-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rayoliviero
veterán
válasz zgospel #117773 üzenetére
Hülyeség, mert nem hordok bőrrruhát, mert nem akarok megsülni? Ezzel indult az egész. Emiatt idióta vagyok, azt írja a topikgazda. Mert ő Geresics Attila, a motoros vándor. És feljogosítja, hogy idiótának nevezzen egy nyilvános fórumon? A motoros vándor, akkor egyet gondolok és a bíróságra fog járni. A munkám során több ezer ember tisztel, senki nem szokott így velem beszélni, ehhez nem vagyok hozzászokva.
-
rayoliviero
veterán
válasz zgospel #117780 üzenetére
Fogorvos vagyok. Nem volt rá még példa, hogy így beszéljenek vekem. A páciensek tisztelnek, hálásak, kedvesek. De ugyanez fordítva is igaz.
Az ellenvéleménnyel pedig nincs bajom, de idiótának nevezni egy kicsit erős, mert pólóban megyek motorozni.Caboose:
Nekem frankó, így kényelmes. De ezzel vannak így egy páran a világon. Azt nem mondtam, hogy nincs kockázat, azt mondtam, hogy vigyázok. Kockázat ruhában is van nem kevés. Az egész motorozás kockázatos.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #118015 üzenetére
"A Triumph és a BMW márkaszervizköltségei között jelentősek az eltérések, a Triumph szinte megegyezik az átlag japán márkák költségeivel, a BMW-nél kb 1.5 - 2x-es a szorzó."
Ezzel vitáznék, mert korábban napokig vitáztam már erről. A Triumph árairól lövésem sincs, illetve azt sem tudom mi az átlag japán márka költsége, de engem felhomályosítottak, hogy a BMW R1200GS szervizelése jelentősen olcsóbb, mint a CRF1000L AfricaTwiné! Én nem akartam elhinni, de kiderült, hogy az egyik hazai motorkölcsönző tulajával értetlenkedek. A probléma anno persze az volt, hogy elbeszéltünk egymás mellett. Én úgy gondoltam, hogy ha én veszek egy AT-t, és egy GS-t, és otthon karban tartom, és csak a fontos dolgokkal viszem szervizbe (pl. szelephézag állítás), akkor a Honda olcsóbb, Ő meg azt mondta, hogy ha mindig minden alkatrészt, olajat, stb-stb. a gyári előírásnak megfelelően, kizárólag a gyár által javasolt termékekkel csinál (neki ezt állítólag kötelező így csinálnia a bérbeadáshoz), akkor a BMW durván olcsóbb. Mivel Ő ezt számlákkal tudja igazolni, így ezt kénytelen vagyok elfogadni, az én állításom pedig sosem fog bebizonyosodni, hisz sosem lesz egyszerre a fenti két motorom, így fotelokosként kénytelen voltam elismerni a vereségem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #118017 üzenetére
Ő mindent márkaszervizben csináltat, számlásan természetesen, így az 1200GS olcsóbb, mint az AT.
Én viszont azt mondtam, hogy nem otthon tuti nem vennék 2db Yausa akkut 2-3x áron a Hondába, csak mert azt írja elő a gyártó. Szerintem mindkettőnknek igaza volt, csak ő tudja is bizonyítani az övét
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #118022 üzenetére
Tétel-megnevezés, és végár volt. Első kettő full ugyan azt tartalmazta.
A Centrum tételes ajánlatából ha kivettem a plussz dolgokat, még akkor is drágák (200eFt) voltak amúgy...Hogy mi a különbség? Gondolom a servizük telítettsége, illetve a fővárosban jelentősen drágább üzemelési költségek. Győrtől is kérhettem volna még árat, de az elmaradt...
(#118023) Lomha 8V
Ez nem is vitás, de mi egy dolgot vettünk anno figyelembe, hogy a náluk töltött idő alatt melyik motornak mennyibe kerül a fenntartása.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mokus1
addikt
válasz zgospel #118219 üzenetére
Sima kulturált közlekedésre gondolok. Nyilván ha elmegyek vele egy szerpentinesebb útra élvezzem is. Nyilván nem versenyezni kergetőzni akarok vele, hanem csak jól érezni magam rajta.
A súlyától tartok kicsit, a mostani robogóm 90kg, ez meg 230. Kell ettől tartani? Viszonylag sokat ingázom, úgyhogy fontos, hogy elférjek az autók mellett.Ha nem a fazert ilyenre mit lehet ajánlani?
-
#49155328
törölt tag
válasz zgospel #118414 üzenetére
Erre mondják, néz de nem lát!
Sajnos nagyon sok idióta közlekedik az utakon.
Körültekintő és előrelátóan elég sok dolog kivédhető.Sorolhatnám ide a szomszéd Kati nénit is aki 73 éves kora és előrehaladott glaukomája miatt nem vezethetne már. De most volt a háziorvosnál és meghosszabbították a jogsiját! WTF ?
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #118451 üzenetére
Lentebb tévesen írtam, nekem is road 5 trail van, nagyon, megvagyok elégedve a hideg és vizes asztfaltos teljesítményével, soha nem csúszott meg kanyarban. Melegben ugye minden tapad.. Itt egy szett felszerelve 240 Font, nagyon megéri. Kb 18.000 km-t bír ki a Dl-en. Amit nagyon szeretek benne, hogy autópályázni is lehet vele, bírja.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #118561 üzenetére
az (#118559) Viiktor1989 engem is kissé elbizonytalanított.
ahogy (#118561) zgospel írta, első sorban helyismeret, hogy ne az ismeretlen kanyaroktól rettegj, miközben próbálnál a testtartásra is koncentrálni.
nekem amúgy picit máshogy jött, de szintén természetesen a testtartás. pár egyéb tipp:
- tedd otthon állványra a motort (közép sztender is elég, de egyáltalán nem baj, ha első-hátsó emelőre teszed, akkor elég stabil lesz. ha nincs, akkor marad a közép sztender vagy az oldalsó. az is el fog bírni)
- ülj fel rá, próbáld ki a testtartást: fél segged az ülés mellett, a gerinced párhuzamos a motor hossztengelyével --> az arcod kb a tükör vonalában lesz, a fejed ne "lógjon", hanem nézz a képzeletbeli kanyar irányába
- közben a súlyodat ne a kezeddel tartsd (oké, álló állapotban picit tarthatod), hanem a belső lábtartón legyen a tappancsod, szinte orángután módjára markold a lábujjaiddal a lábtartót, a sarkad befele fordul a motor felé, a külső lábadat nekitámasztod a tank oldalának, a külső lábtartón nagyjából a lábfejed közepe van (tappancs mögött). keresd azt a kényelmes pozíciót, ahogy a kezeddel szinte nulla súlyt tartasz, a lábad pedig nem feszül végponton
- ha ezt csinálod, akkor önkéntelenül is ki fogod tenni a térdedet. a lényeg, hogy álló helyzetben meg tudod keresni azt a pozíciót, amit majd a kanyarban felveszel.
- a kanyar belépési pontja előtt már vedd fel ezt a pozíciót, hogy ne az íven kelljen majd fészkelődnöd. észre fogod venni, hogy a korábbi (homokzsák módjára utazik az ember a motoron) döntésedhez képest ugyanabban a kanyarban ugyanazzal a sebességgel szinte függőlegesnek érzed majd a motort
- érdemes nem odapréselni a golyóidat a tankhoz, mert ha túl közel ülsz hozzá, akkor segg oldalra tolásnál felcsavarodsz a tankra és a térded előre fog mutatni, nem oldalra (lefele)
- ne nézd közben a tükröt akkor sem, ha hallod, hogy valaki mögötted már nagyon menne. majd elmegy, miután végignézte, hogy te milyen ívet használsz. utcán csak nem szúr be eléd féktávon
- szerintem ez így leírva katyvasznak is tűnhet, de őszintén szólva fogalmam sincs, hogy pl én mit csinálok becsukott szemmel nagyjából ezt látom. kelleni fog hozzá hasizom, hátizom és nem túl nyeszlett láb az ellenkormányzással meg csak elindítod a mozdulatot (nem árt, ha krumpliszsák üzemmódban előtte gyakorolod ismerős helyen. ahogy akár a kiülést is egyenes szakaszon, ellenkormányzás nélkül, hogy ismerős legyen a pozíció, amikor éles helyzetben kell majd na meg bízz a gumiban: az előző kommented alapján az 100%, hogy nem lesz szűk keresztmetszet. esetleg még egy jó tanács: ne a térdletétel legyen a cél, hanem az effortless motorozás, meg smooth ívre kerülés, meg még pár ehhez hasonló buzzword a könyökeidet bármikor tudd mozgatni (mint amikor sportban bemelegítésnél/levezetésnél lerázod). ha ezek megvannak, akkor nagy meglepi nem lesz és egyszer csak megérkezik a térded az aszfaltra és reméljük, hogy csak azatyaég, ezek itt abszolútte tldr kommentek ne halj meg! irány a kakucs vagy kövesd egy ismerősödet, akiben megbízol, hogy nem megy olyan tempót, amibe te tuti belehalsz, hanem picit visszavesz, hogy lásd és elhidd: simán bevezető az X kanyar Y sebességgel. aztán meg kövessen ő és mondja el, hogy szerinte mit csinálj picit másképp (én ezutóbbi módszerrel tanultam meg snowboardozni meg valamennyire motorozni is )
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #118599 üzenetére
Ezzel az erővel minden pálya egyhangú (12-16 kanyar és kezdődik elölről )
Ha sokan előzgetnek arra az a megoldás hogy gyorsabban mész Máris van egy cél amivel éveket is el lehet tölteni akár egy pályán is Pl kiszemelsz egy jó köridőt és megtanulsz annyira motorozni hogy megfutod.
Persze a valóság az hogy mindig van nálad gyorsabb
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #118702 üzenetére
asztali: 15w Qi Wireless Fast Charger Charging Stand-Dock For Samsung iPhone 11 XS 87
autós: Car 15W Wireless Charger Holder Mount For Huawei Mate 30 iPhone 11 Pro Max XR Xs
Ha a linkekre nem ad eredményt, akkor szövegrészletre próbálj rákeresni, azért másoltam be.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #118827 üzenetére
Túl sok dél-amerikai és angol videót néznek manapság a fiatalok.
Volt kurázsi a zsarukban, vagy imserték a környéket. Jól utánamentek még földúton is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz zgospel #118827 üzenetére
Ez megnagyobb hule volt mint az elozo.
Gyerek korombw egyszer menekultem lada elol, egy 125 - 2T Apriliaval. Asszem F1 vagy mifene volt. Majdnem sikerult meglognom. :) Annyira keves volt a benzin, hogy egy a foldes utcaba falsot szivott. Leallt. De a rendorsegig pont eleg lett. :).Kb itt feladtam a gyerek korom hulyeseget, voltam kb 17 eves.
Szerencsere jo kapcsolatom volt, es delutan mar mehettem vezekelni.
3 nap paprika szedes. Elment a kedvem egy eletre a papir nelkuli motorozastol. :D -
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #118952 üzenetére
Uh, azon valahogy át is siklottam. Az tényleg brutál sok. 600-as szint.
Alapvetően a sor 4-es blokk komplexebb felépítése lehet a magas tömeg oka, nem? Vagy nem elírás? Ez tényleg brutál.
Mondjuk az itthoni is kapható sor 2-es 250-es Ninja is 170kg. Pf."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119064 üzenetére
Teljesen egyetertek, hogy ez idegesito. Ezert nem ertem, miert nem tesz lepeseket a forumtars, ha valoban ugy tortentek a dolgok.
Valoszinuleg nem tudjuk a teljes igazsagot, mint mondtam, megkerdeznem a szervizt is, oszerintuk mi tortent, oszerintuk mit kommunikaltak a tulajjal. Altalaban mindket resznel vannak hianyossagok egy ilyen felrement ugynel, de te csak az egyik oldalt olvashatod.
En ugy ismerem a tipust hogy nincs baj vele, ezert csodalkozok az ilyen szelsoseges velemenyeken. magyarorszagon mondjuk eleg konnyu belefutni olyan markaszervizbe, ahol eleg lazan kepesek kezelni a dolgokat, de sajnos ez barmelyik markanal elofordul. Szoval en ebbol a velemenybol semmit nem tudok leszurni atfogoan a markat es modellt illetoen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119071 üzenetére
Nem, nagyon sok különbség van egy ilyen videó nézése közben, hogy ki hogy vezet. Ha valaki ugyan ezt "kevésbé rutinosan" csinálná meg, bizony nem tudtam volna élvezni.
Továbbá azt sem szabad nekem elfelejtenem, hogy én a saját videóimban nem tehetek közzé ilyet, de még csak hasonlót sem. Engem a Pécs-Orfű videóm miatt is szét ekéztek, mert volt, hogy átléptem benne a záróvonalat. Mivel én próbálok (inkább kevesebb, mint több sikerrel) megjelenni, és volt, aki már influencernek (pfujj) is hívott, így igyekszem a saját videóimban viselkedni.
Dodornál pl. az első kifogásom ez volt, hogy akit ennyien követnek, az legalább próbálja meg elmondani, hogy veszélyes 200-al a koszos úton csapatni, erre ő még biztatott is egy bevallottan amatőr srácot, hogy húzza el a Nikkennek, mert az mennyire jó már... Én elhiszem, hogy Dodor simán korrigál, ha gond van (vagy nem), de hogy egy srácot erre biztat, aki bevallottan nem ügyes?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119099 üzenetére
Ezek szerint nem csak én vagyok bizalmatlan és alakul ki mindig random "grill party" a haverokkal ha autót vagy motort jönnek nézni és nem éppen szimpi az ember a telefonban...
Mod.:
Louis-os irányjelzők milyen minőségűek lehetnek?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #119094 üzenetére
Nem értem mi ebben nekik az üzlet, hogy éveken át rohasztanak drága motorokat.
varjak a madarakt.
de amugy a motorrad se kutya, ott is van fenn most egy cbr500, mar lassan 3 eve, vagy a fekete gsxs 750..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119094 üzenetére
erről beszéltem velük már, mert van ott több motor is, ami ilyen. Volt egy alkalmazottjuk, aki a beszámításokat intézte, és Ő volt olyan kedves, hogy a cégnek k*rvára előnytelen beszámításokat csinált, nem is egyet! Na, jellemzően ezek azok. Ezek általában annyiért vannak feltéve, amennyiért beszámították, így alku nincs is. A srác persze el lett küldve, mert még valami biznisze is volt ezzel kapcsolatban, tehát kapott pént is onnan, akinek beszámolt motorokat...
Persze azt a döntést én sem értem, hogy miért jobb benne hagyni a pénzt, és nem olcsóbban eladni, mert szerintem kisebb veszteség volna bukni rajta, mint évekig parkoltatni, és később még nagyobbat bukni, de az is igaz, hogy mindig lesz veréb, aki megveszi. Vagy nem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #119142 üzenetére
Igaz. Sorry, én asszociáltam rögtön az RR-re.
A "sima" gyengébb is, nincs úgy kihegyezeve, mint az RR.
Azokról nem találtam sehol rosszat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119205 üzenetére
Igazából ott kezdődnek az averzióim, hogy még a tényét is utálom az üresben való beregtetésnek. Itt meg konkrétan pont ezt teszed, hogy a fordulatot felvegye még a hajtás ráengedése előtt a motor még ha csak egy töredék mésodperce és éppen csak ráröfentesz olyan furán adja ki magát. Na meg egyik haverom is nagyon hülyén nézett rám emiatt tegnap.
Egy biztos héregen a kanyarba való bemenetelkor sokkal sokkal kényelmesebb volt mint csak szimplán pakolva. Sokat ültem ma autóban túl sok időm volt az M0-án aszalódva gondolkozni.
Somatom szerintem angolul mindig is ez volt a neve. Hazai motoros sajtót meg lassan nincs értelme követni (szerintem) így ne kérdezd magyarul mi lenne a megnevezés pontosan. Van Dodor és a Dodor stílus meg a Mackó féle katalógus olvasás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119227 üzenetére
Tobb, ugyanolyan tipus, az egyik gyari gyorsvaltoval szerelve a masik nem. Ugyanazok a motorok. Viszonylag friss, 1-2 evesek. A gyorsvaltoson mindig tobb a kopadek.
Neztem azt a yt videot, amit linkeltel a multkor, hogy a gyorsvalto kimeli az egesz valtot, jobban, mintha kuplungolnal, hat a kuplung nelkuli valtashoz kepest biztosan, de az szamomra egyertelmu, hogy a kuplungos a legkimelobb hasznalat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
jacis
nagyúr
válasz zgospel #119262 üzenetére
Igazából jó lett volna nekem a régebbi verzió is de abból 4 nagyon mocsok volt egy meg szép de ott meg amit írtam múltkor valami szervízes gebasz volt. Így maradt ez, de lehet jobb is így.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
hugi0
őstag
válasz zgospel #119234 üzenetére
Jogos, mindenkinek mas az igenye.
Az en "kozlekedesi stilusomhoz" teljesen felesleges.
Nalam mindennapi eszkoz a motor.
(Ezert kuzdok mindndig a "Telen milyen gumit ?" kerdessel. - van valakinek jobb tipje mint a K66-os ?)
Igen, igy jobban belegondolva es latni (elkepzelni) a masik oldalt, egyertelmu, hogy a gyorsavalto egy plusz elmenyfaktor.jacis !
Szep darab - legyen hosszu kapcsolatotok.
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mesterséges intelligencia topik
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Videó stream letöltése
- Okos Otthon / Smart Home
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen