-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Kár hogy nekem nem jó ez a rádió, az enyém nem update listes
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Füge007
senior tag
-
-
gabx76
senior tag
Ez a megoldás van neked?
Nem macerásabb egyszerre két gombot nyomni beállításkor?[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
-
Füge007
senior tag
Ez szellőzteti a tankot úgy, hogy alapjáraton és kis terhelésen kinyit, ezzel a motor elszívja a benzingőzt a tankból. Vagy nyitva van, vagy zárva, ha kattog akkor meghibásodott!
Füge
-
-
Babcola
csendes tag
Kb 2 éve leszakadt a váltó és vitte magával a kipufogót. Most vagy válto lesz cserélve, vagy meg lesz erősitve a tartó bak.
Az a baj hogy egy darab már kitört a váltóból, és elég macerás megfércelni. Az első leszakadást az első szerelő miatt volt, mert nem huzta meg eléggé a bak csavart.Nem biztos hogy 50000 lesz, de mondtam a szerelőnek hogy első körben ennyi van, amit tud hozza ki belőle.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Mitől lehet az, hogy kanyarodáskor, egy bizonyos kormány szögálláskor sűrün kattog valami a futómű körül?
Főleg nem éles kanyarokban érződik jobban, mikor tartósabban mész egy kormányállással.Babcola: ez durván hangzik. Csak azért kérdeztem, mert az enyém is Clio '01-es, csak 5a, 1.2 16V
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27155 üzenetére
A választ már megkaptad, a tankszellőztető, ez típushiba, vagy megtanulsz együtt élni vele, vagy cserélteted de az nagyon zsebbe nyúlós.
Nem vicc szerintem eszméletlen drága ahhoz képest, hogy mi a feladata.De ez könnyen kiszűrhető, hogy valóban ez rossz-e, beül valaki megnyomkodja a gázt ha hallod a hangot, akkor az elölről ha szembe állsz a kocsival a bal első fényszóró mögül fog hallatszani a kerékdob és a fényszóró közt van alul.
Ha nem onnan jön akkor meg kell keresni mi lehet az, mert akkor viszont valami egyedi dolog lesz.
Renault power
-
csibor
őstag
Nektek hogy indul az autó a reggeli hidegben? Az enyém olyan mintha megfagyott volna benne a benzin. Jó párszor rákel indítózni hosszasan mire beröffen. Normál esetben épp csak ráindítok, már pöfög is.
-
rob210
Topikgazda
Lehet a féltengely, de az inkább teljesen alászedve recsegne ropogna, nem csak egy bizonyos íven. ezért gyanús, hogy nem az lesz. De persze ennek ellenére az szokott lenni, de az teljesen kitekert kormány és indulás mellett azonnal megmutatkozik, ezt gondolom ő is tudja.
Renault power
-
válasz gabx76 #27160 üzenetére
Én azon gondolkoztam, hogy veszek egy tempomatos kormányt és átköttetem a gyári kapcsolókra, de csak ezért feleslegesnek tartok 20k körüli összeget kiadni, hiszen így is működik.
A gyár visszajelzés nekem is megy, aktiváltattam.
Tehát teljesen olyan mint a gyári, csak más gombokkal.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
senior tag
válasz csibor #27167 üzenetére
Nekem pöccre indul, tegnap -15 volt a parkolóban, mikor indultam. Az ablaktörlő viszont befagyott. ( Nem az üveghez, hanem valami a mozgató mechanikában.) Hazafelé már jó volt.
mycso: 20k az valóban sok érte, én akkoriban nem is láttam ennyiért, csak drágábban. Meg sem fordult a fejemben, hogy kormányt vegyek. Az más kérdés, hogy ha majd valami miatt mégis cserélni kell, akkor már gombosat nézek. (kicsi a valószínűsége, hogy kormánykereket kellene cserélni bármi miatt is...)
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
rob210
Most készülök kiszedni a twingo belső kilincset.
Akkor csak felengedem a csavart és ki fog jönni a kilincs.
Ha csak az a kopás lesz amiről már beszéltünk
mivel érdemes azt pótolni?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
No, mától van autóm!!!
Új kuplung + kinyomó + lendkerék felújítva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
válasz FrankMonzano #27172 üzenetére
Sajnos erre nem tudok válaszolni, nem csináltam még ilyet, de az ittlévők biztos tudnak ebben támpontot nyújtani!
Füge
-
FerNandor
őstag
-
válasz FerNandor #27177 üzenetére
Mivel egyelőre 500m-et mentem az autóval nem tudok még sok mindent mondani.
Leállításkor nincsen hangja, már nem olyan, mintha egy hajdúmosogépben ülnék, amikor alapjáraton jár a motor. Majd meglátjuk, hogy mennyire válik be.
40K volt, egy év gari van rá.No mi lesz 2.0dci???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #27180 üzenetére
[link] giigz kedvérét 0-100-at már nem kell mérned majd (amúgy kicsit lassan gyorsul )
mycso: egyértelmű ..de kedvezményekkel se lett volna barátibb a dolog ? Mondjuk az is kérdés mennyi időre tervezed még az autót nekem szerencsére még rendbe van a kettőstömegüm de ha csere érett lesz akkor tuti újat veszek bele és tudom hogy drága de utána megint 200-250k km-ig nem kell vele foglalkoznom addig meg már 3x eladták másnak az autót
smity: szerintem a szíj csúszik cserélni kéne
[ Szerkesztve ]
-
smity
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2004-es Megane 1.5 dci-m. A hibajelenség a következő: nyikorog a generátor, de csak az első útnak induláskor, és ha 1800 felett van a fordulat. Alapjáraton, indításnál nem csinálja. Csak most kezdte el mikor bejött a hideg idő, szerintetek érdemes vele foglalkozni vagy hagyjam egyenlőre?Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
Kedvezménnyel lett volna ennyi. Ez a 106 lovashoz b@szott drága a kéttömegű.
Nyilván csak arra tudok hagyatkozni, akik csinálták...sokat csinálnak, nem volt eddig még probléma, egy opelost "ismerek" (vagyis elég távoli ismerettség), aki náluk csináltatott mát kb. 1 éve, azóta nem volt baja.
Ha egy 80-100K km-ert elmenne ezzel akkor már jó, ez esetemben ~4 év. Egyébként a belsejét kompletten cserélték, tehát igazából akkor tud baj lenni,
a, rosszul vagy rossz minőségű alkatrészre cserélték
b, maga az öntvény megsérül, megadja magátPicit szkeptikus voltam ezzel a témával énis, de most egyelőre megpróbálok bízni benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
Biztos, hogy a genarator az?
En igy elso korben a "nyikorgas" es "hideg" szo hallatan a kinyomocsapagyra gondolnek... Nekem ilyen hidegben ha par oraig all a kocsi, akkor mar inditaskor csinalja (kuplunggal inditok), utana elhallgat. Aztan attol fuggoen, hogy milyen hideg van, egy par percig meg nyikorog indulas utan, amikor gazt nyomok neki.
-
tresh
addikt
Mondanám hogy még toronycsapágy is lehetséges de az csak állóhelyzetbe lehet igazán megtapasztalni mert az recseg ropog..de mivel terhelésnél jön elő ez a hang én a külső féltengelynél keresném a hiba okát.. bár ha fel volt újítva akkor nem tudom én feldobnám csáposra.. igazából még lehet alsó trapéz gömbfej is..nekem megane alatt az nyikorgott kanyarnál.. azt pl úgy tudod leellenőrizni hogy álló helyzetnél a toronynál elkezded nyomkodni
mycso: persze én se vonom kétségbe hogy jó lehet stb csak mindig meg a variálás e téren mindenki mást mond de sebaj majd most nálad elválik kíváncsi leszek rá én is
-
smity
csendes tag
válasz SocketA #27186 üzenetére
Szia!
Én is kuplunggal indítok, de akkor nem csinálja ezt (ha indítás után benyomom, ha leveszem róla a lábam akkor sem).Ahogy váltok, és melegszik a motor menet közben, úgy hallgat ez váltásnál is. (Például 1 km után ha egy kereszteződéshez érek és egyesből indulok akkor már nem hallatszik csak a harmadik fokozatnál egy kicsit). Elég érdekes....Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
smity
csendes tag
Mondjuk mikor még nem volt hideg, meleg motornál a generátor felől jött egy érdekes, klik...klik...hang és ezért gondolom még azt hogy esetleg valamely csapágy is lehetne ezért a ludas.
Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
smity
csendes tag
140e km van most benne, 2012 decemberében kapott egy teljes vezérműszíj cserét, de lett generátorszíj is cserélve, a feszítő görgőre már nem emlékszek hogy kicserélték e.
Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
smity
csendes tag
-
Srácok van egy kis problémám, aki már cserélt kuplungot, írhatna pár tanácsot/észrevételt.
Utána olvasva azt írják, hogy kuplungcsere után teljesen lent fog, majd mivel ez valami önbeállós sz@r egy idő után fent fog fogni kb. 3/4 út után és ez így is marad örökre és ez a jó.
No kérdésem, hogy mennyi idő után áll be, illetve amikor az elején lent fog, mennyire kell lent fognia?
Nekem annyira lent fog, hogyha nem taposom ki erőből a tűzfalat, akkor nem is tudok váltani.....ha 2mm-ert felengedem a pedált (nem vicc tényleg 2mm) az autó úgy megindul, mintha leugranék a pedálró.
Bár van egy sanda gyanúm, hogy itt valami nem kerek, mert nemhiszem, hogy ennyire szélsőségesnek kellene lennie.
Először jónak tűnt, csak szokatlan volt, de most mentem vele többet, és ez így nem jó.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel