-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nekem a motortérben nincs csak a csomiban meg a plaketten az ajtónál.
Remélem elfogadják és csak nem tudta a srác, hogy ott is van rajta szám.Azért lenne genyaság, ha nem fogadnák el a plakettet, mert az is gyártói egyedi azonosító, és a köhém azt nem mondja ki, hogyan kell egyéni azonosítóval ellátni a gépjárművet, csak azt, hogy a gyártónak el kell látnia.
Megy a rinya nagyon.
Renault power
-
kisninja
őstag
No meglett mi nyikorog tegnap alánéztem... A kereszt merevítő keréknél lévő szilentje kivan no meg rozsdás is... már be volt kenve valami zsírral. Én kentem rá vazelint azt majd kicserélem a szilentet egyszer..
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
FerNandor
őstag
én is várom már a holnapot. elmegyek 2 helyre szélvédö ügyben, meg felhívok még egyet és, ha minden jó és nem lesz nagyon drága, akkor szerintem ki is cseréltetem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
nat
senior tag
Gyári riasztó ügyben tudna valaki segíteni?
clio II cobra 7887
(4 jelzés,beindítási kísérlet)
ha leveszem az akku sarut,utána jó pár napig -
giigz
veterán
M1-es kollégák!
Ha gurultok 20+-szal, és kirakjátok üresbe, akkor mennyi lesz a fordulatszám?
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #23372 üzenetére
Az lehetséges, hogy más benzint jobban szeret a clio? Eddig Shellnél tankoltam mindig, most nyomtam bele OMV-től és mintha jobban pörgött volna, éreztem ha odalépek neki akkor megindul. Legalábbis lenyomtam egy Balaton odafelét OMV benzinnel, hazafelé tankolnom kellett Shell-nél és hát nemtudom... Más volt.
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Vki meg tudná mondani, hogy nála az 1.5 dCI, 106 lóerős dízel megane kb. 130-as tempónál milyen fordulatszámon pörög és hány litert fogyaszt a kijelző szerint hatodikban? Érdekelne, mert én 90%-ban autópályán használnám az autót, a Citroen c4 adatait már tudom, összehasonlítanám, nagy-e a különbség a hatodik fokozat miatt...
-
giigz
veterán
Úgy döntöttem, kipróbálom az OMV nyálat, ma a jelzés után 2-3 km-rel tankoltam 23 liter MaxxMotion 95-öt, kíváncsi leszek mennyit megyek el belőle a következő jelzésig...
Mióta megvan az autó (mindig írom a tankolásokat) 8,26 liter a vegyes fogyasztásom, tökéletes lamdaszonda, termosztát, minden ami létezik tökéletes, kivéve az alapjáratot, és b+ 8,26, vicc... 30-40% országút, 60-70% forgalommentes város, dugóban még nem is ültem ezzel a kocsival...
Ma egyébként az elektromos csatlakozókat befújtam multi spray-vel, de változás nem történt az alapjáratot illetően.
Holnap nagy nap lesz...
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23373 üzenetére
Én nem szeretem a Shell-t.
Az észrevétel nem véletlen, és nem csak placebó, valóban jobb az OMV.
Más:
Megtaláltam, hogy miért szívtam meg, itt van a köhém rendelet és ebben egyértelmű, hogy a matricát nem fogadják el.
"A gépjármű, a mezőgazdasági vontató és a lassú jármű, valamint a pótkocsi alvázán az
alvázszámot, továbbá a gépjármű, a mezőgazdasági vontató és a lassú jármű azonosító jellel
ellátott hajtómotorján a motorszámot beütéssel vagy - ezek helyett - roncsolás nélkül el
nem távolíthatóan rögzített táblán kell feltüntetni, továbbá e járműveket a gyártómű által
rögzített adattáblával is el kell látni. "Renault power
-
giigz
veterán
Ma sem lesz időpont, holnap 3-ra megyek, de akkor még csak diag lesz... Utána lehet máskor kell visszamennem, vagy otthagyni a kocsit...
-
Ck.
addikt
Most szólt a szerelo, hogy atnezte, a motor rendben van, csak a turbot kell cserélni.
70 ezer korul lenne felújított, 1 ev garral. Hmmmm... -
giigz
veterán
Ha már így alakult, csinálok ma egy autótakarítást, mosást
-
rob210
Topikgazda
Szerintem a felújított ha azt igazi szakember csinálja sok esetben jobb mint a gyári.
Szóval ha egy év gar van rá akkor nincs mit kockáztatnod, mert az újra se kapsz többet.Más:
Hölgyek urak jelentem megvan az újabb 2 év műszaki.
Brutális 76.000.- lett a vége a bürokrácia útvesztőjének úgy, hogy reggel 7:30 kor már az eredetiség vizsgán voltam mert kell hozzá, persze miért ne húzzuk le az embert ahol csak lehet.
Illetve 8:32kor már a mozaikban álltam a sorba.Mindegy tele a f@szom ugyan és nagyon szomorú vagyok, hogy ennyibe került, de bízom benne, hogy a kis rönci meghálálja és megérdemli majd ezt az anyagi ráfordítást.
Most öröm boldogság
De azért ezt kurv@ drágán mértékRenault power
-
nat
senior tag
[ ]
valaki?[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Lemostam az autót, aztán elkezdtem a motorteret tisztogatni, elment az egész nap, de még a motortérrel sem végeztem Így holnap megint a motorteret folytatom, na meg persze már a belső takarításnak is nekiesek
Ez lesz a program 2-ig kb. utána megyek a szervizbe 3-ra
Egész nyaram az autóval ment el, ha ezek után nem mutat semmi hálát, mérges leszek...
-
_NCT
őstag
No 558km-t tettem meg az elmúlt 4 napban, java országút, pálya és kicsi város. Klímával végig 6.9 lett az átlagom. Volt benne taposós visszaváltós gyorsítás és tempomat is.
-
giigz
veterán
Ha az autóm végre rendben lenne, én kipróbálnám. Veszteni elvileg nem veszhetsz vele, mert 150 napon belül visszaadja a pénzt.
17-22%-os csökkenést ígér, ami nem kevés.
Viszont az én véleményem az, hogy akármennyire is el akarom hinni, túl soknak tűnik ez... Tehát egy 7,5-ös átlag fogyit elvileg 5,9-6,2-re visz le...
Akkor a nagyon pici város, sok országúti 6 litert elvileg 4,7-5 literre.
Lehet én értek félre valamit, de ez még barátok között is hihetetlenül hangzik
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Valóban rosszul gondolod
Főleg a nagy köbcentis kocsiknál jön elő a magas fogyasztás csökkenés.
A kis autóknál kevesebb de mérhető.
Nekem 1 liter körül 1.1 eddigi méréseim szerint.De volt olyan suzuki ignis ahol pl. nem jelentett semmit nem hozott csökkenést.
Ő szó nélkül visszakapta az árát.
120 nap után küldte vissza tehát próbálkozott a tulaj, de neki nem jött be van ilyen is.
Ő csak a posta díját bukta ennyit szerintem megér a kipróbálás.Renault power
-
(#23318) FerNandor: no, nekem is volt egy nagyobb utam: Miskolc-Vásárosnamény-Miskolc -- > egy jó 350-370km.
4 személy, klíma végig oda-vissza, csomagtartó plafonig pakolva, és két bicikli a tetőn állítva. Illetve eléggé erőltetett tempó volt végig. Ezzel lett 4.7l/100km az átlagfogyi. Mondjuk Nyíregyháza után millió kamion, előzgetések, egy rakat 60-as táblás visszalassítás....(#23334) lajo: KoAn-t keresd megane klub fórumon, ő gyártja hozzá az utólagos adaptert. Ha nincs csatid, asszem azt is be tud szerezni és ha kell be is szereli neked (pesten)
mod.: nekem is tőle van és tökéletes, illetve azóta már van DRL-em is, szintén tőle(#23374) kalapacsolok: Budapest-Miskolc M3, tempomat (az egész út alatt talán 2x nyúltam bele), óra szerint 138km/h (gps szerint 130). 5,4l/100km az átlagfogyasztás. Pályán eszik a legrosszabbul, illetve ha pályán csak óra szerinti 120-125 körül mész, akkor lehet el van 5l körül. Viszont nem emlékszem mennyit forog, de valahol 3000 körül...
Pályázásra, én nagyobb dízelt vennék.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...