-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Mostani tudasommal en is azt vennek, de ebben cserelve lett az automata mielott megvettem volna, es mivel kormanyu cseres lett rogton ezutan, igy szinte alkatresz arban eladtak.
Ha Xc 90-et vennek akkor azt a T5-el vennem, azt mondjak el lehet vele jarkalni szepen, vagy a V8, de mint kiderult az is tipushibas 2005-2006, a T6 meg ugye turbo+automata, szoval...
bitpork: Telen varosban 13-14L gond nelkul, pedig soha nem utom vagom.
-
-
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #52487 üzenetére
Az szep
Azt en is elfogadnam az atlagos 11.2 liter benzin helyett. Meg mindig tul nagy itt a jolet, hogy a dizel auto elterjedjen. Benzin 198ft/liter dizel meg 210 korul...
Uj Jetta es Passat, par ezereves merga kivetelevel nem is latni dizelt. Hasznalt priuson gondolkodom neha, aztan.. az XC 90 megis jobb lenne
-
cellpeti
nagyúr
MunezXBK:
max, ha Mazda6ból találok jó állapotú dízelt, akkor az lesz.
-
runner 125
nagyúr
Mértünk egy fogyit mi is, vegyesben (70% út, 30 város) nyugisan használva 5,62l 100-on.
-
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #52462 üzenetére
igen
-
válasz
#27813376 #52476 üzenetére
akkor amit leírtam az eredeti kérdésben biztosan szabálytalan ugye?
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak le
ezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdv -
cellpeti
nagyúr
Fordéknál ekkora sik a 4 elektromos ablakemelő?
-
-
-
-
-
-
-
TaaT
nagyúr
Ha már ez a téma, Karotta "trélerezhető" autót vett
-
Zewa
senior tag
válasz
LuckyL #52457 üzenetére
7,5T felett kell tacho.
3,5T megengedett össztömeg a B-s jogsira érvényes de mint tudjuk azzal nehéz pótkocsit nem lehet húzni. BE-vel is természetesen vonatkozik a 3,5T. Tréler + vontató jármű+szállított jármű összege elég hamar kiadja.. A te példádba még bele sem számoltad az ~fél tonnás trélert.ps.: Az autómentők ilyesmivel nyomják és ide komoly járgány kell hogy elérje a 7,5T-t.
-
válasz
aphra2 #52454 üzenetére
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak leezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdv
-
-
-
-
Bdanyy
addikt
Ez pl tök jo lehet, nem?
-
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt1129 #52433 üzenetére
Mifelénk ilyenekkel elsősorban a kisebbség lóvésabb rétege járkál, ami nem jelenti azt hogy igényesebb lenne mint amelyik szakadt Ladával közlekedik...
Persze ez csak egy általánosítás, lehet hogy ezt az adott autót egy pedáns bróker adta le vagy vmi hasonló mese...
"Kicsit érzékenyen érintene..."
Prémium autónak a fenntartása is prémium. Már nem emlékszem ki írta, de igazat szólt.
-
-
Laraxior
titán
válasz
zsolt1129 #52429 üzenetére
Ezt én is néztem. Itt Debrecenben is láttam egy ilyen 745-öt, de nem mentem be a kereskedésbe, de az is kb 2 millióra volt kitéve, csak az teljesen le volt sötétítve, meg fekete felnije volt. Masszív megjelenése van, csak gondolom ki van taposva a bele is, bár ilyenekkel nem nagyon szoktak városba mászkálni, inkább hosszabb távra. De beneveznék rá az tuti, csak nincs mellette az a másik 2 guriga ami neadjisten szervízre kell.
-
zsolt1129
addikt
Erről mi a véleményetek? Valós lehet a km?
-
Bdanyy
addikt
Ha tényleg megbízható akkor én az ismert előéletűt választanám.
-
-
pomk
őstag
válasz
Bdanyy #52415 üzenetére
Nálam első szempont nem az, hogy jöjjön vissza az ára. Értem, hogy arra a dízel és benzines közti árkülönbségre írod. De Én első sorban nem ragaszkodom egyik motor fajtához sem. Amit leírtam, arra keresek egy autót. Tőlem aztán lehet dízel, benzin, hibrid, hajtású, vagy akár mókusok is tekerhetnek benne dinamókat.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy véleményetek szerint melyik jobb választás:
Meg venni egy céges autót, amit 85-90%-ban egy normális sofőr vezetett, 0 km-től tudom az életét, szervizek, olaj cserék, stb. minden elvégezve rajta időben, rendesen. Szép állapotban van külsőleg, belsőleg, rengeteg extra van benne, szép, kombi, praktikus, keveset fogyaszt. DE dízel, és 2010.02. óta 132.000 km van benne. Gondolok itt a lehetséges drága alkatrész cserékre.
Vagy meg venni a használt autó piacon egy hasonló felszereltségű, praktikusságú, autót bizonytalan előélettel és km óra állással.Ha jól gondolom, és feltételezzük, hogy ugyan annyiba kerül mind a két autó, akkor talán az első jobb választás lehet. Mert itt azért ismerem az életét 0km-től kezdve. Egy ismeretlen benzinessel talán jobban mellé tudok fogni. Azt hiszem...
-
ReSeTer
senior tag
Még mindig elmosolygok azon, amikor valaki a dízelt meg a prémiumot egy mondatban említi.
tűtűtűtűtűttűtűtűtűtűtűtűttűtűtű tűűűűűűűűűűűűűű tűtűttűtű tűűűűűűűűűűűűőőőőőőőőőő
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #52420 üzenetére
Az szépen megy, bratyónak is az van
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
runner 125 #52406 üzenetére
A 2.0 PDTDI-t ne keverjük össze az 1.9 PDTDI motorokkal......
A 2005-2008-ig gyártott motorokkal szoktak akadni problémák... -
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #52416 üzenetére
Tovabbra sem azzal van a gond, hogy 4 hengeres dizel van bennuk. Azzal van a gond, hogy a tulajok zome premium autonak hiszi, es eszmeletlen taplo modon kozlekedik.
Nem az autoval van a gond, hanem a kialakult keppel. Meg a felhajtassal, meg az ebbol kovetkezo kisse tulzo arral.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #52407 üzenetére
A vw szart gyárt, főleg a régi adagolósok szarok. brrrr. Adagoló szétkopik, csiga leolvad, csúcsok tönkremennek... ezek a hibák mind előjönnek fél millió km után. borzalmas egy szerkezet. Node most jön egy haver a 2009-es thaliaval. 60 000km után futómű gatya, a szervóból dől az olaj, rángat a motor, rohad.
Lovak? Egyszer túlszívatod nedves takarmánnyal és megdöglik, ugyan már, tudod Te mit kéne venni, de nem visz rá a lélek.(megsúgom : honda)
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #52397 üzenetére
Nem, nem ezert.
Peldanak okaert at kell ulni egy v6 tdi Audibol, es maris erezni fogod. Nyilvan egy negy hengeres dizel mar onmagaban nehezen ertelmezheto premiumkent, de nagy kulonbseg van egy Audi/Merci/Lexus es egy Passat kozott. Nem azert, mert a Passat rossz, hanem mert ezekkel nem jatszik egy ligaban.A Passattal pont az a bajom, hogy az a magyar "premiumauto", tehat kerrego, 4 hengeres, 110 lovas dizellel toljuk a belso savot, es az elet csaszaranak kepzeljuk magunkat.
Semmivel nem tobb, mint egy Avensis vagy Laguna, egy normal kozepkategorias szedan, de nalunk valahogy nem ide pozicionaljak.
A Passat tulajok igen jelentos resze viszont X5-oket megszegyenito taplosaggal kozlekedik az uton (lasd: 2. bekezdes), ezt mar legalabb sikerult atvenni a premium szegmensbol. Kar volt, szerintem az egyik legrosszabb imiddzsel rendelkezo auto.
-
pomk
őstag
válasz
EQMontoya #52395 üzenetére
Ha beruházok egy autóra, akkor mostanában nem fogom lecserélni(önszántamból). Egy olyan autót keresek, ami engem is és a leendő családomat is ki tudja szolgálni mind helyben, pakolásban, biztonságban, megbízhatóságban, anyagiakban egyaránt. Ezen kívül kiöregedtem Én már abból, hogy villantani akarják bármilyen tárgyi javammal is, így a SKoda nyert.
Érdemes lehet egy ilyen dízelre beruházni(aminek ismerem a történetét 0km-től)? Vagy inkább maradjak egy valószínűleg ismeretlentől vásárolt nagyobb benzines autónál? Gondolok itt a legutóbb ajánlott 1.8 Avensisre.
-
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #52406 üzenetére
az a gyári hibás széria, amire 7 éves korig ingyen cserélték a pd elemeket emiatt. persze szivas ha lerobban vele.
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #52406 üzenetére
Ugyan, elromló Passatok ... Sonky-ék B7-jének semmi baja.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #52406 üzenetére
Ferrarik meg öngyulladnak, japánokat meg folyton visszahívják...
Konzekvencia: vegyünk lovaskocsit, mert a lovak nem romlanak el.
-
runner 125
nagyúr
-
Zsombe
senior tag
válasz
MunezXBK #52403 üzenetére
Még jó, hogy minden "érvem" mellé és kapcsolatot tettél. Nem azt mondtam, hogy megbízható a VW és mindenki azért veszi, hogy villogjon vele és mert egy rakás kedvezményt adnak rá. Hanem vagy ezért, vagy azért veszik.
Amúgy vannak, akik esküsznek rá, mert szerintük megbízható - szerencsés emberek. Vagy csak nem vesznek tudomást arról, hogy mégsem olyan megbízható az autójuk és/vagy lehetne jobb is. Unokatestvérem A6-osa pl. 500km-enként elfogyaszt 1L olajat, mégis azt mondja semmi baja az autónak, elégedett vele - holott azért ez az olajfogyasztás nem normális.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Zsombe #52401 üzenetére
Jóvan fiam, látom nem érted. Nem is akarom megmagyarázni, felesleges.
Pl. sógor is taxis, csak Passatot vesz, biztos villogni akar az álprémium sz@rjával.
Elárulom: nem. Megbízhatósága miatt...de mint tudjuk, ilyen nincs. Téma lezárva. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsojja ki.
-
zoo8800
veterán
Apa kezdőőőődiik. Hajrá srácok
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kutya topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Gaming notebook topik
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest