Üdv, Balázs
-
krono.
tag
válasz gooool #242823 üzenetére
Na az mondjuk vicces, hogy ennyiből egymásra találtunk.
De jól gondoltad. Régebben egy tisztítással nekem megoldódott egy időre, de aztán elkezdett visszajönni, és állandó nyűg lett.Igen, a Laguna fojtószelep sztoriról én is hallottam, de ott a műanyagon máshol vannak a bevágások tudtommal, kézzel kéne furkálni és úgy beakasztani, ez a megoldás annyira nem tűnik a szívem csücskének. De persze ez csak ilyen hallás alapú infó, de még nem néztem meg, hogy a műanyag cserélhető-e, akár tengelyestül. Mindenesetre ha megvan az infó mindenképp kíváncsi vagyok.
RS facebook csoportban tag vagy?
-
gooool
őstag
válasz krono. #242825 üzenetére
Olvastam a korábbi hsz-ed, hogy van egy tarcsi lökhárítód és akkor már kezdett körvonalazódni, hogy Neked sem az 1,2-es piacolós van.
Ha henkölős a Laguna TB, akkor számomra sem opció, vagy fullgyári marad vagy akkor valami betegetebb megoldás lesz helyette.
Igen, tag vagyok.A faceliftes elektromosnak is ahogy olvasom ugyanúgy nyűgös a viselkedése idővel, szóval ezt speciel elb@szták anno a Rönyónál.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz krono. #242827 üzenetére
Na igen, arra nekem is fáj a fogam, de a csiga kit sem elvetendo, bar akkor a karakter nagyon valtozik. De hat valamit valamiert.
Most eloszor az ismert aprosagokat akarom helyrehozni, hogy gyari allapotban legyen es megbizhatoan teljesitsen minden helyzetben, aztan ha tovabbra is viszket a tenyerem, akkor meglatjuk. (na meg, hogy marad-e, mert amilyen hulye allat vagyok, allandoan cserelgetem a vasakat, mert minden elerheto alomautom ki akarom meg fiatalon probalni )Üdv, Balázs
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Gépjárműadó kérdésem lenne!
Magamnak megcsináltam a lekérdezést az eBEV-oldalon.
(szolgáltatások/adószámla és pótlék adatok/adószámla/új lekérdezés)
Mindent hagytam alapon és kijött, hogy pluszban vagyok.(Mert volt kivonva gépjármű.)
Majd kíváncsiságból a dátumot kitoltam dec 31-re és úgy is megnéztem,
ugyanaz a pluszos összeg jött ki.
Anyumnak viszont ha a dátumot átállítom 09.15 utánira akkor már megjelenik hogy mínuszos, de ha alapban hagyom akkor nullás.
Kérdésem az lenne, hogy ez így működik, hogy csak a határidőt túllépve jelenik már meg az adótartozás? Hiszen az lenne a fizetési határidő, így kicsit fura nekem.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
válasz Czimby #242829 üzenetére
Én a tiponak kifizettem az egész évet év elején és ott hoz +10eFt-ot, az i30- ra meg be kellene fizetnem 7000Ft-ot, amiről értesítést is kaptam, azt mégsem hozza, tehát igen, majd 09-15- el jelenik meg a valós
Sőt még van egy seat is ami 4hónapot volt meg és arra még nem kaptam semmit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zizmand
aktív tag
válasz Vismajor01 #242812 üzenetére
Ha olyat szeretnél amiben van mindenféle, akkor szerintem még várjál 2-3 hetet, mert hamarosan megint lesz a Lidl-ben ez a fajta 216 db-os Parkside készlet:
Én ennek az elődjét még 2019-ben vettem, 27 ezerért, ami akkor még Powerfix néven futott: [kép]
3 éve napi használatban van nálam, javítottam már vele: komplett futóművet, féket, vezérlést, utánfutót felújítottam, Suzukit szedtem szét vele [kép] és még sok minden mást, ütvecsavarozót is jól bírja.
Ismerős már meg akarta venni tőlem 40 ezerért, de nem adtam el neki, mert ez a legkedvesebb szerszámom.Ma pedig kiegészítésnek vettem még egy 3/8", egy 1/4" racsnis hajtószarat és egy 20 darabos dugókulcskészletet: [link]
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz tboldi #242834 üzenetére
Először Lincost akartam venni, de ez a Lidl-ös jóval olcsóbb volt és még 3 év garanciát is adtak hozzá. (Proxxon, Lincos és Mannesmann között gondolkoztam)
Jónak tűnik ez a teleszkópos racsnis hajtószár, venni is akartam már, de valahogy nem bízom benne, hogy ekkora erőkart a racsni része tartósan bírna. Tartom magam ahhoz, (lehet hülyeség) hogy racsnival nem lazítok, csak fix hajtószárral, nagyon maximum olyan csavart, amit tudom, hogy én húztam meg és mekkora nyomatékkal.
-
veterán
válasz hacki87 #242839 üzenetére
Nem szerettelek volna lelombozni.
A műszaki tesó Vectra C 1.9 húzott dízellel nekem is tán 4,4 volt a minimum Keszthely és Zeg között (dimbes-dombos kanyargós). Illetve egyszer végigmentem az északi parton 5 liter környékén (4,7???), a 2.0 benzinturbóval spontán hoztam ugyanott 5,1-et két héttel ezelőtt [kép]. Igazán autópályán érezte elemében magát, 100 kmh felett "állt össze" az autó, 170-180 tempomattal 7-8 literből elporoszkált.
Kedvenc autóim egyike, hiába nem fogyaszt kiemelkedően. (biztosan top 5). 👍[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #242842 üzenetére
Szívóknak mennyi a célérték?
Mennyi legyen? Faterom elkavar stabilan 5 alatt / 5 körül város-országút vegyesben a szívóbenzinessel, igaz csak 8xx kg és 1200 ccm Ignis. Neki ~3 liter lenne a valódi challenge.A Tiéd nagy kombi és 1.8 liter. (Egy >100 km-es utat kell hozni.)
Legyen 5,0 liter/100 km, elfogadható?(A GTI-vel 4,8 sikerült a fájdalomküszöbömön, kicsi klímával, aztán most 5,1 lett erőlködés nélkül, a végén egy hosszú emelkedővel, klímával.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #242845 üzenetére
Én hidegindítástól szoktam nézni, de persze vidéki indulással jönnek jó számok. Az északi parti gurulás a nyaralóból indult, pár száz méter a 71-es, utána mentem a hétfő délutáni forgalom ritmusában. Rbalint menet közben nullázva alkotott egyszer 3,7-et. (Talán még kamion mögött is csorgott egy keveset )
Nyugodtan nullázd ki mikor kiértél Budapestről.
-
krono.
tag
válasz focvis #242848 üzenetére
Jó, nyilván, de az első 4-re a válasz úgy kezdődik, hogy nem egy sportautóban ül az ember.
Nem hiszem, hogy teljesíthető az 5 liter, bár nemes cél volna, illetve falsnak gondolom azokat a méréseket amiket nem teljes tankolási ciklusra néz az ember, hiszen a hidegindítás, bemelegedés is része a dolognak. Alattam amúgy 8.5-et eszik általában, bár nem daily már jó ideje, mikor apámnak odaadtam a Mazdás sztori miatt ő ki tudott belőle hozni 7 litert.