-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Na akkor itt a videó, ma reggel lőttem... A minőség nem túl jó, de a lényeg látszik [link]
A dologhoz hozzátartozik, hogy a saját injektorom nem nyit ki teljes gázon úgy ahogy azt kellene, tehát amikor a sajátommal 15,0 másodpercet mértem 0-100-ra, akkor utána pár órával ugyanazon a szakaszon 13,8 másodpercet mértem rob injektorjával, ami a normális beállításokon van, tehát kb. 1,2 másodperc volt a különbség 0-100-on a két injektor között. Most a Xado kezelés és fals levegő javítás után, ráadásul rossz indulással és 5.500-nál elváltással lett a saját injektorommal 13,9 másodperc a 0-100, tehát valószínűleg ez normális injektor mellett ~ 12,8 másodperc lett volna, de ugye sajnos az enyém nincs beállítva jól (azt hogy ki állította el azt nem tudom, érdekes egy dolog...), és nem ismerek senkit aki be tudná állítani itt a megyében, egy szakszerelő meg 10-20k-t kérhet érte, annyit meg ugye nem ér az az 1 másodperc... (ami azért nem elhanyagolható jegyezzük meg (és itt nem a 0-100-as 1 másodpercre gondolok, hanem egyébként ha padlót adok nem úgy megy) )
A videó sorrendjében:
70-100 km/h 3.-ban: 6,7s
80-100 km/h 3.-ban: 4,5s
80-120 km/h 4.-ben: 16,2s (az autó rendbetétele előtt ez 21,6s volt)
80-120 km/h 5.-ben: 23,3s
0-100 km/h: 13,9s -
rob210
Topikgazda
Cserébe jó a fogyasztásod,
Ha állítasz az injektoron több benyát kap jobban megy magasabb lesz a fogyid.
Jó az így most már nyugodj meg és használd.
Nem rally autó fogadd el és tuti lesz.Nekem meg elkezdett haldoklani az önindítóm.
Reggel hiba nélkül indulok megyek melózni most hazafelé meg nem indul csak egy klatt, de semmit nem tekert az önindító.
Fesz volt 12.8volt.
Meglöktük az autót egy kicsit 5 métert gurult, ráindítózok simán elsőre indult.
Remek, cserélhetem, azt is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #24905 üzenetére
Nem nyert ez Valeo, de még a gyári azaz 16 éves.
Szóval várható volt, hogy megadja magát azok után, hogy már ki van relézve.
De én még bízom benne, hogy csak kontakthiba, ahogy most szét volt kapva a kocsi valami nem frankón lett összerakva.
Majd holnap ránézek a dologra és minden megy tovább, reményeim szerint ha nem akkor 12.000.- a behúzóRenault power
-
Nordik
őstag
Azt miért csinálhatja haver kocsija, hogy nem mindig áll le a motor miután elfordította a kulcsot? De ha kinyitja majd becsukja az ajtót akkor leáll. Nem Renault, hanem egy G Astra, csak ebben a topikban vagyok járatosabb.
-
csibor
őstag
Van valakinek tapasztalata a " légáram " tekerővel kapcsolatban? Csak a középső fúvókákon jön a levegő, teljesen mindegy hova tekerem.
-
aktív tag
válasz csibor #24914 üzenetére
MII, manual klima? Ha igen, akkor en kiszednem a kesztyutartot, akkor ralatsz a konzol oldalara. Nezd meg, miert nem forog. Lehet, hogy a bowden elszakad, vagy kiakadt a kis legterelo laprol
Nekem is lenne ket kerdesem:
1. A hutovizem minimum alatt van picivel. Most csak desztillalt vizem van (nem merem tel elott beletenni), de holnap veszek hutofolyadekot, es azzol toltom meg. Mennyibe kerul egy mero, ami mutatja a fagyaspontot? Egyszerubb benzinkutast megkerni?
Amugy a fed.comp. irja, ha tul alacsony a hutoviz?2. Tegnap leszedtem a belso burkolatot hatul (mivel nekem 3 ajtosom van, nincs hatul ajto), es bar par patent torve van rajta, meg parat en tortem, szerintem a nyikorgas nem onnan jon. Plane, hogy szerintem a muanyag inkabb zorogne, mint nyikorogna. De akarhogy ugralok a kocsiba, ugy nincs hangja, csak menet kozben. Sztem az ulesek csatlakozoi nyikorognak. Mivel lenne erdemes befujni? WD40?
-
válasz SocketA #24916 üzenetére
Hali nekem is ki volt akadva a kesztyűtartót leszedve a bal oldalán, az egyik terelőt mozgató gömbfej, pont ma raktam a helyére. Egyébként a középső panel is viszonylag könnyen kiszedhető --> 4 csavar, meg 4 helyen van bepattintva, hátha úgy többet látna a kolléga.
1, refraktométer a neve, olyan 15K környékén tudsz venni, szerintem kúton/szerelőnél egyszerűbb megnézetni és ingyen megnézik. Tudtommal nincs jelzés minimum vízszintre.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
Koszi! Akkor lehet kuton veszek fagyallot, es akkor megnezetem. Nem merek vizet ratolteni tel elott....
Nekem meg nehezen lehet csavargatni a hoszabalyzo gombjait, de nem jottem ra, miert. Lehet magaval a panellel van baj. Ha veszek WD40-et lehet megkinalom azt is vele
Es ha mar leszedem a kozepso panelt megint: van valami specko kocsis cucc, amit a muanyag panelek ala lehetne tenni, hogy ne zorogjenek annyira a muanyagok? Olyanra gondolok, mint a szigetelo a nyilaszarok szelen.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #24925 üzenetére
Azért a wd 40 el csak óvatosan, mert egy két műanyag felületet akár meg is oldhat, csak úgy mint gumit.(ilyen felületekre zsírsprayt, vagy szilikonzsírt illik használni)
A higítás mehet desztvízzel, de az engem jobban èrdekelne a helyedben, hogy hova lett a víz?
Mert annak nem lenne szabad elfogynia, főleg ennyi idő alatt.Renault power
-
aktív tag
válasz rob210 #24926 üzenetére
De en a hatso ulesek csatlakozasait szeretnem befujni, meg a biztonsagi ov csatlakozokat, mert szerintem valahonnan onnan jon a nyiszorgas. Ott nincs muanyag, de koszia figyelmezetest!
Ev elejen ellenoriztettem a hutovizet, akkor MAX-nal volt, most picivel a MIN alatt van. Bo fel ev alatt ez olyan nagy fogyas?!
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #24927 üzenetére
Jah hogy a zsanérokat meg pántokat arra mehet.
Az a víz valahova lett, lehet ez egy rossz bilincstől kezdve bár mi, ha nem zavar, hogy utána kell tölteni, akkor semmi gond, nem egy veszélyes fogyás, de nem lenne szabad fogynia.
Ez ugye 4-5 deci kb. Ami havi 1 decit jelent, bár nem tudom mekkora tartályod van.Renault power
-
aktív tag
-
giigz
veterán
Urak, mivel régóta nem tudok dűlőre jutni, ezért a ti véleményeteket is kérném, milyen téligumit vegyek? Rohadtul nem tudom eldönteni...
40k: Sava Eskimo S3+
42k: Debica Frigo 2
42k: Viking SnowTech II (erről valakinek vélemény?)
45k: Barum Polaris 3
47k: Toyo SnowProx S942
49k: Fulda Kristall Montero 3
51k: Semperit Master-Grip
54k: Vredestein SnowTrac 3
60k: Pirelli SnowControl
61k: Bridgestone Blizzak LM20
62k: Nokian WR D3
64k: Goodyear UltraGrip8
64k: Dunlop SP Winter Response
65k: Conti WinterContact TS780
72k: Michelin Alpin A3Az első feléből
-
Laraxior
titán
Lehuzigáltam az első sorról a trafókat, természetesen a hátsóról ment ki az egyik Asszem erőt veszek magamon és szétbontom, sok kárt nem nagyon csinálhatok végülis...éppen látom a szélsőt csak kihúzni nem tudom a szívósor miatt, az én szakértelmemmel estére kész is, a Lagunafórumon 20 perces munkának írták
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aktív tag
Nekem ez a sorrend:
65k: Conti WinterContact TS780
72k: Michelin Alpin A3
64k: Dunlop SP Winter Response
64k: Goodyear UltraGrip8
54k: Vredestein SnowTrac 3Ha van ra penzed, en tuti a WinterContact-ot vennem, mindenhol gyoztes gumi. Ha nincs ra penzed, vegyel hasznaltat, en is igy vettem tavaly Meg hasznaltan is jobb, mint egy uj Debica, vagy mas Tescos gumi
-
gabx76
senior tag
Ma hoztam el a bocit a szerelőtől. Egyelőre minden OK, de nem kiabálnám el...
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #24940 üzenetére
Én egyetlen dolgot tanultam meg az első autómmal, hogy soha többet nem lesz egyik autómon sem bqrum termék.
A tapadás fogalmát nem ismerik a barumnál.
Nekem most firestone van téli, de bizton állítom, hogy bármelyik barumosnál előbb megállok 50ről.
A teszteket meg higgye el mindenki aki korcsojázni akar.
Mindig az a gyártó lesz a győztes aki többet fizet.
Lásd pirelli, huuú de jó gumi.ugye? 4 évesen meg úgy körbe vannak repedve meg málnak szét, hogy talicskára nem raknám fel.Senkit nem akarok lebeszélni róla, mindenki azt csinál amit akar, de az én autómon soha többet nem lesz barum.
Renault power
-
válasz rob210 #24942 üzenetére
Ezek is milyen érdekes dolgok...a tesztek szerintem is csak irányt mutatnak.
Viszont:
pl. fateromén volt Barum Bravuris, az jó volt szárazon is és esőben is elegendő volt, amikor poros-nyálkás volt az út, akkor halál (1.6 110ló, 185/60R15)Egyik barátom használt VTI-n Conti Premiumcontact-ot (160ló, 195/50R15) ő arra mondta azt, hogy használhatatlan fos, olyan mintha mindíg jégen menne.
Nos nekem ez van, csak 205/55R16 és elég kopottas, viszont nagyon fog szárazon és esőben is, még így lekopva is, nálam tökéletes.Tehát millió tényezőtől függ a dolog, én pl a régi Bravurist bepróbálnám, mert nálam bevált.
Eddigi legjobb utcai gumi, amit használtam: yokohama A539 (már nem árulják), na ez durva volt nagyon, viszont gyorsan kopik (nagyon gyorsan)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Savanya
addikt
Megosztanám pár téli gumival a tapasztalatomat :
Firestone Winterhawk : eddigi legjobb téli abroncsom , tökéletes vizes és havas úton is , egyenesfutása és menetzaja a legjobb .
Sava Eskimo S3+ : havas- latyakos úton kitűnő , kicsit zajos .
Fulda Kristall : száraz és nedves úton jó , havas úton csúszkálós és nagyon zajos .Aki kommersz nagyon olcsó gumit keres kimondottan havas útra az a Rosava ukrán gumi . ez volt az előző autómon 2 télen át és javarészt hajnali nagy hidegben és hóban közlekedtem . Sose akadtam el , még olyan helyen se ahol nem volt letaposva a hó és erdős részre kellett bemennem .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
aktív tag
Ma vettunk WD40-et, szet is szedtuk megint a csomagtartot, befujtam a csomagtarto csatlakozokat, de semmit sem segitett. A kebeleken sehol nem latok torest, korroziot, barmit. Meg amire tudok gondolni, hogy maga a nyito kapcsolo lehet rossz. Azt hogy kell kiszedni?
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #24947 üzenetére
átvezetöben megnézted a kábeleket? nem biztos, hogy észrevehetö ám a törés. bár kiharapottsegünél nem tudom, hogy hogyan van.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Na urak most elkeseredtem.
Összeraktuk ugye a kocsit nem rég minden szép minden jó, mondom újabb 200-300ezerig elmegy a szekér.Erre tegnap reggel a következő jelenséget tapasztaltam ugrál a hőfokjelzőm és buborékos a hűtővíz, aki tudja ez mit jelent, az tudja, hogy megszívtam, és megint állhatok neki a nem kicsi szerelési mutatványnak.
Egy kicsit kezd hálátlan lenni az autó.
Most haragszom rá.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000