-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
A levegőszűrő a motortérből szívja a levegőt, vagy van valami kivezetese, hogy külső levegőt szívjon?
Kipróbálnám a direkt szűrőt, par ezerért mar lehet kapni úgyis, de nálam túl meleg van a motortérben, valahogy külső levegő kellene neki."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz Laraxior #18451 üzenetére
Én nem tennék fel direkt szűrőt..az oka pedig egyszerű..ugye a direkt szűrű több levegőt enged át így sajnos a szűrűn több kosz/por mehet be(durvább szűrő végett) ami a motornak nem tesz jót..és nem mellesleg csak max a hangja lesz jobb teljesítménye nem igen..én nem javaslom saját vélemény tapasztalat
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Felhivtam egy masik szervizet is (Tardy) es O is azt mondta, hogy nem biztos, hogy ki tudjak torolni a hibakodot. Csak akkor tudnak torolni, ha a kocsi engedi...
-
-
Laraxior
titán
Hallottam róla, hogy nemigen tesz jót a motornak, csak a hangja változik a teljesítménye nem. Félreértés ne essék, én nem LEket akarok hajkurászni, csak a hangja miatt próbálnám ki
Na meg akkor kicsivel több hely lenne szellőzni a többi cuccnak, mert eléggé zsúfolt a motortér.
A gyári helyre tehető sportlégszűrővel is tud beszívni több levegőt?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
_NCT
őstag
Nekem a szerelo mondta,h a lambda szonda ertekeit csak clip-es tudja kiolvasni....Marmint h mikor milyen feszultseget ad ki. Ugye a gyari clip software sem mukodik elm-327 -el ,en ebbol indultam ki. De akkor tenyleg rendelek mar egyet,ha m1-et olvasta,m2-t is kell tudnia. Valami 10$ korul lattam.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18463 üzenetére
Inkabb azon remenykedj h vegre egy normalis szerelohoz kerul,aki nem mindenfele humbug kutyuvel szorakozik es meg tudja mondani a hiba pontos okat,vagy legalabb veszi a faradtsagot h normalisan kivizsgalja. Remelem ezt a telefonos dolgot nem irtad komolyan. Mert ennyi erovel engem is felhivhatsz,en meg meg megmondom latatlanban h dobj el egy rozsdas patkot,kopj egyet a jobb vallad felett es megjavul az autod
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Nem, komolyan gondoltam! Hiszen ahogy utanaolvastam nem ritka jelenseg, hogy beazik a kocsi, itt is nem en vagyok az egyetlen, akivel megesett. Es mivel O CSAK Renault szerelo, igy azt gondoltam, hogy talalkozott mar ilyennel.
Hiszen kulfoldi forumokon rengeteg olyan olvasok, hogy valaki beirja, hogy "elindult az ablaktorlo", "bikazas utan meghulyult a kocsi" es egybol mondtak, hogy mit kell csinalni a kocsival. (Ezek is Electronic Fault -os M2-esek)
Szoval en azert remenykedtem, hogy megnyugtat, hogy beazas utan ha nincs mas lampa, meg jol mukodik a kocsi, stb stb akkor nem lehet olyan nagy gond, vagy hogy ilyenkor ez normalis, hogy torolni kell a hibalistat, stb... -
Majd nemsokára megyek haza autóval, meglesem, hogy nálam mit ír ezekről. Nekem M2 van, bár diesel.
(#18460) SocketA: Menj már be egy renault szervizbe és kérdezz, rá,. hogy mennyiért csinálnak egy diagot. Ha olyanhoz viszed, akinek nincs normális eszköze hozzá, az csak pénzkidobás...Szerintem renault szervizben, egy 5-ös körül megnézik és törlik is a hibakódokat, illetve megmondják, hogy mi-miért jött, mi okozhatja.
mod.: ha pesten jársz, akkor még őt érdemes felkeresni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
-
tresh
addikt
Ma hosszas teszt alatt kijelenthetem rendbe van minden a váltom újra mint a vaj Tényleg gyönyörűen jár egy kis takarítás és a mechanika is kapott egy kis kenést( rönóba beszélgetem a szerelő srácokkal ők mondtak hogy m1 nél csak ennyi a trükk meg hogy legyen olaj benne és kimegy a világból) illetve feldobtam az új antennát...felnik elő készítve már csak egy zsírtalanítás és utána lefújom őket aztán mennek gumishoz..ja és a gázpedálomat is helyre tettem.. egyre jobban megszeretem a kis szarost főleg hogy szinte minden szerelhető rajta otthon
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nekem ma volt a legjobb a váltóm, gondolom a melegebb idő miatt, nem akadt semmikor, mindig bevette szépen finoman. Ez gondolom arra is utal, hogy váltóolajat kellene majd cserélnem
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
Megmértem az akkufeszt saruk nélkül 12.5V, járó motornál 14.2V, ez jónak tűnik. Megcsiszoltam a sarukat és az akksi pólusait, valamint a pozitív saru műanyag lefogató anyáját kicseréltem egy anyára, így rendesen meg lehetett húzni, mert most néztem, hogy ez a műanyag kb semmit nem fogott. Remélem ezzel megoldva a probléma.
-
giigz
veterán
Ja igen, és a mai felfedezésem:
12 éves enyhén repedezett téli gumikkal jártam/járok
Igazi felüdülés lenne végre egy jó minőségű, vadi új gumi
-
( #18467 ) laszlo168: akkor ott nem igazán volt hozzáértés. Én Miskolcon voltam renault szervizben, itt a diagos srác értette a dolgát. Ez is azt mutatja, hogy önmagában a clip diag nem elég, kell hozzá valaki aki érti is, hogy mit csinál.
( #18468 ) MMA87: no a progiban benne van, viszont az én autómnál nem tudja olvasni, nem mutat értéket.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap én is átváltottam nyárira, ablakmosó folyadékot töltöttem, porszívóztam, csini lett. Mosásra igaz nem maradt idő, majd beállok egy a kézi mosóhoz, megoldom ott a fürdetést.Amúgy szerintetek mi lehet az, hogy amikor emeltem hátul a kocsit és mikor húztam a csavarokat valami pattogó hang volt? (nem a csavaroknak a hangjára gondolok) Egész pontosan olyan, mint amikor be van húzva a fék és még is tovább enged egy kicsit a fékpofa. Fura volt.
Akkor is volt ez a hang amikor az elsőt cseréltem és húztam meg a csavarokat. Leengedtem, másik oldalon szintén volt ilyen hang, csak lájtosabb.
Mi lehet ez a hang? Tényleg a fékek? Vagy a lengéscsillapító?
-
tresh
addikt
válasz Reaper04 #18479 üzenetére
Gondolom meghúzni csak akkor húztad meg amikor már a kerék a földön volt Ettől függetlenül jó kérdés ha a lengés csillapítok kezdenek ki lenni egyszerre mind a 4 tutit nem fog viszont ha picit mozgatod mind a négy ponton lehet érezni mennyire mozog könnyen/nehezen...ugye ha túl könnyen mozog nincs ellenállás akkor kezd ki lenni de én ezt kétlem..mert ennek út közbe is van jelensége..stb.. az a baj ezek a hangok jönnek elő mindig lutri csak tippelgetni lehet én a lengéscsillapítót kizárnám..fék lehetséges..
-
Reaper04
aktív tag
persze, hogy leengedve húztam meg Utólag olvastam, hogy kicsit félreérthetően írtam.
Felemelve rátekertem a csavarokat meg egy hajszálat ráhúztam. A többit a földön.Ez a 4 ponton mozgatás alatt azt érted hogy menjek a boci mellé és nyomja le? (rugóztassam?)
És ha könnyen jár akkor sanszos hogy cserélni kell hamarosan?Amúgy csak a két hátsónál hallottam a hangot. Elsőknél nem volt. Hátul is tárcsám van, kicsit kopottak már ahogy nézegettem, de nem vállas. Talán a betétek?
Út közben nem hallani semmilyen zajt. Nem kopog, meg ilyesmi.
-
aktív tag
mycso: Mondom, beszeltem ismerosom Renault-szerelojevel (aki Renault Kalydinal dolgozik) azt mondta majd jovo heten hivjam fel, mert suru a programja. El fogom vinni oda.
(#18467) laszlo168: Es Te milyen problemaval mentel oda? Mit nem tudtak megoldani?
(#18469) MMA87 : Uuuuuu, ez gonosz volt!
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18486 üzenetére
Azóta lemaradtál Olvass vissza, leírtam a tapasztalatokat: röviden tömören kiderült h nincs baja az autónak, a hidegindító rendszer folyamatosan megy reggel, tehát szívatóval megyek, nem tud bemelegedni a motor, mire betudna leállítom. Gyári adatokat visszaállították ECU-ba. Meg mértek minden félét.
Nyáron kevesebb lesz a fogyi, mert melegebb van, gyorsabban bemelegszik az autó. Valóban így van, du mindig csökken 1-1 tizedet mikor megyek vele, elmúlt 2 napban 1 literrel lett kevesebb
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ki hol tankol, kinek milyen üzemanyag vált be a legjobban?
Shell, Agip, MOL, OMV, Lukoil???
-
eTrade
tag
Én eddig OMV-nél tankoltam (MaxxMotion 95), mert csak jókat olvastam róluk, nemrég váltottam Agip-ra (sima 95) mivel a környékemen jóval olcsóbb... remélem nem lesz nagy a minőségbeli különbség (tisztaság, fogyasztás stb).
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #18481 üzenetére
Nézd meg, hogy a rugótányérod mennyire rozsdás, mert ha menet közben nem jött elő, akkor élek a gyanúperrel, hogy amikor megemelted a kocsit szépen elkezdett a rugó feszültsége gyengülni és tudott kicsit mocorogni, ettől volt a pattanó hang sikerült az összerozsdásodott rugó, rugótányérnak elmozdulni egymástól.
Nekem is csinálta nyomtam be egy kis wd40-et aztán jócakátAmi sokkal fontosabb ha a féktárcsán akár milyen elváltozást találsz inkább cseréld ki mert ha menet közben elpattan széttörik az nem lesz egészséges.
Vagy ha nem akarod cserélni, minden képen nézesd meg egy szerelővel, MEGBÍZHATÓVAL.A FÉK NEM JÁTÉK ÉLETEKET MENTHET!!!
Renault power
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #18497 üzenetére
km-ben köbö meddig bírja egy féktárcsa és fékbetét páros? Gondolom a betétnek hamarabb lejár a mandátuma, de köbö mennyi? Tudom, város, vagy autópálya nem mindegy, de legyen város esetén.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Laraxior #18498 üzenetére
Nekem most van 50-60K km a tárcsáimban és a betéteimben is. 50%kint-40%város, a betéteim jók, a tárcsáknál, még vállról nem beszélhetünk, de már valami elkezdődött....
Elől sima mezei brembo, hátul bosch tárcsa, betétet meg nem mondom, talán szintén mezei ferodo.
Egyébként, ahogy rob is írta, itt millió tényező van:
tárcsa, betét típusa, keménysége
a használat módja - nem csak a város vs. pályára gondolok, hanem pl., hogy mennyit fékezel (én viszonylag keveset, általában motorfék)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- Mini-ITX
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen