-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nézd meg a kormányt.
Barátom kocsijában 187.000.körül van és a kormánya makulátlan.
Ezt nem a nap szívta ki.Na ebbe beletenném a kis seggem, az 1.8 pont elég lenne nekem ehhez a kasznihoz.
Renault power
-
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26901 üzenetére
Enyémbe is így nézett ki mielőtt asszonnyal szépen letisztítottuk, ez a fekete szutyok rakódott rá, gondolom nagyfater a kertből kézmosás nélkül jópárszor hazament vele és majd Februárba lesz csak 100ekm a gépbe
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Sly189
senior tag
Ez a Nissan akkora egy kalap fos... apáméknak ilyen volt régen, vezettem mentem vele párszor...
Előzni nem mertem vele... Pedig nem vagyok egy előzős menőzős gyerek...
1.5... fogyasztás meg 7-8 de inkább 8 liter a semmire persze... Egyetlen jó pont az volt benne, hogy 50 000 km volt benne csakSedan kiadás volt, tolatni vele esélytelen volt... nagyított a hátsó ablak... és nem éreztem egyáltalán hol a kocsi segge, azt hittem hogy már ott vagyok, és volt még 2 méter Párásodik durván, á ...
-
giigz
veterán
Csak furcsállom már egy ideje, hogy miért olyan furcsa ránézni a topic nevére, aztán az előbb rájöttem, hogy hát azért, mert nem "Nagy Renault topic", hanem át lett változtatva "Renault topic"-ra...
-
-
just
aktív tag
Lassan olajcsere és rendelnék olajat. Az Elf Turbo Diesel olaját néztem ki, jókat írnak róla. 10W40 kell. Abba menne a xado is. Szűrőkből meg Mann-filtert választanék. Ezekről mit tudni?
Two things what i hate. People that can't count...
-
Ck.
addikt
válasz wertigo1984 #26896 üzenetére
Én is P rendszámmal vittem el tesztvezetni a biztosítás és súlyadó nélküli magyar H.xx rendszámos Mondeomat. Egyáltalán nem biztos, hogy ez a külföldi létre utal.
Amúgy meg ha taxi, az miért előítélet annnyi embernél? Inkább vennék ex taxit, mint egy női tulajos autót. A taxis az autójából él, karban tartja, különben nem lesz állása. Ellenben egy női sofőr sokszor addig hajtja, míg megáll az autó olajkenés hiányában.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26915 üzenetére
Egyik volt kollégám pl. kifejezetten ex taxi autókra vadászik. A 3. ilyen autóját hatja, német exek, 0 km-es koruk óta márkaszervizbe hordott patika autók, a mostanit is már lassan 4 éve hajtja, kötelező évi karbantartáson és a legutóbbinál egy lengőkaron kívül másra nem kellett költenie.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mycso, sajna egyben vitték el a Laguna-t, a tréleres közölte, hogy minden kell, pici pénzből talpra akarják állítani, aztán friss, új turbóval meghirdetve eladni. Motorgenerál nem lesz, csak felöntik friss olajjal oszt uccu neki, ugyanúgy elégtelen olajnyomással. Elég lazán adta elő a koma. Velem is kb. ez történhetett, mint ami majd a leendő tulajra fog várni.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
vélemény: [link]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
guest666
aktív tag
Sziasztok!
Clio 1.5 dCi 65LE-s autóm van, az a gond, hogy mindig kigyullad a hibajelző lámpa, és általában mindig mást ír ki hibának. A gép egyébként teljesen jó, megy mint az állat, nem füstöl, olajat nem igazán fogyaszt (most pl. 12.500 km-t mentem olajcsere óta és csak két kocka hiányzik a maximumtól).
Tehát fél éve kezdődött, már kb. négyszer ki lett ütve a hibakód.
Először EGR szelep hibát írt,
másodikra EGR-t nem írta, hanem 4. henger befecskendező szelep hiba.
Harmadikra megint EGR és 4.bef. hiba.
negyedikre EGR és központi befecskendező hiba (4. hengert most nem írta)
Most első körben szétkapom az EGR-t kipucolás céljából, de mondom semmi gond nincs a gép működésével, csak hogy ég a sárga lámpa, és az a baj hogy ha ég a hibakód lámpa, akkor nem is izzít a genyó, hidegben elég gáz. Még szerencse hogy rendes volt a számítógépes fickó, az utolsó két kiütésért már nem kért pénzt.
Szóval hogy miért írja ezeket a kódokat össze-vissza mindig mást??
Egyébként 268.000 km van benne, végig nálam volt, sok baja még nem volt jó kis kocsi de sokat már nem akarok rákölteni. -
-
Füge007
senior tag
-
Ck.
addikt
válasz ThodEE #26922 üzenetére
Itt Angliában minden ötödik 20-30 eves picsanak kompresszoros 2 személyes roadster merga, 3-4 literes szívó, turbós szörnyek, Porschék, BMW-k, vagy épp Jaguarjaik vannak, a legtöbbjük a megengedett sebesség alatt 20-30-al közlekedik. Parkolni, tolatni nem tudnak, lámpánál zavarban vannak, de a lényeg a vényóóóc.
A smink vastagabb, mint a beton burkolat a járdán, nem látni hogy hol kezdődik az arcuk.Valahányszor meglátok 1-1 ilyen biccset, elfog egy doboz xanax utáni vágy.
[ Szerkesztve ]
-
wertigo1984
őstag
Ugyanigy vagyok vele, sot en meg "leselejtezett" diplomata, kormanyzati vagy rendorsegi autot is vennek, mert azok biztos hogy rendesen voltak/vannak szervizelve. Dolgoztam nehany nagykovetsegen, es nemcsak draga autok vannak befogva DT-s rendszamra. Pl a brit ngyk helyettesnek meregzold Trabantja van, pedig ugyanugy hasznalhatja a kovetsegi Jaguart de neki a trabi tokeletesen megfelel.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #26927 üzenetére
A rendőrségi autóktól óva intelek.
Azok nincsenek jól karban tartva.
Ráadásul azok sűrűn vannak padlózva hidegen, mert senki nem törődik velük.
Menni meg kell, mert időre kell érkezni.A dt-sek jó alternatíva, de az meg ritka.
Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz wertigo1984 #26927 üzenetére
Érdekes egy tag lehet, addig ok, hogy a vicc kedvért Trabizik, de azt hogy Jaguár helyett azt használjon
Füge
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok!
Van egy 1.4 16v tech run cliom,2000.6. havi.
Hidegen (10-12 ora pihenes utan) ha beinditom minden jo nem rangat az alapjarat.
Ha elkezdek menni vele es alacsony fordulaton hasznalom,amig be nem melegszik pl 4.-ben 40nel erezhetoen rangat az auto csunyan.
Ha mar eltelik par perc es bemelegszik megszunik a jelenseg.
Mi(k) lehet(nek) az ok(ok) ?
Elore is koszi. -
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26937 üzenetére
szerintem gyújtó trafó ellenőrizni kéne mi van benne ha valeo vagy sagem( szürke kupakos ) akkor kuka és beru/denson-t kell helyére rakni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26939 üzenetére
Balról jobbra: Sagem, Denso, Beru, Valeo
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #26937 üzenetére
Nekem 40 el mindegy hogy mit csinálok 4.ben rángat.
4.-ikben 50 nél érzi magát nagyjából jól, 45 alatt nem is szabadna 4ben használni, mert a főtengelyt hazavágod.Egyébként a rángatás valóban a gyújtástrafó szokott lenni.
Renault power
-
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #26942 üzenetére
1-2x teszteltem 1-2mp-re,nem folyamatosan igy jarok vele,de sztem 50-nel is csinalja.
Inkabb ugy mondom h hidegen 4.-5.-ben 1500-as fordulat korul vagy kicsit alatta.
Ez a jelenseg olyan 2 percig tart amig be nem melegszik,utana teljesen megszunik,mindegy milyen alacsony a fordulat.
Neked is tech runod van amugy ?tresh : A kep alapjan 3barna es ha jol lattam egy denso vagy beru van benne.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
1.9dCi-röl tudtok mondani valamit? Elsösorban fogyasztásügyileg. 120 lovas, grandtour.
amúgy meg mik a "nyügjei", amik eltérnek a 1.5dCi-töl, miben jobb?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26941 üzenetére
Ezek szerint 3 valeod és egy berud van érdemes lenne a másik 3at is berura cserélni és megszűnik a probléma és én javasolnék mellé egy gyertya cserét is NGK-ra
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #26943 üzenetére
Nem nekem az öreg 8V-sem van ami lent erősebb tehát ha az rángat akkor a tied főleg.
Renault power
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Subaru topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...