Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz glutamin #37968 üzenetére

    Az hogy mos jol legyen meretezve egy alkatresz szvsz nem tartozik ide. Az minden motornal igaznak kell lennie. Egy turbo benzinesben kb a turbo a többlet alkatresz , de ahoy irtak is egy uj turbo se több mint 300k, egy felujitas meg kb 90k. 150k km t falabbal is el kell mennie, odafigyelve akar 300k km t is. Ha igy nezzük a dolgokat azert ez nem a vilag vege.

    Arrol nem is beszelve, hogy lassan csak turbos autok lesznek, ergo egyre több igeny lesz rajuk, egyre többen fognak vele foglalkozni igy egyre olcsobb lesz.

    Az alkatreszekre hato terheles meg megint csak nem veszes. Egy 1.4 turbo 200nm es 140 lo kb atlagosan. Ebben semmi extrem nincs, ami különleges anyagot vagy barmit kivanna. Cserebe jobb autozasi elmenyt ad, mint egy 2.0 szivo benzin es a legtöbb körülmeny között kevesebbet fogyaszt.

    Nekem legalabbis ez a velemenyem :)

Új hozzászólás Aktív témák