-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Szuper, nem lesz ma szervizelés, nem érnek rá... Majd jövőhét szerdán...
-
giigz
veterán
Ez még csak az 5. szerelő lesz, akihez viszem És ez is a korlát, tehát tovább nem fogok járni, ha most sem sikerül kideríteni semmit, akkor hagyom a fenébe.
Egyébként ez lesz most a legnagyobb átvizsgálás, mert ott is fogom majd hagyni, és addig nem megyek érte, amíg ki nem találták, hogy mi a hiba
-
FerNandor
őstag
húha renault-hoz viszed? akkor készülj fel, mert 5 évnél idösebb autókra is valami 7-8 ezer az óradíj. úgyhogy csak úgy akard megnézetni. mert, ha mondod nekik, akkor ök szivesen elszöszmöszölnek a semmin 8 órát és fizethetsz 60 rugót a semmire. ha meg találnak mégis valamit, akkor meg fizeted még a gyári alkatrészt, ami szintén nem 2Ft lesz. csak mondom.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
válasz FerNandor #23256 üzenetére
Csak hibamegállapításra viszem, tehát ha megvan a hiba, onnantól én jövök
Egyébként a diagnosztikai óradíj 3-4k körül van ha jól emlékszem, a mechanikai szerelés óradíja pedig 5-6k körül. Legrosszabb esetben 2-3 óra alatt jutniuk kell valamire szvsz...
Remélem nem szöszmötölnek vele sokat, és remélem nem b@sznak át
-
FerNandor
őstag
hát, ha egyszer elkezdik, akkor... a legrendesebbek talán felhívnak, hogy "csókolom, elértük a megbeszélt max árat/ munkaórát, nem találtunk semmit. folytassuk, vagy kifizeti az akciós 96990Ft-ot?"
itt pécsen 10000Ft a diagnosztikai beavatkozás. ha kell mellé szerelni valamit, akkor olcsóbb + anyagdíj, na meg munkadíj.
tájékozódj, beszéld meg velük, mert szerintem meg lehet lepödni a végén rendesen..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
válasz FerNandor #23258 üzenetére
Már voltam náluk többször is
Mindig rendesek korrektek voltak, a múltkor bogarásztak rajta egy félórát, de nem lett meg a hiba, és pénzt sem kértek el emiatt...
Szerintem ez az ország legnormálisabb márkaszervize Egyébként arra emlékszem, hogy a diagnosztika itt ~ 3.500 Ft, a szerelés meg valami ~ 5.500 óránként...
-
tresh
addikt
Megoldás ott maradsz elmondod mit csináltál/tatok rajta meg hogy ugyan azt a hiba lehetőséget feleslegesen ne vizsgálják és akkor lehet 1 óra alatt megoldják nem pedig 8óra x5000ft ért Csak jó tanácsként mondom
(#23259) giigz: lehet hogy az ország legnormálisabb márkaszervize de a hibát még se találták meg
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Valószínűleg ez lesz, mert franc se akarja ott hagyni a kocsit, inkább akkorra viszem, amikor egyébként is elkezdenék nézni. Úgy beszéltem meg a sráccal, hogy még szerdán délelőtt felhívom és pontosítunk, majd akkor megmondom neki, hogy mivel 25 km-re vagyok tőlük, ezért inkább úgy mondjon időpontot, hogy nem hagyom ott, hanem addig megvárom...
Szerk.: Akkor még a rossz alapjárati motorral voltam ott, ezt meg is állapították, és abban maradtunk, hogy ha az új motorral is rossz lesz, majd akkor visszatérünk a dologra...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Régebben is mindig ez volt a képem, aztán csináltam egyénit, de azt már rég meguntam, így visszaváltottam a gyárira
Rob: Gyújtásértéket honnan tudom meg? Én is kíváncsi vagyok, mi a franc lesz már ezzel a kocsival, ez az utolsó hónap, amikor van időm foglalkozni vele...
-
-
rob210
Topikgazda
A pirossal bekeretezett a fékfolyadéktartály, az alatt van a rásegítő dob.
Abból jön ki egy gumi textil cső ami rámegy a szívósorra.Gyújtást meg csak strobival, azért nem mondok semmit, mert ha neki állsz elállítgatni nem mész sehova a kocsival.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hogy valami jó hírem is legyen ki kell cserélnem a váltóban a szimeringet igen azt a bizonyost.
Még jó hogy nem nagy meló
Megint egy ezer forintos alkatrészRenault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #23275 üzenetére
Ha belinkeled mit keresel segítek neked valahonnan keríteni
Nem mellesleg elhiszem sok kis bosszantó apróság..nekem is akad pár de most úgy döntöttem kicsit lassítok a folyamatokon Plusz rájöttem nem lesz motor mókolás ugyan is akkor elbuknám azt a forgató nyomatékot ami most van..szóval marad így ahogy van és használom aztán majd meglátjuk mi lesz.. szívesen ülnék egy monaco kiadásba de az mint a fehérholló és a mostani piacon csak hulladékok tömkelege van
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
A beszerelési videója is megvan.
Valamint erről lenne szó FN10 váltó szimering
Ha tud szerezni vevő lennék rá.
NAgyon kéne mert eszméletlen el kezdett folyni a váltómból a friss olaj, ahogy le lett cserélve a régi szutyis.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Josi
aktív tag
Köszönd a bocidnak.
Én bezzeg nem tudok mit irni, mert csak megy, megy, néha tankolok bele, az autószereléshez meg nem értek.
Egy nehéz sok hozzászólást generálni.
Többnyire csak read only üzemmódban vagyok.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
giigz
veterán
Jó neked...
Én is még max. 2-3 hétig foglalkozok ennyit a kocsival, azért akartam volna most nyáron megpörgetni a dolgot, hogy végre legyen már meg az egész, de hát csak egy helyben topogás van, egész nyáron nem haladtam még semmire szinte... Na majd az utolsó 2 hétben tempót váltok, és karikacsapásra meg lesz oldva minden
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
De most érted, ha lecserélném most a vezérlést, és kiderülne, hogy mondjuk új ecut kell programozni a kocsimba, akkor bezúzatom inkább, és akkor kárba ment a vezérléscsere
De higgyétek el, ha meglenne a rendes alapjárat, utána van még pár apróság, és a következő nagy szerviz a vezérlés lenne, csak amíg az alapjárat is rossz, addig nem fogok vezérlést cserélni...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A fékrásegítő csövét levettem, befogtam, de nem történt semmi változás, ugyanolyan az alapjáratom. Ha nincs befogva, akkor felmegy olyan 1500-ra az alapjárat, + nagy sziszegés.
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #23293 üzenetére
Igen, ez biztos, amint megszűnik a tömítettség, azonnal nagy sziszegés, és 1500 körüli alapjárat.
Tehát valószínűleg nem a rásegítő csövével van a baj, ha csak nem pont annyira szelel valahol, hogy még éppen megemeli egy kicsit az alapjáratot, közben viszont a rásegítő jól működne... De persze inkább az lesz, hogy ezzel nincsen gond.
Mi a következő lépés?
- Gyújtást egy szervizben stroboszkóppal megnézni/beállítani?
- Fals levegő, de hogy honnan az jó kérdés.
- A motorvezérlő rossz?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
NE HARAGUDJATOK DE MOST KÍÍROM MAGAMBÓL AZ IDEGROHAMOT!!!!!
MEGSZOPTAM NAGYON KEMÉNYEN.
NINCS MŰSZAKI, NINCS, NINCS, NINCS!!!!!
Átment a kocsi minden vizsgálaton, majd közölték jaj a motorszám meg az alvázszám nem lett lefotózva.
Ekkor szoptam meg a harcibránert.Mint kiderült a Mozaik utcában 2 évvel ezelőtt az okos vizsgabiztos megcsiszolta kicsit a számot, hogy jobban látsszon, csak ezt nekem nem mondta és most 2 év alatt berohadt a szám úgy hogy 3 számjegy nem látszik.
Szerdán Mozaik utca eredetiségvizsga után, és kb. 50.000.- a pótlása az alvázszámnak.
Kibaszott ideges és agresszív vagyok most bárkit egy mozdulatból meg tudnék ölni.
Le is mondtam az esti mozit, mert ilyen idegrendszerrel valószínűleg az első nem tetsző embert agyonütném.
A jó édes minden féle felmenőjét az ilyen .....vizsgabiztosnak, legalább szólt volna, hogy megcsiszoltam kenje le valamivel.Egyszerűen megőrülök, erre most rohadtul nem volt pénzem, de meg kell csináltatnom, szerdától AF-es a meganom...
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #23296 üzenetére
Egy előnye lesz neki uram még ha hátrányból is indultál vele gondolom sejted mire gondolok Amúgy teljesen megértelek de ennyire f@sz nem lehet senki és semmi... hihetetlen komolyan ez is csak nálunk lehetséges...
..én mérgembe már nézném is bele az 1.6 16v klímával azt benyalhat a közeg
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A baj az hogy minden más kocsinál elől a motortérben van az alvázszám, szinte megsemmisíthetetlen helyen és mélyen beütve, ezekbe meg gravírozva van.
Szóval uraim tanulság, akinek 97' vagy előtti megane-ja van alaposan nézze meg a csomagtérben az alvázszámot, nehogy úgy járjon mint én, és időben kezelje le!!!
Mert ez az 50.000.- most nagyon nem volt bekalkulálva amibe a pótlása cseréje fáj, ez most nagyon fáj....
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...