-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz molnarpeter #315197 üzenetére
Hát az álljon kevesebbet egy helyben a kocsi az nem túl jó iránymutatás azért ha a toyota mondja (kb olyan mint a VW száraz DSG, hogy tök jó csak ne menj gyakran dugóban a városban vele, pedig kb arra való az automata, nem arra hogy a pályán mész 400 kilométert egy fokozatban...). Szerintem egyszerű romantikázás a fillérrel... És kb tényleg ez a leggyakoribb probléma amit hallok toyota hybriddel (de ott és akkor a legnagyobb, nem megy az autó...), átlagnép aki autózik kb semmivel nem akar foglalkozni (olaj, vagy száraz dsg, vagy akkuméret, hagyják már békén menjen a gép és csókolom).
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #315197 üzenetére
Sok modern autó érzékeny az akku feszültségére, vagy kiborul, ha lekötöd az akkut. Oké, hogy az akku nem károsodik, de a júzer továbbra is csak azt fogja látni, hogy a kocsi nem indul, de legalább egyből dobja a hibakódokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #315182 üzenetére
Ez igaz. Kubaban is milyen jot tesz az utcakepnek a sok regi amcsi vas.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #315199 üzenetére
Ha jól tudom matrcia rendszámot már nem adnak ki újként.
#nincsbennetarcsi
-
flash-
veterán
Becsületnepper-t aki követi tudja mi lett az NKH és a Mazda MX5
sztorija? sehol nem találom a fenti videó utáni fejleményeket[ Szerkesztve ]
-
őstag
A rav4 kis akksi szerintem fizikailag is kicsi (plusz ott van még egy hogy a gyári valamiben jobb, de rohadt drága), szóval lehet hogy van valami trükk de nagy csapás irány nincs javításra.
Nekem még "régi" rendszám van, de egyedi (22. áprilisi, ha jól emlékszem júliustól volt az új) a szülinapommal
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #315200 üzenetére
Én eddig mindig és most is Vizner Gabihoz vittem őket, korrekt srác.
Mivel Bilsteinek és cserélni kellett a felütésgátlókat is, ezért 30-at kért darabjáért, de ebben benne van alapból az esztétikai felújítás is, tehát szükség esetén csiszolja, lefesti a darabokat.
Elégedett vagyok vele, kérhető keményítés is, egy átlag ember igényeit maximálisan kielégíti és nem mellesleg gyors (nekem másfél nap alatt megcsinálta a szettet).Üdv, Balázs
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tom1939 #315211 üzenetére
Motoros berkekben van lítium akku is, a nagyobb energiasűrűség miatt adott kapacitás kisebb tömeget jelent. Gondolom, ezzel együtt kisebb térfogatot is, egyszerűen a rögzítés miatt van adott méretű dobozban.
Lehet, hogy van ilyen technológia autó "kisakku" méretben, attól nagyobb kapacitással. Általában a töltőelektronika az akkupakkban van, így a generátortól kapott áram megfelel neki.
Hátránya, hogy a környezeti hőmérsékletre, fizikai behatásokra és a töltőáramra maga a cella érzékenyebb, hajlamos gyorsan és nagy hővel égni.Mondjuk, ha az megoldás, hogy bizonyos fogyasztókat manuálisan lekapcsolok, amik amúgy a leparkolt autóban dolgoznak és nem szükségesek, akkor tutira a biztosítéktáblában gondolkodnék. Nem számít utólagos átalakításnak, nem okoz garanciavesztést.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #315211 üzenetére
A fizikai méret behtárolja a max kapacitást is. Azon kívül max az indítóárammal tudnak játszani. Próbáltok Totachi akksit szerezni de úgy néz ki nehézkes, így sztem marad a jól bevált Rocket.
Pont a Bosin kanyarodott ki előttem egy Rav4, de az új rendszámos volt. Éppen festékért mentem az OBI-ba, mert persze mikor derül ki hogy kevés lesz mint zárás előtt...
Visszafelé már totál zenben le is vittem a fogyit 6,8-ról 6,4-re.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #315214 üzenetére
Létezik autókban is lítium “kisakku”, használják is néhány modellben.
-
veterán
Valamiért ez a Totachi engem az Eneosra emlékeztet. Megkérdeznék egy született japánt, hallott-e már róla otthon.
Puszta sejtésem okán egy "csomagoló" cég, de nem kizárt, hogy az igényesebb fajtából. Egyszer olvastam, hogy az akkumulátorai Dél-Koreában készülnek, tippre a Rocketnél. -
félisten
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #315219 üzenetére
Vagy menüben lesz valahol, vagy valami mágikus gombkombináció a távirányítóval, utóbbi esetben a kézikönyv biztos ír róla.
-
Corsa02
őstag
válasz szabonagyur #315219 üzenetére
Mozgás közben megállítod a gombbal ahol szeretnéd és hosszan nyomod a gombot. Skoda/Audi így működik, szerintem Cupra is.
The Truth Is Out There --->
-
félisten
-
Micsurin
nagyúr
...voltam tegnap bontósnál színazonos középkonzolért. Dumáltunk... Ő még eladná most a kocsit mielőtt porlasztós lesz.
"Jók jók amíg nem kell porlasztózni, Denso nem felújítható megbízhatóan és egy 1,2 milliós autóba 450-ért venni újakat GTK munkadíjjal. B verzió hajtod rosszal is míg elfújja a dugót, pont emiatt ha lenne hozzá blokkom azonnal elment volna már előző nap 500-ért lazán. De pont emiatt nincs blokk hozzá. Most még szép és jó, add el a cs*ba és vegyél egy 1.9-es Fiattal szereltet."
Nem lett jobb kedvem, hogy beletolták az orrom újra.
molnarpeter Nagyon nehezen akarodzik nekik már kiadni azt a B rendszámot. Havernak most vettünk behozott 159-et amit magának kell papíroznia, elengedte a B-st.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
Bosin én is simán lehetek, de az én rendszámom Tom-mal kezdődik, megismersz Mondjuk az a szép hogy zöld rav4 vagy egy évig csak én voltam a környéken (pedig itt kb tömegmodel), de most már van 3-4 láthatóan idevalósi.
Toyota hybrid mondjuk pláne az a kategória ahol nem nagyon mernék más akksit rakni sehova (mert hülye vagyok én hozzá...).
-
veterán
válasz ArthurShelby #315218 üzenetére
Nem!
Létező márka az Eneos, egyszer meggugliztam és jelen vannak Japánban. Amiket itt árul a Szakál-Metál Kft. mint importőr, azok Lengyelországban készülnek.A marketing-humbug része emlékeztet rá, avagy a magyar vásárlók többet gondolnak róla/ bele.
-
Micsurin
nagyúr
válasz focvis #315226 üzenetére
Lengyel nem lengyel a Jazz meglepően szerette, marha halk volt vele méh hidegen is és nem igen eszegette ellenben a 8100 XCess és némely Castrollal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Micsurin #315224 üzenetére
Hááát, egy jó kis 1.9 CDTI, azt 200 ló / 430 Nm-re húzzák. És talán az Astrába is az F40-nel szerelték (Vectrában biztos).
Nekem Vectrában volt ilyen, egyik kedvenc autóm azóta is. 100-nál betetted 6-ba, majd végig húzott 240-ig.
#315227 Micsurin Nem próbáltam, a szavadban sem kételkedek. Csak sokan assziszik valami csodaszer.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #315224 üzenetére
Az a kérdés, hogy mi a terv vele. Én is most locsoltam a Mégane-ra több, mint 1 misit, komplett új futómű, plusz pár apróság illetve új gumik. Viszont hosszútávon tervezek vele és inkább most csináltattam meg rajta mindent (már kábé csak a turbó lehet költség, az még gyári és mindjárt 300k km, bár olaj egyelőre nem fogy viszont valamennyi kerül a csőbe), így pedig nem kell aggódnom sem műszakin, sem megbízhatóság miatt. Soknak tűnik a 450k az injektorokra, de utána többé azt nagy valószínűséggel nem kell cseréljed
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #315218 üzenetére
Kvázi igen, a lenyelországi Orlen gyártja nekik az olajat erre a piacra.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz focvis #315228 üzenetére
M32 my beloved one ...
Szóval max 1 tételt húzhatok le, az injektorokat mert a Boscht 50k/db-ért meggenerálozzák. Cserébe egy másik géppel bevállalok egy rahedli nagy ismeretlen kérdés kupacot és megint előlről indulnék.Szerintem valahol riogatás valahol jogos figyelmeztetés.
Olajra: Nem is azt mondom cosdaszer, egyik olaj sem csodaszer. A marketinget félre rakva viszont sok rosszat nem lehet felhozni ellene sem. Autóban annyira még nem is érzed az olajat mint motorban ahol az adalékolás függvényében csontosodhat a váltás a közös olajfürdős megoldások miatt. Szóval ez annyira hit vita...
Szoszo94 Fejembe látsz mert igazából mikor mondta azon agyaltam lehet veszek karácsonyig havonta 1 injektort aztán mosolygok magamban majd később.
----
Héten megint mehetek üvegeshez. Megyeri reggel befelé, 3-4 kocsival előttem aszfaltos teher, az a klasszikus tartályos (de nem a keverős) a leömlőcsőre odapókozott láncolt talicskával és látod is ahogy pereg az apró fekete kavics (amit az olcsóbb aszfaltokban láttok falun pl az a kis apró murva szerű de fekete) erősen igyekeztem volna már a belső mert éreztem baj lesz. Ekkor hallok egy kellemes koppanást amolyan csattanosan, előttem lévő Fusion feldobott egyet... 3-4mm... Tök jó 1,5 hónapja voltam a kékkel, 2 hete a fehér Astraval, az i30-ban meg friss "képernyő" van mert a 4. foltnál szóltunk inkább a flottának, hogy izé... lehet kéne intézni egy cserét mert mégis. Mesében nincs ilyen... Meghallom azt a féltompa koppanást és már érzem ahogy reflexesen nyújtom a telefonom a kártyaterminál felé.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
Toszkána faja hely, főleg ha adults only a szálloda és a nép lusta 11 előtt lejönni a medencéhez
Meglepően jók az olasz autópályák, még mindig, csak kicsit drága a jegy. 1-1 hosszabb szakasz (120 km kb.) 11 euró körül van. A doboz ellenére nem rossz a fogyi (7,3l) szóval kb. 1 litert dob rajta. Cserébe dupla annyi cuccot tud asszony bepakolni.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
(azt kapja ami éppen jó áron van)
e46-os haver szokta ezt mondani..."ami épp olcsó mehet bele, szeret ez mindent, megeszik mindent..."The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #315230 üzenetére
Hazudtam, most ugrott be, hogy még 1-1 akksit kell ősszel vennem mind a két gépsasba, mert télen elég nehezen indultak már. Le kell majd mérjem mekkorák férnek be.
szőröscica: szép kis nászajándék
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #315203 üzenetére
Mondjuk ehhez kepest en azt latom, hogy a szerelok csipobol rantjak le az akkusarut.
-
silver10
aktív tag
válasz Micsurin #315001 üzenetére
Úgy látom nem sikerült végigolvani. De semmi baj, pótlom: „ ...Az autópálya-kezelő szerint teljesen feleslegesen kakaskodott az egyébként két külföldi sofőr, mert a párbajig egyáltalán nem volt dugó a szakaszon."
Nem kell minket magyarokat sem félteni, de lévén, hogy az M3-ról van szó, ukrajnaiakra tippelek. -
veterán
válasz Tsebacsi #315235 üzenetére
Csinos hotel, szép környezet.
Tetőbox? Toszkánába* az MX-szel mennék, hiába 130 literes a csomi.*Hozzáteszem, sosem jártam Olaszországban autóval. 1x voltam muszájból (munkahelyi tréning) Rómában repülővel, 1x Velencében hajóval - mondhatjuk muszájnak, a feleségem akart menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Opel topik
- Nyomtató topik
- Elektromos autók - motorok
- Hálózati / IP kamera
- SSD kibeszélő
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mozilla Thunderbird
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs