-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #10201 üzenetére
Figyelek!
g.gergo: Az az autó egy állat. És azóta csinált rajta valamit a Tomi a mai versenyre. Ma is beszéltem vele. Gyorsulni volt megint az állatja.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Reaper04
aktív tag
válasz zsizsef #10199 üzenetére
Valahogy nálam is így van. Nincs 3000, alatta van, azért írtam hogy akörül
Jó kis autó ez.honeker: Grat! Szép munka! A fogyasztás hogy alakul a változtatással? Kevesebb lett valamivel?
szerk: szentségelés valami hasonló?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Új emblémát és frissítést kap a Renault Espace
Jöhetne már ebből is egy újabb kadás.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FerNandor
őstag
válasz AMD Power #10208 üzenetére
hát nem tudom.. nekem biztos nem kéne olyan autó, amiben nem közvetlenül a kormány mögött van a kijelzöegység.. mint ennek is középen, vagy pl toyota yaris stb. pedig biztos frankó lehet egy ilyen "kisbusz" mondjuk én meg nem is vennék ezek után a dci-k után olyan autót, ami 5 liternél többet eszik (még akkor sem, ha ilyen nagy batár, 7 emberes )
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
Szép jó reggelt! [link]
-
rob210
Topikgazda
A motorja kéne de az autó szép szép de nem jön be.
Mi a kérdés bicskával kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Meg itt is találsz, kulcsházat.
Én a bicskát kihagynám a helyedben egy idő után kikopik és sima kulcsként funkcionál.
A céges kocsiknál is ki van már 4 nek kopva így nem lehet bezárni őket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Nordik
őstag
Ma egy kicsit kihúzattam a Clio-t, aztán kigyulladt az akksivisszajelző lámpa. Ez mitől van?
Ameddig hazaértem nem aludt el. Esetleg valami biztosíték szállt el?[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz Nordik #10224 üzenetére
Generátorban fellépő kopás, ha a bronzkefe annyira elkopik, hogy már a rugó nem tudja utánatolni akkor megszűnik az kapcsolat, illetve a töltés is, elektronikus töltésszabályzód elszállt, kábelszakadás, illetve lecsúszott valahonnan, több ok lehetséges. Lehet csak 2 perc a javítás, lehet több ezt így vakon nem tudom megmondani, de töltés nélkül nem tudsz közlekedni!
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #10226 üzenetére
Generátornál nem a biztosítékkel lesz a baj.
Valószínűleg már kopott volt a forgó rész és a kihúzatás nem tett jót neki.
Azt nézd meg, hogy nincs-e a motortérben lehúzódott kábel, ha nem találsz ilyet akkor irány a generátoros aki felújítja a forgórészt és a diódasort.
Ebből szvsz nem éri meg bontottat venni, új meg marha drága.
A felújítás 9-15ezer körül van típus és méret függő.Illetve egy dolog még lehet elszállt a feszszabályzód, de erre kicsi esélyt látok.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #10228 üzenetére
Elvittem villamoságis szakihoz, ránézett mindenre, sajna nem volt lecsúszva semmi.
Rámért a dolgokra és igen sokat tölt vissza a generátor 16-18ampert vagy voltot nemtom. Ő fesszabályzóra gyanakszik, meghát ezek alapján én is. A legnagyobb baj az, hogy nehéz hozzáférni a generátorhoz, így autószerelővel szedeti ki.
Az eladó adott hozzá egy régebbi generátort, az csak csapágyas elvileg, talán a kettőből kihoz valamit az öreg szaki. Bár ígyis aztmondta benn lesz 10-15-be.
-
Nordik
őstag
Az jó, mert az eladó mondta, hogy amit adott régebbi generátor abba egy szinte új fesszabályzó van, csak miután cserélték neki csapágyas lett a generátor. Így kompletten lett cserélve.
Legalább akkor ennek a költséget megúszom. Már csak az akksi miatt izgulok, nehogy tönkremenjen az is ettől, még holnap elviszem a villamosságishoz, ő még autószerelőhöz...
-
honeker
őstag
válasz Nordik #10233 üzenetére
hogy ha a valamelyik fázis ki esik a kor nem alszik el tejesen csak parázslik ha szabályzó a kor szokót olyat csinálni a fordulat növekedésével erősödik a fénye, de hogy világit és tölt is olyannal nem találkoztam a töltő feszültség 14,5 v
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #10238 üzenetére
Nem bonyolult a generátor körei vannak rajta a fogyasztókhoz és az aksihoz.
Ahogy azt írtam, fesszabályzó, erre adtam a kisebbik esélyt, de ezt is beleszámoltam a lehetőségekbe.
A 15-öt sokallom.
De még mindig olcsóbb mint az új, vagy a bontott amire semmi garancia, hogy nem szarik be 6 hónap múlva.
Renault power
-
Ghandi
aktív tag
Sziasztok!
Ma elég esős idő volt ugye,nagy pocsojákkal,jól lemosta az autó alját.
Melóhelyről hazafelé megálltam pár helyen,semmi baj nem volt,de otthon már más volt a helyzet.Leállítottam a kocsit,kinyyitottam a kaput majd be akartam inditaani de már nem ment.Hiába nyomtam a gombot nem tekerte az önindító a motort.
Átsétáltam haveromhoz(álltlános autószerelő),visszajött velem majd nézegettük.Elektromosan minden rendben volt vele,nem ment egy biztis sem,a relé is jó,hallani is lehetett amikor megnyomtam a gombot csak nem indult el az önindító.Betoltuk az autót,elmentük hozzá(kb 2km) hogy a műhelyében megnézze,de amire odaértünk megjavult magától.Legalább 15ször indítottuk be és egyszer sem voolt semmi baj.Siettem eléggé,csak átnézte hogy a csatlakozók,kábelok meg ugy kivülről az önindító rendben van e,de minden okés vele.
Nem értem én ezt az egészet!Beázott volna és pikk-pakk kiszárad magától?
Volt már valakinek ilyen esete?
Ja ez egy Megane 2-es 1.4-es motorral.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #10243 üzenetére
Hát ilyen beázásról csak a jó öreg 4-es fosvágen-nél hallottam mert annak sz@r helyre sikerült tenni az elektronikáját vezérlő panelt és beázik..de az meg is áll és se előre se hátra...rönyónál ilyet még nem hallottam, nem hinném hogy ez a vízhez/esőhöz kötődő probléma mert 2 perc alatt nem szárad ki+ ha vizet kap az elektronika az meg látszik...volt már ilyen máskor is?
honeker: lehet van ott más is amiért visszajelzett a lámpa,de a feszültségszabályzó tuti kuka mert az 14-14,5 fölött nem kéne hogy töltsön
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
Intenzív gyorsításkor ha felvillan a kézifék visszajelző lámpája akkor az utalhat az alacsony fékfolyadék szintre? MII dci
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #10245 üzenetére
Hmm értem, hát akkor felettébb érdekes a történet bár én még mindig kétlem hogy az esőhöz köthető a dolog..amikor nem indult akkor semmi hiba kódot nem dobott fel nem jelzett vissza a kocsi? Ha nem akkor passzolom bár ha még egyszer elő jönne a dolog akkor aksi saru le picit vár majd vissza és akkor indítani..
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #10245 üzenetére
Az nem lehet, hogy az immod makacskodott?
Bár azt írtad hogy nem tekerte a motort, tehát az inkább bendix lenne, lehet, hogy az önindítód kapott vizet, ezért nem indult be, de miután mentél vele 2 kilómétert kiszáradt.
Végülis a motortérben nincs hidegHa legközelebb előfordul ez a jelenség, próbáld ki, hogy egy villáskulccsal megkocogtatod az önindítót.
HA utána beülsz indítasz és megy akkor keress fel egy elektromost mert haldoklik a bendix az önindítón és nem húz be.Minden esetre érdekes jelenség.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Spórolós topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek