-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coyot #242299 üzenetére
Na az nagyon jó, hogy megúszta minden drága dolog 👍 Soknak hangzik, nem 0.15? Arra gondoltam, amelyik fajtán nincs se csavar, se hidrotőke, csak ott maradó lapkákat kell variálni. Hézag mérő van amúgy ezres (legyen 1-5 között) nagyságrendben itthon és alin is, ha ellenőriznéd Traktoron múltkor néztem, adott előkamrás motorra eredetileg 0.4-0.55 mm az előírás, ízlésemnek csattogós volt, újabb dugattyú kamrás motoroknál más dugattyú és hengerfej mellé finomabb 0.2-0.35 hézag szerepel a leírásokban, ezen felbuzdulva én is így állítottam be inkább.
-
válasz Tsebacsi #242289 üzenetére
Sose laknék Bp-en, de mikor oda kényszerülök tömegközlekedek, de volt, hogy 3-4 napot Blelléről ingáztam.
Egy hybrid felára legyen 2,5M Ft, a fogyasztás legyen 5liter vs sima benzines 10 liter. Különbség 5liter x1000x500 az 2,5M Ft 100ekm.
Vidéken 1,5- 2liter a különbség, tudom mert faternak hybrid niroja van. Itt 200ekm-t elmegyekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #242303 üzenetére
Ez jó, mert ha ennek nekimennek, akkor tuti eltöri a lökhárítót a keret éle.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz molnarpeter #242302 üzenetére
Nekem is feldobta a YouTube, nem néztem meg. Csak legális, Magyarországon lepapírozható megoldás jöhet szóba. Mazda motorban még bizodalmam is lenne.
Snoopy: ipari hulladék, szétmálló dugattyú.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #242301 üzenetére
Nem merek vitatkozni a hozzáértőkkel én egyelőre egy csavarazómester hobbista szinten szétszedtem mindent. Hát egyelőre ugy vagyok vele, hogy ha nincs is nagy baj, lehet beszerzek egy komplett hengerfejet - ez lesz a hobbim hf csere mindenen .
0.15 ajálnott szóval azzal vitatkozni nem tudok, ha nagyon kókány hangja lesz majd agyalok rajta, de vágom amit mondasz mostmár a lapkákkal uazon volt azt hiszem ilyen talán.Természetesen főtengelyszimering ereszti az olajat, feszítők kb gyáriak, vízpumpa sincs a toppon... Kell ide új cucc gazdagon, szerencse hogy tök olcsó lett minden alkatrész manapság.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #242309 üzenetére
Neked RAV4 van ugye?
Palyan 130-150 között milyen fogyasztást tud? -
válasz Shadowbull #242309 üzenetére
Rá kerestem 2021 sima benzin 7-8M Ft, hybrid 11,5M Ft-tól
Vagy mire gondolsz?
2020-as benzines 4,8-6M Ft-tól, hybrid 9M Ft a legolcsóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dokee78
félisten
Bajban vagyok.
Az előző autómnak még be kellene fizetnem a Gépjármű adóját.
Annak idején csekket kértem,de el tűnt és sehol nem találom.Netem nem találom a lehetőséget hol tudom befizetni.
Nem rémik a számlaszám sem ahová utalni lehet .Valaki tud segíteni vagy menjek be személyesen?
Szerk.:
Vagy ennyi azaz a kékkel aláhúzott rész?[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #242311 üzenetére
Aha.
Én autópályán 140re állított tempomattal járok (ami 131 a valóságban), és az össz megtett kilométereim legalább 80%-a autópálya. Így jött ki a 7,5.
Stabil valós 140nél biztos eszik 8-9 litert ha nem többet, de ha jön egy sebességkorlátozás, vagy nagyobb forgalom, akkor máris visszaesik a fogyasztás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #242314 üzenetére
Koszi!
És 180-nál van limit?
(Focushoz képest jelentősen nőni fog a havi üzemanyag számla. Eddig 6-6.5 l/100km között eljártam pályán. Óra szerint 150-200 között.) -
őstag
válasz Shadowbull #242314 üzenetére
Franciaországi nyaralás volt 5100 kilométer, és én isten bizony nem akartam a fillért szeretgetni de hiába akartam nem tudtam majd soha óra szerint 140-el menni annyian voltak (120-130-nak már örültem), így persze az is 6 literre jött ki. Egyszer tudtam lemenni Balatonra eddig óra szerint 130-al a 13k kilométerből az volt 6,9 (Rav4 FWD hybrid, bár állítólag AWD picivel jobban fogyaszt mert többet tud visszatölteni ez nem tudom igaz e).
-
radi8tor
MODERÁTOR
De jó, hogy tegnap nem volt 95-ös a kúton, ma kicsit olcsóbb lett a benzin:
95-ös benzin: 656,9 Ft/liter;
gázolaj: 788,9 Ft/liter.De a gázolaj botrányosan drága.
⭐ Stella
-
válasz Shadowbull #242315 üzenetére
Ezek toyota Corolla árak
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242323 üzenetére
Van YT videó amiben 198-al mennek vele. Oké, hogy ez nem valós 198, de engedi addig az órát.
[link][ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
6030D
Ármester
válasz radi8tor #242325 üzenetére
Meg van chippelve! Mostanában többször volt olyan, hogy a váci "elkerülő" végénél ahogy elkezd emelkedni a szerpentin, a lengyel/török kamionos ugyanúgy tolta felfelé óra szerint 100-105-tel... nem tudom mit buherálnak meg, meg biztos nem 24 tonnával van rakva, de érdekes látvány, amikor a sík után nem veszi el és csak megy felfelé (70-es szakasz, azért a kanyaroknál befullad 80-90-re... ). Itt
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz 6030D #242326 üzenetére
Bírják ezek, nem kell félteni őket. Csak azért mennek lassabban, hogy ne boruljanak fel a kanyarban.
Pont a hétvégén láttam erről egy vidit, magyar kamionos ment ki az amerikai barátjához pár napra. Ott mesélte, hogy ők nem veszik vissza a gázt kanyar előtt, mert teljesen más súlyelosztása van az ottani kamionoknak, nem kell félni a borulástól.
És tényleg a roadmovie-ban látszik ahogyan még előzi is a kocsikat a belső sávban.⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
válasz Jorus #242324 üzenetére
1700kilo uresen a legkonnyebb verzioja, S4-en innen egyik motor se tepi szet a kasztnit az 1.8T raadasul szoftveresen elegge visszafogott, arra tenyleg kell a chip, hogy kigyogyuljon a nathabol. Enyem se lett agyig irva, 163 helyett max 185-190 lo, viszont 225Nm helyett kb 280Nm, na azt rohadtul erezni. De az OBK es Focus ST ellen igy is edeskeves Alapvetoen eleg ebbe az autoba ennyi ero, ugyis kruzolni kell vele, elozni meg kenyelmesen lehet igy is.
Inkabb az a gond, hogy mivel turbos, nyaron a melegben erzesre sokat veszit az erejebol, lehet mar a hutok el vannak faradva. Majd telen megszakerti a szerelo, aztan amit kell, kicserelunk.tboy93: nyugtasson a tudat, hogy mhev mellett se lesz kisebb a fogyi
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz dokee78 #242313 üzenetére
Igen ennyi, adóazonosító jeled legyen a közleményben és utald el arra a számlaszámra.
eBEV portálon csekkolhatod pár napra rá, már könyvelve lesz.
⭐ Stella
-
szabonagyur
félisten
SCROSS fogyi: 2x400 km pályán nagyrészt, egyik irányba 6,4, visszafele 7,3. Odafele 130 GPS, visszafele nagyobb forgalom, ahol lehetett már tempomat 147, az GPS 140 körül van.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tepenzed
őstag
válasz rbalint88 #242332 üzenetére
mhev fogyival azért vitatkoznék. Elvileg ugyanaz a motorom van, 1.5 TGDI MHEV IMT (manuális), 10.000 km-t tettem eddig bele (13 ezerrel vettem) és ennyire most 5.1-et ír.
Fele város, fele autópálya, kb így megyek, oké a városban sem araszolva általában.De pl tegnap éjjel leugrottam Balatonra, 240 km, szinte végig autópálya, 130 tempomat, 4.7 lett a vége. Sztrádán nagyon jó adatokat hoz. Városban meg folyamatosan kapcsolgat az auto start stop. Puruttya fostalicska 95. Szinte felére csökkent az üzemanyag költésem a fóka után.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #242340 üzenetére
Ilyet nem vettem eszre, nekem meleg idoben 24, hideg idoben 22fokra van allitva, automata allason, intezze maganak. Ha nagyon cincalja a fordulatot, akkor erolkodik a kompresszor, lehet keves a gaz a rendszerben. Legalabbis ket idosebb autoval ez a tapasztalat.
tepenzed: nekem Bp-Budaors 8+, de volt 9,5 is egesz tankra nezve, dct valtoval es 17” kerekekkel. Startstopot hagyom, hadd dolgozzon. Shell 95 puru, oda szol a ceges kartya (pedig kiprobalnek mast is). Hosszu uton tenyleg tud keveset enni, egyszer egy 100km-es #focvischallenge erejeig megeroszakoltam magam es 3,7 lett. Palyan nekem utazosban 140 tempomat, sietosben 150+.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz tepenzed #242342 üzenetére
Az k.rvara mindegy mit ír. Nekem a BC es a ratankolasos fogyasztas kozott 1-2 liter elteres szokott lenni Erted ir 7,1-et, a valos meg 8,5. Az se mindegy hol hasznalod, palyan 130-nal nekem is hoz valos 6,5-et, de Bp-re ingazva inkabb 8 felett ker eddigi tapasztalataim alapján.
Start stop nekem ki van lőve. Meg ez dct, nem manual.
[ Szerkesztve ]
-
tepenzed
őstag
válasz tboy93 #242346 üzenetére
Nem tudom, az tuti, hogy most 2 hetente tankolok 15ért és 780 km-t megyek el kb vígan,
előtte az elvileg 7-es átlagú fókával 24ért tankoltam és 600km-t mentem kb ugyanezen az útvnalonJa, hogy DCT, akkor bocsi
Viszont az biztos, hogy legközelebb koreai autót nem veszek, mert minőségileg vannak kivetnivalók bőven[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán