-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-
-
válasz #25954560 #31796 üzenetére
Egy egyszerű példa ami megeshet velem: "döngetek" Galgamácsa magasságában és látom, hogy nem tölt. Akkor szépen megállok motor leállít és GSP felcsap: Merre lehet a leghamarabb hazajutni vagy hol találok valami segítséget, esetleg boltot vagy bármit. Semmi mást nem jelent csak megtett Km-eket. Jobb előbb látni mint mikor már leállt a motor.
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #31810 üzenetére
Lehet, de ha már az a célja, hogy azt mutassa amire kíváncsiak vagyunk, akkor oda kéne kötni, ahova kell. Járás nélkül megvan neki a 12,4 szóval szerintem jó helyen van az, de majd megvizsgálja, távolról mondhatunk bármit
Mod: közbe megtaláltam, jó helyre van az kötve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz #25954560 #32527 üzenetére
Így van!
És mindenben csökkent a forgalom, sokkal jelentosebben, mint azt a bevezetett adó mértékek vagy adó nemek potolni tudnak! Ez öngól ez a fiskális politika. Ha van egy toban 10mázsa hal, es kiveszed jelentős részét, rövid távon kimagasló eredményt érsz el. De mikor az elfogy a tóba nem fog újra 10mázsa hal újra teremni. Ha viszont a 10 mázsát meghagyod es amit termel azt éled fel akkor hosszútávon lesznek kimagasloqk a számok. Most kivesznek minden halat amit csak lehet, hogy mi lesz a tóban ezután az nem érdekli őket. A gazdasági válság, ami érinti a gqzdasagi szereplők jelentős részét, sajat maguknak hoztak létre, a felesleges tőke es vagyon felhalmozassal. Majd a politika kezébe vette a dolgot. Es a politikusi réteg kezdte meg a haracsolast. Most már pénzt pénzzel akarnak keresni, a pénz kereskedelmi eszkoz lett, majd csak másodsorban fizető. És ez a kapitalizmus bukása lesz. Az oly sokat szidott 90 es évek előtti időszak dazdasagilag volt erős, es annak nem volt csődje, annak politikai bukása volt. Megetettek velünk a nagy korlátozás dumát. Igaz nem lehetett csak ugy utazgatni de ide jonni sem s az efele hu de mekkora szabadsag jottel dologgal cumiztattak le minket es a keleti blokkot. Itt van Amerika!!! Okosan osszerakott kis jatek ez. Amiben mindenki a pecsenyejet sutogeti, a népet meg agyig cumiztatjak. Az Ukranoknak elegük lett.
Gazdasag lesz ujra, csak elotte lesz nemi kis Vilageges.
Minel tobben vagyunk annal biztosabban tortenik meg. Nagyszamok torvenye.
Egy esetben lehet ez maskep, ha az ukranok peldaja kerul kovetesre, es nem nemzetek, hanem a vezetoseg ellen fordul a nep, mivel a fejetol buzlik hal -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #25954560 #32665 üzenetére
Én csak "parasztosan" ápolom a láncot, egyelőre nem hiszek a csodaspray-kban: lemosás brigéciollal, körömkefével, majd vízzel, száradás után meg gondosan lekenem motorolajjal (mindig van itthon az autótól megmaradt), majd negyedóra lecsöpögtetés után letörlöm a felesleget ronggyal. Ezt kb. 1000 km-enként vagyok hajlandó elkövetni. Vadiúj O-gyűrűs D.I.D. lánccal vettem a motort tavaly, 5600 km alatt egyszer sem kellett feszíteni rajta. Nem szaggatják a lóerők, na!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz #25954560 #22913 üzenetére
elfogyott a pilot road 3 elolrol a viharmacskan.
a vegere csucskosre kopott, haromszog-szeru profilt eredmenyezett, ugylatszik nem mentem eleget egyenesen. kibirt egy 600-ason elol 20k km-t, az csudaszep. kanyarokban mar kezdte eleg erosen maga ala forditani a kormanyt, nagyon kellett tartani es gyorsabb iranyvaltasoknal olyan erzes volt, mintha kicsit megcsuszott volna amikor mar le volt dontve valamennyire. mar nem volt komfortos erzes jarni vele.
ez az elso eset, hogy elobb elol cserelek gumat a szettbol es nem hatul. hiaba no, a 89LE nem szaggatja szet a hatsokat. hatul meg elvan a pilot road3, kicsit kockasodik, de abszolut nem veszes. elolre most pilot power3 ment. visszatert ugyanaz a filing, ami a pr3-ak felszerelesekor jott, hogy automatikusan vesz minden ivet, alig kell csinalni valamit.banzai,
a. -
-Mosquito-
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #55127 üzenetére
Hűű az nem...
Feree13: Hát de nem?
Akkor most adjuk ki magunkbólHGabor89: Hát, annál azért kicsit jobb cuccokat szeretnék Tavaly jártam ott és a bőroveráljuk nem valami meggyőző. Lehet, hogy ellátja a feladatát ettől még, de azért az árért kicsit jobb minőséget várnék el.
De most sokkal nagyobb bajom, hogy eltűnt a Motosafe füldugóm[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #56301 üzenetére
Barátom, elszoktál te már a pösti forgalomtól Én akkor intek, ha elhaladtam mellette (kvázi előtte vagyok), de nem biztos, hogy az előrébb lévő kocsi is úgy állt...tehát lehet, hogy amellett elférek már, de nincs olyan hű de nagy helyem, ezért inkább nem kalimpálok, hanem koncentrálok, hogy le ne verjem a tükrét. If ju nó whát áj mín...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #56519 üzenetére
Az optima spirálcellás akku, azért az megint más kategória, a hifisek is szeretik. Értem amit mondasz, de most motorról beszélünk, itt nem fog bikázni senki semmit. Megint az a kérdés, hogy meddig tart. Egy optima red top 55e ft (50 Ah). Egy ugyanolyan bármi más ami olcsó 15 ezer. Namármost, ha az utóbbi kibír mondjuk átlagban 5 évet, az Optima nem fog 18-at kibírni. Értem?
Amit a töltéssel kapcs írsz: az asszony robogójában FB Super nevű akku van, amit a furukawa gyárt, és azt sem kell tölteni, mert mindig fullon van amikor rákötöm, de azért mégis szoktam kondicionálni, mert a fizika ott is érvényes, ugyanúgy szulfátosodik. Az nem tom mennyibe kerül mert nem találtam sehol, valszeg még ez is a gyári lehet (akkor viszont 2008-as!). Yuasa ugyanez pepitában, ha első szerelésű. Sajnos amit utólag vettünk méregdrágán Yuasát a busába, az már nem bírja végig a telet töltés nélkül, és más is panaszkodott már rájuk.
A Boschnak akkuból volt egy pár év sötét korszaka, amikor tényleg gond volt vele - akkor vettem a Periont . Most nem tudom milyen, de nem hallani, hogy baj lenne.
Egy-egy darabokból én sem vonok le hosszú távú következtetést, de az árat nézve nem érdemes beruházni túl drága akkura, ahogy a fenti ábra is mutatja, mert élettartamban nem hozza vissza az árát, főleg az itteni motorok átlag életkorát tekintve. Az ilyen 2-3 éves ciklusok sajnos igazak sok esetben 1-2 márkánál, ha télen nem kötöd töltőre. Ha töltőn van akkor viszont simán 5-6 évet vagy többet kihúznak (sok függ a használattól is, a motor töltési rendszerétől stb). Múltkor én is azt hittem befosott a banner, amikor állt a motor fél évet a szezonban, de töltőre raktam és tavasszal simán ment, azóta is...szóval egy kis gondozás csodákra képes és szinte nem kerül pénzbe.Archer: mégvalami...a yuasa sem zselés, 20x kitárgyaltuk, hogy zselés akku nem alkalmas indítózásra. Ugyanúgy felitatott savas.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #57176 üzenetére
pontosan ilyesmi a helyzet. nagyon rangatni kell, ha az ember erez valami nagyon minimalis logast, akkor , mar reg szital a motor nagy sebessegnel. de van hogy csapagy csere utan nem szitalt es en meg nem mondtam volna, hogy baja volt. nehez megnezni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz #25954560 #58994 üzenetére
Mi számít minőségi fékbetétnek? Komolyan kérdezem, fogalmam sincs. Gyári Suzuki betét van benne, az ára alapján elég minőséginek kellene lennie, de nyilván tudom, hogy nem ezen múlik.
Az egyetlen szempont, hogy a tárcsát ne egye túlzottan, az nagyon zsebbenyúlós, ha cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #25954560 #63028 üzenetére
Hja, már másnak - és nekem is - feltűnt. Ez van, de szerintem mindenki bátrabban húzza jobbra, hisz jobbra tartás miatt balra van menekülőterület (már amikor), míg jobbra nem igazán, max fél sáv..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #83417 üzenetére
Endru fater, reg voltal itt
Igen, nem sokkal felmenes utan tortent, ez mar a masodik ilyen eset, kecskemeten ugyanigy hempergoztem. Iden gumimelegitot is veszek, mert kell. Egyebkent a gumi sem nagyon melegedett, de ezek mar tenyleg regi szarok, raadasul van meg egy sosem hasznalt hatulra, vadonatuj 2004 es
Viszont lattam moto 2 es gumit jo meretben...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #83436 üzenetére
Dehogynem, nagygazra a hatulja sokszor kimegy ilyenkor, de itt meg ovatosan megyek, nem melyen kanyarba fekezve, mert akkor azonnal kimegy az eleje.
Tehat nem durvan mentem meg, de jobban ledontottem a kelletenel es nagyobb gazt adtam a kelletenel.
Egyebkent az rgv 250 est kigyorson sikerult elkapni. Valoszinuleg gyari attetele volt, de akkor is. V2 250 est lenyomja az RS ! Eletem legjobb motorja ez az olasz szar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz #25954560 #97078 üzenetére
Ezzel egyébként teljesen egyetértek, akárki kérdez tőlem friss motorosként mit tudok neki tanácsolni, a legelső dolog amit mondani szoktam egy jó vezetéstechnikai képezés.
Ennek hiányából (vezetéstechnikai ismeretek elméleti és gyakorlati szinten) pedig következnek azok a dolgok, amiket felsoroltál. (Szerintem a motor teljesítményétől lényegében függetlenül.)
-
dave0825
őstag
válasz #25954560 #97559 üzenetére
runner 125, geresics, yodamastah: köszönöm mindenkinek a választ!
Nem szeretném pályára használni, egy, de többször két személlyel kirándulás lenne csak (nem több napra, se több száz km-e, csak úgy országon belül, esetleg határtól nem messze motorozás a cél).
Nézegettem elég sokat neten (használtautó, képesmotor, használtmotor, willhaben.at), és 850-900-ért láttam már párat. Ezt, és ezt, többek között. Az elsőben már sok km van, így egyelőre a 2. az, ami nagyon tetszik, árban is, km-ben is megfelel, kívülről sem látszik (képen) semmi nagyobb hiba. Személyesen még nem néztem, nem a közelben lakok (Pápán).
Munkatársammal el tudnék menni, neki volt több motorja is, de inkább cross és túra, sportmotor nem nagyon, de így is több viszonyítási alapja van, mint nekem az 50-es és 125-ös RS-ekkel.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
vendingo
veterán
válasz #25954560 #106522 üzenetére
Én övtáska méretű mágneses tantáskát használok. Könnyű le föl kapni, nincs útban, minden kéznél van. Navi, pénztárca, apróságok elférnek benne. Eleje átlátszó, navigáció mehet benne. Van hozzá madzag, amivel övtáskaként is használható.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JoinR
senior tag
-
-
Geresics
addikt
válasz #25954560 #126304 üzenetére
Relatíve sokat túrázom, GPS nélkül ortó szopás volna. Munkám megköveteli, hogy bármikor utolérjenek (erőműirányítás), kell a telefon, és nem árt látnom, hogy ki hív. Olajból indokolatlanul jó minőségűt veszek az indokolatlanul erős motoromba. Mivel nem csak a cukiba járok, és nem csak a betonon támasztom le a motort, az oldaltámasz-kiterjesztő nélkül eldőlne. Láncot fújkálom rendszeresen, de már kacsintgatok egy ScottOiler felé. Kifejthetném bővebben is, de szerintem felesleges.
Akkor én most sz@r ember vagyok?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz #25954560 #126304 üzenetére
"mert igen gyakori, hogy az ember egy sartenger kellos kozepen"
ja, hogy Te nem motorozol? Nem kell ahhoz sártenger, elég egy lazább talaj, murva, fű, stb, ami akár a saját kertedben, kempingben, parkolóban is megtalálható. De hogy mész el 20 méterre kőért, ha addig nem tudod letámasztani?Neked nem kell navigáció, hiszen gondolom minden helyet ismersz, mindenhol is jártál már , kizárólag egyedül motorozol, amerre a szél fúj stílusban. Hmm, hát lehet nem mindenki így csinálja. Ez a része - bár értem, hogy csak cinikus akartál lenni - a legnagyobb baromság.
A fokozatkijelző is hasznos, nyilván te úgy motorozol ahogy táncolsz, állandóan számolod a lépéseket, meg a fokozatokat. Persze akinek van, az tudja, hogy nem kell azt állandóan lesni, ha kéri lejjebb vagy feljebb váltasz, de pont egy vészfékezésnél nem mindegy, hogy rá tudsz nézni.
"lanc fujkalas dolog is..."
Már akinek! Amíg láncos hajtásom volt, addig is volt láncolajozóm."ne motorozzatok. kopik a gumi"
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyi kilómétert mész egy évben?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz #25954560 #126304 üzenetére
Időnként elugrom túrázni több száz, illetve ezer km-re, ilyenkor nem jön rosszul, ha tudom hol vagyok.
Én végigmentem egyszer az Alpokon 4 papír térképpel és egy A4-es itinerrel a tanktáskában, de a GPS azért egyszerűbb. Főleg, ha el kell térni a tervtől."önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz #25954560 #126312 üzenetére
"felhaborodsz h nincs kavics a szent fel negyzetmeteres helyen"
Tudtam én, hogy te nem motorozol ! Mutatok neked olyan helyeket, ahol 1 km-re sincs!
Nem szoktam felháborodni, ezt nem tudom, honnan veszed, nekem van talp szélesítőm.Nem vészfékezéskor nézem, hanem miután megállsz, majd ki akarod rakni üresbe. Na most Te kettővel többször váltasz mint én. Hagyjuk, vegyél egy olyat amin van a műszerfalon, majd rájössz, hogy nem olyan rossz dolog az, vagy ne vegyél mert elvagy így vele.
(annak idején mennyit hallottam, hogy mekkora marhaság a klíma erre az éghajlatra, mert ha meleg van csak letekered az ablakot, ha meg fázol, akkor fel..., persze kurblival, mert az elektromos ablak is minek.)Nem mindegy az évi km, mert ezt a rutint, amit írsz, hogy tadááám, meg arrébb mész, ez a tipikus évi 2e km, 15 év után még az első nagy szerviz előtt eladom a motort embereket jellemzik.
A legtöbb túrázó (persze nem a K1600GT-s tulajokra gondolok), feltesz egy 5e forintos talpszélesítőt és a következő 10 évre gond letudva.."felulreprezentaltnak tunik"
Ez egy motoros topik, a navigáció a motoros túrázás része. Beszélgetünk, véleményt cserélünk. Nem lehet mindig csak az olajokról beszélni, meg a cseréjükről, meg az oldaltámaszról, vagy a fokozat kijelzőkről.Egyébként megjegyzem, nem is olyan kis része ez a motorozásnak. Ha mondjuk egyszer elmennél messzebbre (mert mondjuk lehet), pl a Francia Alpokba, és napra lebontva, mert a szabadságod fix 2 hét, mivel és hogyan terveznél? Csak úgy egy darab bankkártyával is lehet, arra mész, ami épp tetszik, ott alszol ahol épp akkor kedved van, csak az úgy picit drágább.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest