-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #16999 üzenetére
Szerintem most elbeszélünk egymás mellett.. Leírod mit okoz a szakaszosan elnyúlott lánc. Igen. Igazad van. Na és? Elnyúlik egy kicsit szakaszosan a lánc, és máris cseréled, holott még nem is állítottál rajta hogy megpróbáld helyrehozni? Ha így lenne cserélgethetnénk a láncot szarásig, mivel a lánc nyúlik. Akár szakaszosan, akár teljesen. Ha szakaszosan nyúlik akkor hamarabb lesz vége a láncnak, de ez nem azt jelenti hogyha észrevetted hogy szakaszosan megnyúlt kicsit akkor már rohanni is kell a boltba újat venni. Beállítod, mész vele, megnézed újra, ha kell utána állítasz..
Ráadásul az első ezer km-en pont hogy nyúlik a lánc, ekkor fontos mindenképp ellenőrizni, utánaállítani. Ne nekem higyj, hívj fel egy szervizt, kérdezz rá nyugodtan kell-e az első ezer km-en ellenőrizni az új láncot meg szoktak-e állítani rajta...
De pl idézek innen is"Az új láncnál annyira pontos a szem és a csap illesztése, hogy még a kenőanyag is csak mérsékelten tud bejutni. Miután elér egy optimális hézagot, azt sokáig tartja. Ez az egyik magyarázata, hogy az új láncot az első pár száz kilométer után meg kell feszíteni, majd a hossz állandósul. "
DID láncra se írtam hogy a nyúlásra ad garit. Nem is értem honnan vetted. Azt írtam hogy a Persu által megtett km a a lánc élettarttalmából csak átlagos, hisz a gyár is vállal ennyit a láncra..
De én már szeretnék tovább lépni a lánc témán, kicsit már unom..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #17001 üzenetére
"ha ezer km alatt megnyult szakaszosan a lanc, akkor en inkabb csodalkoznek h valami nem stimmelt vele (minoseg?), esetleg nem megfelelo lanc lett rateve, vagy ilyesmi."
Nekem az a fura hogy csodálkozol hogy megnyúlt de tudod hogy első ezer km-en utána kell húzni.. Akkor most tudod, vagy csodálkozol? De ezt most vedd jószándékú kötekedésnek, amolyan viccelődésnek..
De tényleg legyen itt a vége Én már lerendeltem az új láncomat, holott megfelel az általad felsorolt mindegyik körülménynek. De itt jön az emberi faktor, minden okés, de én most úgy gondolom hogy akciósan lecserélem a láncom most, mint kicsit később drágábban, hisz 4 év alatt tettem a motorba 20ezret, a következő 4 évre megoldom a lánc gondomat (remélhetőleg)[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
SirKero
őstag
válasz #25954560 #17678 üzenetére
Most keresek Én is szerkezetet ezért megnéztem egy párat. Tényleg nem semmi hirdetések vannak.
A mi nap voltam Budakalászon egy CB 500-ast néztem meg. Részlet a hirdetésből : kifogástalan karcmentes állapotban - motorikusan és műszakilag is kifogástalan állapotú! Teljesen költségmentes, szezonra fel van készítve! - korához mérten egy szalon állapotú motor!Ehhez képest a valóság az,hogy a motorral elestek a blokk mind két oldata összevert a jobb oldala mintha flexel megcsiszolták volna. A főtengely végén lévő csavar vésővel össze-vissza verve ( egy darab le is tört belőle ) mind két gumi csere. Ez csak első ránézésre és ezért mentem 100 km.t kocsival.
A plusz az volt,hogy mivel külföldi papírjai vannak a motornak a forgalomba helyezésért ( a hivatalos pénzen kívül ) még 25 ezer forintot kér. Ezt jelenti a tudok segíteni a rendszámozásban
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
doc
nagyúr
válasz #25954560 #17884 üzenetére
ja, de a legjobb:
nezem az elso gumit, minta alig van rajta, a szele sz@rrapalyazva
mondom nocsak, ezzel palyaznak?
azt mondja francokat, olcso palyagumit vettek ra hasznaltan
meg odavittek egy gagyi kinai akksival hogy toltse fel valahogy mert doglott...
szoval kultura az van, megveszi a hatmillas motort, aztan a legolcsobb otvar szutykokat veszi hozza -
ALI_G
veterán
válasz #25954560 #18492 üzenetére
Nyugtatgattam mielott megmasztuk a matrat Akkor meg egesz jo volt arra az ut. Most Eger es Miskolc kozott van jobb aszfalt de a felenel elfogy. Odaig viszont kiraly kanyargos. Sok szokott lenni az allat aki lapon fordul, veszelyes. Egyik barom pont akkor csuszik at amikor nem kene es mesz te is a szalagkorlatba.
Ha jon a jo ido hozom fel a piros-feheret -
Integra
titán
-
vlevi
nagyúr
válasz #25954560 #18483 üzenetére
Örök hülyeség már ez. Autó vs motor.
Múltkor is csináltak ilyet Ausztráliában, a V8 Supercar futam előtt.Mark Webber, Casey Stoner and Whincup at Sydney Festival
Webber nem tud rajtolni, vagy ekkora a gyorsulása egy MotoGP motornak???
Esetleg szándékosan maradt le, hogy az első kanyarban ne legyen galiba? -
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #18584 üzenetére
ez nagyonfasza csuka
mf: persze h félmegoldás, mert arra van tervezve, hogy mászkálj is benne. Pont ez a lényege. Ettől függetlenül még mindig jobb mint egy TH tornacipő zsilliárdokért ami leszakad mint a szar.
nekem nagyon szimpi. Ilyesmit akarok venni mostanában.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz #25954560 #18584 üzenetére
Ha már Alpinestars, akkor s-mx plus alá ne menj. Ez már igazi csizma. Nekem egy 2008-as modell van, tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
(#18592) ALI_G: Mi a gond vele? Verseny előtt le kell venni a gumiról!
Hamarosan fogok fékbetéteket cserélni, de csak a gyárira.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
canniball
nagyúr
válasz #25954560 #18979 üzenetére
Agility Saietta Review
Biztos én vagyok maradi de így második blikkre is randának találom.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #19200 üzenetére
Ez igy van. Csak ez is egy butasagnak tunik, mivel a fullszintnek a hidegoldali viszkozitasa alacsony, (pl. 5w 40) a felszintbol nem is gyartanak ilyet, (15w40 vagy 10w 40) ezert visszavezetheto, h a hidegoldali viszkozitast veszik alapul, h surubb lesz, holott uzemi homersekleten mindket fele olaj ugyanolyan folyos.
Tapasztalataim alapjan a motorszerelok nagy szazaleka azt nem tudja h mi az a hideg, melegoldali viszkozitas, az elso szam alapjan akarjak beloni a suruseget pl.
Ezert hiszik azt, h az egyiket jobban fogja enni, a masikat meg nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz #25954560 #19336 üzenetére
voltam vele múlt héten meg haverral motort nézni és pl volt egy arc aki előadta hogy nem ért a motorokhoz mindent megkérdeztünk telóba volt e törve ,hogy ,hogy eladja stb.. mondta hogy nem volt szerinte törve meg hogy csak azért lesz eladva mert a tulaj megbetegedett és segít eladni fz6-s ét ... nyájasan kedvesen viccelődve fogadott minket mint valami fogadós... persu elkezdte átnézni a motort... kb kockára volt törve ... erre miután lebukott a csávóból kitört az állat úgy beszélt mint a kocsis velünk.. ki találta hogy bontóba mindent olcsón lehet szerezni (kiderült ,hogy goldwingje van és azt is törve hozta be az államokból és hogy az milyen fasza business (szvl mégis ért hozzá )) meg hogy ezek filléres javítások stb. Szóval a story vége az lett hogy mi voltunk a hülyék
Konkrétan fossá volt égetve a kuplung el volt hajolva a fék tárcsa szét voltak bontva a kábelek.. le volt szedve az oldal dekni össze volt törve a tank... szét volt ütve első hátsó felni stb... volt baja na
haza fele viccelődtünk ,hogy haverja biztos azért betegedett le mert bele betegedett abba hogy nem javították meg normálisan : D stb ... sírtunk röhögéstől, hogy a csávó ,hogy át alakult kedves vidékiből egy szörnyé
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #19469 üzenetére
Az 5.1 szilikon bazisu, es jobban rantja magahoz a vizet, ezert kell gyakrabban cserelni.
Cserebe nagyobb a forraspontja.
Emlekeim szerint ezert nem szabad keverni 4 el.
De a karmantyukat hamarabb eszi-e? A szilikon biztos bedagasztja a legtobb karmantyut. (Ezt ki is probaltam ) Inkabb alakvaltozast szenvednek, mint megeszi.A femfekcsonek kemenyebb muanyag van a femszovet alatt, nem is gumi az, es sokkal kisebb a furat is, amiben a fekfolyadek megy. Azt nem hiszem hogy bepuhitja a szilikon. A gumit meg biztos.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz #25954560 #19506 üzenetére
"hatranya persze h gyorsan kinoheto."
Hát ez az! A kiscsikóval eddig cca. 100km-t (nem írtam el, annyit) volt szerencsém megtenni és már most kevésnek tartom. Nem azért mert 100+kmph-val akarok településeken átdöngetni, de az hogy 70kmph-nál megáll az idő számomra egy kicsit megöli az élményt. Tartok tőle hogy egy 250-essel is hasonlóan járnék, a következő értelmes kategória meg az 500ccm.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
őstag
válasz #25954560 #19522 üzenetére
Persze segítsünk neki, ezért van a fórum.
A1es papír / Elvileg ha jól olvasom az jelenti a 125cm3 vagy 11kW elhíresültebb nevén a B125... /
Ha már van A1-es papírja akkor nem kell KRESZ-t csinálnia, így spórol egy csomó pénzt.
Az előírt gyakorlati óraszám 11 + újra kell csinálnia a rutint és a forgalmi vizsgát.
Gondolom 2-3 óra rutin pálya és 8-9 forgalmi.
Ahol én abszolváltam a 0-A korlátlan jogsimat, ott az írják 46.500 Forintba fog kerülni ez az egész.Picit félreértelmeztem a kérdést. Azt hittem nagyobb cuccra akar menni. Na mindegy ha egyszer meggondolja magát.
Ha a kitűnő magyar utakra gondol, keressen nagy kerekű robogót. PL: aprillia scarabeonak egész nagy kereke van azzal már csak a tankcsapda méretű kátyúba akad bele. Sajnos ez egy ilyen műfaj a motorosnak 360 fokban figyelnie kell, és még az utat is néznie, mert az élete múlik ezen. Ezzel együtt még mindig felejthetetlen dolog motorozni
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
canniball
nagyúr
válasz #25954560 #19512 üzenetére
"...ugyesseg fejlesztese, kontroll. pl egy safety tanfolyam..."
Tervezek elmenni egy vezetéstechnikai tréningre, de majd csak az új géppel. Addig meg próbálom gyakorolgatni az olvasott trükköket, szóval ha tudtok ilyeneket osszátok csak az okosságot!"vagy nezd meg kecsoringen a 125-osok versenyet..."
Ugyan még nem volt hozzá szerencsém, de gondolom ott nem az olyan 10 lovas gépekkel tolják mint ami nekem van."najo, 70 az tenyleg keves"
Azért nem az a vége, lehet még kicsit húzni neki, de azt már nem nevezném gyorsulásnak...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
válasz #25954560 #19639 üzenetére
minden motorozás előtt. igazából ez a leghasznosabb eszközöm az összes közül, komolyan. soha nem bántam, hogy megvettem az elsőt. most persze igen, de ráfogom az öregemre, hogy ő tehet róla tényleg bátran ajánlom, nagyon hasznos és pontos kütyü.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #19636 üzenetére
Valóüban overkill minden indulás előtt tized pontosan guminyomást mérni. De én is úgy vagyok vele, hogy gyakran indulás előtt körbenézem a motort, és megnézem a gumikat van e benne nyomás. Ehhez azért elég kézzel nyomkodni, pár tized pontosan meg lehet így is állapítani. Igaz nálam ez nem véletlen alakult ki, a dunlop elsők amiket használok 2-3 hét alatt leeresztenek. És nem hibásak, ez ilyen
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz #25954560 #19636 üzenetére
sőt akkor én vagyok az istenkirálycsászár hogy a gs500 as hátsó kerekét is le tudom blokkolni?
nem is olyan nehéz, vissza vissza vissza vissza pöcc és már meg is van, szóval tényleg furi ez a túlmiszitifikáció
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zack
nagyúr
válasz #25954560 #19759 üzenetére
A szembe kép az csalóka. Azért nem ez látszik szemből, csak fénykép lett ilyen. Utoljára ilyen sugarakat jézust ábrázoló képeken láttam.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zsolt19900
őstag
válasz #25954560 #19810 üzenetére
én is vezettem már azzal a bizonyos a/4 es papírral a zsebemben, pont szezon utolsó harmada volt hát mondom, nem fogom kivárni a jogsit 3-4 hét meg is volt amire elkészült a plasztik, és állítólag azért ilyen lassú, mert kedves EMelnőkúrunk egy másik cégnek adta a nyomást, gyártást....nekem valami ilyesmit mondtak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Horgász topik
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen