Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    Tegnap itthon maradtam betegácsiban, a gyerek elvitte az anyja Prius3-mát mert a GAstráján felső kuplung munkahengert cseréltek.
    Hív este fél6kor, hogy megállt alatta az autó ráadásul a Jászberényin a Vasló-Metalloglobusnál a felüljárón, checkengine, nem indult el már a benzinmotor, a villany meg nem vitte fel. Hiába nyomkodta nem jött meg a ready.

    Azonnal indultunk, én lázasan, egész úton telefonálgatás, van egy hibrid szervíz pont a lerobbanáshoz és a melóhelyhez is közel, hívtam, befogadják, ugyan arról a telephelyről hívtunk egy trélert, küzdöttek mert nem bírták N-be tenni, a vészvillogózástól lemerült a kisakksi. Azért elég gáz hogy egy tréleres aki ebből él ennyire rácsodálkozik a P3-ra. Mi is odaértünk a Passattal, arról csatlakoztunk rá a bikapontra, mert ugyebár az akksi hátul van. Gyorsan N, majd bikakábel le, így vontatható lett, felcsörlőzte a trélerre és mentünk vele. 25k volt, ez a BP-n belüli tarifa (kb 5-6km távol voltunk).

    A hibrides nagyon rendes volt, megvárt, és még 1 órát biztos elszöszmötölt, meg dumáltunk, úgy fél8 lehetett mire eljöttünk pedig 5kor zárnak.
    Kisakksi kuka, 5V-ig volt mélymerülve, berakott ideiglenesen egy másikat.
    Azzal beindult és el is ment readybe, de N-en kívül iszonyat hang jön a motortérből, egy hibakód volt, valami pillangószelepes. :(
    Szívósor és egr tisztítás náluk volt pár hónapja.
    Tele vannak, 2 hét mulva tudnak vele foglalkozni, addig áll a telephelyen.

    Jót tett a szabad ég alatt pár fokban egy óra lázasan álldogálás a betegségemnek :O

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák