-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha a rásegítő lenne akkor fékezéskor le is állna az alapjáraton ketyegő motor. De a cső hibája okozhat emelkedett alapjáratot, mert ott is szívhat falsot.
Egy próbát megérne, bemelegíted üzemi hőfokra, leálljtod, leveszed a csövet, levakítod a kivezetést a szívosoron, és beindítod, Ha megszűnik a hiba, akkor valahol a cső repedt, vagy a szelep rossz rajta, vagy maga a rásegítő szelel kicsit.
Ez még senkinek nem jutott eszébe? Ha ez lesz a hiba, küldöm a számlaszámot. Rob lefényképezi neked, de rob sem dolgozik olcsón.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Azt esetleg valaki tudja, hogy ez melyik cső?
-
-
Adonimus
aktív tag
Üdv emberek. Elmentem a Renault-hoz, azt hittem a kulcsomat műszeresen programozzák fel. Valójában az itt leírt módszerrel próbálták meg, de a kulcs nem működik. Hiába megy a LED és a visszajelző mégsem nyit, de a kézzel kódmegadós dologgal be tudom indítani ha baj van. Úgy néz ki nem úszom meg a 30-40 ezres kiadást. Okos volt aki ezt kitalálta. A kódot a kulcsban nem találtam de alvázszám alapján megadták, ezért így is megérte elmenni.
Köszönöm a segítséget!adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #23197 üzenetére
A harmadikat kilőném, mert az ingadozó alapjáratot produkál, a fékrásegítőt pedig megint csak kizárnám, mert én annó levettem, ha ott tömítettlenség van ennél a típusnál akkor az nagyon durva hangot ad ki.
De mivel írta, hogy hidegben szokta neki produkálni a leáll ùjraindít minden ok dolgot, hogy a feső holtpontija is szarakszik.
Szét kéne azt a kocsit borítani és rendesen összerakni.
Ennek ellenére meg kell mindent próbálni, mert ezekhez nem kell pénz csak idő amig kiteszteled őket.De én amondó vagyok, hogy egyre inkáb a rossz gyújtás értékre gyanakszom.
Egyszerűen, nem maradt más.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #23208 üzenetére
Mennyit kell csúsznia a gyujtásnak ahhoz, hogy 400-at emelkedjen az alapjárat? Ennyire eltolt gyujtással be sem indulna. De ha ba is indulna, a gyári lovaknak a fele biztosan döglött lenne.
Valami nem kerek ott, az biztos, de hogy mi, azt giigz-nek kell kikísérletezni.
Azt már tudjuk, hogy mi nem lehet. Alapárati motor, meg fojtószelep kilőve. Nem maradt olyan sok minden. Ezt a csövet is csak azért jrom, mert ott is lehet tömjtetlenség,de eleve a motor és a csonk között is lehet, ezt kiszűrni szinte lehetetlen, ha már lent van a csonk, akkor látszik, de új tömítés nélkül le nem venném, lehet ez is megérne egy misét.
A talp alá vett tömítést, ha jól emlékszem.
Csak úgy lehet az ilyen alattomos hibát kiszűrni, ha szisztematikusan leteszteljük a rész egységeket, és kizárjuk sorban a komponenseket.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #23209 üzenetére
Nem kell hozzá sok elég kis állítással is komolyan változik a gyújtás, ez még elosztófedeles.
A másik az, hogy az emlegetett 0-100 as gyorsulása 4 mp el rosszabb volt az enyémnél.
Ráadásul állandóan erőtlen motorról panaszkodik.
(ráadásul,nem tudom,hogy hogy de nekem 2 hengerrel beindult a multkor, igaz rögtön rájöttem, hogy hülye vagyok és nem tettem vissza a kábeleket, de beindult)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
Megjött ma a hangszóró szett, van highpass filter a csipogókhoz, onnan megy le kábel a mélyhez (gyorscsatlakozó), majd a gyorscsatlakozóból kijövő kábelt kell hozzáforrasztani ahhoz a vezetékhez, amit levágtam a gyári mély hangszóróról. Eddig oké, csak a kábel ami felmegy a csipogókhoz gyárilag, az nekem nem kell, mivel adtak hozzá kábeleket. Inkább az a kérdésem, hogy mit kell szétszedni ahhoz, hogy le tudjam húzni ezt a kábelt az ajtókárpitig.
A műanyagot ami a műszerfal felett van, nem akarom leszedni.
Itt egy ábra, így könnyebb elképzelni.
Itt egy szerelési útmutató, 6-7. oldalon van hogyan is kéne.
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Segítsetek egy kicsit múltkor sem jött válasz :S
Jobb elől ropogó hangot hallok ha a kerék emelkedik vagy éppen lejebbe megy nem forog hanem mikor magasabb pontra állok pl... Szerintem Első-alsó szilent lehet jól gondolom ? ki is fellejtettem a szilentet kitudom én is cserélni ?Illetve mint mondtam nehezen indul a kocsi meghallgattam az ac-t és nem azt a szép sípoló hangot adja hanem morog nyöszörgő hang... eléggé vészjósló. Hazaértem akkor már szépen sípol. Most kezd bedöglene vagy nem jó neki a heti 1 indítás. Lehet ezt javítani vagy komplett csere szintjelzővel mindennel.
Illetve elvileg ez okozhatja e első indításkor a motor remegést ?[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #23205 üzenetére
A gyertyák valószínűleg belevalók, de nem tudom pontosan, viszont ha nem belevaló, akkor előtte is nem belevaló volt...
Viszont a kocsi pöccre indul mindig, és mondhatjuk rá azt, hogy nem erőtlen, mert az egy dolog, hogy fosgyenge, de ez gyárilag ilyen, és ha a 0-100-as értékem rendben van, akkor a teljesítményben nagy hiba nem lehet.
A szelepfedél tömítés miatt lehet ez a hiba, vagy annak semmi köze hozzá?
Tehát az alapjárati motor jó, pillangószelep jeladó jó, injektor jó, lambdaszonda jó, külső hőm jeladó jó, motor hőfok jeladó szintén jó, hőgomba az számomra kérdéses, az esetleg okozhatja? Injektor talp tömítés új, szívósor tömítés új.
Ezt a fékrásegítőt nem tudja valaki merre van? Rob, neked van róla sejtésed, melyik cső megy arra?
(#23208) rob210: Honnan tudom meg, hogy nekem mennyi a gyújtás értékem, és mennyinek kellene lenni?
-
tresh
addikt
Na akkor a legegyszerűbben álljunk neki
Ha jól sejtem kaptál vezetéket is a szetthez.. egyik végén kell egy kondinak lenni az megy a magashoz..
Na itt van kiemeltem a lényeget a bekötésről.. itt egy dolog a necces még pedig hogy most hirtelen nem tudom hol van m2be a csipogó de ha igényesen akarod és a hozzá kapott kábellel akkor avval egy darabig elmolyolsz majd
Na de akkor lépésekben:
1. régi hangszóró ki
2. csati lehúz a hangszóróról és lesz egy +/- od (2 száll vezeték, ez jön a fejtől)
3. Csipogó a helyére tesz kábel lehúz amit adtak hozzá az első hangszóróig (ezen a kábelon van rajta a csúnyán a high pass filter , szebben a szűrő )
4. Csipogó+ Elsö szett összeköt az adott kábellel kép alapján látod.
5. Régi hangszóró kábelen lévő csati lecsíp ( ez az ami a fejből jön gyárilag) végére egy kis kábel saru 10 ft-s tétel.
5. Rádug az újra saruzott +/- os kábel a hangszóróra megfelelően
6. Visszatesz helyére
7. Nullára vessz minden beállítást a fejen
8. Teker egy közép hangerőt
9. Megpróbál egy kellemes basszust közepet magast állítani (nagy csodát nem várni)
10. Élvezi a zenétRemélem segítettem
-
_NCT
őstag
Na ezzel nem is volt gondom, ezt én is kitaláltam.
A gondom a 3-as pont, amit előbb írtam, hogy hogy fogom tudni levezetni a csipogótól a vezetéket amit adtak. Mivel a csipogótól csak egy luk van lefelé. Azon agyaltam, hogy az oldalsó borítást leszedem, hátha hozzá tudok férni oldalról és lehúzni a kábelt a mélyközépig. Az egész első műszerfal részt nem fogom szétszedni.
Csipogó a szélvédő előtt van, és van is hozzá beépítő keret a szettben. Szóval csak bedugom és kész.
Nekem is itt van a csipogó:
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Ha nyikorog a hátsó lengescsillapito. Mivel lehetne elhallgatattni?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
addikt
Ja igen emlékszem már ez a sz*pórolleres történet leveszed a "védőrácsot" és onnan kell azon a kis fos lyukon kiszedni ha nem akarod lebontani a fél műszerfalat.. viszont azt nem tudom hogy van lekábelezve a cucc.. de mint írtam is mindig a csipogó a legnagyobb sz*pás Hétvégén sok időd lesz nem kell a kocsi akkor állj majd neki tapasztalat
FRENK1988: WD40 vagy valami műszerolaj/zsír
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Gondoltam arra, hogy egy megfelelően hosszú vékony rúdszál végére ideiglenesen odaragasztom a kapott kábelnek azt a végét, ami megy a mélyközéphez és megpróbálom óvatosan ledugni. De attól félek, hogy több kábel is lesz ott, nem lesz egyszerű történet.
Vagy fogom és nem a gyári helyére teszem a csipogót, hanem valahova kívülre. Van hozzá ilyen ragasztó szerűség is, kétoldalas ragasztó, direkt erre a célra.
Vagy hagyom a f*szba a gyári csipogókat bent és csak a 2 mélyközepet cserélem, ezzel a sarus megoldással Csak akkor meg minek vettem szettet....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #23227 üzenetére
Fúbazzeg és tényleg, erre nem gondoltam Látszik hogy sohasem szereltem autót
tresh: akkor valamit nagyon elcsesztek, mert megnéztem múltkor ez az egész kifelé jön, nem lefelé Ez M2 amúgy?
Szerk: Rob várjál, attól még hogy a csipogónál lévő kábel végéhez az új kábelt odaragasztom, attól még a középhangszórókig nem fog lejönni a kábel, csak a fejegységhez húzom el vele a kábelt, ami nekem nemjó. Nekem a csipogótól kéne egyenesen a középig behúzni az új kábelt is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ha minden igaz holnap viszem a kocsit a márkaszervizbe, addig nem jövök el onnan, amíg ki nem derül, miért rossz az alapjáratom
-
FerNandor
őstag
ha kellene neki a kraft, amikor fogyasztót kapcsol, akkor nem pont, hogy emelkednie kellene az alapjáratnak?
mert neki meg pont csökken."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
hát nem tudom, hogy így megoldható-e az átvezetékezés, mert lehet, hogy sok helyen be van fogatva kis müanyag tartóelemekbe, mint ahogy a csomagtérajtóban a vezetékek.
amúgy a csipogót 2 csavar fogja le, a rácsot csak fel kell pattintani, szóval nem olyan durva, amit Tresh mutatott. viszont nagyon szar helyen van, valami derékszögü csavarhúzó kéne.
---------------
erröl jut eszembe, hol tudnék ilyet venni és pontosan hogy hívják ezt a szerszámot: valami olyasmi kellene, ami derékszögben, csuklósan meg tud hajolni és mondjuk bitfejeket lehet belerakni a végébe, mint sima csavarhúzónál. nagyon szar a légszüröt kivenni, mert elötte van minden, pl akksi és a csavarok meg lentröl felfelé mennek...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
balubalu
újonc
Sziasztok!
Renault 1.5 dci 106 lovas motort keresek K9K
Sos!
Köszönöm!
csuhaibalazs@gmail.com
+36-30 6191-797.
-
giigz
veterán
PH! kedvence lettem
Érzem, hogy ez egy jel, és holnap szerencsével fogok járni a Renault-nál
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #23240 üzenetére
és hol tudok ilyet venni szerinted? nagyobb barkácsáruházakban nincs.
és akkor mi a neve pontosan? mert a crova az a 6szögletü cucc, ami anyákra jó nem?
nekem még racsnis izé se kéne, csak mint egy cserélhetö bitfejes csavarhúzó, csuklóval a közepén."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #23216 üzenetére
Nézd ezt így nehéz megmondani, szerintem a múltkor is leírtuk.
Én inkább lengéscsillapítóra vagy esetleg toronyra gondolok.
A szilent nem ropogó hanem kopogó hangot adna és leginkább menet közben gödörnél, etc...Az AC-t pedig ki kell mérni.
A morgó hang semmi képen sem jelent jót, a csere csak az AC re vonatkozik, mást nem kell cserélni.
De vannak olyan műhelyek ahol akár fel is újítják neked kb 10.000.-olcsóbb és 1 év gart válalnak rá.A csere kb. 30 perc, ha még sose csináltad 1 óra és akkor sokat töketlenkedsz vele
Leginkább azt tudom javasolni csinálj egy videót és töltsd fel akkor többet tudunk segíteni, kiderül jobban hogy honnan jönnek és milyen hangok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát uram erre csak azt tudom mondani látnom kéne a műszerfalat szerintem 5-10 perc alatt behúzható.
Egy biztos az ajtó átvezető gumicsőben kell elhúznod a műszerfal oldaláig, hogy ott hogy jut fel fogalmam sincs, mert nekem MI-em van és II-es műszerfalat még nem bontottamRenault power
-
_NCT
őstag
Kitaláltam egy kva egyszerű megoldást a beszerelésre, újra se kell kábelezni az autót.
A képen látható szaggatott vonalnál elvágom a kábelt, a highpass filter után kicsivel, majd a gyári kábelhez hozzátoldom (van az a kis műanyag szar, aminek 4 luka van oldalt és 2 oldalról lehet beledugni a vezetéket, tetején csavarral rögzíteni, csak nem tudom hogy hívják). Alul meg simán leválasztom a középről a gyári vezetéket és ugyanígy a végén hozzátoldom a vezetéket amit kaptam ugyanezzel a műanyag megoldással, persze a saru megy az új hangszóró végére.
Gyári vezeték pedig így megmarad (amit kaptam sem vörösréz, hanem ugyanolyan sz*r vezeték mint amit gyárilag behúztak) és még forrasztani se kell.
-
tresh
addikt
Csoki
FerNandor: ha fogyasztót kapcsolsz elsőre csökkenni fog az alapjárat majd az ecu veszi a lapot és emeli az alapjáratot pl nálam 750 +-10 körül mászkál az alapjárat rádobom a tompítottat majd egy pillanatra lejjebb esik az alapjáratom és onnan kapcsol a gépsárkány hogy ez így nem jó majd tolja fel vissza 750 körülire.. Igazából nála arra gondoltam hogy alapból k. magas az alapjárata így azon nincs hova emelnie a ecunak és ha fogyasztót kapcsol akkor csak lejjebb megy neki mert nő a terhelés De komolyan eldurran az agyam és lesz időm lemegyek már megnézem mit lehet ennyit tökölni egy ilyen bot egyszerű géppel..
[ Szerkesztve ]