Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    Na, ma beledobtam az első százast a gépbe.

    Az első métereken hirtelen nem is értettem, hogy mit keresek én azon, teljesen elszoktam tőle, mentem pár kört a környéken, próbálgattam a technikákat, ismerkedtünk.

    A gép valami hihetetlenül kezes, te jó ég... Ezen szinte semmit sem érezni az úthibákból az első keréken, elképesztően sima minden rajta. Ámulat. Komolyan.
    Ehhez képest a tanulós cbf600 totálisan szét volt cseszve.
    Ott nem éreztem biztonságosnak amikor rossz úton a kerékről jött folyton a rángás, pedig direkt figyeltem is, hogy jól üljek és jól tartsam a karomat, minél lazábban. Azzal néha sikerült megcsúszni is picit. Ehhez képest ez a gép olyan magabiztosságot ad, egyszerűen meg tudok bízni benne, annyira sima minden, más dimenzió.

    A bejáratás max 4k rpm az első 800 kilométeren az biztos, hogy nem lesz. Egyrészt az hatodikban 60 lenne, aztán a csepeli gyorsforgalmin tutira nem fogok annyival menni, mert átgázol rajtam egy teherautó.
    De azért igyekszem alacsonyan elváltogatni, de bemegy 4k fölé...
    Ez a motor utálja az alacsony fordulatszámot.

    A majrécsík is érdekes dolog, direkt nem döntögettem, mert új, gumi, új van, nincs gyakorlatom stb, de leszállva megnéztem a gumit és annyira nincsen sok a széléig. Most vagy én nem érzem, hogy ennyire bedöntöttem, vagy ebben a gumiban nincsen túl sok potenciál (én erre szavaznék szerintem).

Új hozzászólás Aktív témák