-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #23974 üzenetére
Pontosan melyik MOL-olajat vetted?
Mert én nem nagyon találok 10w-40 motorkerékpár olajat náluk... De mégis: ezt vetted?Mondjuk az API SG minősítése nem túl fényes...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz alvaro #24046 üzenetére
ezt mostanában észrevettem én is, hogy ez évtől valami divat/norma lett az, hogy ha kátyúzúúúúnk akkor aztat szórjuk már körbe fasza kis odaszórt kavicskákkal, mert az úgy mutat, meg lehet rá számlázni biztos, mi meg szépen csússzunk el rajta úgy ahogy kell
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz alvaro #24336 üzenetére
sokkal kényelmesebb és sokkal jobban szűri a zajt. magas frekvencián többet (36-40dB), alacsonyabb frekin kevesebbet (27-33dB), ahol a beszéd frekije is van, de átlagban 30dB.
ellenben csak úgy belenyomni a füledbe nem fogod tudni, jól benyálazod és utána becsusszan, vagyis bekell forgatni utána már felmelegszik, testhőmérsékletre, és nem is érzed, hogy van valami a füledben. de ha erre a procedúrára kényes vagy, akkor motosafe, az is jó füldugó nagyon[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mosquito-
őstag
válasz alvaro #24836 üzenetére
Nem,áá dehogy is.. Otthon a szobában szoktam brümmögni.. A párásodás sisak,ember és motor függő is. Aki meg azt mondja nem párásodik pinlock nélkül a plexije hűvös,esős időben az nem vesz levegőt.
Canniball
Se fényezetlen se matt sisakot sem vennék. Tudom a pénz az nagy úr..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz alvaro #25135 üzenetére
Én sem úgy szoktam túrázni,hogy hol is jártam.. Hátőizzééé
Biztos megcsinálnám ezt a csigatempós gurit magam is egyszer.. De tuti nem űznék ebből sportot.Canniball 25136
Lehet van fóruma,keresd meg. Ott biztos találsz cuccokat ami kell/het még rá. A plexi az hatásos,én vennék rá egy használtat. Hmm? [link]
SymbinOS 25137
Nyugi,nem szándékozom a nyakadat venni. Olyan motor ritka amire nem kell költeni. Aksiból nem kell gyárit venni mert az horror!! Szerintem rágd meg még ezt a témát jól. Inkább legyen + 100,150eFt amit rá tudsz költeni minthogy ott állsz üres zsebbel és bámulod ha valami beüt..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zsolt19900
őstag
válasz alvaro #25174 üzenetére
átvitt értelmű volt a bukfenc szó, az én fejemben úgy alakult eddig az egész egynomonfutásos témás járműves dolog, ha a hátsó kereket lesatuzza a motor, és ha leáll akkor lesatuzza akkor bizony kifarol a motor, ez akkor nem így van? A kuplungolással tisztában vagyok, én azt az esetet vázoltam fel, hogy megy vele eszeveszetten mint általában a rablók és a motor egyszercsak leállítja magát, vagyis te a motort na akkor tuti elesik vele, ha nincs észnél, szóval jó is rossz is ez a pageresdi, nekem is tettszik csak még nem futotta rá, hogy beszerezzek egyet
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
mocsanisi
senior tag
válasz alvaro #26549 üzenetére
Megerősítem. Szar olajjal (szervízbe tették bele nem tudom milyen) nekem teljesen bepuhult a váltó, 1-ből nem lehetett 2-be húzni mindig ürest talált, illetve visszaváltásnál eléggé erőteljesen kellett néha taposni. Utána a 10w50 jaso M2 olajka megoldotta.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
válasz alvaro #26907 üzenetére
Felénk van egy olyan szakasz ahol az aszfalt sima, totál sima, ott szinte indulni sem lehet csúszás nélkül. Kezd száradni.
Vélemény? Én a megfelelőbe sorolnám még éppen.
Kicsit melegebb hengerből: [link]
És a kissé hűvösebből: [link]A motor végsebessége sokat módosult amúgy a rendbetétel óta. Eddig 140-nél bólintott, rántott, fulladt. Most két személlyel (kb 135kg + cuccok) 150-nél még húz. Csak elfogyott az út.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #27149 üzenetére
Kocsival 50-nel ötödik? Az autógyilkosság!
(Ha nincs fordulatszám, akkor - pláne egy öregebb, kopottabb motor esetén - nincs kielégítő kenés sem.)
Én, ha - óra szerinti - 50-nel megyek, akkor még 3.-ban tartom a váltót. Így sem fogyaszt rosszul, és tuti hosszabb életű lesz a járgány motorja. Az ötödiket úgy 90 körül szoktam húzni neki....
Na jó, egy bő fél literrel nagyobb így a fogyim, de nem 1-2 évre vettem az öreg Yarist.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz alvaro #27155 üzenetére
kenes mar kell legyen alapjaraton is. persze csak szerintem.
mindenfele karos rezgesekkel is szoktak indokolni h miert nem jo alacsony fordulaton jaratni (eroltetni) a motort. illetve regebben meg bejott a befecsiknek is vmi karakterisztikaja, amivel allitolag alacsony fordulaton nem voltak eleg jok. -
alvaro
senior tag
válasz alvaro #27214 üzenetére
Adalék a túl lassúhoz: tudok valakit, aki rendszeresen 37-tel megy 5.-ben, ugyanilyen kocsival. Tényleg jobb fogyasztással megy, mint én (részben a motormelegítő miatt persze...), de van, amit már én se vállalok be A kocsijában pedig gyűlnek a százezrek, szóval aligha esik szét pusztán az alacsony fordulattól. Persze én egy barbár vagyok, nincs pillekönnyű lábam, szóval még kinyírhatom előbb
-
TommyGun
őstag
válasz alvaro #28315 üzenetére
Mondjuk nekem az a mák hogy a motor felépítése miatt + a plexi miatt engem (ha megyek) a csöpögő eső semennyire sem érint. Ma pl reggel csöpögött és totál szárazon beértem melóba, és a kesztyűmön volt pár csepp víz. Általában akkor veszem fel ha már erősebben csöpög, de erre az évi 10-15 alkalomra bánnék kiadni 20 ropit egy roleff cuccra, gondoltam tavasszal 3 ropi, megér egy próbát és eddig bevállt, engem egyedül a csuklós része zavar, erős gumi van benne és összeapplikálni a kabátommal, pont ott van egy tépőzár a kabimon és mikor felveszem brutál kényelmetlenül áll mindkettő, mire azt összeszenvedem, no azt nem szeretem
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
válasz alvaro #28406 üzenetére
Én is valami ilyesmit akartam írni. Csak keresgéltem, hogy milyen (nagy)
bömösön láttam legutóbb. Szerintem nem ez volt, hanem az elődmodellje...
Szerk: esetleg az F650CS, szóval innen fúj a szél.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz alvaro #28614 üzenetére
Nem valami jo moka este motorozni,foleg nem a hegyekben.En most ertem haza Egerbol,oda-vissza a Matran keresztul mentem (parad-sirok stb),visszafele mar teljesen sotet volt,reflektor nelkul pedig gyakorlatilag nem lattam semmit.Mondjuk refivel se sokkal tobbet,csak annyit eszlelsz az egesz motorozasbol,hogy: kanyar..kanyar..kanyar,aztan hopp megerkeztel.
Give me your cum,bull!
-
Archer
őstag
válasz alvaro #28747 üzenetére
Újat motorból/autóból szerintem csak akkor érdemes venni, ha addig használod, amíg ki nem rohad alólad. -Persze ha néhány hónap alatt megkeresném az új árát, nyilván azt vennék de nem ez a magyar valóság.-
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
válasz alvaro #28747 üzenetére
Nálam csak ez van benne. A minimális ami ahhoz kell, hogy menjen a motor.
Olajok:
Motor
Hajtómű
Szűrő
Varioszíj
Gyertya
gumik:
első
hátsó
+szerelési költsége
Féktárcsák:
Első
hátsó
Fékbetétek:
Első
Hátsó
Műszaki vizsga
Kötelező biztosításüzemanyag Ft/L 410 átlag
Igen a GS ezért is közkedvelt, mert méretéhez képest kedvezőbb az üzemltetése.
Szinte mindegy melyik 250-es robogóval nézzük, szerintem 1-3% eltéréssel mindre jó lehet, még a karbisra is. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #28762 üzenetére
Köszi szépen az infókat!
Akkor az én nyugis tempómban - 90 körül - nem fog többet enni, mint a mostani 125-ös Hondácskám (ennek sajna kb. 95 a végsebessége, szóval konstans nyélgáz...) Lehet, hogy jövőre benevezek egyre. Tetszik az a kis pörgős V2-es 250-es. Persze lehet, hogy anyagi okokból az ugyanezzel a blokkal szerelt naked (GT250) verzió lesz, mert azokat 150-200k-val olcsóbban meg lehet szerezni... ...persze a chopper százszor jobban néz ki.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz alvaro #29237 üzenetére
Én biztosan nem mennék motorozni +5 fok alatt, ugyanis ilyenkor is lehetnek jeges részek.
Mert lehet a város másik felén csak +2 van, és akkor az történik mint ami ebben a videóban 1:00-nél.
Érdemes megnézni. És az úton sz@rt se látsz. Csak rámész és paf."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nolika
aktív tag
válasz alvaro #34262 üzenetére
Alapvetően dugóelkerülésre szeretném használni, a költség tudom hogy nem térül meg, de nem látom értelmét az autóvásárlásnak mert van már 1 közös használatú autó. És csúcsforgalomban pesten autósnak lenni nem jó. Budára járok át Gödöllőről, ami 25km autópálya, 10km budapest. 3-as főút túl sok lámpa.
kcsa: nekem is a robogót ajánlották, valahogy jobban tetszik egy motor. Szerintem is használhatóbb egy robogó.
Alapvetően motorjogsi előtt állok, tehát semmim nincsen. Gondosam felmérem a lehetőségeket, de tömegközlekedést meguntam. Hosszú idő, késések, kiszolgáltatottság. Aztán most már dolgozom, nem mindegy mennyi idő marad másra. A2 kategóriát tervezem, de már A-ra is mehetek mert 24 leszek.
-
.mf
veterán
válasz alvaro #39485 üzenetére
A definíciódat követve jártam már olyan úton, ahol az ideális ív az út mellett volt az út teljes széltében volt egy gödör... mit gödör, árok, tankcsapda. Igen, Magyarországon volt, gondolom mondanom se kellett
Hogy én mekkora gyökér voltam ma. Lánc teljesen kisuvickolva brigéciollal, többször átmosva, és ami eddig szakaszos megnyúlásnak tűnt, kiderült, hogy mégsem annyira vészes: kicsit azért így szakaszos, de inkább csak pár láncszem volt nem-mozgóra beragadva. Nosza akkor húzzunk utána a láncnak. Combból tolok egy harmad fordulatot az anyán, de csak még nehezebben jár. Várjunkcsak... ak...va, másik irány, csak még jobban ráhúztam Annyira, hogy onnan meg se tudom mozdítani, és a sasszeg lyukát is eltakarja. Holnap reggel kereshetek valami szombaton is nyitva tartó gumiszervizt, hogy pneumatikus csavarozót kuncsorogjak
Holnap átfordul a 70k...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz alvaro #43214 üzenetére
Nekem is kb. ez a tapasztalatom, egyenes úton 70-80 is még általában okés, enyhe kanyarban 40-50 még kezelhető -- ekkor csak néztek arra, ahonnan a hang és fény jött, de ahogy megláttak, már sétáltak lefelé az útról.
Ez a fontos: ilyenkor nem jó az út szélén menni; meg ha meglátsz egyet, egyből lassíts.
A videóban is az a legnagyobb hiba, hogy az út szélén ment. Az őz fél-takarásból átugrotta a korlátot, és pont oda érkezett. Nekem is volt olyan, hogy út menti bokorból róka ugrott ki az út szélére, megijedt, és egyenesen rohant tovább az út szélén a következő bokorig, ahova beugorhatott. A másik meg, hogy az őzet már pár másodperccel előtte látni lehetett. Ha akkor elkezd lassítani, és a sáv közepén / belsejében van (+1-2-3 m), akkor lehet, hogy marad annyi reakcióideje, hogy elkerülje.
Persze a sáv közepe meg más miatt veszélyes: szembeforgalom, szemből körbenézés nélkül balra kanyarodók. Mérlegelni kell, hogy milyen a forgalom és a közlekedési helyzet.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
válasz alvaro #52925 üzenetére
Mármint h nem használod, vagy a motor adta meg magát?
Világos, de nálad ez volt az első számú közlekedési eszköz, autó helyett is, nemde?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen