-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sladka_pani
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz cellpeti #32753 üzenetére
Én még egy idős, és azonos felszereltségű autónál, közel azonos állapot mellett, nem találtam olyat, hogy a diesel olcsóbb lett volna.
Egy ilyen hirdetés párost valóban belinkelhetnél.
2-3százezerrel drágábbak a dieselek sőt frissebb típusoknál akár 6-7százezerrel is drágább.Renault power
-
tresh
addikt
válasz cellpeti #32753 üzenetére
Persze mert pl mazad 6 kombi kb csak dieselbe van/volt/lesz mivel mind céges...
Azért a kínálat aljáról commonrail-es dieselt venni nagy lutri... régi turbó dénesnél még csak csak mert ha ott meghal a blokk bagóért van másik.. de dci ből én nem merném bevállalni pedig sok mindent magam csinálok de pl ott a 4 porlasztó csere ára igen csak szíven ütne annyiért koppra újítom a mostani tdi-m blokkját..
-
válasz sladka_pani #32749 üzenetére
Ezt az évi 25-30k km-ert én hülyeségnek tartom...
Az viszont biztos, hogy 4-5km-es etapokra nem való.Én is munkába járáshoz használom, napi kb. 50km (25-25), ami havi szinten kb. 1000km-ert jelent, ez ugye évi 12k km, tehát közel nincs a sokak által emlegetett "ideális" diesel futáshoz. A valóságban persze az egyéb szaladgálásommal, stb. megszokott lenni az évi 20k km.
Illetve a másik fontos tényező, hogy nekem nagyon bejön a diesel vezethetősége, így nem is volt kérdéses a választás.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sladka_pani
aktív tag
Szerintem ugyanúgy gondolkodunk, én is napi 25-25km-t taposok a kocsiba, ez éves szinten a heti 6 nappal 15ezer és 20ezerre jövök ki 1 évre az egyéb mászkálásokkal. Azért írtam, hogy 25 ezer, mert az ár különbség kb. ennyire jön ki -ha csak nem fogsz ki egy ugyanolyan árú és állapotú dízelt-, tehát ha nem mész vele annyit, nem jön vissza a fogyasztásból a vételkor kiadott összeg. A szervizelésről nem is beszéltem, ehhez sokszor mázli kell. Új autónál meg egyértelmű ez a 25 ezres berögződés, mert sokszor 1 millával drágább a legkisebb dízel azonos felszereltség mellett, szóval inkább 25ezer+, hogy visszajöjjön az árkülönbség. Egyébként nagyon szívesen visszaváltanék dízelre én is a vezethetőség miatt, de ez egy ideig nem fog megtörténni :/
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
Sly189
senior tag
Na, ékszíj csere volt szerelőhöz vittem én nem kinlódok ilyenekkel
7000 HUF anyaggal együtt.
Ilyen volt a szíj.
mycso:
Én nem azért vettem dízelt, mert munkába akartam vele járni... nem is akartam vele egyáltalán. Egy darabig nem is jártam.Csak amikor már 4 műszakba kellett járni, ott azért már húzós lett volna buszocskázni. FŐleg hogy a bérlet kb 3000Ft, kocsival bejárni 5000Ft (+ amit a cég áll, és így jön ki nekem az 5000Ft saját erő )
Így már van értelme a dízelnek
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Már bent van a kereskedésben Múlthéten bementem megnézni, mintha csak egy érdeklődő lennék, hát mosolyogtam amit mond... "Jelenleg ez a legjobb állapotú autónk, tényleg garázsban volt tartva és végig szervizelve, az ilyen több éves használt autók nem ilyenek szoktak lenni, ez gyakorlatilag ajándék áron van, szinte új állapotú"... Lazán mondtam rá "Azt elhiszem, biztos jó gazdája volt..."
(#32746) sladka_pani: Érdekes a téma, totál úgy volt elkönyvelve, hogy én nem akarok cserélni, 3-4 évig még marad az enyém, senkinek nem jutott eszébe, hogy én esetleg átvehetném a sajátunkat... A kereskedésbe beadás után 1 hónappal jutott eszembe, hogy b@sszameg lett volna rá pénzem, csak az enyémre nem kellett volna költeni azt a 400k-t amit szept. óta költöttem rá, és akkor most cserélhettem volna a Fókára...
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz wertigo1984 #32762 üzenetére
Köszi!
-
cellpeti
veterán
Tigris, tigris, csóvafény...
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #32766 üzenetére
Kamu az egész, tipikus francia lejárató hülyeség.
(#32767) cellpeti: Azt nem tudom, nem arra írtam, ettől függetlenül lehet jó, csak alapjában véve viccesnek és szánalmasnak tartom, hogy minden M2 belseje szarrá van kopva viszonylag kevés km után. Nekünk a 151k km-es Fókában gyakorlatilag egy karc nem volt a beltérben, nemhogy valami elkezdjen kopni... A kilincs, könyöklő, gombok, stb. minden mintha új lenne. Ezekben a Megane-okban meg szintén hasonló km-nél szét van kopva az egész...
-
-
rob210
Topikgazda
válasz cellpeti #32764 üzenetére
Ezt én nem venném meg.
Nem ismerem az előéletét, de nekem cégesnek tűnik akkor meg jócskán több van benne és a mostani céges karbantartásokat ismerve kihagynám az életemből a szopóroller 2.0-át.Lehet jó vétel, de gyanúsan olcsó.
A kilométert meg felejtsd el, ebben nem annyi van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #32766 üzenetére
Rossza cím, amit eddig nem tudtál az idióta tulajról.
Miért nem vitte el szervizbe ez is pékhez hordta a kocsit.
No és a generátorszíj szakadást felejtsük már el.
Nem a kínai fost kellett volna megvenni hanem a Gates, vagy dayco szíját.Imádom az ilyen szakemberek vezetett táblázatait.
De mindegyikhez oda lehetne írni itt fos alkatrészt vettem ezért a vételár 5szörösét buktam.Egyetlen hiba volt ami jogos az a testkábel az clió betegség de azt meg aki kicsit is utána olvas tudja és lehet orvosolni fillérekből,
Ezt mindegyik autóval el lehetne játszani, polo corsa akármelyik képes hülye gazdával lehetetlen hibákra.
Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz AMD Power #32766 üzenetére
Ez egy f@sz, már ne is haragudjatok. Szüleim 2003-as Thaliája még az életben nem állt meg. A kopó cuccokon kívül egy generátort kellett cseréltetni benne külföldön és az is az én hibám volt. Igaz, max 120E van benne, de még egy izzitó sem hullott el benne, nem hogy adagoló stb...
szerk: ami most nagy hibája: km jeladó csere, jobb első és csomagtér kp. zár motor, kicsit kopog elöl a futómű. Tuti milliós költség.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz -=Tiger=- #32781 üzenetére
Ezek a tipikus szerencsétlenségek. És persze az ilyen és ehhez hasonló pancserekkel van tele a net. amiből mit szűr le az ember. Nah a szar francia. Bezzeg a német. Azoknak soha semmi baja..... Utána meg vesz a pancser egy PDTDi 823e-rel km és utána meg hebeg meg habog majd mikor az is szar lesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #32781 üzenetére
futóműs problémát én meg se említeném semelyik autó márkánál/típusnál ilyen szar utakon mindig lesz valami a mi kopogni fog Benzines rönyó motorok meg a világból kimennek ha tesz az ember bele normális gyertyát és trafót Turbos motorok mind benya mind diesel terén gazda függő mit fog kibírni
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
Nos uraim, ha már feljött a futómű téma, érdeklődnék egy kicsit, bár azt mondtam nem fogok költeni a kocsira, és ehhez valószínűleg tartani is fogom magam, de tájékozódni nem árt, és érdekelne a dolog...
Szóval nekem elől a stabilizátor rudam elvileg szar, meg a végén az kis gumi valami is, és a két oldali szilent is cserés.
A jobb és bal oldalon (ha nem egyben van) a stabilizátor rúddal mit kell ilyenkor csinálni? Cserélni, vagy javítják is? A lengőkar szilent meg gondolom cserés. Ez a művelet, legfőképpen a stabilizátor problémára gondolok, kb. mennyibe fáj?
(#32774) mycso: Hmm, jól mutatna az asztalomon, de mondjuk /10-ed áron...
-
Mágus2
Közösségépítő
És ha már ott vagy, lengéscsillapítókat is cserélhetsz, átnézheted a gömbfejeket is, csak, hogy 100% legyen az a 100%, ne 65.
imyourfriend A 0-100 romlani fog valszeg, mert több lesz az anyag a vasban. Olaj a telókban, gumi a szilentekben, de vezetési élményben, biztonságban, kanyar sebességben javulna.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest