Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Mielőtt nagyon egymásnak feszültök: a L/100 km egy származtatott adat.:)
    Valójában minden (!) fogyasztásmérés alapja a térfogatáram, és az eltelt idő.

    Ha egy autó fedélzeti számítógépe kizárólag a származtatott L/100 km érték
    megjelenítésére hajlandó, nos álló helyzetben kutyakötelessége "kihúzni" azt.
    De mivel az elég hülyén néz ki, ilyenkor át szoktak váltani L/h kijelzésre.:R

    Az megvan, hogy a sebesség is származtatott adat?:DD Megtett táv, eltelt idő:
    ahogy a sebességnek is van pillanatnyi és átlagos értéke, a fogyasztásnak is.
    (Az, hogy mit kezdesz azzal, hogy átfolyt 6L üzemanyag, eltelt 3 óra, és haladt
    a karaván összesen 100 km-t, csak rajtad áll. Pontosabban: a szoftvereden.:DDD)

    Szerk: igen, ha az átlagfogyasztást írja, akkor az alapjáraron növekedni fog.:K
    Nem kell ehhez semmi saccolás: az átfolyt üzemanyag nő, a táv nem változik.
    Tehát a hányadosuk nő... vica versa, ha leállítod a motort, legurulsz egy lejtőn,
    a megtett táv nő, az üzemanyagfogyás nem változik, így a hányados csökken.

    Nem rakétatudomány, hanem elemi matematika. Injektornál meg nem kérdés,
    hogy pontosan tudja az alapjárati fogyit, hiszen azt is vezérli. Nem is átfolyást
    mér, hanem az injektor nyitvatartási idejét összevetve a tápnyomással.:))
    Ha komolyabb eltérés van, akkor az injektor halódik, és/vagy szenzorhiba.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák