Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz Jofi81 #48563 üzenetére

    Nem tudom a motorhoz mennyire férsz hozzá, főleg a hátsó ajtónál, elsőnél még csak csak...
    Maga a komfort igazából csak annyit csinál, hogy amikor nyomva tartod a gombot akkor az elektronika letestel, és egészen a végállásig megy az ablak.Amikor bezárod a kocsit és magától felhúzza az ablakokat, gyakorlatilag ugyan ez történik. Én eddig csak akkor találkoztam olyan esettel mint a tied, ahol nem gyári, hanem utólagos modul lett berakva.
    Kábelezés jó? Nincs megtörve valahol a vezeték?

    (#48562) haddent:
    Persze, de mondom egyenlőre a tervezési fázisban vagyok, olajhőnél nem mindegy hova kötöd, nameg kérdés hogy bekössem a gyárira, vagy teljesen függetlenül a gyáritól kössem be. Még megálmodom. A műszerek mutatósak lesznek fekete hátlappal, szeretném a "gyári" kinézetet fenntartani ahogy eddig is. Decemberben érkezik az irmscher óraegységem, majd ahhoz fogom hozzáhangolni hogy megegyezzen.
    Ezek a műszerek bármibe berakhatóak bár benzinesnél max a töltésvisszajelzőnek látnám értelmét.

    Én eddig egyszer jártam úgy hogy leállítottam a motort és ment a venti még pár percig. Ez inkább benzinesre vagy olya dizelre jellemző ahol a hűtés alulméretezett. Nálam a dupla venti miatt gyakorlatilag sose tudtam 90 fok főlé vinni még klímával sem. Dugóban volt 95 fok de ennyi. Nagyon jó a vectra hűtése, és szinten is tartja, és semmi hangja nincsen. Tesom toyotájának olyan hangja van ha bekapcsol a venti mint egy felrobbanni készülő turbina :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák