-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Akkor jöhetnek majd a tapasztalatok... ár/érték ...stb. Kíváncsi vagyok.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Peter.70
őstag
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz radi8tor #242149 üzenetére
Nem igazán értem ezt a térképet. Kelenföldi kék területen (bal alul) is elvileg fizetős. Viszont a simple-ben semmit nem jelez rá. Nézze minden nap az ember fia, hogy hopp, akkor mai naptól fizetős?
Remélem szeptemberben még kibírják hogy szeptemberben ne legyen fizetős, mert nem szeretnénk 2 autóra napi 6000 forintot kicsengetni... -
JoinR
senior tag
Elvileg lejjebb görgetve itt a "hivatalos" térkép az 1. számú mellékletben. Ez egybevág a Simple térképével fentebb és a Telexes cikkben lévő végső, módosított térképpel. Google-lel az egyik első találat a budapest.hu-n az előzetes térképet mutatja
A hivatalos online zónatérkép természetesen nálam nem mutat semmit és eleve alig tölt be...befektetés a jövőbe, az..
szerk: 1-2 perc után betöltöttek a zónák, egybevág a Simple térképével.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Snoop-y #242138 üzenetére
Hogy az ilyet miért nem akkor sodorja össze velem a sors, mikor a céges kisteherrel vagyok. Szívfájdalom nélkül kikísértem volna a szalagkorlátig.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #242165 üzenetére
Amíg nincs kiépítve az infrastruktúra, addig nem tudják behajtani. Kellenek a parkolóoszlopok.
Meghozták a határozatot, hogy hol lesz fizetős, mennyiért. Majd ha mögé tették az eszközöket, indul a számláló. Kelenfölddel kapcsolatban tavaly, vagy talán előtte évben határoztak már. Gazdagrét papíron 10+ éve fizetős...
Zuglóban elvileg parkolóövezetben lakok, gyakorlatilag meg éppen nem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz radi8tor #242170 üzenetére
Ilyen esetekre ott a cégautó. Kettőnk közül szerintem neki fájna jobban a javítás - főleg, hogy egy ilyen felvétel mellett a casco szinte biztos, hogy nem fizetne neki végül -.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz macilaci78 #242171 üzenetére
Elég sok helyen elkezdték már előre telepíteni az oszlopokat, hogy mostanra kész legyenek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
A hétvége nem az autós topik olvasásáról szólt, hanem autózásról, vendégségről.
De legalább van friss fogyi’adat.
Szombaton mivel igyekeztem betartani a sebességhatárokat (de tényleg! ), így nagyon “light” lett az S-Max fogyasztása. (Tatabánya-Tolna-Tatabánya)
7,15! Egyszer már volt ilyen, azt hittem, rosszul látok, de most megismételtem.
Na hozzá tartozik, hogy ez kifejezetten hosszabb távú közlekedés volt, 1 személy, nó csomag, közút (93-mal), 140km autópálya (124-gyel).
Nagyon figyelnem kellett, mert ez így nehéz.
Na persze a vasárnap is volt egy kis autókázás, Tatabánya-Sopron-Tatabánya (kollégiumi. Ott már más lesz a fogyasztás, fiam is vezetett, meg kicsit jobban odaléptem én is.
Majd’ 3 év után is örömmel ülök bele ebbe a nagyobbacska autóba. Talán már mindent meg is tanultam rajta, amit kell. 130-nál sem hangos, végülis egész jól megy. A fenntartás azért már más kérdés, nemóccó’, még így rövidebb távon sem (nem panasz, csak tényszerű megállapítás).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
válasz nandow #242179 üzenetére
Így majd' 3 évesen rosszabb úton már hallani belső tér nyekergést.
Ez talán összefügghet azzal, hogy a középkonzolt szétszedték, mert a Sync3 rendszert cserélgették..Aki a kalaptartót tervezte, azt a rohammentőben is ütném.
Az MK1 esetén sokkal jobb volt a használata.
A konkurenseknél a kalaptartót be lehet tenni a csomagtartó szőnyeg alatti rekeszbe, ezt nem sikerült megugraniuk a Ford mérnökeinek.
Illetve az MK1-nél teljesen sík volt a középső sor ülései előtt a "talaj".
Ennél már nem (2016-tól asszem).Ha koszos a parkradat, akko hülyeségeket fütyül... meg kell pucolni rendszeresen.
Nem várt meghibásodás eddig csak a képernyőfagyás volt.
igaz, még csak most értük el vele a 34k km-t. Szóval ennyi idősen, ennyi km-rel ne is legyen semmi rossz. Még nem futott ki a 3. éves garanciából (5 év hu garancia van rá)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
brumi1024
veterán
válasz cappa72 #242174 üzenetére
A fenntartás nemolcsósága miben nyilvánult meg rövidtávon?
Más: XIII ker - Alsóörs táv megvolt, Pesten szokásos hétköznap délelőtti forgalom, M7 Velencéig vonatozós, utána nyugodtabb, x40-x50-es tempó, komfortos gyorsítások. Autópálya tempónál nagyon csendes, futómű remek, motorból nem sokat hallani ilyenkor. Fogyi:
-
Shadowbull
addikt
-
brumi1024
veterán
Jaja, néztem ezt a threadet én is, kicsit alulbecsülték az első verziót.
#242189 szabonagyur: Jaja, mindkettő egészen korrekt nézési távolságból.
#242190 focvis: xDrive. Eleje város volt, ott magasabb, autópályán érzi jól magát.
#242191 Petyyyyy: Van 48V-os rendszer egy 11 lóerős villanymotorral, ami gyorsításkor segít, illetve 160-ig guruláskor leállítja a motort (ezt jelzi az alsó táv+idő). Start-stop így egyáltalán nem érezhető, és indításkor sincs meg a hagyományos hang, egyből "robban".
Cactus és radi8tor: Igen, az elején szoktak fogyasztásrekordok dőlni. Annyi előny itt van, hogy ez szeret nyugiban menni, a Mini folyton hajtatja magát a kemény futómű, hangosabb utastér miatt.
-
nagyúr
válasz brumi1024 #242183 üzenetére
Hát...
Éves szerviz 65k
Casco 145k
Biztosítás 36k
Adó: 40k
3 év alatt megeszi valszeg a gyári gumit (szerintem olyan 35k km alatt) - 120k (40k/év) úgy, hogy téli/nyári külön felnikészleten van.
Meg hát benzines, szóval nem 6.3-at eszik, mint a dízel tesója (ez mondjuk nem alapvető fenntartási költség).
Persze tudtam, hogy ez lesz, tehát a majom-banán kapcsolatot azért feltérképeztem.
Persze később a Casco majd "alább hagy" (mert nem fogok rá kötni). Meg a szag’szerviz helyett dedikált autószerelő lesz majd a gar lejárta után (remélem lesz a környéken S-Max specialista)A hiba ott van, hogy F Astra költségekhez szoktam.
@#242192nandow
Jé.... pár hónapja nem volt dízel a kínálatban, csak a 2.5FHEV. Ki érti ezt...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért