-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92604 üzenetére
Kizárt dolog, hogy ők ne tudnának az anyagok egymással való kölcsönhatásairól.
Ők kb. csak kaptak egy ukázt, hogy ezt érjétek el valahogy.
Lőj a politikusokra és az egyéb gazdasági xarháziakra.
Ami mögött nincs logikus érv, ott bizony a legnagyobb logika van, a pénz.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #92609 üzenetére
2008 (2007.12 hó ) Szerintem ezen alkatrészek élettartama (melyeket az előző hozzászólásomban írtam), elsősorban a futásteljesítménytől kell hogy függjenek (persze ilyenkor azt is nézni kell, hogy abból mennyi volt a városi furikázás). A szilentek, szíjak, gumicsövek, gumialkatrészek egyértelmű hogy öregszenek akkor is, ha keveset megy az autó...
Lehet csak az én ismeretségi körömben vannak olyan tizenéves autók, amelyek gyári önindítóval és kuplunggal 200e km felett járnak.
Eddig nekem 8 év alatt ezek voltak (az olaj, folyadék és szűrőcseréken, illetve gumiabroncsokon felül): első féktárcsa+ betét, hátsó fékbetét, kormánykapcsoló + légzsákszalag, termosztátház tömítés, vezérléscsere 2x, főtengely szíjtárcsa, kuplung főhenger, csomagtér átvezető gumi 3x)[ Szerkesztve ]
-
tycon
tag
válasz rob210 #92604 üzenetére
/Én sose értettem a mérnökök miért nem kérdeznek meg néhány szerelőt/
Én a takarítónőt is megkérdezem. Mikor az általam tervezett röntgengépet állítottuk fe, a takarítnő mindta, na ez remélem nem olyan, amelyiken megáll a vér, és a sarokból nem lehet kitakarítanii. Na, azóta ezek szerint terveztem a burkolatot. Mondjuk, nem az én gépemre mondta.fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
válasz rob210 #92649 üzenetére
Koszonom szepen Kozben ma bedobott a rendszer egy Grand Modust,meg is neztuk spuriban a szomszed faluban. Haat, ez is bukta volt. 110 ezer km , nagyon szep motorter vegre, de az ODB csatija megolve (nem tudom hogyan csinaltak), és oldlalt a kasztni alja meghuzva. Telefonon megkerdeztem, es errol ugye szo sem volt. Es kiderult, hogy nagypapi, akie volt, hazudott, a dohanyzasrol is. (Ugy tudtak nem, de a nejem kiszagolta ) Bakker, az en oreg gepem megint csak jobb allapotban van, mint ezek. Szornyu! Es asszony csak grandot Modust akar, nem akar Grand Cliot Mindegy, eladnam, mert akkor asszony pajti motivalva lenne
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Morales72
csendes tag
-
Morales72
csendes tag
válasz rob210 #92693 üzenetére
Viszont a cimborám épp most vett egy Megane 4 Grandtourt szintén 1.5 dci motorral (6 éves a vas, ha jól emlékszem.). Ő lényegesen többet megy táblán kívül heti/havi szinten, de azért elég sokat városozik ő is. Valami tipp a számára, hogy ne legyen belőle sírás a végén?
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
válasz rob210 #92710 üzenetére
Nekem ez így jó, Rob, átadom az infót, köszönöm!
Látszik, hogy nem értek a dízelhez, és nem is tagadom. Inkább csak a tudományos kíváncsiság hajtott, nem a gondolat, hogy nekem is dízelre kellene váltani. Ha át tudok adni valami hasznos infót a cimborának, akkor az nekem már nagyon jó, mert nem szeretném látni, hogy megszívja.
"I'm too old for this sh.t..."
-
South Velen
addikt
válasz rob210 #92708 üzenetére
Pedig elég nagy mágusnak tűnt/ hírében áll.
Illetve egyszer kb az első 5 km után kb 2 mp-re égett szagot is éreztem.
Mivel elég sok minden volt cserélve preventiv jelleggel, ekkor még úgy gondoltam akármi is lehet.De most a levegős vízrendszer miatt parázok hogy hengerfej tömítés.
Ugye nem az?
Azóta nem tapasztalatok semmi egyéb gondot.
Indul az autó simán, nem érzek édeskés szagot.
Utántöltést hogy csináljam szakszerűen?
Amúgy mennyibe fáj egy hengerfej tömítés csere 20 dci-n?
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz rob210 #92721 üzenetére
Köszönöm a választ!
molnarpeter
Igen, kell a hasmagásság. 2 idős szülőt szállítok orvoshoz, és néha ki a telekre földúton. LPG nem annyiraÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
South Velen
addikt
válasz rob210 #92720 üzenetére
Nagyon köszi.
Kezdek is megnyugodni csak azt a két másodpercnyi égett szagot nem engedik el a stresszbarázdáim. Ami persze ezer ok lehetett csak ugye pont a termosztát nyitása körül, sajnos nem emlékszem hogy előtte vagy utána.
Akkor a hűtővizet csak simán rátölthetem, semmi járó motoros emelkedőre állós móka nem kell?
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz rob210 #92724 üzenetére
Bő egy litert kellett rátölteni amit tegnap délután meg is tettem.
Megtettem vele 20km-t és utána már melegen is láttam hogy megint fogyott 1 decit. Megvàrtam hogy hűljön, töltöttem rá ekkor màr kb 2 decit mert hidegen ugye lejjebb ment a szint.
Ma megint megtettem vele 20 km-t és megint fogyott 2 decit a szint.
Normális hogy még mindig töltögetni kell?
Már légtelenednie kellett volna ennyi menés után nem? Főleg hogy szlalomozgattam vele hogy segítsem a légtelenedést.Most megint parázok hogy esetleg hengerfej és megy a víz a motorba.
Amikor töltöttem utàna levettem a kupakot is és beindítottam a motort hogy minél kevesebb levegő kerüljön bele. Reméltem hogy végre megnyugodhatok ilyenkorra de nem. Remélem csak tulaggodom ami egyébként jellemző rám.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #92760 üzenetére
2,05 bar-t mértünk azt hiszem, alapállapotban, gyújtáson 0,97 volt, tehát a relatív nyomás 1,12 bar. A gyári elvileg 0,6-0,7 körül van (?), tehát jól meg lett fújva. Rendeltem lefalazólapot, azzal tudunk tesztelni.
Élő adatot most csak a Temussal tudtam, a Renault-sal majd később.
Laguna 3 coupe GT 320 mm-es tárcsához való nyerge vajon felmegy az enyémre?
-
MasterMark
titán
válasz rob210 #92777 üzenetére
Csak a saját sz*rjaimat.
De eddig minden autómon be volt szorulva a fék, és félre volt kopva. Nagyon bosszantani tud, hogy nem tartják karban. Ráadásul úgy, hogy új betét és tárcsa volt az autón, de az már nem zavart senkit, hogy a csúszópin meg be volt rohadva. Meg kenegetnek bele mindent, csak azt nem ami belevaló.
Switch Tax
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #92777 üzenetére
Poros helyekre (lásd mezőgazdaság ) új kattanásom a száraz teflon spray, nem gyűjti a koszt a zsírokkal, olajokkal ellentétben... Vízlepergető, de nem tudom, mennyire hatásos zártabb helyen korrózió ellen. Na nem feltétlenül fékhez akarom reklámozni, csak eszembe jutott, mindennek megvan a maga helye.
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92794 üzenetére
Lehet félreérthető volt, ne vedd magadra, nem arról van szó, hogy nem hinnénk neked!
Aki nem figyel oda, annak csere, oké. Engem az érdekel, ha tényleg odafigyel valaki, nem égeti meg, aztán főleg hidegben nem indítja be pl. arra, hogy a garázsban odébbálljon, meg nem járkál 500m-re jéghideg motorral boltba, akkor mennyit bír egy modern olaj?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
-
válasz rob210 #92794 üzenetére
Elhiszem. Viszont egy otlet: Miert nem csinalsz videocastocat, feldobni egy weboldalra, es ha jon a noob kerdes, akkor beodbod ide a linket? Akar meg oktatast is? Akkor tudasod van, hogy ezt lehetne kamatosztatni. En lennek pl elofizetod is
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Morales72
csendes tag
válasz rob210 #92797 üzenetére
Én is inkább a szememnek hiszek, és sajnos láttam már ilyet...
Az olajcsere nem egy tehén ára, a motorcsere viszont az.
10 ezer km, ha nem éri el, akkor is évente.
Jobb a békesség. Inkább eszek kevesebbet.És a használt motorolaj újrahasznosítása megoldott.
[ Szerkesztve ]
"I'm too old for this sh.t..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra