-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26942 üzenetére
Már a múltkorában is amikor az áttételezésről volt szó, furcsálltam, amiket írtál. Nyilván most nem egy országúti gyorsításról beszélünk, hanem városi haladásról.
Én úgy vagyok vele, és az autó is ezt szereti, hogy az alapjárat +500-tól használható az autó, teljesen rángatásmentesen. Azt írod, hogy nálad 4.-ben 40-nél rángat az autó, ma pont megnéztem, én 35-nél is simán be tudom rakni 4.-be, 1.250 a fordulat, és semmi rángatás nincs, tökéletesen viszi a bódét. Ha már váltási szokásnál tartunk, akkor én 50-nél már azonnal teszem az 5.-et, ekkor 1.500-at forog, tökéletesen lehet így menni, nem rángat, és egyértelműen érződik, hogy nem is erőlködik. (Mondjuk sosem megyek kb. 50-nel, városban 60 km/h 5.-ben fordulat 1.750 [ilyenkor fogyaszt a lehető legkevesebbet]) Még a rossz alapjárattal nem szerette 50-nél az 5-et, mert ott szinte alapjáraton volt, de mióta rendben van, azóta 1250-es fordulaton tökéletesen lehet menni, de nyilván hosszútávú haladásra 3., 4., 5.,-ben 1.500-nál fogyaszt a legjobban, és az a legjobb a kocsinak, 5.-ben pedig a legideálisabb az olyan 1.750-es fordulat kb. 60-nál.
Tehát nagyon érdekesnek találom amit írsz, nekem semmi ilyen rángatás nincs. Ha gyorsítani kell, akkor visszaváltok, de tempót tartani 1.500-as fordulat tökéletes, de ha esetleg úgy jön ki, akkor 4.ben 35-nél 1.250-es fordulaton sincs semmi rángatás.
-
AMD Power
titán
Ezek azért Nagyon szép eredmények!!
Érthető is. Én bármikor vennék Daciat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Na akkor elviszem a kocsit szerelőhöz, betetetem a váltódat az enyémbe.
Nekem 5.-ben 50km/h az kb 1000 ford/perc kicsivel talán felette.
4.-ben 60 2000es fordulat és ott érzi magát jól.
Ha én 1250nél elkezdem nyomni a gázt az olyan mint ha valaki elölről tolná vissza felé a kocsit.
1500 alatt nekem semmit nem csinál, érsd ahogy írom a nyomaték elmegy vadászni.
1500-tól 4000ig viszont dolgozik ahogy kell.Én a városban 5.-iket nem is nagyon tudok kapcsolni. (4-ikben 45-90ig elvan a gép bár 90-et nem szoktam menni vele és ha úgy adódik 60-tól ott az ötödik, de ha szituáció van akkor 45-90ig lehet rá számítani.)
Egyszóval biztos, hogy a miénk alatt nem ugyan az a JB-és váltó van.
Renault power
-
just
aktív tag
válasz FerNandor #26944 üzenetére
Nekem nyáron 6.5 télen meg lazán 7 felett fogyaszt. De nekem nehéz a lábam, nem kímélem. 30ezer km óta mióta használom, kért egy új porlasztót mert kannából tankoltam. Azóta kanna pihen a motornak meg semmi baja 25ezer km óta. Ahogy láttam a többi 3 porlasztó gyári. 230ezernél járok. Chippen gondolkodok mert megszoktam a teljesítményét.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26955 üzenetére
Nézd meg, 50-nél berakod 5.-be, neked is 1.500 körül fog forogni.
Küldtél korábban nekem videót, ott neked is 2000-et forog 4.-ben 50-nél, tehát nem 60-nál, ahol neked (is) 2.250-et forog 4.-ben.
Itt a tied, 60-nál 4.-ben 2.250, ha berakod 5.-be, akkor 500-at ejt rajta, és neked is ugyanúgy 1.750 lesz, mint nekem.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ketto darab kerdesem lenne:
1. A Megane II fizikai kulcsat (amit a kartyabol kell kihuzni) lehet masoltatni mezei kulcsmasolosnal?
2. Kb. egy hete megint erzek valami nagyon-nagyon apro remegest a pedalokon. Multkor (nyaron, a kuplung-valt csere utan) sokkal erosebb volt, akkor eszrevettem, hogy a legszurohaz elmozdult, meg az elso hengernel levo csatlakozo lotyogott.
Meg ha kintrol hallgatom a kocsit, akkor a motor es kipufogo hangbol hallatszik, hogy neha nem teljesen egyeneletesen jar a motor, hanem 5-10 masodpercenkent kicsit kiesik az utembol (bar ez lehet regen is ilyen volt, csak nem figyeltem ).
Illetve azt is feltunt, hogy neha a fordulatszammero, ami a 750-es jelzesnel szokott megallni, egy hangyaf.sznyival ala esik.Van valami oteletetek, hogy ez mitol lehet? Valami csak nem jo a kipufogoval? Vagy nem jol hegesztettek?
A kocsi jol megy, hetvegen kifejezettem orom volt a valtot kapcsolgatni. -
giigz
veterán
válasz rob210 #26964 üzenetére
Attól még a motor + váltó (áttét is) ugyanaz
Max. valami ECU különbség lehet, de az biztos(nak tűnik), hogy adott sebességnél ugyanannyit forog neked is, mint nekem. És az is biztos, hogy nekem 4.-ben 1.250-es fordulatnál kb. 35 km/h-nál sem rángat, pláne nem 40-nél kb. 1.500-as fordulaton Nem tudom mi lehet az a különbség, ami miatt neked rángat...
-
No, megalakítottam az 1.hsz-t, remélem tresh is beleegyezik, hogy így maradjon.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
gabx76
senior tag
Üdv urak!
Gyors kérdés:Tud valaki jó futóművest Baranya/Tolna/Somogy vonalon?!
Fontos lenne, előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Az enyémet kicserélhetnéd erre
Ha nem gond"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz rob210 #26972 üzenetére
Bizony nem, mindig csak mondtad, hogy majd csinálsz róla normális képet és elküldöd, de nem....
más: kész lett a lendkerekem, most nem mozog semerre semennyit, így ránézésre a szerelő szerint is pöpec lett. Holnap vagy csütörtökön rakják össze az ótót, hát kíváncsi leszek.
(#26973) Laraxior: ok berakom, csak az a csúnya monsteres logó
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Egyébként azon az autókereskedős képen kívül én sem láttam még rendes képet rob kocsijáról
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na baszki úgy látom megint egy nepper nyert
Én a neppereket letiltanám a használtautóról Nagyon szép II-es volt sürgősen eladó 690.000.- ért.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Wazze ez nagyon állat
Renault power
-
Füge007
senior tag
Na szép estém lett, hazafelé pont szemvonalban kaptam egy követ egy teherautó kerekiből. Mondjuk már van pár ilyenem, de ez most nagyon zavaró helyen kapott el. Ki kell cseréltetnem a szélvédőmet.
Valaki cseréltetettet már II Clióba, mibe fog ez nekem kerülni?
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz wertigo1984 #26984 üzenetére
Nézegettem a neten, szerencsére már van elfogadható árban. Már találta 17.000.- beépítéssel. Holnap felhívom az autószerelőmet, ő mennyiért tudja megoldani. Végülis már elég karcos volt, meg kapott már 1-2 követ máskor is.
Köszi az infót
Füge
-
válasz rob210 #26993 üzenetére
M1-hez is van speckó hővédős, az drágább.
A múltkori futás/kopás témához.
m2@2005@191k km“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
Aaaaaaaaaaaaaaaa, megmarom magam! Mar megint viz van a vezeto oldali taroloban, es ugyan onnan jon: a kuplung mellett. Pedig a vezeto oldali lefolyot kiszigeteltem, csontszaraz. Tehat a tuzfalon jon at (vagy szelvedo?!)
Sehol nem talalok leirast, kepet hogy mi es hol jon at a tuzfalon. Manualban egyaltalan nem is latok leirast a tufalon, hogy hol vannak lyukak. Van valakinek errol infoja?
Angol forumon latom, hogy tanacsoljak, hogy nezze meg a tuzfalban levo pockoket. -