-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
válasz zgospel #115621 üzenetére
En pont forditva vagyok.
Szeles a labfejem igy a 44-es TCX csizma jo.
A cipok szinten 44-esek de azokat felvetelkor mindig szuknek erzem, mind a TCX (magas) mind az Alpinestar (felmagas).Ma elmentem egy "ismeroshoz", nezze at a motort, mit kell rendberakni, hogy vizsgara vihessem.
Korbeszimatolta, majd igy szol: menj at az irodaba - odaszolok.
Atmentem. Elkertek a forgalmit, szemelyi igazolvanyt.
- meglepetten alltam, eltelt egy kis ido mire felfogtam."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #115704 üzenetére
Nekem ez olyan mint a háromszorosan összetett függvények deriváltja, látom csak nem értem.
Tegyél rá hangot szerintem egyértelműen levette azt a cölöpöt hallani a koppanást és mégsem esett el.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #115732 üzenetére
de ha mar belefeccolnek x idot, hogy videjokat keszitsenek, csak van annyi eszuk, hogy nem valotlan infokat allitanak de ugy latszik nem.
friss story: haver is csizmat keres, irtam neki nezzen ra a tcx. sidi-re is.
erre mondja hogy az eu*o motor honlapjan aki ugye magyar tcx dealer hirdeti hogy van rt race csizma 65100-10200 arsavban. mondom 65? az eleg jo ar.
webshop szerint az osszes ami 65100 volt hirdetve elfogyott
faszomert nem lehet torolni/updatelni azt a webshop-ot igy 2020-ban
es akkor ilyen hozzallas utan csodalkoznak a magyar kereskedok hogy nincs vevo.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #115737 üzenetére
A webshopok tényleg botrányosan használhatatlanok, nem is értem. Erre volt, hogy azt mondták, hívjam fel őket. Mondom, oké, de akkor vedd fel azt a rohadt telefont. Aszonygya gyere be. Bementem, 30 perc volt, mire sorra kerültem. Aztán kiderül, hogy semmi olyanjuk nincs, amire én gondoltam (szeretem a láthatósági zöld színeket mindenben). Ennek már 2-3 éve, de az informatikát nem azóta találták fel...
Amúgy a Mugennél ezek a számok mit jelentenek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pakfong
tag
válasz zgospel #115930 üzenetére
Egy nyomatékkulcsot azért ajánlhatnátok neki. Anélkül én se nyúlok szívesen a gyertyákhoz, pedig az alapdolgokat magam szerelem.
(#115906) Shin Chen
Sokan így navigálnak, meg akinek van, az intercom is a fülében van. Sőt, van aki zenét hallgat motorozás közben.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116323 üzenetére
Ha a sport módot tilos utcán használni, az is csak egy pénzbírság lenne.
Köszönöm! Pont erről ugattam facen is de én lettem persze a madár.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #116323 üzenetére
Az is kerdes, hogy vizsgalni miert nem a gyar altal megadott fordulatszamon vizsgalta, ahol a homologizacios papiron van a hangnyomasertek, es azt a fordulatot kellene vizsgalni emlekeim szerint. Itt volt egy padlo nyomva, a meresnel.
Eleg sok gyari kipufogos auto forgalmijat el lehetne venni, kezdve a tt-vel a quattroporte-ig, de meg az abarth fiat 500 aset is. Gyari kipufogoval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116328 üzenetére
A CB-n is 5850rpm, és konkrétan 85dB.
mod.: A mérés távolságáról, a 45 fokos szögről stb ne is beszéljünk, egy. Kettő hitelesített (helyszínen igazolhatóan az) mérőeszköz, és a mérés elvégzésére hitelesített (szintén akár ott helyben igaolhatóan) képesített személy. Na tányérsapkásék mindenek általában csak nem hitelesítettek semmire... haveromnak keresték a 636-on az E számot a gyári dobon közölték nem érdekli őket, hogy bele van ütve, hogy Kawasaki azt mi is beleüthettük. Mikor finoman rákérdeztem de várj már haver, az E jelet nem lehet ugyan úgy beleütni? Akkor krva nagy csend volt és gondolkozás.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #116337 üzenetére
tök igazad van. Sajnos nagyon sokan halnak meg abba, hogy egyszerűen nem merik használni az első féket.
A tréningben viszont nincs igazad, mert még a 30-as bólyakerülgetősben is elmondják, megtanítják, hogy hogyan kell fékezni. Pont ma voltam a BMW alaptréningen, és ott is nem kis hangsúly fektetnek rá, de mint már párszor megírtam, voltam sok másikon is, és mindenhol foglalkoztak a fékezéssel, legyen az ingyenes tréning, vagy épp rendőrmotoros...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #116343 üzenetére
több esetben láttam már (anno a Pécs-Orfű közötti 3 gyerekes apuka halálát kifejezetten alaposan volt alkalmam megnézni, talán írtam is itt róla), hogy azért szenvednek balesetet, mert a biciklizésből maradt reflexek lépnek életbe baj esetén. Nem merik meghúzni az első féket (nem is tudják, hogy hogyan kell), és csak hátsóval próbálnak megállni, ami persze tök esélytelen. többször látni, hogy a fékút végén megszűnik a csík, mert egyszerűen leszállnak a fékről, és leteszik a lábuk, mert ez maradt meg a bringán is rossznak mondható reflexből.
A jelen eset is (és most fotelhuszárkodom) szerintem nem lett volna halálos, ha első féket is használ. Lehet, hogy beesik akkor is az árokba, csak tized ekkora sebességgel. Persze ezt már sosem fogjuk megtudni...Alaptréningen a helyes útvonal keresése szemmel alap, fékezés alap. BMW alaptréningen ezek 40-50 körüli tempóval mennek, rendőrmotoroson amin voltam anno a kisebb hely miatt ez "csak" 40 körüli volt, de ott a tréner mondta az utolsó pillanatban, hogy merre kell kerülni, míg a BMW-n Te döntöd el.
Az intenzív tréning (Kakucs) arra alapoz, hogy az alapot már tudod (követelmény), és úgy lehet jól haladni. Van még a haladó is, ami olyan, mint az alaptréning (szintén arra épül), csak épp 100+ tempóval. Oda pl. aki nem megfelelően csinálta az alapot, azt nem is engedik!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #116343 üzenetére
Hondánál van olyan gyakorlat, hogy, gyorsulj fel X sebességre, majd állj meg csak elsővel, utána hátsóval, együtt q kettővel, majd megadnak egy kisebb fektávot, ahol már komoly, fékezésre kényszerítenek. Tanulságos a kezdőknek.
Ugyanez a kanyarodással is, ülj egyenesen, dőlj kifele, dőlj befele.
Elmondják, hogy a hátsó fék kanyarban stabilizáló és korrigáló eszköz, nem megállásra van.
Azt is elmondják, hogy közúton egyenesen kell ülni a motoron kanyar előtt és finoman megérinteni a hátsó féket a lábaddal, stabilizálni a motorot. Ha sok a tempó akkor bedöntés + hátsó fék erősebben. Ha még úgy is sok, döntsd be a tested a kanyar belső íve felé, húzd magaddal a motort lefelé. Ha meg így is sok, akkor ima.
Szóval nem teljesen haszontalanok ezek a tréningek sem, feleségem évek óta kacérkodik a motorozással, mondtam neki hogy safety 0-n kezd majd.
Hondánál úgy tanítják, hogy első fék a kanyar előtt, mert felállítja a motort.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #116438 üzenetére
nem tudom még mekkora a kár pont a casco miatt. holnap megy biztosítós ember addig nrm szedték szét. a jobb villa kérdés. meg a váz bár azt nem hiszem. ha annak baja lenne nem élnék
a villával is lehet mákom lesz mert a felragasztott borostyán prizma meg van törve. ütéselnyelőnek jó helyen volt.pár műanyag izé a jobb idom alatt tükröm. kuplumgkar fékkar váltókar. kb ennyi. szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116440 üzenetére
Áh, pedig érdekelt volna mit hozol ki belőle. Nekem eddig 1x sikerült vele végig menni héreg - bajnán. Továbbra is állítom teljesen más világ mint az eddigi gumikkal volt az a szakasz. (Pilot Active, BT45, RoadSmart 2)
Nekem előre hátra is minimális ment. Az öreg (kozmax) mosolygott is a bajsza alatt, hogy ez gumi. A Hyo-ra a csere Dunlopokra meg zsörtölődött végig, hogy mégis minek jelölik meg a franciák a legnehezebb pontját ha nem ott van...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #116438 üzenetére
Ebben a szituban talán egy alubetétes kézvédő ami segíthet. Endurokon, SM-en még nem is áll rosszul. Enyémre én raktam, igaz eddig csak benyúló ágakat hárított.
z123456789
Szerencsére nem. Nincs semmi félsz bennem rajta. Az egy rossz mozdulat volt, szarul korrigált megcsúszás.. sok hiba együtthatója. Nem mondom ha nagyon nyomvályús 1-1 szakasz, akkor nem figyelek fokozottabban, de olyankor általában kiállok mindig, míg előtte nem. Kiállva a megcsúszó motort sokkal könnyebb korrigálni. Gyorsabban tudsz testsúlyt áthelyezni, kisebb az esély arra h esés közeli állapotba kerülsz.
Térdgépből még tavaly megvettem a Leatt X - frame-et, de megmondom őszintén h egy részből nekem kényelmetlen volt. Más részből meg, a csizmám szinte felér a térdem alá. Ha felrakmta a térdgépet egyszerűen nem tudtam normálisan becsatolni a csizmát. Pedig nincs brutál vádlim, de valahogy a kettő nem működött együtt. Ezért visszavittem a térdgépet, rendes volt az Auner, visszadták az árát.
Úgyhogy egyelőre csak egy sima O'neal térdvédőt hordok, de néztem h létezik gyógyászati verzió, ami azért kompaktabb. Valszeg olyasmival próbákozok majd később."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #116477 üzenetére
én pl. múl hét pénteken mentem a Drivex alap tréningre megint, mert bár már teljesítettem, de ez a motor (1190 Adv) annyira más, mint a régi Pegaso (pl. 3x erősebb ), hogy simán megérte! Jövő hét hétfőn pedig már Kakucsra megyek az intenzív tréningre, és már most garantálom, hogy onnan sem fogok butábban eljönni, mint ahogy odamentem
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116477 üzenetére
Oktatással 50k? Mivaa? Inkább akkor már kakucs aztán megtanulod amit megtanulsz. Ez már az elmebeteg kategória ettől már csak a dodor fajta amitől jobban áll a szőr a karomon...
A minőség ősszel kiderül, hézag + szinkron mert picit dobálja még mindig hidegen.
Erről jut eszembe, hogy rohadjon össze az összes japán megint engedhetem le... szerintem nyitva marad a termosztátom egyszerűen annyira nem akar menet közben felmelegedni lámpánál is min 5 percet kell állni, hogy félútig félkúszón.geresics te inkább a kapott anyagon agyalj, hogy akkor must lehet e motorozni vagy nem meg a motorozás sport e vagy nem. Mert nekem nem egészen tiszta az a levelezés....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116759 üzenetére
Nekem abban a kontextusban nagyon nem az jött le, hogy mint normális elforduló motorosok lennének ott mint prezentáció de jó.
@ath: engem speciel még autóval is feszélyez az a híd. A szalagtól meg rendesen parázok...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #116793 üzenetére
Az ilyen védhetetlen. Amikor parkoló autók vagy álló kocsisor mellett mész el, ne az indexet nézd, hanem a kerekeket. Ha mozdul, azonnal fékez, kifog jönni.
Nekem ez a személyes tapasztalatom. Meg az, hogy álló kocsisor mellett nem megyek el lendületből, inkább csorgok, mert sok hasonló eset fordul elő sajnos"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz zgospel #116793 üzenetére
Torok orszag jo kikepzo tabor erre :).
Attol mert balra indexel ,siman elfordul jobbra.
Es nincs kivetel. Tettem en is ilyet. Hiaba ulok szinte napi szinten autoba. Eleg egy figyelem zavar es pakk, mar kesz is a baj.
Sajnos ez ilyen. Ugyes voltal, elkerulted a balesetet.Kell ennel tobb? :)
-
zolee5016
őstag
-
rayoliviero
veterán
válasz zgospel #117527 üzenetére
Pedig letakarította, még féktárcsa tisztítót is használt. De akkor nem elég alaposan. Pedig 3 óra hossza volt a folyadékok cseréje és az olajszűrő, levegőszűrő. A másik szerelő ezt egy, maximum másfél óra alatt lezavarta volna. De hát ki milyen gyorsan dolgozik, ez ilyen.
Azt mondta, hogy a szelephézagot 10, maximum 15 ezer km-enként ellenőriztetni kell.
vlevi: Köszi. Neked is csongi.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
-
zolee5016
őstag
válasz zgospel #117739 üzenetére
Hja , és pl az enyémféle sornégyek sem éppen ágaskodásról híresek......Aztán tegnap mégis megugrasztottam.Nagyon meg kell érezni egy motort ahhoz ,hogy tudj vele vagánykodni....Szerintem csak kiismerni is a gépet minimum 1-2 k km....és akkor kijelentheted,hogy voltál vele minden olyan helyzetbe,amit kezelni tudsz biztonsággal......na utánna talán lehet cibálni az oroszlán bajszát...
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI kábel TV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest