-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Jofi81 #43254 üzenetére
Szabad tudni bővebben, hogy milyen autó és motor pontosan, milyen használatban, mennyi idős volt és pontosan miért jutott generálra a döntés, mi volt vele a probléma? Érdekelne nagyon Illetve ha nem gond az is, hogy hol és mennyiért csinálták, illetve mit értettek generál alatt (azért itt is van az a típus hogy "csak induljon be és guruljon ki az udvarról vele" meg a "valóban midnent felújít újra cserél")?
honda 1993 szerintem egy F Astrát kimoshatsz úgy ha észnél vagy közben. De a ráégett szart az nem fogja lehozni, úgyhogy én meglazítanám a magasnyomásúval, felhordanék rá felnitisztítót, jól átkefélném amit lehet és kell és leöblíteném.
tboy93 én ilyen ukrán szart nem öntenék bele még annyiért sem Magyarból is inkább minimum a 95 -ös prémiumot de lehetőség szerint még jobbat, de aztán az ukránt... Ott 1x legyen baj mit csinálsz kihez mész reklamálni ki véd meg.. Áh nem tudom, inkább felesbe vagy még kissebb arányban E85 -el kiegészíteni vagy valami
jut eszembe nagyon off: nem tudjátok hogy az amcsiknál hogy van a dolog? Néztem videókat és náluk a 98 -as már racing fuel-nak számít és alapjába véve ilyen 90 -es körüli benzinek vannak?
ja itt is van pl exxon-mobil kutakon:Exxon and Mobil Regular Unleaded Octane 87
Exxon Plus and Mobil Special Unleaded Octane 89
Exxon Supreme and Mobil Super+ Unleaded Octane 91-93[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Jofi81 #43282 üzenetére
Ez teljesen rendben van, hogy őszinte legyek moci-generálnak talán még kevésnek is tűnik a 140 munkadíj+anyag Esetleg még annyit elárulsz, hogy akkor a vége mennyi de a külsőségek nélkül? (Motor kiszerel, elküld, generáloz, visszaküld, beszerel)? Vagy ezt így nem tudatták veled?
w333 ez világos. Az én álmom egy 8szelepes calibra, aztán majd mehet rá turbo. Na az elpusztíthatatlan és bitang erős dög lenne
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Jofi81 #48563 üzenetére
Nem tudom a motorhoz mennyire férsz hozzá, főleg a hátsó ajtónál, elsőnél még csak csak...
Maga a komfort igazából csak annyit csinál, hogy amikor nyomva tartod a gombot akkor az elektronika letestel, és egészen a végállásig megy az ablak.Amikor bezárod a kocsit és magától felhúzza az ablakokat, gyakorlatilag ugyan ez történik. Én eddig csak akkor találkoztam olyan esettel mint a tied, ahol nem gyári, hanem utólagos modul lett berakva.
Kábelezés jó? Nincs megtörve valahol a vezeték?(#48562) haddent:
Persze, de mondom egyenlőre a tervezési fázisban vagyok, olajhőnél nem mindegy hova kötöd, nameg kérdés hogy bekössem a gyárira, vagy teljesen függetlenül a gyáritól kössem be. Még megálmodom. A műszerek mutatósak lesznek fekete hátlappal, szeretném a "gyári" kinézetet fenntartani ahogy eddig is. Decemberben érkezik az irmscher óraegységem, majd ahhoz fogom hozzáhangolni hogy megegyezzen.
Ezek a műszerek bármibe berakhatóak bár benzinesnél max a töltésvisszajelzőnek látnám értelmét.Én eddig egyszer jártam úgy hogy leállítottam a motort és ment a venti még pár percig. Ez inkább benzinesre vagy olya dizelre jellemző ahol a hűtés alulméretezett. Nálam a dupla venti miatt gyakorlatilag sose tudtam 90 fok főlé vinni még klímával sem. Dugóban volt 95 fok de ennyi. Nagyon jó a vectra hűtése, és szinten is tartja, és semmi hangja nincsen. Tesom toyotájának olyan hangja van ha bekapcsol a venti mint egy felrobbanni készülő turbina
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Jofi81 #49543 üzenetére
Lehet kikapcsol, de azzal mar idöt vesztek, mert biztos nem azonnal, nem ugy reagal az auto, nem ugy megy, mint klima nelkül, engem az zavar, igy nem tudom jol felmerni mi van. Klima kinyom, erö visszajön, tudok kalkulalni, mi fer bele, mi nem
(#49552) molnarpeter +1 ha megvan a nemet neve, ebay, amazon, nemet forumok....lehet hogy kint olcsobb, mint otthon. En a xenon trafot is itt kint vettem, mert jobb aron volt.
Az esp amugy szerintem viszonylag ritka a H astraban, nekem is csak asr van....ami nem is kapcsolhato ki . Meg persze ezek a dolgok nem irjak felül a fizikat ha rossz a gumi, tul nagy a tempo, akkor barmilyen kütyü lehet sajna
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Jofi81 #49757 üzenetére
Nekem egy 48 (?) LED-es panel van bent, pont passzol oda. Iszonyat jo fenye van. Mivel ezeknek kevesebb fesz is eleg a mukodeshez, menet kozben halvanyan derengenek - engem nem zavar, reggel 5:30-kor mar kocsiban ulok, a fenye karpotol erte. Ha kp zarral lecsukom a kocsit, akkor alszik ki teljesen. Cirka 3 eve van bent, ilyen 4-5 dollaros cucc, 5050-es LED-ek. Ha nem felejtem el, lefotozom.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Jofi81 #49757 üzenetére
Ezek szerint van olyan izzó ami tudja, csak gondolom nem az 1,3K verzió, hanem a 2,5K darab. Én tudnék élni elhalványuló világítás nélkül is. Csak a méretet nem tudom még.
zolikaDB - Arra volt már panasz. Vagyis inkább az 5050-re. Állítólag minél idősebb, annál kevesebb fényt ad.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz Jofi81 #49925 üzenetére
Elinditod az autot, venti fordulat maxra, hofok maxra es az ablakra iranyitod. Nem fog meleg levego jonni azonnal, de nem is az a lenyeg, ugyanis a klimabol kijovo levego szaraz, nincs nedvessegtartalma, igy konnyen osszeszedi az uvegrol a parat 30-60mp es szepen lehuzza az egeszet, en minden reggel igy indulok mostanaban.
-
gzbotii
veterán
válasz Jofi81 #49996 üzenetére
Ezt nem nehezebb visszatoltenie?
Amúgy a napokban mentem egy 20km kort a körgyűrűn, mondom a motornak se árt, de főleg az akunka, mivel városban járok mostanában ilyen 2-5km szakaszon es ha akut is kell vegyek ünnepek elott akkor nálam teljes csőd lesz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AMD Power
titán
válasz Jofi81 #50006 üzenetére
"Kezelted" az aksit előtte. Egy kis aprósággal szerintem 1-2 évet lazán lehet nyerni az aksi élettartalomnál.
diablo1984 Én mikor vettem a kocsit leszögeztem magamban ,hogy 100km messzebbre nem megyek el egy autó miatt sem. Előző autó vásárlásoknál nagyon megszívtam ezt az ide-oda menjünk autót nézni. Mondjuk most mikor az Astrat vettem és messze volt az autó megmondtam ,hogy mondja el pontosan mi a baja. Ha úgy gondolom ,hogy megfelel elmegyünk érte. De ha odamegyünk és ez és ez nem olyan mint mondta akkor fizeti az utat. Az esetek 99% már nem volt olyan jó ezek után az autó.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Jofi81 #50240 üzenetére
Igen, arra gondoltam. Kollegám taxis és a konkurens taxi társaság (Sárga) ott csináltatja, gondoltam, nem lehet rossz. Sárbogárd az sajnos nem esik útba, Kalocsán lakom és Dújv.-ban dolgozom
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
trassher
addikt
válasz Jofi81 #51795 üzenetére
Nem egyszer kellett már hibakódot töröltetnem így tudom hogy működik. Élő adatokat is lehet rajta keresztül olvasni + a szokásos abs, légzsák, övfeszítő, motor hiba és stb.
A tisztánlátás végett az OBD2 egy gépjármű diagnosztikai szabvány, az OP-COM pedig egy szerviz szoftver. OBD1-es rendszer létezik OBD2-es csatlakozóval de attól még nem fog OBD2-ként működni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Jofi81 #53612 üzenetére
Bontó, fb-os alkatrész csoportok. Miért is vetted le a váltógombot? Nem lett volna rá szükség igazából.
Alapjárati motor kipucolva. Nem tudom mi ez a torx mánia de kezd unalmas lenni. Nem elég hogy alig férek oda, még a kulcsot is tartsam hogy ne essen ki a csavar fejéből.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz Jofi81 #55887 üzenetére
Pár hete volt nekem ez, középdob, végdob, tömítések, tűzkarika, csavarok, munkadíj 45e huf 1 év garival számlával. Utángyártott, márkát nem tudok, de az eredeti arany áron van (csak a hátsó 55 körül.)
Azzal esetleg számolhatsz, hogy az eredeti nekem 16 évet bírt, az utángyártott kb. 5 évet fog.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
válasz Jofi81 #57612 üzenetére
Ha szét van hajtva és kopva a motor ezt a mennyiséget egy VW is megeszi !
Különben több ismerősnek is volt már 1.6 (16V) Ecotec de nem panaszkodtak hogy enné az olajat ... fel van ez a dolog fújva szerintem nagyon !
Az meg hogy gyárilag max. 1000km / 0.7L olaj az nem törvényszerű hogy ennyit meg is eszik ... EGR szelephiba, Katalizátorhiba miatt szokták az olajat enni különben nem, de a VW szervizkönyvében is ott szerepel az 1000km / 1L olaj parancsolj
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Diablo IV
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- PlayStation 5
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- BMW topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!