-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #24849 üzenetére
Ültem MIII-ban is, az sem tetszett, ha visszakeresed, korábban már leírtam.
Az ülések inkább hasonlítanak a VW-hez, full kemény és kényelmetlen. Még egy 10 éves Toyota-ban is kényelmesebb az ülés. De akár egy 5 éves Corolla Verso-t nézek, az is klasszisokkal jobb. Nem hiába, nem vennék új autót....
Gabx: elhiszem hogy nagyobb a hely hátul, nem is ezt vitattam
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Háát...pedig a M2 első ülései kényelem szempontjából, szerintem még az M1 szintjét sem ütik meg. Ha a fluence ennél is kényelmetlenebb, akkor nem is tudom.
A M2 viszont igazán elcseszve hátul van, na az inkább lóca, mint ülés, pl. szintén a M1 hátul fényévekkel jobb.más: most olvasom, hogy nemsokára jön egy új diesel --> dupla turbós 1.6dci
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Az M1-ben el lehet pöffeszkedni rendesen, annak tényleg jók az ülései, ültem egy magas felszereltségűben (ex főnököm mai napig azzal jár) és meg is lepődtem, h úgy belesüppedtem az ülésbe. Már szinte túl puha és kényelmes volt, én a félkemény üléseket szeretem, mert hát és derékfájós vagyok sajnos. Saját is bocimat azért is szeretem, mert van benne deréktámasz, és hosszú út után is úgy szállok ki belőle, hogy nem fáj a hátam. Na most a VW-nél minden bajom volt egy 2 órás út végére, fájt a seggem, hátam, mindenem, sose vennék VW-t hacsak nem fullbőr ülések vannak benne
De a Fluence sajnos kényelem terén nekem tényleg hasonlít a VW-re, abban se bírta ki a seggem a 1.5 órás utat.
M2-ben 1x-2x voltam hátul, akkor nem igazán a kényelemmel foglalkoztam
-
mycso
Topikgazda
M1-ben is van magasabb felszereltségnél deréktámasz, és bizony hatékonyabb, mint M2-nél.
Illetve az ülés mérete is nagyobb (vagy csak a kialakítása miatt hat nagyobbnak). Az ülőlap, viszont biztosan hosszabb.És akkor ha valóban ez a trend, akkor elhiszem, hogy a M3/fluence még kényelmetlenebb.
Nekem még tudod mi volt szokatlan a M2-nél, hogy a pedálok nem az üléssel szemben vannak, hanem kissé jobbra eltolva a középbox alá. Így folyamatosan hozzáérek a középső boxhoz- alul/felül/mindenhol, meg szokni kellett, hogy kissé jobbra tartom a lábaim, nem pedig egyenesen.
Illetve, a pedálok nagyon közel vanak egymáshoz, meg kell válogatnom, hogy milyen cipőben vezetek, pedig nincs gigantikus lában 44/45.
Pl. bakancsban, már a középbox miatt nem tudom a gázt nyomni, csak fékkel együtt, vagy a bakancs talpának élével, de az meg nem annyira kényelmes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
Na, a kapubejárónál, hazafelé jövet megadta magát az egyik gyújtótrafóm Már úgyis kezdtem hiányolni, két éve kiment kettő azóta semmi Gondolom most is párosával fog.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz FRENK1988 #24859 üzenetére
Fasza, az első soron nincs is gond, de ha a hátsón adja meg magát akkor a fél autót bontani kell
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
_NCT
őstag
Bakancsban nagyon óvatosan kell lépkedni, nekem sokszor beleakad a lábam a fékbe is, akkor mikor nem kéne... Pályán 130-nál elég veszélyes tud lenni, főleg ha jönnek mögöttem...
Pedálok tényleg közel vannak, ez egy hatalmas nagy bullshit, vagy nőknek találták ki ezt az autót Középkonzol a lábamnál meg tiszta kosz alul mindig, beleakadok folyamatosan....
-
giigz
veterán
Egyébként MMA te miért M2-t vettél? Az M1 jobb!!
-
FRENK1988
veterán
Ti merre veszitek az olajat/szűrőket? Lassan csere érett az enyém. Total quartz 9000 5w-40 menne bele
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
Ha nem tetszik, akkor ugye tárgytalan, de szerintem a legjobb választás egy ph2 1.6 16V lett volna neked és nekem is Az azért egy fokkal jobban megy, szerintem az már elég a jó haladáshoz Mondjuk igazából nekem ez az 1.4 is tökéletesen elég mindenre, ha meg állatkodnék, arra ott a Volvo...
-
rob210
Topikgazda
Lehet, hogy ez nem is zöld, olyan kékes zöldes tököm tudja színű
Ez lenne az.Renault power
-
mycso
Topikgazda
-
gabx76
őstag
Ma délután viszem doktorbácsihoz a betegemet, remélem holnap végre kiderül, mitől véres a torka. Reggel megint ment 2km-et hibátlanul, csak félúton jött elő a baja.
-
giigz
veterán
Azt hiszem egyértelmű, hogy következő alkalommal is mit fogok tankolni... OMV MaxxMotion 95
Már a sima Super 95-tel is éreztem, hogy jót tett a fogyasztásnak és a kocsinak, de ez már túl tesz minden határon, megint lejártam egy tele tankot, és itt az újabb eredmény.
A dologhoz hozzá tartozik, hogy most még a múltkorinál is több város volt benne, hidegen rövid táv, stb. országúton 60-90 km/h helyett 60-120 km/h, de átlagban 90-110 volt most a legtöbbször, és ezzel a tankkal nem is spóroltam, jobban pörgettem, néha nyomtam is neki, az már csak hab a tortán, hogy 2 napig ~2.200-as alapjárattal jártam, és 3 hete minden nap reggel 10 percig kell melegíteni a motort a potméter miatt, majd visszaút előtt megint egy 5 percet melegítgetni. Kb. 7-7,5 literre számítottam ilyen használat mellett, vagyis ha 7,5 liter jött volna ki, akkor sem lett volna egy szavam sem, sőt még annak is örültem volna, mert azért féltem a fogyitól, ez most tényleg nem spórolás volt, de nagyon nem. Na és akkor a fogyim: ~ 6,43 liter lett. Ez most vicc, vagy álmodom, vagy mi van? Hogy a francban tud ilyen keveset fogyasztani?
A Xado és a MaxxMotion benzin miatt (amit most írok az nyilván főleg a Xado-nak köszönhető) szinte minden nap észreveszem, hogy már megint szebben jár a motor, mint pár napja. Hihetetlen, ma is csak figyeltem, hogy már megint finomabban jár.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Egyébként én már az 5.x-et szeretném látni
Punto 1.1
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Mivel most alig van nyál a kocsiban (nincs túlsúly ami visszafogná ), holnap reggel ha nem felejtem el csinálok egy kis gyorsításos vidit, készüljön mindenki a parádéra
[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
Üdv Urak !
1,5 hónapja vagyok 1,5DCI Megane II Grandtur tulajdonosa , de Hyundai után rossz a pedálelrendezés és kicsi az ülőlap , pedig ez sokkal nagyobb autó .
2 bosszantó hibám van :
1. Helyzetjelző bekapcsolásakor az első helyzetjelzők nem kapcsolódnak fel csak a hátsók / normál tompítottnál már rendesen világítanak a kis izzók /
2. félig rendesen mér az szemanyagszintmérő , mikor alá süllyed egyből 3/4-edet mutat . Ez rendesen meg is szívatott mert város közepén kifogyott a gázolaj .
Találkozott ilyen hibákkal már valaki ???Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz Sacaf1 #24886 üzenetére
És jó a kupak?
Megtartja a nyomást?
Mert az is okozhatja a hibát nem véletlen kérdeztem.
Nekem anno a favoritomon volt rossz a kupak mire rájöttem szétment az idegrendszerem.
A termosztátot minden képen teszteld le, hogy működik-e.
(Kivesz fazék víz megnéz, hogy mikor nyit, mikor zár.)Illetve még annyi, hogy ha bemelegedett a rendszer nézd meg a fűtéscsöveket, be - kimenő ágat fogdosd meg, hogy be is és ki is meleg víz jön-e.
Ha nem akkor az a bibi, hogy nem jut át a fűtőradiátoron a víz.Egyik cimborám a III-as Golfjában úgy cserélt fűtőradiátort, hogy benne hagyta a vakdugót.
szerencsétlen, sokáig szívtam a vérét mire a story ellaposodott.NA mindegy ezeken kívül nincs más ötletem így látatlanban.
Meg kell nézni, a kocsit.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24892 üzenetére
Esetleg egy kis videó sem ártana, ha nem akarod kipörgetni akkor nem muszáj 0-100, de egy 80-120-nak nagyon tudnék örülni kíváncsiságból, hogy mekkora is a különbség az enyémhez képest, VIDEÓVAL
Vagy ha országúton csinálod és nem akarod átlépni a sebességhatárt, akkor 70-110 óra szerint 4 vagy 5-ben, már jó lenne
És persze amit régen beszéltünk alapjáratos videó, arra is kíváncsi lennék, gurulásból fékezve... Ja igen, és ha már egyszer elkezdesz videózni, akkor nyitott motorháztetőnél egy kis alapjárat
-
Sacaf1
újonc
válasz rob210 #24889 üzenetére
Hali!Már vettem bele 3db termosztátot is Gates,Facet....Csináltam már termosztát levest is itthon,szépen nyitnak úgy kb 90fok körül ,digitális műszerrel néztem.......Még amúgy azt vettem észre,amikor megállok a kocsival egy hosszabb út után,és felnyitom a motorteret és a kiegyenlítőtartálynak a kupakját lelazítom,akkor nyomás van van benne és (levegőt nyom ki).......nekem ez fura ...
-
gabx76
őstag
válasz rob210 #24878 üzenetére
Jelentem, még mindig nem tudom pontosan mi hibája van a bocinak:
A szerelő gyakorlatilag kizárt mindent, (gépre dugták, kompressziót mértek, szikra is van) jó eséllyel az injektor-szelep rendetlenkedik. Csütörtökre tud cseredarabot, addigra kiderül mi a hézag.
Esélyesnek látom, hogy igaza van, mert bár korábban ellenőrizték a befecskendezőket, akkor mindegyik ugyanakkora átvitelt produkált, viszont azt megemlítették, hogy rámérve az egyiknek 2ohm-mal nagyobb az ellenállása a többinél. El tudom képzelni, hogy meghülyítette ezáltal a vezérlést is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs