-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #248500 üzenetére
Oh, nem vettem észre a félkövérezést brumi hsz-ében.
Ninja is lehetne, ha már japppán.
Tényleg! NINJA-83 rendszámot lehetne most csináltatni az új rendszerben?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dorian #248465 üzenetére
Közép-/végdob? Hővédő lemezek megvannak fölötte? Golfon nekünk is ilyen a középdob, mármint ez a külső réteg csúnya, csak nincs leszedve, kifújás nincsen, szóval nem volt gond, bár laza helyre járunk. Bp-n Janó dob szokott csinálni új palástot, ha nagyjából hengeres forma, nem valami bonyolultabb alakzat. Mindenesetre ha spórolás a cél, hagyhatod így ahogy van
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #248481 üzenetére
Nekem legutóbb be sem dugták a kipufogóba, még csak elô sem készítették.
Emellé a pótféklámpa sem világított, de nem vették észre, én sem csak fura volt, hogy a fickó állandóan kapcsolgatja a lámpákat, aztan nem az volt, csak a fekpedalt nyomkodta, viszont csak a két széle világított."Bad reklám is reklám too"
-
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #248508 üzenetére
Nekem valami olyasmi rémlik, hogy ha valamivel gyárilag szerelték az autót, akkor annak működnie kell. 🤔
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma sikerült egy követ kapnom az Árpád hídról, az eset érdekessége az hogy én a budai alsó rakparton mentem...
Szerencsére nem üveget talált el, hanem pont a napfénytető előtti festett acéllemezt. Le is jött róla a fekete festék fél centis körben.Hihetetlen, hogy még nincs 10000 km a kocsiban, de olyan mint egy harckocsi, legalább 5 kavics nyom van már a kocsin.
⭐ Stella
-
Integrale
veterán
válasz macilaci78 #248508 üzenetére
Ha van lámpa, akkor annak mûködnie kell.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #248508 üzenetére
Ez inkább arra vonatkozik, hogy nem kötelező felszerelni, pl némelyik pickupnál ha plató ajtóban és fülke üvegen sincs, és felraknak rá dobozt, megúszod a kábelezést meg mondjuk platós, ponyvás felépítmény esetén nehéz lenne megoldani.
-
Dorian
félisten
válasz tboldi #248509 üzenetére
Ja, másik autómon így jártam az automata kézifékkel.Gombnyomásra tökéletesen működött: behúz-kiold, csak automatikusan nem. Ma sem igazán értem miért probléma, hiszen a manuális kéziféket is ugyanúgy be kell húzni meg kioldani.
Vizsgadíj mégegyszeresét kellett fizetnem, h átmenjen.
Aztán felfújtam magam és kicseréltettem fél millióért...Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
-
-
Flashback
addikt
válasz macilaci78 #248486 üzenetére
Azt gondolnám ha neki tolnak egy bevásárló vagy baba kocsit talán kevésbe karcolja meg mint a fényezett elemet. Vagy ha egy bokoor szélét elkapod pl.
De meggyözhetö vagyokprofi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
félisten
-
JoinR
őstag
válasz macilaci78 #248518 üzenetére
Én se azért veszek újat, hogy megőrízzem a külsejét, hanem mert ez tuti nincs széthajtva.
Az első új autónál zavart az első karc, azóta nem érdekel különösebben. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #248518 üzenetére
De meg lehet óvni ha körbe fóliáztatod cca 1,5 millióért. Ennyit nem ér meg a dolog. Casco-t amúgy is kell rá fizetnem 5 évig, nagyobb baj esetén védve vagyok.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #248524 üzenetére
Nem horpadástól, de a kőfelverődés általi festék lepattogzástól.
⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #248526 üzenetére
Ahhoz meg nem kell körbe fóliázni. Amúgy van olyan értékű autó, aminél a 1,5 mFt-os fólia rentábilis. Nekem már az elég, ha csak olyan sérülések vannak rajta, amik önmagukban nem rontják tovább az állagát: nem kezdi meg a rozsda. A sárvédőíveket csináltattam meg, meg a motorhátető kapott néhány pöttyöt. Sajnos a motorháztető élén már van egy pénzérményi rózsásodás, de még nem dobta le a festéket. Olyan sokat nem megyek, elvétve kapok kavicsot. A szélvédő még egyszer sem sérült, kop-kop...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #248527 üzenetére
Érdekes amit mondasz, mert pont azt javasolták hogy a műanyag lököst fóliázzam le. Mondtam hogy nem, mert hogy néz ki hogy csak a lökösön van fólia...
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz mycso #248525 üzenetére
Nekem meg mindig H&K márkájú rugókat írnak be H&R helyett. Valami diszlexiás elkezdte, aztán viszik tovább, hiába nyújtom át a forgalmi mellett a rugókhoz kapott papírokat is.
Bár inkább legyen elírva, nagyobb szívás lenne, ha egyáltalán nem lenne semmilyen bejegyzés.
szerk.: A WagonR-t meg sikerült lefokozniuk 5 személyesről 4-re, és miután nagy nehezen kijavították, a 9-es környezetvédelmi besorolásból 6-os lett.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #248528 üzenetére
Kolléga lecserélte a B5.5 Passatot egy Hyundai Accent-re. Ugyanott parkol vele a ház előtt mindkét kocsival, de a Hyundai műanyag lököse 2 hét alatt úgy nézett ki, mint amit sörétessel szórtak meg. Főút mellett kavicsos padka, ahol a közeli sóderbányából mennek a teherautók...
Szóval lehet, hogy a műanyag színrefújt műanyag felülete messze nem bír annyit, mint a fém. Gondolom, ez típusonként változik. De az biztos, hogy kavicsfelverődés miatt csomagtérajtót nem fóliáztatnék, legfeljebb farmotors autón.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #248536 üzenetére
Nem ebből a forgalmiból olvasták félre, még a 2015-ös honosításkor született a félresikerült bejegyzés az NKH adatbázisában. Az akkor kapott forgalmiba viszont már elfelejtették beírni kézzel, így amikor én 2017-ben megvettem az autót, az enyémbe sem volt minek átíródnia, aztán csak a JSZP 2019-es indulásakor derült fény a turpisságra. Pont akkor, amikor annyira szopattak műszakin.
A rugóhoz járó papírokat meg 2021-ben szereztem, mikor eltört a jobb első, és vásároltam egy zsír új szettet.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248535 üzenetére
macilaci-val úgy fest rávilágítottunk egy eddig fel nem fedezett problémára.
Még jó, hogy az előző tulaja a Clio-t elvitte nyáron műszakizni, mert a sárga féknyereg, sárga Konival eléggé kibassza az ember szemét. (bár a rugó fekete... ). És most a bronzos OZ is csak odavonzza a tekintetet.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #248532 üzenetére
Hunyadi fényezés rettenet vékony.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #248541 üzenetére
Igen, ez a “probléma”. A JSZP-n K van, és azt viszik tovább, holott R-nek kellene lennie.
WagonR: Végül is igen. De most az októberi műszakival ismét betelt a forgalmi, úgyhogy az újnál majd lehet próbálkozni a kormányablakban, hogy javítsák ki.
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248540 üzenetére
Szóval ha rakok bele egy turbót, akkor sárgára kell fényezni, azt nem veszik észre.
Sosem értettem miért szórakoztak az autóddal...mondjuk itt a mi környékünkön amikor vittem műszakizni az MR2-ket, annyira meg voltak hatódva a látványtól, hogy szerintem bármi felett is elsiklottak volna, mert fogalmuk sem volt, hogy mi a lóf...sz ez.
Üdv, Balázs
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #248544 üzenetére
Először műszakin kell javíttatni (hatósági tévedés, stb), kapsz egy új műszaki adatlapot, azzal irány az okmány, és úgy tudják csak kijavítani szóval meg kene győzni a vizsgáztatót mindenekelőtt, hogy R betűt lát. Mi is most javíttattunk ki egy csomó dolgot egy traktornál (szín narancs helyett simán sárga volt beírva, típus pontosítás, motorszám helyett kód… ez úgy hangzik, mintha random egy másik gépre lett volna felrakva a rendszám, de becsszó nem )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Instinct MI8 moddolása játékra (avagy R9 Nano-GTX1060+ szint)
- Farming Simulator 25
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- Tőzsde és gazdaság
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest