-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laraxior
titán
Mondta a váltósnál is a szerelő srác, aki megcsinálta az autómat, (neki is Megane-ja van) hogy ő csak OMV-t tankol bele, mert ők nem engednek bele magyar benzint, az övüké Ausztriából jön, az összes többi kúton a MOLost higítják, meg keverik, meg javítják adalékokkal
Úgyhogy nekem is ez volt az utolsó tankolásom, már sok helyről hallottam ezt,de be is szüntetem a MOL-os benzint."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz Laraxior #23652 üzenetére
Ha nem engednek bele magyar benzint, akkor ne az OMV-nél, hanem a Lukoil-nál tankoljon, az román/magyar/ukrán/orosz, az OMV is a MOL-tól veszi a sima 95-ös benzint, és az ország nagy részében a MaxxMotion 95 is százhalombattai + adalék, viszont a MM 100 az már mindenhol schwechati. Tehát a sima OMV 95-ös az MOL + adalék.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Nah ma sikeresen eltörött a gázbowdenen az a kis műanyag rész ahol állítani lehet mennyire legyen feszes a bowden. Húzta folyamatosan a gázt. Vehetek gázbowdent, viszont ezer féle hosszba és változatba van. Csak kiszerelve fogom megtudni a méretét stb ugye?
-
giigz
veterán
Tegnap mentem egy 1.9 SDI Seat Ibizával, már az "újabb" Ibiza, de még a régi SDI motor.
Beülök, és egyszerűen olyan kegyetlen kemény volt az ülés a Megane-omhoz képest, hogy az valami hihetetlen. Aztán az alapjárat... Olyan rezonancia van, és olyan hangos az egész, hogy az nem emberi... A Focus 2-nél nekünk bent ülve szinte nem lehet hallani a motort alapjáraton, haverom Swiftjében konkrétan nem is lehet, viszont itt olyan szinten hangos volt, hogy az nem igaz, pedig a kocsi műszakilag kifogástalan...
Szóval lényeg a lényeg, az a kocsi 700k volt, fele annyit fogyaszt mint az enyém, fiatalabb is, viszont kényelemben és komfortban 0.
Ez az egy pozitívuma van az enyémnek, hogy komfortban és kényelemben kategórián belül kimagasló.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ebbe nem lennék olyan biztos. Pont írtam hogy a gyári tetőantennát 3k ért vettem szerintem az igen csak elfogadható ár..de ma majd felhívom őket kíváncsiságból mibe kerül egy gyári gázbowden
más: romlott a fogyim 6,8/100 (lehet ebbe közre játszott gárdony>>17 ker vége 40 perc alatti "haladós tempóm )
(#23664) giigz: hát nem tudom milyen motor van a fokátokba de pl volt céges fóka 2 1.6 16 voltos 140nél autópályán olyan szélzaja volt hogy nem hallottam a mellettem ülő mit mond..plusz 150km után mondtam vezessen a kolléga haza mert leszakadt a derekam benne
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
2.0 PD-vel mi a baj? Akkor legyen CR Vagy akar 1.9 PD az is mehet 150 paci fole siman, es nem fogja osszesz@rni magat...
A 2.5 azert elavult, mert 2500 ccm-bol van 180 lovad, manapsag viszont 2 literbol megvan ez a 180 lo, chippel siman 200 lo folott lehet lenni, es ha nem a siemens PD-t veszed akkor meg bajod sem lesz vele. Sot az uj 1.6 dci is siman elvan 150 lo korul, ami mar pariban van a 2.5-tel, es fogyiban eg es fold.
-
g.gergo
senior tag
2.0 PD-vel mi a baj?
Olajpumpa, turbó, hengerfej, pd elemek, stb... Ezért nem csak a siemens pd elemekkel van a baj. Olajpumpát szinte kötelező cserélni fogaskerekesre, mert komplett motorcserét kockáztat az ember. Azt meg ugye tudjuk mi pénzbe kerül. Bár az új olajpumpa kiegyenlítő modullal és szereléssel kb. 150e. Ez egy ilyen trágya konstrukció. Az 1.9 PD az kimegy a világból, de ezek a 2.0 140LE-ek ... szóra sem érdemesek. Trágya, a CR is, bár 2008 után már javítottak sokat rajta.
-
rob210
Topikgazda
Azt azért ne felejtsd el, hogy az a 2.5 ös motor értő kezekben igen komoly vaddisznó lesz.
Nem kicsit van felülméretezve, azaz van benne tartalék, azt egy kicsit elkezdi az ember építgetni és hamar 250-270 ló lesz alatta.
Úgy, hogy nem is könyököl ki belőle semmi, nem úgy mint a 2.0-esekből.
Láttam már passatot aminek a blokkjából oldalt kiált a hajtókar, és persze besült a motor.A 2.0 literes VW-ket ne erőltessük.
Renault power
-
tresh
addikt
2.0 és az 1.9 pdtdi sincs partiba a 2.5 tdivel semmilyen szinten Munez től szerintem nyugodtan kérdezhetsz evvel kapcsolatosan. Nem hiába volt egy időbe hogy a 1.9pdtdi-t visszaalakították tdi re..ahogy a többiek írták a 2.5 be rengeteg tartalék van jó kezekbe játszva ugrik 250 LE re ahol az 1.9pd vagy 2.0 pd már igen csak a végét járja és akkor jön a kontra hogy jóval olcsóbban lehet ezt elérni..és akkor még kontra ként ott van quattro ha audiba gondolkodunk ha vw akkor ott a 4motion és 4 keréken ez a teljesítmény igen csak kellemes főleg hogy mellette nem aggódsz hogy mikor hullik ketté az autó alattad A vw-es srácok és a gyártó is beismerte hogy elcseszett egy gondolat volt a pd.
rob210: +1
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
De hogy témánál maradjunk..mai találós kérdés
szerk: rob nem játszhat
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Mai ajándék a szekérnek
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ck.
addikt
2.5 TDI-t nem bántani.
Ugy megy, mint a disznó a 350 Nm-rel.
Automata a draga, de nem is való mással. Ugy belerak az ülésbe, hogy 2 embernek kell kihúznia onnan.
A Balatont 4 emberrel, fullra pakolva, odalepve es sok araszolassal, klímával 7.4-ből jártuk meg. Egy 1.7 tonnás V6 szörnytől ez nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Nekem a Laguna manuál, az A6 automata.
Felüdülés volt pihentetni a bal lábamat ez az 1 het alatt amíg itthon voltam... dugóban csak hatradolni a bőrfotelben es felengedni a féket. Ha meg bekapcsolom a tempomatot is, akkor tenyleg már csak kormányozni kell.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
-
Rambovits
senior tag
Én úgy tudom, hogy 10000 km vagy 1 évente kell cserélni (az enyémnél). De van olyan autó, ahol 15-20 ezres olajcseréket írnak elő. Hacsak a tied nem ilyen akkor te mindkettőt túllépnéd így. Pláne városi használat mellett nem ajánlatos tovább halogatni.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
giigz
veterán
Azert en is ismerem a 2.5 TDI-t, majdnem egy evig olyanunk volt, majdnem 2 tonna, automata, allroad, quattro, 10 literes atlaggal jartunk, es 8-9 alatt van 100-on, nem mondom h lassu, sot k*rva jo, de egy chipes Passat reggelire megeszi.
-
tresh
addikt
Akkor van egy ajánlatom jöhet a csipszes passat ami max 160 LE ha lesz és kihívom a barátomat a 2.5 tdi passattal és mérünk egyet De előtte a kedvedért visszaírjuk 180 LE ra
szerk: ha ismered akkor nagyon jól tudod hogy almát az almával hasonlítunk passat bódéba a 2.5 tdi bármilyen chipelt 1.9/2.0 oda ver..ha meg megvan chippelve akkor az érdi emelkedőn felhúzza maga után 200al
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Uram ,0-100-ra mérés soha nem lesz mérvadó csak pár dolog végett pl aszfalt gumi fajtája/mérete automata/vs manual..
Német pályán barátom passatja 2.5tdi (akkor még gyári 180 LE volt) én céges passat 1.9 pdtdi nem bírtam megfogni 130+chip volt 200nál elfogytam mint reggel a feles a kisboltba...
SZATA: mindegy milyen moci dübörög benne egy olaj+szűrő 15k-ént vagy 1 év minden autó meg hálálja
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
ezt lesd meg giigz és ez sem a vége
-
giigz
veterán
-
Ck.
addikt
Bele kene ulnod az enyémbe es egyből rohannal a modikhoz modosittatni a hsz.-ed.
Nagyon jol meg vannak csinálva a gorbek, húz mint egy állat. Otomatakent óvatosan van chippentve csak 180 loig, amire ugyanez a valto van tervezve, szóval bírja.
Azt hozza kell tenni giigz, hogy az enyém nem 2 tonnás all road es nem is kotró, ugyhogy könnyebben megugrik a bódé. Eddig nem igazán maradtam vele szégyenbe.
Visszatérve az 1.9 PD-re, takarékosabb, de vezetési élményben egy sor4 nagyon messze van a V6-tol.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
23 liter MaxxMotion 95-ből ~310 km-t mentem, tehát 7,4 L körül lett az átlagom.
És ez úgy lett ennyi, hogy 70% országút 30% város, ráadásul országúton 60-70 km/h-val!!
Ezt a fogyi adatot tragikusnak mondanám, ilyen körülmények között 6,5-nél többnek nem szabadna lennie... A sima 95-ös MOL nyállal 60-40 országút-város, és országúton 100-110-nél 7,7 L lett az átlagom.
Az OMV MaxxMotion95 semmivel nem jobb a kocsimnak, vagy csak a kocsim annyira szar, hogy nincs hatással rá a benzin minősége, mert így is úgy is túldúsít.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az első részét teljes mértékben elfogadom és tiszteletbe tartom de a második részével a hsz-nek nem tudok egyet érteni.. Magas fogyasztás ? 1,7 tonna 8-9 literes fogyival magas ? Ha beíród hogy az 1.9pd 5 literrel eljár a dunába hajtok az autómmal együtt Na nem offolom a totyikot bocsi srácok max majd pübe folytatjuk
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- LED világítás a lakásban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Gumi és felni topik
- Spórolós topik
- LEGO klub
- Házimozi belépő szinten
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- További aktív témák...