-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz MunezXBK #243424 üzenetére
Motorikusan vagy futomuben lesz valami kulonbseg vagy csak dekor az egesz?
Nevermind:
Regrettably, there are some disappointing things about the Audi TT RS 40 Years of Quattro. Ok, so it’s really just one thing.
The coupe’s award-winning 2.5-liter turbocharged inline-five cylinder engine produces 394 horsepower and 354 pound-feet of torque.
Those are actually impressive figures, but they’re also the standard power and torque output of the TT RS. Audi didn’t touch the engine of the sports coupe so don’t expect any performance upgrades in that department.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz brumi1024 #243450 üzenetére
Én fb csoportokban ahol tudom, hogy az a méret megy az autókra, meg market, meg felni gumi adok veszek...meg jófogás, tegnap a lemezfelnit a jófogásról vitték el, a dísztárcsákat meg könyöklőt fbről a múlthéten
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Snoop-y
veterán
Nem ertem miert nem nyultak hozza plane ilyen kis szerianal
Evo MR FQ-400 lett volna a kovetendo pelda
2005-os modell es legyorsulja baszki a TT RS-t[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #243459 üzenetére
Jo csak igy meg egy nesze semmi fogd meg jol. Akkor mar egy "jo" Abt chip mehetne ra gyarilag...
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #243449 üzenetére
Nekünk Kalydi volt, korrekt cucc. Érdemes tőlük árajánlatot kérni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #243463 üzenetére
Azert egy ilyen jelentos evfordulora azert picit jobban megeroltethettek volna magukat. Nem baj, majd az F1-ben villanthatnak.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Shadowbull #243463 üzenetére
Penzbe, viszont egy legenda lenne az auto. Igy viszont nem fog fajni a szivem erte. Nem mintha egy barmilyen uj RS-t ki tudnek fizetni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Shadowbull #243457 üzenetére
A 400 az egy jol sikerult szeria barmikor johetne
Hasonloan hangoltak mint a Prodrive bubut csak itt tobb power van. 2000-tol mar huz.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Shadowbull
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #243467 üzenetére
Sikeresek is az autogyartasban. Ja nem.
De most komolyan mibol allt volna egy picit erosebb ecu szoftot ratolteni, foleg hogy kisszerias... Abt-vel eleve nem bukdod a garit (mondjuk annyit is er). Nalunk a cegesek is azt kaptak a gari megorzese miatt.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #243463 üzenetére
De, persze, ilyesmivel is emlékezetessé lehet tenni egy autót. [link]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
PetAd
tag
Sziasztok!
Van valakinek tippje felni felújításra Zalaegerszegen? Alufelni homokszórása, újrafestése és lassú defekt levadászása lenne a feladat. -
nagyúr
válasz macilaci78 #243470 üzenetére
Anno azt hittem ez reklám, vicc, semmi más, de aztán jött a diszkoveri? csenel és az az indiai hibbant csávó aki élőben csinál ilyeneket, és végem volt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #243470 üzenetére
Legjobb reklám evör
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Szada85
aktív tag
Az a baj, azzal is "nevetségessé teszi" magát egy ekkora márka.
Ott a G8R 20th Anniversary, ott is rászúrtak pár lovat jóval drágábban, VW-s körökben is csak kinevetik...A másik, hogy ezek a "kisszériás" limitált autók 80-90%-ban egy vitrinben fognak elrohadni "úgyistöbbetérmajd" felkiálltással, azoknak meg mindegy, hogy van-e +50 ló, vagy nincs, a rajta levö "X of 40" adja az értékét (szerintük)...
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #243473 üzenetére
Nálam a Honda Accord láncreakciós reklámja viszi a prímet.
[link]De az a kettő sem rossz, ha már Honda: [link] és [link]
Illetve amire mostanában figyeltem fel, hogy a Citroën C5 Aircross reklámja alatt a Gyöngyhajú lány szól, de külföldön is, nem csak Magyarországon. [link] és [link]
Amitől meg dallamtapadásom van, az a “Pistázd meg! ÖH!”
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Nem tudom az audiánerek mostanában hogy gondolkodnak, de ha normálisan akarod csinálni, akkor kéne hozzá 2-3 fékpadi tartósteszt, egy-két utcai, aztán meg a típusengedélyezés. Ez a minimum.
Ez csak önmagában kábé egymillió euró, de inkább több, mert valószínűleg más költségek is vannak még (logisztika, emissziós applikáció/tesztek, zajemissziós tesztek, komponens tartóstesztek amiket külön kell elvégezni, stb).
Szerintem kétmillió alatt nem áll meg, de nem lepne meg a 3-4 sem.Építettek belőle összesen 40 darabot, akkor a teljesítménynövelés autónként 50.000 euro.... Ugye ott a felni, a festés, spoilerek, belső tér, hátsó lámpa, egyéb dolgok, ezek sem ingyen vannak.
Így jobban átgondolva szerintem már az is nagy eredmény volt ha ebben a formában nullára jött ki a projekt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Új C63 AMG.
Tényleg 4 hengeres.
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Szada85
aktív tag
Persze, de az is tök felesleges lett volna, mert szinte senki nem fog vele sem köridöt döntögetni, sem mást szerintem.
Pontosan azt "fejlesztették" - (látványpékség), amire használva lesz - kiállítani, mutogatni.
(a 40-50 ezer €-s limitált felárjából meg egy széria RS-böl lehet már ezt-azt reszelni. )
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #243481 üzenetére
2 literes sor négyes, ha jól értettem. Mellette egy 150 kW-os villanymotor egy 6,1 kWh-s akkuval. Összességében valami 500 kW és 1000 Nm így is megvan.
De az a kipufogóvég a spoilerben...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
opr
veterán
Errol jut eszembe, par hete voltunk a Mercedes World-ben London mellett.
Namost regen (par eve) ez egy fasza muzeum volt, amit be lehetett jarni ugy, hogy indultal az elso kocsiktol (gyak egy haromkereku szeker motorral, nagyon erdekes eloben latni), aztan szepen lassan eljutsz egyenesen a kora-ketezres evek koncepcioautoihoz (igen, eloben, meg lehetett taperolni oket meg minden - bar beleulni nem volt szabad), aztan volt par napjaink koncepcioautoi kozul, es vegul elertel a szalon reszbe, ahol ki lehetett probalni/bele lehetett ulni a megvasarolhato kocsikba. Valami hihetetlen elmeny volt igy vegigmenni minden benzinveru embernek. Emellett van kis sajat versenypalyajuk, ahol lehetett olyat, hogy jo kis AMG mercikkel hivatasos pilotak melle beulsz, es veretnek veled par kort. Mindenki imadta, ugyhogy mikor kijott latogatoba ket benzinveru haver, nem volt kerdes, hogy ide kimegyunk.Haaaaat, sajnos teljesen elrontottak. Most szinte az egesz csak egy szalon lett.
Ok, cserebe van kint jopar F1 kocsi, meg lehet oket taperolni, ez uj volt, ez tetszett, de... Eltuntek a koncepcioautok, eltuntek a regi vasak, helyettuk mindenhol az uj kocsik vannak, meg az elektromosok, meg a par eves hasznaltak. Nagyon lehangolo volt.
Ok, az mondjuk hatalmas bonusz volt, hogy lehet szimulatorozni rendesen F1 kocsiban (a teljes kocsi, nem csak a cockpit), meg ilyesmi, de akkor is. Nagyon hianyzott az a kezzel foghato tortenelem.
Amugy ettol fuggetlenul is egy jo elmeny, plane ha szereti valaki az F1-et, nameg ingyen van, az is valami.Viszont az ujak nagyon csalodasok voltak. Gyakorlatilag minden E osztaly alatt egy vodor csavar minosegerzetre.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
barnam_
nagyúr
Erről a múzeumról nem hallottam még, de biztos jó lehetett.
El kell menni Stuttgartba, 9 emeleten keresztül lehet nézegetni mindent ami MercedesA legfelső szinten kezdődik a kiállítás a Patentwagen-el aztán ahogy haladsz lefelé úgy jönnek az újabb modellek. A földszinten meg ajándékbolt, étterem, meg autószalon van (új és classic modellekkel).
-
opr
veterán
válasz barnam_ #243485 üzenetére
Tervben van az is, nagyon jókat hallottam róla. Mondjuk ha már Németország, akkor a BMW múzeumot se hagynánk ki, meg még van egy pár... Csak a lányom megölne minket, ha ennyi autóbuzulás lenne egyetlen nyaralás alatt, szóval az a terv, hogy ha nagyobb lesz a kölök, akkor megyünk el egy nyálcsorgatótúrára asszonnyal.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
macilaci78
nagyúr
A müncheni múzeumot tudom ajánlani, nagy élmény volt nekem is.
Volt pár korabeli repülő, és az autók mellett motorok is. Egy fal telis tele motorokkal. Kb mintha maketteket tennél vitrinbe, több sorba, soronként 6-8 gép, de itt eredeti méretben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
barnam_
nagyúr
Én 2019-ben voltam ott, nagyon jó élmény volt. Mármint nekem, barátnőmnek kicsit unalmas volt órákon keresztül autókat nézni
Sajnos a Porsche múzeumra nem jutott idő, pedig azt is nagyon szívesen megnézném.
Lehetséges hogy munka miatt a jövőben mennem kell majd Stuttgartba, ha idő lesz rá akkor legalább autókat is tudnék nézni.(#243487) Snoop-y: hú az F200 szerintem a mai napig az egyik legszebb tanulmány autójuk.
A fekete W140-es is nagyon adja -
opr
veterán
válasz Snoop-y #243487 üzenetére
Ha már képek. Az itteniből nekem magasan ez a kedvencem, vagy 20 percig csak ezt néztem legutóbb is, meg most is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Snoop-y
veterán
Hjam ezt nem linkeltem mert allando darab. Regen kb 1-2 havonta jottek uj dolgok tudom mert kb heti szinten jartam be beneztem siman hazafele setalgatva.
A palyan egyszer ment egy F1-es az nagyon durva volt visszhangzott az egesz ipari park. Tuning festen meg en is voltam ott kiallito a bubuval
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
válasz Shadowbull #243481 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #243481 üzenetére
Sulyra mar ott van mintha tisztan elektromos lenne (M5 sot meg az M8 is konnyebb nala), hat kivancsi lennek mennyire jo megoldas ez. Az a 476 loero 2 literbol lemerult akku eseten erosen turbolyuknak hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...