-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24350 üzenetére
Az úgy nagyon pontatlan lesz, és gps sem kell hozzá, csak egy telefon, amin van videofelvétel, lehetőleg szaggatásmentes.
Bal kézben megfogod a telefont, a mutató és hüvelykujjad között a telefon, másik 3 ujjad a kormány közepén, jobb kézzel meg váltasz. Közben a km órát videóra veszed, majd 0-100-ig fps alapján tizedre pontosan meg lehet mondani, hogy mennyi volt az érték. Én így szoktam csinálni, bevált módszer [link]
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
Na közbe hazaértem pécsről, egyik pesti lámpánál számoltunk asszonnyal, 8-9sec 0-70re (óra szerint)~63-65km/h(GPS szerint). 2 személy ~200kg+ 70-80kg cucc+ 45kg körül van a HiFi
Erre nem is gondoltam, köszi az ötletet
(#24352) rob210 -nak is[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, 1.5 dci 86le 2007es megane jol megpakolva indultunk magyarorszagrol nemetorszagba, az olaj szint a maxx alatt ahogy lennie kell egy kicsivel. Mire kiertem, fel ala csokkent egy picivel. Autopalyan 120-130 kmh tempoval mentem. Noramlis ez az olajfogyasztas? Ontok hozza holnap reggel egy kicsit hogy rendes legyenmegint
Epp olajcsere elott jottem meg ki vele, 13 000 km lesz benne mire hazaerek 1200km az ut.
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
válasz rob210 #24358 üzenetére
Szerintem meg egy kicsit sok sok. Ha a 2-3dl/1000 km-es fogyást vetítjük ki egy olajcsere periódusra, ami legyen 15e km, akkor 15 X 2-3dl-es fogyás az 3-4,5 litert jelent. Ami sok. Nálam 15e km alatt eszik 3-4 decit, de inkább hármat. Igaz, hogy Thalia, de ua. a 1.5 dCi motor.
-
FerNandor
őstag
üdv,
megoldotta az olajfolyást az olajhütötömítés cseréje. nagyon frankó. ahogy lefújtam az alumínium csövet féktisztítóval, azóta úgy csillog. tudtam, hogy az lesz a baj, mondta a szerelö is. teljesen el is voltak már ernyedve a gumigyürük, de azt látni, hogy nem folyik az olaj, tök jóSly olajfogyása szerintem sem normális, max ha VW lenne
én is voltam többször németoban és nem vettem észre olajfogyást. nem hogy ekkorát...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
csaszi72
aktív tag
Laguna II-höz keresek bal hátsó izzó foglalatot(esetleg búrával) és Berline rolós kalaptartót.
Egy társadalom civilizáltságának mértékét a rabokon lehet lemérni.(Dosztojevszkij)
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #24360 üzenetére
1000km-re a normál gyári érték 6dl autópályás használat mellett.
A VWnél még több ott egy liter /1000km is elfogadott, na az szerintem is durva.
Egyébként ha pályán fogyaszt ennyit az nem olyan nagy cucc szerintem, persze nem egészséges, mert a jó az lenne, ha kb 0.5max 1decit nyelne be, de még nem olyan magas, hogy érdemes legyen szétkapni érte a kocsit.Renault power
-
giigz
veterán
Hat igen, kb. 200 kg-mal volt nehezebb a kocsija, de azt mondjuk nem ertem, hogy miert pont megrakottan kell merni a gyorsulast, talan esszerubb lenne uresen, legalabbis en ugy szoktam, es ezt gondolnam esszerunek, meg ugy lehetne viszonyitani, igy tenyleg nem sok ertelme volt...
-
ThodEE
őstag
Hát igazából nem szándékosan megpakoltam hogy gyorsuljak, hanem pécsen voltam mikor dumáltunk róla és szüleimtől hazafelé nem lehet cucc nélkül jönni
Rekesz alma+ rekesz körte, ruhák, erősítőm megjavította a szervizes azt is vittem haza, szóval na össze jött minden és ha már úton voltam és a motor is meleg volt, plusz meg álltam a piros miatt akkor már rászámoltunk asszonnyal hogy mennyi lehet az annyi.Ahol lakom és a munkahely közt 6 km van, alig melegszik be a motor mire átérek és hideg motort nem szeretem nyaggatni
Szedtem most le egy progit, de gyalogos módban nem mutat sebességet Lehet lassan sétálok
A mély láda + erősítő az tuti marad a kocsiba 40Kg plusz
Jómagam is 110-115Kg al rendelkezem, munkahely kivételével 80% ba asszonnyal megyek, akkor meg csomag is van szóval hiába mérek üres autót ha az nem valós érték számomra.
Egyébként meg nagyobb a súly -> jobb a tapadáshttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #24368 üzenetére
Igazából én ezt a nulla -100 at felesleges bohóckodásnak tartom... valamelyik hülye elkezdte ezt az autók műszaki adatai mellé írni mert evvel lehet vakítani a parasztot csak hát mint mondtam már millió tényező kérdése ez pl én érzésre megmondom hogy a cliom az mindent vitt eddig erőbe pedig csak 75 LE meg kis piszka volt benne de kb 3 szór jobbat ment mint a mostani viszont 140 felett azért nem érzetem olyan stabilnak (900kg )
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
Mit kell piszkálni jobb gyorsulás reményébe?
Videó szerint 0-60(óra szerint) ~7sec [185/55 R14]
Nem akarom feltölteni mert fejjel lefelé van a vidi a gépen , azt ciki
Kocsiba a gyári cuccok + HiFi(40-45Kg) + Én (115Kg)
Szerk:
Ja HiFi ből kimaradt az ajtó szigetelés ami első ajtónként kb 4-6Kg
És a mutató szerin~ fél tank[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #24370 üzenetére
A motort... vagy éppen a kasztnit kicsit megritkítani
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ThodEE
őstag
válasz Laraxior #24371 üzenetére
Zene ki
Ülések, kasztni elemek kidobMotorba mit? Ennyi fogyasztás mellett 150lónak kéne lennie
Egyébként a többivel meg vagyok elégedve, kicsit lassan indul ~40-45ig de onnan egy személlyel teljesen jó érzés menni vele, pályán kicsit lassan gyorsul de ha egyszer felvette a 140es tempót akkor csak hoszabb emelkedő szab határt
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #24372 üzenetére
Nem tudom mid van, de 1.4-es szívó benzinből sokat nem tudsz kihozni többletet, még chiptuningos optimalizálással sem. Ha sokat eszik vegyél kisebbet, vagy tartsd rendesen karban, esetleg diesel.
szerk.: Ne keseredj el, 0-50 az enyém is elég hulladék, mire megmozdítja azt a másfél tonnát... Viszont 150nél is úgy előzök, mintha 60-nál előznék meg valakit
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24370 üzenetére
Nekem ~ 5,9 a 0-60 km/h, tehát ha te 200+ kg teherrel ~ 7,0 másodperc alatt futod, akkor szerintem ott minden rendben van, viszont akkor megint csak érdekes, hogy egyenesen miért nem megy a kocsid normálisan, vagy akkor is 200+ kg-mal volt terhelve?
PÜ-ben küldd már el nekem azt a videót, vagy e-mail-ben, aztán megmondom neked, hogy jól váltottál-e, meg pontosan mennyi is az érték...
-
ThodEE
őstag
Most eddig 2 esetről volt szó amit ma írtam be, azt ma csináltam az odaírt körülmények közt, a másikat meg mikor jöttem haza akkor több volt a cucc + asszony is, de ott is oda írtam a plusszokat
Oksa Méledre megy
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #24373 üzenetére
Azért ezt elég rosszul látod.
Nem rég írtam, hogy hengerfej és injektor módosítással plusz 10ló hozható ki ami lássuk be a 8V-s motornál kurva sokat dob, mert ezek alul "jól" húznak.
Októberben valószínűleg meg is kapja az enyém a módosításokat.Jah még valami a mi autónkban chip elést ne nagyon emlegess, mert ki fognak nevetni.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24376 üzenetére
Nos, sejtettem én, hogy a méréssel lehet probléma, ugyanis a 0-60-ad nem hogy nem 7 másodperc, de olyan mint az enyém, vagy kb. azonos, tehát 5,9 mp. körül van neked is!!
A 3.-at egy kicsit hamar váltottad 70-nél, azt is lehet 6000-ig (80 km/h), persze ez akkor számítana, ha 0-100-ról lenne szó.
Tehát megnyugodhatsz, szerintem az autód teljesen tökéletes, ennyit tud 75 LE.
Az egyenesben mért végsebesség azért továbbra is érdekes, na meg a fogyasztásod is, esetleg egy kis xado géllel próbálkozhatnál, ha a végsebességet nagyon nem is növeli meg, de ha kopott a motorod, nem tudom hány km van benne, akkor azért tud javítani a kopáson, és az a fogyiban jelentős lehet.
-
Sly189
senior tag
válasz Mágus2 #24365 üzenetére
Megvolt pakolva rendesen, csodálkoztam is hogy ennyire húzott 130 at vágtam neki szinte végig visszafelé, de szerintem csak rosszul néztem meg, mert hegyes dimbes dombos városban voltam, és ott mértem szóval lehet hogy csak úgy állt a kocsi hogy szarul mérjem... Holnap olajcsere, megnézzük mennyi csurran ki belőle
-
ThodEE
őstag
Na ez jó hír, köszi szépen
Itt a parkolóba ennyi hely volt, nem tudtam tovább gyorsítani, mert meg is kell állni sajnos az erdő előtt
Xadon gondolkodtam már, megvárom a fizut aztán jövök okosításért
96k-97k közt vagyok, mondhatni megbízható a km állás, nagyfaternál volt a gép 4éves korától utána került hozzám ebben az évben, csak az öreg nem kente neki, 80-90nél évente 1x ha ment gyorsabbanAz egyenes része sem eldönthető mert nem folyamat nyíl egyenes az út
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24377 üzenetére
Meg benzinest chippelni amugy is felesleges...optimalizalni viszont lehet az en cliom kb 100 le volt de az energy motoros..de nalam egyedi leomlo injektor piszka es katalizator nélkül ja meg egyedi kipuf de nem a sufni hanem jano rendszer+remus dob... elől hatul tarcsa fek (rsi ciloe)...igaz igy 8 körül evett de nagyon ment jah es nem volt benne potkerek stb felesleges dolog se zene ha jol emlekszem 900 kg volt az onsulya imadtam csak oreg volt es bontasra ment...:/ de tenyleg lampanal volt pislogas nem egyszer nem ketszer
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ügyes kezű lakatosra volna szükségem tudtok ilyet Pesten?
Renault power
-
Sly189
senior tag
MyCso: Frissíteném a képemet az első HSZ ban
Végre sikerült lemosnom - vettem teszkóba valami 1200Ft os olaj és rovareltávolítót, hát... 2600km es út után igen szépen levitte róla az olajos fékport, ajánlom.Olaj amit fentebb írtam, nem fogyott, csak azt mondták hogy ahol néztem az vízszintes... hát nem volt az
nagyon minimális volt az olajfogyás folyamatos 1300km-en át ( ezt a távot kétszer tettem meg )
Olajcsere done.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Sly189 #24386 üzenetére
Most nézem, nincs rajta tetőcsomagtartó??
Nagyon furin néz ki.Viszont nagyon sokat dob az autón, hogy színre vannak fújva a lökhárító+ajtók műanyag betétei. Rá fogok kérdezni valami fényezőnél, hogy az összeset mennyiért fújná meg.
mod.: képet beraktam
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Ha valaki sok szép Renault akar látni, menjen ki Törökbe! Most szállt le reggel a gépünk. Annyi szép Renault láttunk!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #24390 üzenetére
Ne csodálkozz olyan mint ha Franciaországban megszűnne a Peugeott és a Citroen.
Mert ugye törököknél csak Renault van és ez látszik is.
Itthon is jó lenne már egy ilyen gyár ahol olcsón be lehetne szerezni a kocsikat.
Mert ott kint Törökországban "bagóért" van a renaultRenault power
-
Sly189
senior tag
Kiszámolva... hát 60 000Ft om volt az utazásra, így muszáj voltam
itthon 485Ft/L ért tankolni (MaxxMotion), meg
odakint 1,46€/L ( Shell FuelSave, AMI nem összehasonlítható a magyar Fúhe'Szévvel"Kijött egyébként, azt vettem észre, hogy ha itthon mászkálok és MaxxMotiont tankolok, akkor pontosabban számolja a fogyasztást
Sokat dobott a fogyasztáson még az is, hogy tempomattal mentem, egyenletes 120km/h val. ( Na persze mikor rámvillogtak odavágtam a padlót neki 150 ig méregből és ki oldalra ismét 120al. Szerintem ez a tempo ideális az ötös váltónak.
Tempomattal tényleg olyan érzés a 120 mintha 140 el mennék minimum. Így nem is annyira "zavaró".
Köszönöm KoAn - nak a tempomat szerelést még egyszer!
De mondom, ez 4 személlyel, megpakolva egész sportos volt a hátsó rugó elfelejtettem lefényképezni...
-
giigz
veterán
Na beleraktam a 3. tubus Xadot
-
Laraxior
titán
Ha szét akar hullni, akkor az nem fogja egyben tartani
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #24391 üzenetére
De egyik szebb volt mint a másik. Pedig kresz az none. Piros lápán át, 50 táblánál 110-el ment a busz.... De nem voltak törve a kocsik. Nem úgy mint Tunéziában....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
didros
senior tag
Renault megane-ban mennyire bonyolult művelet a tolatólámpa mágneskapcsolójának cseréje? (Váltónál)
Kell hozzá autószerelő, vagy akár egyedül is ki tudnám cserélni egy kis információgyűjtés után? -
Sly189
senior tag
Kocsi lemosva, kiporszívózva, friss olajcserével pihen a garázsban.
Én pedig beleugrok a sorozatokba - a magas gázolajárak ellen így tüntetek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...