-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #16758 üzenetére
najó, azért inkább az a vicc, ha valaki ezt írja a dornáról szerintem.
de most érted, nem vagy benne, nem ismered a helyzetet, ilyet nem mondhatszpersze biztos lehetnének más döntések, jobb vagy rosszabb döntések? kinek éppen milyen. de mint mindenhol és mindig - ez egy rohadtszövevényes érdekek-kapcsolatok-pénz dolog, amit sosem az vezérel, hogy hogyan lesz a leg... akármilyen.
én leülök elé még mindig, úgyhogy szerintem jó
dehát ízlések és pofonok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #16773 üzenetére
ha érted, akkor meg miért nézed őket hülyének?
ez totál önnfentartó rendszer. ki fogják találni, hogy mindig legyen pénz benne, még akkor is ha te nem fogod nézi (gondolom bocsánatkérő levelet nem kaptál tőlük) ha te leülyézed őket akkor az kb olyan, mintha egy ferrari elmenne előtted és azt mondanád rá lyukas gatyával, hogy de szar színe volt
amíg működik, jól csinálják. ennyi.várjá, panigále x
cbr x
és akkor most bömös pipa?
még aludj rá azért néhányat
RSV4 APCR?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #16784 üzenetére
A hp4 az egy eleg durva csomag, a DYNAMIC DAMPING CONTROL- rol nem tudom mennyit olvastal, esetleg tudod-e h miaz.
Az gyakorlatilag helyetted elintez mindent. Ilyen szempontbol biztos tobbet tud az rsv4 factorynal is.
Nem ultem egyiken sem, ugyhogy max amit olvastam azok alapjan a blokk, vaz kifinomultabb az rsv4 nel, valamennyivel. Ki tudja mennyivel, es hogy tenyleg-e.
Blokk szempontbol ha osszenezed a japan ezresekkel, bomosnek dobbenet kis lokete van, ha alapbol ugy nezed, h a spanyol viaszt senki nem fogja manapsag feltalalni, akkor valamiert nem akartak akkora kompromisszumot kotni egy ilyen lokettel a tobbiek, valszeg nem hiaba. Oke, h papiron 200 lo lesz, de valaminek a karara fog menni. Fene tudja, alacsony fordulati gazreakciok, de valami biztos nagyon szar lesz ezert cserebe. Ami nem baj ha tudod mit varsz egy sportgeptol... Katyus kozutra
Rsv4 factorynal inkabb az allithato blokkhelyzet, villaszog, (gondolom neked erre semmi szukseged a kozutra) ohlins, karbon, illetve a jobb kiporgesgatlo lehet a pirospont. Allitolag a bomoson nem annyira finom, de a szaksajto ezeket a kiporgesgatlo teszteket igen feluletesen csinalja, lassan versenyzo kene ehhez, h tesztelje, es a gumi tipustol elkezdve minden befolyasolja, szoval...Amelyik jobban tetszik kulsore, azt vedd.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #16787 üzenetére
Ertem. Arra azert ugyeljunk, hogy az ilyen uj leomlo, uj rendszer miatt latvanyosan jobb ez meg az - itt minden a kompromisszumkeresesrol szol manapsag, tehat egy picit fenntartasokkal olvasgassunk.
Ha valami alul jo, az felul nem jo. Ha valmi kozepen jo, az csak ott jo. Ilyenkor veszit alul-felul. Persze be lehet szerelni valtoztathato hosszusagu szivocsoveket, mindenfele kipufogoszelepet, de itt mar a vetelar is szerepet jatszik, sot a hp4 egy premium motor, szoval nem er osszehasonlitani egy mezei rr el. Sem arban, sem sehogy nincsenek egy szinten.
Persze leszarhato 200 loeronel, de meg 170 nel is hogy hol gyenge hol eros nehany szazalekkal. Ez maga a blokk, sterilen, egy csomo dologgal jatszanak, valtoattetel, stb h neked rohadtul ne tunjon fel semmi.Ha az rr t tenyleg meg akarod ulni, akkor meg is fogod.
Ha gyorsan -akarsz- menni, akkor fogsz is. Ez eleg egyszeru dolog. Ugy ertem rengeteg olyan ismerosom van, akik rohadtjol mennek, de egyaltalan nem kofinomult sem a testhelyzetuk, semmijuk. A technikai dolgok egy bizonyos szint felett elengedhetetlenek, de addig... Egy jokora pocs kell hozza, es hit hogy befordul ott is, ahol nem ugy nez kiMegbizhatosag/szervizhalozat passz, 200 loero kozeleben barmelyik ezresnel fognak dolgok tortenni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Integra #16788 üzenetére
Ez nem hír, ez saját tapasztalat. Eddig tesztüzem volt, több helyen ki is volt táblázva, de ahol én szoktam járni ott 3 napja már szerintem élesben megy mert nem az van kiírva hogy tesztüzem, hanem közúti infókat mutat. Állitólag sok helyen tettek ki ilyen kamerákat, persze senki nem tudja hogy mi célt szolgálnak, de mivel elég nagy méretűek, esélyes hogy sebességet is tud mérni. Ha a népligetnél jársz és mész a hungárián az árpád híd felé, akkor a híd alján fogod látni ezeket felfüggesztve, minden forgalmi sávban egyet..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #16797 üzenetére
Én már azért találkoztam egy két helyen a témával, persze mindenki csak ötletelt hogy mi lehet az. Az a gyanús hogy pl a 6-os úton ki volt írva hogy tesztüzem, egy sima kameránál ezt nem írják ki, traffipaxnál szokás (M0-ás kameráinál is volt ilyen tesztüzem, én bele is szaladtam egybe..)
Ráadásul az 6-os gyorsforgalminál külön táblát is csináltak hozzá, az a fémszerkezet régebben nem volt ott, külön ezért a kamerákért hozták létre. Párom túl korán lőtte el a képet, nem látszik szinte semmi, majd holnap fotózok szemből mert holnap arra megyek be a melóba. Amúgy mindkét sávot nézi, szemből sávonként van kamera, meg a másik sávra rálát egy külön kamera, ott hátulról nézi az autókat..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #16904 üzenetére
esni fogok, de nem akarom kukába vágni a motort első alkalommal, ráadásul ha üvegszálas olcsóbban jön ki mint ez a kínai fos, akkor nincs miről beszélni. A különbözetet eltankolom.
A cél, hogy egy használható alap pályagép legyen amit ha kell, utcán, lábon is tudok szállítani. Eleinte főleg lábon, max ha összejön Pest, akkor valakivel próbálok közösködni, költséget osztani.tutis: ez karbon? Milyen áron van kb. egy ilyen szett?
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
-
.mf
veterán
válasz Integra #17044 üzenetére
A tank és a küllők nagyon sokat hozzáadnak a retrós és szép kinézethez. Tetszik, bár szerintem még lehetne rajta mit faragni (arányaiban kicsit elnyúlt pl; a faránál is nekem valami nem az igazi).
A linkelt teszt pedig: "Nos, a modern motorkerékpárok egyetemes történetét két részre lehet osztani: a CB750 előtti és utáni korszakra..." - igazi Hordás
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KubanitoS
veterán
válasz Integra #17044 üzenetére
A tesztmotoros linken láttam ezt is. Úgy néz ki kicsit helyrerakták a dolgokat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
fattyu
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #17060 üzenetére
Nem tudom te mit értesz alatta, de nagyon nem kell vele foglalkozni vagy konkrétan annyira odafigyelni, hogy az számottevő agyi kapacitást lefoglalna (legalábbis nekem, más nem tom hogy van vele). Természetesen ha helyzet van és hirtelen kell,akkor én sem teszem ki, de ha tervezetten megyek ide-oda, akkor nem telik semmiből a hüvelykujjamat mozgatni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Integra #17067 üzenetére
mentem. inexeltem.
szerk: ok. nem rémlik mögöttem ültél. Nem megyek bele epéniszkedésbe. De egy tippem lenne. Akkor csak olyan gyorsan menj ahol még tudsz koncentrálni a hüvelykujjadra...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17069 üzenetére
Nem akarom most itt meregetni, h kinek mi a tempo, mentem eleget utcan, es az egvilagon semmibe nem kerul indexelni, semmilyen koncentraciot nem igenyel. Kisagy betanult mozdulat, agykapacitas nelkul megy
De tokmindegy, palyazni kene, ez a lenyeg.Mas. Minden kulfoldrol rendelt cuccom megjott a motorhoz, csak a kibaszott dugattyum nem, amit magyar boltbol rendeltem. Fszom. Ebayen kellett volna azt is rendelni, legkozelebb az lesz ezek meg hajjanak ehen. Leszarom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tomate
veterán
-
Archer
őstag
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #17165 üzenetére
tavalyelott jottem ki nagygazzal a budakalaszi cora elotti forgobol h nyomuljak felfele a hidra. gep dontve, kicsit riszal a hatulja ahogy adtam neki. aztan felegyenesedes, csutkagaz, nyulik a telo, elkonnyul az elso kerek, fultol-fulig vigyor.
aztan reccs...szinte latom, ahogy a kurvanagy cserebogar attori a pleximet, lassitott felvetelben (es fullhd-ban, minden post-processing bekapcsolva) plexidarabok kozott lassan forogva az izeltlabu kozelit a jobb szemem fele. persze a szemhejam szorosan zarva onkentelenul, de a bogar az elmult tiz ev permetezesein es atomfelhoinek morzsalekain nott fel az iden, olyan, mint egy alien es egy tank keresztezodese. a szemhejam sem tartotta vissza. a lassitasban szepen latszik, ahogy utat fur maganak, atszakitja a bort, felhasitja a pupillamat es tolja maga elott a szemlencset. kicsivel kesobb az uvegtest gusztustalan cuppanassal szetfroccsen, megindul arrafele, amerrol a bogar jott. a szemembol az idegpalyak menten tavozik a biolovedek, majd kicsit gellert kapva megallapodik a kisagyamban. a motoron kuporogva az idegeim meg mindig huzzak a gazt, 160 korul megpadkazom, majd elegans szaltoval elindulok a bicikliut felett a duna fele. ahelyett h elokelo ivben de mar teljesen halottan belecsapodhatnek a dunaba, meg jon szembe egy tartokabel. 160-rol alig lassulva precizen valasztja kette a torzsemet.
ennyi, vege. nincs tobb gurulas, nincs ace, nincs &rew.janem: csak szetplaccsant a plexin
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17507 üzenetére
Ha ovni akarod a bringat, akkor sztm ne inditsd be csak ugy.
Egeszen addig amig elo nem veszed hasznalatra, nyugodtan maradhat beinditatlanul.
Tobbet artasz egy ilyen "atforgatassal" mint amennyit szeretnel ovni.
Amugy is ha a veszleaitod off on van, akkor oninditoval meg tudod forgatni a nagy kihagyas utan a blokkot ugy, hogy legyen olajnyomasod, mire robbanas lesz a hengerben. (Bar ezt sem kell tulparazni, van ott olaj)
Ebben a hidegben csak televagod vizzel es benzinnel az olajat, a kipufogot kondenzvizzel, ami benne is marad, es dolgozik szepen. Essatobbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen