-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
-
Ghandi
aktív tag
Erről jut eszembe! Amikor kész voltunk a kuplungal,össze volt szerelve az autó de még bakokon volt és nem voltak rajta a kerekek,akkor próbálta ki haver hogy működik e minden rendesen.Kerekek nélkül váltogatta a sebességeket oda vissza,pörgette,fékezte stb.Mondom neki nézzük már meg hogy igy 5.-ben menyit megy igy,mert akilóméter óra mutatta a sebességet igy is.Kicsit csalódtam is,mert csak 190 max 195-igy ment fel a kis 1.4-es 16szelepes.Persze ez terhelés és légellenállás nélkül.Valósan mennyi lehet a véhsebessége? Kb 180?
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
giigz
veterán
válasz rob210 #25605 üzenetére
Akkor nem lesz jó vége, ha 150+-nál szakad a vezérlés
Egyébként szeretem néha kipörgetni egy kicsit, máskor meg 2500-nál váltok, ha nagyon jó kedvem van 2000-nél Tudom, nem ilyen kocsit kellett volna vennem, de mivel havonta azért 1.000 km belemegy, és a fogyasztás már 2-3 literes különbségnél is kiadja a síelésem árát, így inkább gyengébb a kocsi, de "ingyen" van a síelés. Mondjuk ha Laráéhoz hasonlítanám, akkor jó sok minden lenne ingyen a benzin különbségből Lényeg a lényeg, annyira strapabírónak mondják ezt az 1.4 8V-t, akkor legyen is az
Mágus2: Pontosan, a 4.-nek már hamarabb vége ha jól emlékszem, 5.-ben meg ott már nem nagyon gyorsul sehova, 170 körül van a vége, legalábbis olyan rövid szakaszon ahol ki tudom hajtani, ott még nem ment többel...
Ghandi: Igen, 180 körül lehet a vége, az óra szerinti 180-at egyenes úton szembeszél nélkül biztos meg tudná futni... Egyébként nem féltetek, hogy a motor járása miatt olyan nagy fordulaton leesik a bakról. Vagy jól ki volt biztosítva?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy jó tanácsom lenne, ha megfogadod, ha nem, akkor is leírom, ne hajtsd ki a belét, mert ezt az autót nem erre tervezték. Az 1.4 8V nem arról szól, mennyi idő alatt gyorsul 100ra, mennyit megy. Mi a vége a 4.-nek, hanem elvisz A-ból B-be a lehető leg gazdaságosabban, úgy hogy közben autóban ülsz.
Ha majd idősebb leszel és visszaolvasod, igazat fogsz nekem adni.
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Ok ok nem vagyok egy versenyzö tipus,egyszer mentem vele 170-et,de nem mertem tovább nyomni és el is engedtem a gázt.Fosok a trafipaxoktol azért.Az a furcsa hogy ennyit a Loganal is mentem,ha jól tudom abban ugyan az a motor van mint a Megane 1-ben 1.4 8V ha jól emlékszem olyan 70ló körüli ez a 16V meg majdnem 100ló és szinte ugyan annyi a végsebessége.Igaz a gyorsulásban azért ég és föld a kettő.és a valós közlekedésben szerintem az többet jelent mint a végsebesség.
Nehogy azt hidd hogy annyira remegett volna az autó.Ékek voltak a hátsó kerekeknél és két szerelőbakon állt. Elég stabil volt igy,alig remegett valamit igy kerekek nélkül hisz alig van mozgó tömeg csak a féltengelyek meg a féktárcsák.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #25608 üzenetére
Most is igazat adok, csak idáig olyan autókat vezettem, amiknek öröm volt néha odalépni, 200 LE, 180 LE (dízel), 230 LE (dízel), 130 LE (dízel), és a tanulóautóm is 140 LE (dízel) volt, nem ezekhez az 1.4 1.6 fosgyenge benzinesekhez voltam "szokva" (amennyire lehet szokni pár 1000 km alatt [lehet ]), a leggyengébb amit előtte vezettem hosszabban az 1.6 115 LE volt, na és utána jött ez az 1.4 75 LE, ezt meg tiporni kell
Nincs egyébként ezzel bajom, legalább most több év alatt megszokom, hogy milyen amikor nincs ABS, klíma, semmi extra, ja és az erő hiánya. Felüdülés lesz majd egy magasabb kategóriába lépni, de egyelőre tényleg a célnak ez is tökéletesen megfelel, a legfontosabb meg ugye az, hogy 6 L körül eljárok vele, mióta hidegebb van, azóta sem ment 6,5 fölé. Néha meg meghajtom, szigorúan csak azért, nehogy ellustuljon
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Aktuális még?
Van egy nagyon ügyes srác, aki az Ódimat csinálta cirka 1 éve, nagyon popec lett, többször is átírta nekem egyedi igényekre a görbét, csak az első melóért kellett fizetni, a finomhangolasokert egy fillért se fogadott el, pedig mar elsőre is nagyon jól megírta, csak én ragaszkodtam a lehető legtokeletesebbre.
Eredmény:
Kb. 3dl-t csökkent a fogyi, a teljesítmény pedig olyan 40 lóerőt, a nyomaték 50 Nm-t nőtt.
Fogyi átlag 7,3 l-re jött ki legutóbb a Balatonon 4 személlyel fullra pakolva, klimazva, es odalepve.
A6 2,5 TDI automata[ Szerkesztve ]
-
Jassz
tag
Aktuális persze, körbejárom a lehetőségeket, nem akarom elkapkodni
Még nem mentem a kocsival 130-nál gyorsabban egyszer sem és nem is szándékozom. Viszont Chalikidi útjain felfelé menetben már sajnos inkább csak erőlködés volt mint autózás . Tavasszal pedig megyek a csehekhez és a németekhez is és szeretném ha kicsit gördülékenyebben mennének a hegyi utak, vagy csak egy síma autópályás előzés. Erre hajlandó is vagyok áldozni anyagilag. Majdnem vettem egy 2 literes lagunát, de mivel az év 98%-ban városban autózom napi kemény 10-15 kmtert így még magamnak sem tudtam volna megindokolni miért veszem meg, nemhogy otthon
-
-
FET-MEN
veterán
Laguna1-es 1.9DTI jó? Adagolós?
Iphone 7
-
Sly189
senior tag
Könyöklő csere meglett volna viszonylag könnyen, azt az apró dolgot elfelejtettem, hogy nekem van benne váltózár kikéne fúrni, csak hát így meló előtt 2 órával nem állnék neki.
Nincs valakinek > mondjuk mycso neked lépcsős fúród? kölcsönbe, amíg átfúrom a váltózár helyét?
-
válasz Sly189 #25621 üzenetére
Nincsen sajnos.
De egyébként mit akarsz átfúrni, főleg ezzel a lépcsős szárral??? (nem értem így látatlanba )Közben megoldódott az említett résolajcsöves problémám, pár "O" gyűrű, meg némi cső csere.
Egyébként itt is megy a varia rendesen, mert mint kiderült, mégsem delphi a porlasztóm, hanem siemens. (egyébként minden más delphi a befecsi rendszerben).És más-más méretű "O" gyűrű kell a két márkához....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
Ha mar (megint) Xado a tema: En csereltettem a valtomat bontottra nyaron, nem vagyok vele maradektalanul elegedett, de sokkal jobb, mint a masik. Egy adag "sima" kis 8 miliset, de meg szeretnek bele tenni, de nem tudom eldonteni, hogy a EX120 -at tegyem bele, ami ugye "120%-os" hatekonysagu, vagy pedig a diszdobozosat, ami viszont 27ml, mig a tobbi csak 8.... azert ez eleg nagy kulonbseg mennyisegben, nem?
Valaki mondja meg a tutit!
-
válasz Sly189 #25623 üzenetére
Jaaa.
Na pont ezért kérdeztem, hogy mi a terv a lyukfúrásnál. Akkor igazából annyi, hogy egy nagyobb átmérőjű lyukat kellene fúrnod.Esetleg multi géppel, amihez van csiszoló fej? [link]
Fúrsz középpontosan egy lyukat, majd akkorára bővíted, amekkora kell.
Illetve van még valahol lukfúró készletem, csak nem tudom, hogy annál mi a legkisebb.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Én tisztában vagyok vele Amit én akartam közölni:
Xado 1stage gél váltóhoz 27 ml ~5,4k
Xado 1stage gél váltóhoz 27 ml díszdobozos ~ 7,2k
Xado EX120 revitalizáló 8 ml ~ 2,8k
Xado EX120 revitalizáló 8 ml díszdobozos ~ 3,1k
Xado gél mechanikus váltóhoz 9 ml ~ 2,1kNekem is lesz majd nemsoká olajcsere a váltóban, én 2 tubus 9 ml-es gélt fogok belerakni, ha már a motorban bizonyított a Xado...
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
Kész a hátsó csapágycserém, fényszórók beállítva, a kocsi átnézve. Bal első ajtónál gumikéder cserélve, már nagyon kopott volt. Ami gond a hátsó szárnyban lévő pórféklámpám meghalt, a gyári horror, megpróbálom szétszedni, és piros ledszalaggal megoldani.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #25641 üzenetére
Simán lehet ledesíteni, csak a szétszerelésnél figyelj, nehogy eltörj valamit sajnos könnyű
A ledből pedig figyelj nagyon, hogy melyiket veszed, mert az 5050es elég erős, szerintem pót fék lámpának sok.
A beragasztást meg én olvasztópisztollyal csinálnám, nem bíznám a 3M-es ragasztóra, mert ott eléggé ki van téve az időjárás viszontakságainak.-o-
SocketA: Basszus egy tubust tettél bele na abból a tubusból kellett volna kettő azaz a 9ml-esből azt hittem ez vili
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #25646 üzenetére
Ez akár jó is lehet.
Nekem is ki kéne már cserélnem a rizsszemeket ledre, csak ami itthon van led szalagom, az nagyon erős és narancssárgás lesz tőle a fénye.
Bár nekem jóval egyszerűbb a dolgom, mert csak kipattintom a burkolatot aztán már ott is a foglalatRenault power
-
válasz rob210 #25645 üzenetére
Ha jóféle a kétoldalas 3M, akkor bírni fogja.
Nekem több mint 2 éve azzal van az autó orrmányára felrakva a reanult embléma és nem akar onnan lejönni.
Viszont ezzel most engem is felbirizgáltatok, ránézek már, hogy nekem mennyire lenne egyszerű/bonyolult ledre cserélni benne a pilácsot.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Robogó, kismotor
- PlayStation 4
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Tasker
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...