-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
A bal első lengőkar szilent adhat hangot, de pl. csak kátyús úton?
-
Babcola
csendes tag
válasz imyourfriend #32548 üzenetére
Valamelyik szomszédnak itt a házban grand clioja van (céges). Ezévi és bitang jól néz ki. Majd lefotózom ha nem felejtem el
[ Szerkesztve ]
-
-
moriak
tag
Sziasztok!
A kesztyűtartó felől, idegesítő bár csak néha előjövő zörgés hallatszik.
Első érzésre azt mondanám, hogy nem egyedi probléma lehet. Szélvédő tövénél eshetett volna be valami?
Valaki találkozott hasonlóval?
Köszi! -
rob210
Topikgazda
válasz ZoliM@ster #32550 üzenetére
Sok minden lehet torony szilent stabilizátor szilent és még egy két dolog ez a két első tippem.
Renault power
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz rob210 #32557 üzenetére
Rendben, köszönöm! Bízom benne, hogy semmi komoly. Ilyen morajlás szerű a hang amit kiad, tehát nekem úgy tűnik, mintha valahol fém a fémen csúszna. De csak jobbra-balra az első negyed-negyed fordításnál csinálja, és azt is csak állóhelyben és/vagy lassú tempónál.
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Sly189
senior tag
-
-
Adonimus
aktív tag
Sziasztok. Jelenleg egy Renult Megane Classic tulajdonos vagyok, nagyon tetszik az autó gond sincs vele de egyre jobban érdekel a 2-es megane. Annyit tudok róluk, hogy sok baj van az elektronikával. Mit érdemes tudni róluk? RENAULT MEGANE Mégane 1.6 Dynamique Digit klíma.kódkártyás.
2004-es, 170.000km-el, 620.000ft. Véleményeket szeretnék kérni.[ Szerkesztve ]
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
tresh
addikt
válasz Adonimus #32562 üzenetére
Első szériásoknál volt gond az elektronikával de mindent meg lehet oldani idő és türelem kérdése.. ezeknél a kacsa seggüeknél a csomi ajtó zára szokott meg halni de az is megoldható... illetve egyhatnál ott az okos kerék ami nem occó de ha kicseréled akkor 100ezerig tuti nem kell vele bajlódni ettől függetlenül szerintem jó gépek én 2005/06 -tól nézegetném azt hiszem valahol ott volt a frissítés de majd az m2-es tulajok kijavítanak. Van pár apróbb "idiótaság" mint minden autónál de bátran vállalható gépek
szerk: km-t tessék lesz*rni nem az a lényeg hanem az állapota és ott is a műszaki aztán jöhet a külcsín illetve az extra
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz Adonimus #32562 üzenetére
Szerintem az autós portálok nem véletlenül hozznak le mostanában ennyi Megane II kapcsolatos cikket... megérik a pénzüket.700k környékén szerintem a benzines is nagyon jó vétel lehet. ( használattól függően persze )
Most nem azért, de egy benzinestől ez a futásteljesítmény szép :
-
Adonimus
aktív tag
Köszönöm a válaszotokat.
Meglátjuk mi lesz belőle.A kártyás indításos dologgal sem szokott gond lenni? Sajnos nekem az egyes Megane kulcsa elromlott még régebben itt is beszéltük és ahhoz is 30.000ft egy kulcs belső.
[ Szerkesztve ]
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
-=Tiger=-
tag
válasz Sly189 #32565 üzenetére
@tresh ezt most remélem csak viccből írtad.
"SZÉP, MEGKÍMÉLT ÁLLAPOT! SZERVÍZKÖNYV"
Az már más dolog, hogy esik SXszét.
A kormány bőrözését mintha egy pék csinálta volna, a közép konzol jobb oldalán mintha egy patkány rágott volna bele egy lyukat féregjárat gyanánt. Ebből kiindulva kiváncsi lennék a műszaki állapotára.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32568 üzenetére
Nem nem viccből írtam és ha megfigyeled nem szervizkönyvet írtam hanem hogy ténylegesen szervizelve volt rendesen(elég rég óta van elektronikus szervizkönyv a márkaszervizekbe rönóéknál így én annak hiszek mert ha oda hordták az autót akkor beza be van vésve náluk ) Hozzáteszem azt is hogy nem erre a linkelt autóra írtam hanem a km-re.. én már rosszul vagyok ettől a népf*szságtól hogy autót a km alapján vesszük...addig pofoznám az ilyen hülyéket még elszédül... Ha úgy lesz egyszer megnézed az én lassan 300ezret futott autóm és lehet véleményt mondani.. de kevés belekötni valód lesz azt garantálom.. 100 szónak is 1 a vége ha karban volt tartva és ez bizonyítható plusz látszik is az autón bátran meg lehet venni függetlenül hogy 50 ezer van benne vagy 350 ezer...
giigz: akár .. de hívsz sógor/komát aztán meg kéred hogy tehénkedjen a bal toronynál a gépre és mozgassa te pedig lesed honnan jön a hang hamar meg lesz a ludas
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
tresh!
Az, hogy lekérdezed a történetét azzal csak magadat nyugtatod meg, hogy nincs visszacsévélve a km órája és képbe kerülsz, hogy milyen javítások lettek rajta elvégezve. Feltételezem van fogalmad arról, hogy egy autóban kb. mennyi mozgó alkatrész van ami időnek (itt nem konkrétan csak az évszakok változására gondolok) van kitéve. Nehogy már meg akarj vagy akarjatok győzni, hogy egy 300E-et futott autó jobb állapotban van műszakilag mint egy fele annyit futott. Nyílván qva fontos az állapot de nekem az sem mind1, hogy mennyit futott.. A használt autó az mindig qva nagy rizikó, de én élből nem vennék ennyit futottat. Főleg benzinest és pláne flottásat mert ugye erről sugárzik, hogy az volt. Sajnos be kell látni, hogy egy bizonyos futás felett elromlanak benne a dolgok, még sajnos idő előtt is. Együtt kell élni azzal a ténnyel, hogy van amíg használod és jó, viszont egy idő után annyira megkopik, hogy már nem célszerű és ráfizetéses a fenntartása és még el sem tudod adni. Ki a franc veszi meg?
Más: Márkaszervíz. Itt tudtommal mindenki oda hordja mert olyan jók, olyan megbízhatóak, és olyan jól dolgoznak szuper anyagokkal. Nem igaz? Ennek alapján nyugodtan bízzál meg a szervíztörténetükben. Valahol fel sem vezetik... Pénzért meg bármit el lehet érni és kapcsolatokkal. A sajátomból is tudnék csinálni full szervizes relatív keveset futottat. Minek?! Sajnálom, de ez nekem nem egyezik az elveimmel. Sajnos másoknak igen.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz -=Tiger=- #32568 üzenetére
Az inkább csak egy kormányvédő, ilyen fűzős, azzal kell rászorítani a kormányra.
A luk a középkonzol oldalában, pedig a takaróelem hiánya."Nehogy már meg akarj vagy akarjatok győzni, hogy egy 300E-et futott autó jobb állapotban van műszakilag mint egy fele annyit futott."
pedig könnyen megesik, láttam már ilyenre példát[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32572 üzenetére
Mindenkinek szíve joga mi nyugtatja meg egy autó vásárlásnál ha téged az hogy csak 150-et futott óra szerint akkor az.. avval hogy lekérdezem a történetét nem magam nyugtatom meg csak kapok egy képet hogy foglalkozva volt vele és jelen példa szerint céges autók futnak ennyit amit a cég szakszervizben szervizeltet mivel ő flottába számolja el ezeket a költségeket stb.. nem magán személyekről van szó hisz én se oda viszem az autóm mert mindent megcsinálok rajta.. a kopó alkatrészeket így is úgy is cserélni kell mindegy mennyit futott az autó az viszont szerintem nem mindegy hogy 10-15ezrenként cserélve volt az olaj vagy hogy megfelelő időben/km-nél cserélve volt a vezérlés a szíjjak a gyertya stb.. nem mellesleg az ilyen gépekkel rengeteget pályáznak effektíve állandó egyfajta terhelésnek vannak kitéve pl a futóművük az ilyen gépeknek sokkal jobb állapotba szoktak lenni mint városi 10km-re használt társaik.. váltót se nyüstölik annyira és sorolhatnám még... igazából én meg győzni nem akarlak nem foglak de nem egy nem két autót szereltem /szerelek és rengeteg dolgot tanulok meg kell is még de nem a semmire alapozom a fent leírtakat.. ráadásul egy kis ökör számítással 10év körüli autók futásteljesítménye átlag 150-200km körül kell lennie alatta kamu..vagy 1000 ből 1 olyan autó.. mindegy is igazából hisz mindenki azt vesz amire pénze van és amit akar.. de hidd el a km nem minden és ha tudod mit keresel mennyiért akkor nem ér meglepetés km állástól függetlenül... költeni meg az 50ezret futott autóra is kell megy a 300ezretre is csak van amikor jön a meglepetés hogy negyed annyit kell csak foglalkozni a többet futottal Saját véleményem amúgy ez és nem akarlak se téged se mást meggyőzni csak pusztán én nem írok le egy autót azért mert 8 éves és van benne 250 v. 300k km és mindegy hogy benzin vagy diesel.. pl barátom m1 -ébe jelenleg 450k van és még mindig nem szedtük szét a blokott 1.6 16v mint robé
mycso
[ Szerkesztve ]
-
sladka_pani
aktív tag
-
Sly189
senior tag
Szerintem a M2 tanknyílás kialakítása nagyon nem üzembiztos. Az a kis csappanytyú megtudja akadályozni a víz / pára bejutását?? Annyira gyanús nekem hogy ott könnyen bejuthat a tankba a víz...
-
-
-=Tiger=-
tag
Tresh, könyörgöm Magyarországon az emberek max addig hordják az autót márkaszervízbe amíg garanciális vagy becsúszik 1-2 olyan hiba amit máshol nem tudnak orvosolni hozzáértő ember hiányában. (megjegyzem ott sem állnak mindig a helyzet magaslatán) vagy aki tehetős és qva mindegy hogy 50E-et fizet e valamire vagy 200-at. Magyarország egyik legnagyobb ÁLLAMI cégénél dolgozom. Kivétel nélkül Diesel MII-k vannak országos szinten... elárulom nem márkaszervízbe hordják őket ÁLLAMI pénzen, hanem valami sufnituningba. Ennyit a céges autók folyamatos márkaszervizes javításáról és máshol sem más a helyzet, mert egy cég sem ellensége a pénzének. Tudod, minden nem kiadott forint az nyereség és a cégek élnek is ezzel. A cégnek meg mind1, hogy a garancia időn kívül a Renault Neopampalini Kft. vagy a Kovács Kft. cseréli e le az olajat és a szűrőket negyed annyiért. Nem mind1. Ezt természetesen M.O-ra értettem.
Én nem megnyugtatom magam azzal, hogy 150 van benne, nekem azon kívül az is nagyon fontos, hogy egyben legyen, ahogy Neked is. De bárki bármit mondd, azért előre nem igen tekernek egy órát ha meg 300-al veszel egy autót akkor mennyit tudod még használni, hogy megtartsa a költségtakarékos mivoltát?! (ne költs rá 100E-ket) Sajnos a sajátom is visszatekert, akkor még veréb voltam, hogy nem tudtam, hogy le lehet kérdezni, de visszatekintve az elmúlt pár évre ezen kívül rosszat nem tudok elmondani az autóról pedig már erősen 200+-os. Soha sehol nem állt meg. Nyílván jó állapotú volt, keveset is mutatott az órája, de műszakilag teljesen egyben van és ez a lényeg.
Nem kötekedni akarok, de kivételek mindig vannak, 1milliót futott ilyen olyan motoros ismerős autója. Az 1.5 dCI-t nem a volvo gyártja ahogy a 1.6 16V-t sem. Így nem releváns példa. Bár ezt a példát más hozta fel. És az sem mind1, hogy egy autó egy 200E -300E-400E-es futásteljesítményt 2 év alatt ér el vagy 10 év alatt. Mondjuk az autó részéről lehet mind1, az alkatrészek ára miatt már kevésbé. Veszel egy pár éves ilyen autót aztán cseréltetheted ki a fél motorteret. A Ph1 az már lássuk be nem mai csirke, az alkatrészárak sem messzemenően drágák hozzá szerintem. Az MII alkatrészárai még nem tartanak ott, hogy egy ilyen futásteljesítményű autót gazdaságosan lehessen üzemeltetni ilyen km. felett. Kettőstömegű, gátlók, bakok, stb stb. Aztán az elektronikáját meg sem említem.
Takarófedél: Ez mondjuk már valószínűleg részemről szőrszálhasogatás, nem is Sly-nak-szól, hogy lusta visszatenni, mert róla legalább tudjuk, hogy törődik is vele, de nekem erről az jut eszembe ha arra lusta volt a gazdája, hogy visszapattintson egy takarófedelet... akkor.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32583 üzenetére
Állami cégnél azért megy az autó mutyi Béla Pisti műhelyébe mert valamelyik főnököd érdeke hogy ott leírják azt a költséget is 3x annyiért ami nem is kell az autóba és nem is csináltak rajta.. nagy multik és komolyabb cégek flottáit 90%ba márkaszervizbe hordják..ahogy nálunk is és kb 4-5 évesen adják el őket 200-300k futott km után na már most bátran eljöhetsz ha van kedved megmutatok párat milyen állapotba vannak simán bevállalnád te is hidd el nekem... ettől függetlenül mint írtam a magánszemélyek más kérdés hisz ott a költségek teljesen másképp alakulnak mert egy autót viszel nem 20-at állandó karbantartásra..persze 250ezret futott 1.2 turbós csodába én se ülnék mert az már akkor hulladék volt amikor lejött a gyártó sorról.. de pl egy 1.9 dci be vagy 1.9 tdi vagy 2.0 tdi vagy 1.6 16v, 2.0 16v stb ami karban volt tartva lazán beleülnék ha tudom hogy folyamatosan foglalkoztak vele.. és hullára nem érdekelne mennyit futott.. és nem azt mondom hogy mind jó de van amikor flottás autókból ki tud fogni az ember egy megvigyázott példányt ami nem lesz pénztemető és még boldogan viszi a popóját A-ból B-be. Mindegy egyszer valahol találkozunk hívjuk mycso-t is hogy meglesed milyen állapotba van a M2-je ,viszem az ódit 300k-val aztán eldöntöd hogy mi a helyzet De hangsúlyozom rühelem én is a márkaszervizeket magánemberként és tényleg rengeteg rom van az autó piacon de néha van nagyon jó vétel
-
Adonimus
aktív tag
Felmerült egy újabb kérdésem: mit jelent, hogy Renault Megane van? 2 ajtós azt tudom de 2 üléses is?
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
válasz -=Tiger=- #32583 üzenetére
Ez így is van, hogy gari idő alatt márkaszerviz (megfelelő periódikus szerviz) viszont utána záros határidőn belül flottacsere. Tehát fenntartom én is továbbra is, ha nem egy pakolós autóról van szó (ami első blikkre látszik, hogy az-e), akkor érdemes lehet a 3-4 éves sokat futott cégest választani.
A másik dolog, hogy egy ilyet a piaci ár alatt fognak árulni, tehát általában belefér, hogy 1-200k-t rálocsolj, amivel még árban mindíg nem leszel ott, mint a keveset futott társai és ennél tuti jó állapotú lesz minden.
Az m2 alkatrészei pedig igen is az olcsóbb szegmensbe tartoznak, tehát ezzel a részével nincs baj.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
Azt elfelejtettem írni hogy 3x megragasztottam de sokat nem bírt mi a véleményetek amit fentebb írtam a tank nyílás víz kérdésében?
-
giigz
veterán
Naaa kedd 8-ra van idopontom vezerles cserere
-
Babcola
csendes tag
válasz imyourfriend #32588 üzenetére
És engem vittek egy ilyennel igaz csak pár métert a telephelyen tanuló koromban,(konkrétan állórajt volt) és azóta csak egy rs4 tudta megismételni azt a gyorsulási érzést amit az adott (azzal is telephelyen, csak már másikon).... bivaly. Már jó régen volt 13 éve... Emlékszem a Cliót meg akarták venni, és elvitték próbakörre. Meg akartak fordulni a Szentendrei úton, de akkora a fordulóköre, hogy lebontották a jobb elején a lökhárítót, és hetekig ott állt. Amikor végre megérkezett Franciaországból a lökös végre lefényezhették, és össze rakhatták. Amikor kész lett persze, hogy mindenki kinyomta a szemét. Egy kicsit
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
imyourfriend
őstag
válasz Babcola #32593 üzenetére
Van benne pár paripa az biztos. Nekem a legerősebb gép amivel mentem egy subaru foraster volt a maga 140 akárhány lóerejével de már az is elég rendesen húz. Mondjuk személy szerint annyira nem szeretem kínozni a technikát, ilyen állórajt meg ilyesmit hanyagolok. De ettől független egy élmény volt már azzal a 140 akárhány paripával is közlekedni. De remélem idővel lehetek utas egy ilyen Clioban mégha a vezetést egyelőre hanyagolnám is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- Robogó, kismotor
- Formula-1
- Gitáros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gumi és felni topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen