-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AMD Power #24799 üzenetére
Az viszont sokat számít, hogy belülről mennyire tiszta az ablak. Ha retkes, akkor jobban párásodik és nehezebben is lehet eltüntetni.
Viszont valóban a klíma az igazi megoldás, azzal bármilyen pára pár másodperc alatt lefújható.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Az ígért kép a minőségért bocs.
Renault power
-
aktív tag
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Szia!
Szerintem Neked is az lesz a problemad, mint nekem: eldugult a szelvedo elotti vizelvezetod, megallt benne a viz, es a szellozorendszer legbeszivojaba befolyt, igy az utasterbe.
Nekem is ez mar tobbszor gondot okozott. Volt, amikor ki kellett beleznem a kocsit miatta. Most, hogy megjott az osz, teli ment falevellel, megint eltomodott. A jobb oldalit gyorsan kitakaritottam, a bal oldalt kicsit nehezebb (en ahhoz szet szoktam huzni a gumicsovet), azt ma este fogom.
Szerk.: Ha jaratod a ventillatort, es marad a para, akkor tuti viz van a kocsiban. Ellenorizd le ugy, hogy felszeded az ajtonal levo kuszobot, vagy ha van a padloba epitett rekesz, nezz bele, hogy vizes-e.
Ha igen, akkor nezd meg, hogy a pedalok felett, illetve a kesztyutarto mogott van-e viz. Ha igen, akkor szellozesen keresztul jon be valoszinuleg... mint nekem...[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A Galaxy S eladása óta csak ideiglenes telefonom volt, így nem tudtam videózni, de mától újra mehet a móka, majd jövőhéten valamelyik nap csinálok 0-100 és 80-120 videókat
Addig is álljon itt egy "próba" videó: [link]
-
rob210
Topikgazda
Csak nekem tűnt fel, hogy tresh eltűnt mint szürke szamár a ködben?
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24806 üzenetére
Ezen az úton csak azért járok most, mert elkerülöm vele az útfelújítást a napi útvonalamon, pár km-rel hosszabb így, viszont ezen alig járnak és 100+-szal lehet végigmenni
Van azért néha itt is olyan forgalom, pl. azon a 20-25 km-es szakaszon ahol minden nap járok, van olyan, hogy a teljes táv alatt nem lehet előzni...
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Azt hiszem, lassan megőrülök. Két hónapja szívok a kocsival (Megane 2 1.6):
"Check injection", környezetvédelmi lámpa és egy henger kiesik. Többször előjött, többször voltam szervízben vele. Trafók, gyertyák rendben, injektor kimérve, motorikusan OK, szelepeket is tisztítottak. A legdurvább az, hogy nem tudom mitől jön elő. Volt, hogy 1 hónapig semmi, majd egy bevásárlókör végén újra. Előfordult, hogy SzFehérvár felé félúton jött elő egy faluban, de máskor autópályán is, pihenőből kifelé hajtva. Volt, hogy lenyomtam 160km-et probléma nélkül, majd 10-20 perc állás után elindulva a város másik pontjára megint jelentkezett félúton.Legutóbb munkából hazafelé. Korábban a 2-3-as henger, mostanában a 4-es jelez gyújtás-kiesést, bár az utóbbi időben csak a környezetvédelmi lámpa villog, - és persze rángat ,remeg - viszont nincs "Check Injection". Ha egyszer előjön, nemigen akar elmúlni - még akkor sem, ha várok pár órát az újraindításig. Ellenben reggelre MINDIG meggyógyul, munkába menet sosincs gondom vele (kb. 6km). Nem értem, és a szerviznek sincs ötlete.Hétfőn viszem egy helyi Renault-guruhoz, de ha tudtok BÁRMI tippet, azt nagyon megköszönném.
-
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24809 üzenetére
Én megprobalnek egy másik gyujtokabelt, az simán okozhat hasonlót, nekem anno a Mondeo-nal ugyanez volt. Aztán rendeltem új kábelt, de a hiba tovabbra is fennállt, míg a végen kiderült, h az új kábel pedig gyárilag áthúzott, pedig eredeti volt, semmi utángyártott kokanysag. Cserélték egy ujabbra, aztán minden oké volt.
Próbálj meg szervalni egy másik kábelt kölcsönbe, mert nem olyan olcsó mulatság. Bár nekem V motorhoz kellett, 2 sornyi, lehet csak azért volt drága.
Ez persze csak tipp, de sose tudni. -
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24811 üzenetére
Emlekszek, anno nálam 3 szerelo dugta össze a fejet, hogy nem értik mi lehet a baj, a kábel jó, gyertyák jók, minden, stb. Aztán 7. érzékből hoztam egy 3. kabelszettet, amivel mar jó volt. Nem hittek a szemüknek, azt mondtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy egy új kábel gyárilag hibás... Az oké, de hogy rá se jöttek, az mar gaz.
Egy próbát megér Neked is. De ne verd bele magad lutri költségekbe, próbálj meg kölcsönbe szerezni vhonnan. -
gabx76
senior tag
Nem tudom Mondeo-nál hogy van, de a Megane2-nél nincs kimondott gyújtókábel, mert a trafók közvetlenül a gyertyára vannak helyezve és a motorvezérlő-elektronikából jön egy köteg kábel a trafókra, illetve az injektorokhoz. Nem is tudom, lehet-e az egészet cserélni... illetve ki lehet-e mérni valahogy...
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #24821 üzenetére
Ez bazi érdekes, akkor tulajdon képen minden hiba kizárva.
Az injektor fejek lehetnek még de az ilyen random jelleggel nem hibázik, az vagy szar vagy nem.
Látni kéne a gépet.
Mert ha szikra van üzemanyag van, akkor sok hiba nem lehet.
Tehát vagy valami vezérlési probléma van, vagy valami henger probléma lesz az viszont nem olcsó és ilyennel nem is akarlak riogatni.Renault power
-
giigz
veterán
Szerintem valami kábellel van a baj
-
gabx76
senior tag
válasz kisninja #24824 üzenetére
Holnap még sakkozok egyet a trafókkal és a gyertyákkal, de nem fűzök hozzá sok reményt.
rob210: A vezérlésre azt mondta Renault-os ismerős, hogy nem lenne ilyen random. Vagy menne, vagy nem, de nem működne hetekig rendesen. A motorra azt mondták, hogy OK. A gyertya gyanús kicsit nekem is, bár a szervizes állította, hogy mind a 4 rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
Legyen valami könnyed is tőlem mára:
Egy kép a családi flottáról.
Szomorú aktualitása a fotónak, hogy közvetlenül készítése után jött elő a probléma harmadszor. (hazafelé, autópályán) -
válasz gabx76 #24825 üzenetére
Ezeknél a motoroknál nincs AGR/EGR szelep?
Mert egyik kollégámnál (g astra 1.4) ugyan ilyen problémák vannak és nála az említett szelep a hibás.(#24826) gabx76: na ezt most hogy tegyem be az 1. hozzászólásba? (van rajta egy "csomó" autó)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
rob210
Topikgazda
-
gabx76
senior tag
válasz rob210 #24834 üzenetére
Bocs, valóban baromságot írtam: szelepfedél-tömítésre gondoltam. A kábel/vezérlés hibával csak az a fenntartásom, hogy egy ideig mindig jó. Most is kellett tennem egy kört a tömb körül szerelés után, mire előjött a hiba. (viszont mostanra legalább üzembiztosan elő tudom csalni...)
giigz: Van villanyász-ismerősöm, de mivel mikor nála voltam eddig sosem jött elő a hiba nehezen tudott okosat mondani nekem. Na, majd most, hogy egyre gyakoribb.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
[video]
csináltam ma pár gyorsulást, van 3-ban, 4-ben, meg kicsit 5-ben, amikor egy buszt kerültem el. hd-ban is lehet nézni."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
Mi csak élvezzük az autót Nem köll itt videozgatni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Átjössz, megyünk egy kört és kész, utána elvonulhatsz rejszolni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."