-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Párom szerelmes lett egy kék Renault Windbe.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Juj azóta már sok víz lefojt a Dunán. Meló már van tavaly november óta. Autó nincs, nyaralás (Törökország) 2 hét múlva jön, meg jön még egy szép kisfiú a családba január vége felé.
Autónézegetés van ,de amúgy semmi más.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ck.
addikt
Lehet hogy tudok szerezni jóárasítva zsirúj, de nem Garrett turbót, viszont 1 ev gari van ra es gyari minőséget írnak. Mit mondtok?
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Két torx csavar választ el attól, hogy beüzemeljem Pedig bazi kíváncsi vagyok
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Megoldottam, már szárad a spray..mindjárt próbaüzem jön
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kopogo
tag
hello
Érdeklődné,hogy adott egy 2008 clio 1.2 campus füzetbe az van 6 év v.100000km vezérlés csere.
érdemes ezt betartani vagy nem kell piszkálni addig míg baja nem lesz.
mindenki mást mond
véleményeket várok ill tapasztalatokat ez ügyben -
Laraxior
titán
válasz kopogo #23867 üzenetére
Megvárni amíg a vezérlésnek baja nem lesz? Ha azt megvárod barátom, akkor motort kell cserélni az autóban már nem vezérlést
Vagy-vagy alapon érdemes betartani. Ha nem mentél a 6 év alatt 100ezret akkor is le kéne cserélni a vezérlést."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz kopogo #23867 üzenetére
Ha 100ezer km nél jársz és 5 évnél idősebb akkor nyugodtan cseréld.. két okból is mert utána megint 5 évig nem kell hozzányúlni az autó ezen részéhez kettő megkíméled magad egy drága motor cseréltől a ha a vezérlés meghal Aki mást mond annak nem autó való a kezébe hanem ipari áram
-
rob210
Topikgazda
válasz kopogo #23867 üzenetére
Ahogy a többiek is mondták már, ha csak nincs egy tartalék motorod a garázsban, akkor nem kísérleteznék a vezérlés, csere gondolatával.
Ami mèg nagyon fontos, hogy mindent cseréltess, ne csak szíjjat.
Vízpumpát is.Haver toyotaja 2 éves vezérműszíjjat hazavágta, mert a pumpa nem lett cserélve.
Sokat spórolt vele.Renault power
-
tresh
addikt
ez mi ez ? és az ár
-
-
giigz
veterán
Nos urak, 9,5 hónap után sikerült megoldani az alapjárati problémámat
Elhoztam a kocsit, megszűnt a sziszegés, minden frankó. Majdnem minden, ugyanis még az alapjárat továbbra sem tökéletes, de már 99%-os. Tökéletesen 750, viszont néha "fulladozik", tehát az alapjárat leesik egy pillanatra 600 körülre, aztán visszamegy 750-re. Nem tudom, hogy ez mi miatt lehet, néha csinálja, felhívtam a szervizt, azt mondták, hogy a potméteren kell még állítani, mert az meg állítólag kopott, és nem nagyon tudták belőni, pedig megvan pontosan a 750 alapjárat, csak néha ingadozik lefele Röhögtem is rajta, idáig túl magas volt, most meg túl alacsony lett Persze alapjában véve most már mindig 750, csak ritkán ingadozik.
A kocsi ég és föld, teljesen hangtalan lett alapjáraton, és most már normálisan lehet vezetni, tehát régen 1500 alá be sem tudtam vinni a fordulatot, most meg már simán tudom használni úgy, ahogy azt kell. Tehát most már tudok 2000-nél is váltani pl. A fogyiban biztos jelentős lesz, már érzem, hogy ég és föld, de tényleg! Váltások között régen rántott mindig az autó, ha levettem a lábam a gázról, akkor is. Most már ez megszűnt, vaj simán lehet vezetni
Tehát öröm és boldogság, 99%-os az alapjáratom
-
Nordik
őstag
Tegnap ugye kicseréltük a jobb felső motortartó bakomat, de nem a legjobb. Eléggé rázkódik azóta az autó, pedig mindent ugyanugy tettünk vissza ahogy volt, nagyon nem is lehet elrontani. Én arra gondolok, hogy még nagyon kemény a gumi és jobban átadja a rezgéseket. Vagy alapból jóval keményebb mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz kisninja #23878 üzenetére
Igen, már így is nagyon tökéletes, de azért megmutatom a szervizben, aztán majd csinálnak vele valamit
Ha hazaérek csinálok egy összesítést, de azt komolyan mondom hogy hihetetlen, mennyire halk lett alapjáraton, ha nem üres helyen vagyok, akkor nem is hallom. Ég és föld tényleg, nagyon örülök neki, hogy végre már ez is megvan
-
rob210
Topikgazda
Azon a pótméteren hiába fognak tekergetni, az valószínűleg halott, bár kíváncsi lennék hol és milyen pótméter az.
A visszaejtés olyankor van amikor bekapcsol a hűtőventi, mert a mienk ecuja még nem elő, hanem utóvezérlő.
Azaz nem előre emeli meg az alapjáratot és abból fojt vissza 750 re a venti, hanem amikor kezdene lefulladni akkor vezérel és emeli meg.Ezzel nem sok mindent lehet kezdeni bár nekem olyan 680 körül szokott vezérelni és 650 alá nem esik be soha.
Jah és más komolyabb elektromos fogyasztó is ezt okozza pl. Hátsóablak fűtés reflektor próbáld ki nyugodtan.
Ezek szerint lassan visszakapom az injektorom?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sly189
senior tag
olajcsere lenne egy Megane 1.5dci 86le s 2007es kombin. A bardiba vennék hozza szűrőket, osszeirnatok hogy milyet erdemes? Nem nagyon ertek hozzá de uzemanyagszurot is cserélnek ugyis 50%kedvezmenyem van. Olajból elf es hany liter es honnan erdemes rendelni?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #23881 üzenetére
A pillangószelep potira gondolok, tudod az injektor jobb oldalán az a 4 torx-szal felfogatott valami. Az állítja hogy hány fokos szögben álljon meg alapjáraton a pillangószelep, és szerintem ha túl kicsi szög van megadva, akkor van az ami nekem van, és akkor van az utóvezérlés. Tehát vagy a potit kell cserélni, de akkor azt mondták volna, így reményeim szerint csak egy kis beállítás azon a szögön, és már meg is van oldva ez a dolog, persze ha így marad, akkor sincs tragédia, de azért a 100%-ot szeretném már elérni az alapjárattal kapcsolatban
Ha a tompított fényszórót bekapcsolom, akkor már lemegy 750-ről, és fulladozik magának nagy kedvvel, olyan 600 körül... Aztán fel, aztán le, aztán fel, aztán le, jól szórakozik...
Az injektorodat meg természetesen most már küldöm vissza, csak mondtad, hogy nem sürgős, ezért úgy voltam vele, hogy amíg nem szólsz, addig marad, mert a rossz alapjárat miatt bármikor szükségem lehetett volna rá, végül is nem lett.
-
giigz
veterán
Tresh, te milyen benzinnel jársz?
-
rob210
Topikgazda
A fojtószelep állás érzékelőre gondolsz?
Csak mert az nem állítható ha az nem jó akkor csere.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #23888 üzenetére
A végállása szokott kikopva lenni, de nálam ez nem áll fenn, mert a múltkor néztem, és ez az érzékelőm jól működik, viszont most beállították, és lehet egy nagyon picivel lentebb lett, mint kellene. Tizedmilliméterekről van szó egyébként, nagyon érzékeny, de lehet állítani, és annak függvényében változik az alapjárat is.
Legjobb tudásom szerint így van...
-
tresh
addikt
Nekem is néha gondol egyet és beejti az alapjáratot olyan 650 körülire 1 mp-re , amikor olyanja van igaz nagy ritkán csak.De nem érdekel valószínű az alapjáratim 15 év után kezd elfáradni de majd ha rosszabb lesz kicserélem mondjuk lehet nálam is kéne egy pillangó tisztítás..ha hétvégén lesz kedvem megcsinálom.
Amúgy most hogy jó az alapjárat tessék elváltani 2000 körül sokkal barátibb lesz a fogyid én olyan 7 körül saccolom
..és hogy a kérdésedre válaszoljak mezei 95-össel járok MOL-nál tankolok már kb 2 éve mindig ott..igazából nem érzem értelmét jobbat bele tenni hisz régen is evvel ment akkor most is jó neki no meg nem is versenyautó
-
giigz
veterán
Igen, végre normálisan tudom használni az autót. Idáig 1750 alatt nem lehetett használni, mert szenvedett, remegett, nem ment. Most meg már 1000-nél is tudok gurulni, de 1250 fölött teljesen normálisan használható, nincs remegés, és 1500-tól már gyorsítani is lehet vele. Régen 3k körül lehetett váltani, most már 2-2,5k körül is tudok, és nem megyek lassabban, max. egy nagyon kicsit, de nincs az a rángatás, szenvedés... Nagyon, de nagyon örülök ennek, hogy végre rendben van, tuti sokat fog javulni a fogyasztásom, rettenetesen kíváncsi vagyok rá.
A 7 körül az nekem nem jó, most is annyi, 7,4 lett legutoljára Én 6-6,5-ös fogyit akarok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ennek örülünk ha kijössz rönó napra egy pezsgőre a vendégem vagy A 7 litert azért mondtam mert rövid távon használod..de ha ráérzel hogy taposni felesleges mert úgy se megy és normálisan elváltogatod a gépet akkor lazán lehet vele 6,5 körüljárni
Ck.: nekem jó a vidi
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Naponta kb. 50 km-t, beindítom, megyek 25 km-t, ebből 3 város, 18 országút, aztán 4 város, de közben nem állítom le, szerintem ez annyira nem rövidtávú használat, mert kb. 1-2 km alatt bemelegszik, utána 23-24 km-t meleg motorral teszek meg. Ugyanígy visszafele...
Ck.: Sok mindenről nem maradtál le De egyébként nekem jó, szerintem nálad van valami gond a böngészővel...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
2012.11.09: "Mintha egy kicsit rossz lenne az alapjárat, de biztos javítható könnyen, max. pár ezresből, ezzel nem kell foglalkozni, annyira nem vészes"
2013.09.03: "Összesen 50.000 Ft-ba került, hogy rendbe hozzam az alapjáratot..."
Ha mondjuk a rossz alapjárat miatt 0,5-1 liter fogyinövekedéssel számolok (tisztán alapjárat miatt 5 deci reális lehet, a többi meg a vezetés miatt, hogy 1500 alatt használhatatlan volt), tehát legyen 7,5 dl 100 km-enként, akkor kb. 15-20.000 km múlva leszek ott, hogy mostantól hasznot termel a jó alapjárat
Ha már pénzügyi hozzászólásomat olvassátok, akkor meg kell jegyeznem, hogy idáig (üa. nélkül nyilván) 650k-ban van az autó, ami igen sok, és az eltervezett költségvetésemet már régen túl is léptem, viszont nem sok választ el attól (100k ) hogy egy olyan autóm legyen, ami műszakilag jó állapotnak örvend, kényelmes, és a következő ~ 4-5 évben úgy fog szolgálni, hogy nem nagyon kell rá költeni
tresh: Ahhoz, hogy a magas fogyit a rövidtávra lehessen fogni, sok
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Vezérléscseréről jut eszembe, mi lesz a következő lépés... Hamarosan beszerzek 3 tubus Xado-t, és megkapja végre a "kezelést"
Egyébként annyi a lényeg, hogy a vezérléscsere is következni fog nemsoká, de még nem a napokban lesz, szeretem az izgalmakat
Szerk: A tiedben van Xado?
[ Szerkesztve ]