-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Skoda SuperB I-be hátsó hamutartót honnan érdemes venni? A gyerekek nyitott állapotban ráléptek és letört a kis pöcök, ami zárva tartaná...
Alex
-
tresh
addikt
Mágus bácsi ugye mint hallottad/láttad a katalizátorom kuka "orvoslóm" nemsokára de ha már úgy is kikapom levenném a szívósort stb és takarítanék kicsit nincs panaszom rá de ha már ott vagyok ezt is megejtem és itt jön képbe az egr szelep barátom (működés elv és hogy miért van az tiszta) de a kérdésem arra irányulna hogy mi legyen vele valaki egr off lemezeljem le nem kell valaki szerint pl télen egr hiány többlet fogyit okoz. Lehet ebbe valami igazság? Emlékeim szerint az egr szelep ugye az el nem égetett szutykot veri vissza a szívósorba hogy "jó legyen a buli" és ezáltal kevesebb káros anyag kibocsátás legyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104303 üzenetére
Egyrészt én is kikötném, másrézszt picit nehezebben fog télen bemelegedni, mert a forró kipufogógáz visszavezetésével fűtötte a szívósort és hengerfejet. Havernak hétvégén szépen levakoltuk az AFN-t, a szelepet teljesen kivettem, 2 lapocska ment a helyére, egy a szívósorra, egy a turbóra. A vákuum csövét szintén kiiktattam. Kipucoltuk a szívósort is, szóval többé nem lesz vele baj. Euro 2-őt így is teljesíti, mint EGR-el.
Többlet fogyasztást csak az okoz, hogy télen tovább tart, míg eléri az üzemi hőfokot, ha jó a termostat, akkor elenyésző a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #104304 üzenetére
Néztem hogy lehet rá kapni úgynevezett vakdugót ami igen csak szimpi lenne gondolom te is azt tetted fel. Csak félek hogy az itthoni szervek az egr hiányt rögtön kiszúrnák egy normális műszaki vizsgán és pattognának érte hiába magyaráznám hogy a mért értékeket amit kell így is hozza. Nálatok ezért nem szólnak műszakin?
-
-
Lacess
tag
Mágus!
Korábban beszéltük, hogy motortartókból Lemfördert vennék. Viszont csak a hátsóból tudunk ilyet beszerzni. A jobb- és baloldaliból csak Febi lenne.
Meg merjek bízni a Febi-ben vagy "csakalemförder"?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Golf VI-ban RCD-210-et gondolom lehet minden különösebb probléma nélkül RCD-510-re cserélni, ha utóbbihoz adják a kódot is, ugye? Utóbbiért az ilyen 60k körüli ár reális, ha újnak mondják? (Lehet megvan a megfelelő autójelölt, de sajnos csak RCD-210 van benne, ezért meg nem hagynám ott )
Üdv
-
footy
addikt
válasz stickermajom #104316 üzenetére
Lehet, csak rá kell kódolni az autóra meg kell egy antennaadapter. (Ha a duplatunert is ki akarod használni akkor be kell húzni még egy antennát.)
(#104318) focvis
Delphiben is van EU verzió(#104319) Beri78
Ár/érték arányban jobb az aftermarket, de azt nem tudod olyan mélyen integrálni az autóba mint a VW saját rádióit.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #104316 üzenetére
Sokat szemeztem egy RCD510-zel én is G6-ba, aztán végül nem vettem.
Az antenna talán kicsit más az 510 eseten.Arra figyelj, hogy ne kínai kivitel (Delphi gyártmány) legyen, azokban nincs RDS a rádióban. EU verzióért a 60 jó ár, kínaiért sok, azok 100$ körül mennek.
@footy: OK úgy rémlett, hogy az EU, az Bosch. Tehát, ha kínai felirat van a rádió hátsó részén a matricákon, akkor kell csak gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
-
Beri78
őstag
válasz stickermajom #104316 üzenetére
Én is nézegettem ilyet - 50-től láttam már
Most két hirdetés is van fent, az egyik 57(delphi) a másik 90....mind a kettő teljesen újnak és eredetinek mondja...
(csak nem vagyok biztos benne, hogy egy egyéb márkájú, nem gyári - jvc, pio.., nem lenne jobb....)[ Szerkesztve ]
"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Elsősorban Audi-sokhoz fog szólni a kérdés.
1-2 hónapon belül tervezem egy 2006-2007 A6-os modell vásárlását, 3.0TDi-vel. Mikre kell nagyon ezeknél a modelleknél figyelni? Illetve mi az az árkategória, amitől már megszabad venni az autót?
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
Morris
veterán
-
válasz homeless09 #104320 üzenetére
A fűtéscsap szokott vaczakolni néha, csörgő lánczosat nem veszünk, a magasnyomású rencert kimérjük döntés előtt, ha légrugós akkor a kompresszort is, a váltót megsasoljuk hidegen melegen. MOD EGR és leömlő kormolódik, a DPF-fel együtt.
Ezen túl nincs mit ragozni, a 3.0 tdi a legjobb motor megbízhatóság szempontjából.
Ennél többet max Mágus2 tud mondani.MOD2: az allroad nem kivitel, hanem önálló modell. 18,5 centiig emelhető, a normál A6 2cmvel kevesebbjével szemben. Alul le van burkolva minden ami terepen fennakadhat, és van neki elől-hátul fém orr-segg védője is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz homeless09 #104324 üzenetére
Még egy dolog: ha nem méreted meg a porlasztókat, akkor (és ez nem csak 3.0 hanem cr betegség) könnyen bele lehet futni egy becsöpögő csúcsba ami gyk az egész motort haza tuggya vágni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
homeless09
őstag
válasz bitpork #104325 üzenetére
Vásárláskor jön velem egy szerelő barátom, festégvastagság mérővel és computer kiolvasásához szükséges mókákkal, ha ott megfelel a kritériumoknak megy be a műhelybe átvizsgálásra mindenképp. Az említett hibalehetőségek magas pioritást fognak élvezni.
[ Szerkesztve ]
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
válasz homeless09 #104326 üzenetére
A barátodnak hívd fel a figyelmét h alamínium a kocsi nagy része, akármivel nem lehet festékvastagságot mérni rajta!
Arra is hogy, lehetőleg VCDS-sel legyen felfegyverkezve. De az egész az adott típus és gyártó ismerete nélkül zsákbamacsek.MOD: Hol keresed helyileg?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
homeless09
őstag
válasz bitpork #104327 üzenetére
Karosszériázással-festéssel is foglalkoznak, szerintem(remélem ) van neki megfelelő mérő.
A VCDS-t nem tudom van e neki, ha nincs szerzünk egyet.Sopron és környéke lenne optimális, de ha 100, vagy több km-t kell menni érte, főleg ha megfelelő, akkor az sem probléma.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
válasz homeless09 #104328 üzenetére
Ha kecsekmét szöged környékin tanász vmit, szójjá, meg tom sasolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak nem férnek a bőrükbe a chippes TDI-k. Ma is izmozott egy b5 passat. Elől angel eyes, láttam a tükörben, hogy nagyon jön az arc, üldözték a dementorok rendesen. Na mondom itt race lesz, nincs itt az asszony, megzavarom a 16 szelepet, hogy muzsikáljanak. 190-nél feladta a harcot, mikor mögém került, villogni kezdett. Mondom miafa, előzni szeretne? De nem, csak visszaérve a városba beállt mellém a lámpánál. Kérdezte hogy hány ló. Mondom mennyi a paszuly? Benyögte, hogy AFN, de 150-re írva. Jót mosolyogtam, mert azt hitte, Sasa-ról, hogy RS, attól meg nem szégyen. De mindjárt lehervadt a mosoly, mikor elárultam, hogy ez csak gyári 140. A konzerv chip- megromolhatott a nagy melegben.
biptpork szigorúan orvosi előírásra. 10 kardiológusból 8 DPF szakértő ezt ajánlja.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
nézegettem én itt az ETKA-t de talált nekem 288x22 és x25 ös féktárcsát is a passatra, melyik jó rá? vagy egyszerűbb, ha lemérem? 2000 évj ATJ 115LE 3BZYE339481 az alvázszám vége -ha ez kell-
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #104318 üzenetére
& (#104317) footy
Köszi szépen! 60 körül ahogy látom Delphi van, az EU verzió már 90 körül van. Kérdés nem érné-e meg már ilyen árban valami "márkásat" venni a gyári helyett, ahogy Beri78 is említette. 100 körül ahogy nézem PI. 100 körül ahogy nézem a Pio-ban már van BT legalább alapból, nem kell hozzá modul, mint az RCD510-hez. Kérdés ezek a nem gyáriak mennyire ütnek el a beltértől..
-
tresh
addikt
válasz Morris #104312 üzenetére
Köszi lehet zaklatlak majd érte ha oda kerül a sor
@focvis: hova nem töltöm ? természetesen csak a használt rántott husi/ sült krumplis olaj azt szereti más üzemanyagra rá se néz
(#104332) Mágus2: sok a hibás chip no meg sok az olyan tdi-s hülye gyerek aki azt hiszi hogy a netről letöltött remap majd versenyautót csinál a kopott szarjából.. amúgy viccet félre téve tuti fosvolt a chip meg az autó is. 160 lóig lazán füstmentesre írják. Amúgy meg igazi huligán vagy (chipszet Szásának )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #104336 üzenetére
Ha kínai verzió, akkor már inkább ez 100 dodóért: [link] (Szerk: +ÁFA-val számolj, ezt a DHL hozza, így tényleg jó érte a 100$.)
Én a gyári megoldások felé hajlok, ám egy Pio se lehet kutya.@tresh: Yepp, a prézli különös kenési tulajdonságokkal bír, és amúgy is bio cucc.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #104335 üzenetére
Nem tudom Te mit néztél. 288-25 kell neked, de etkában nincs is 288-22, csak 280-22 ami neked kicsi.
8E0615301Q Ilyen kell bele
8D0698151C -ez meg a betét[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz stickermajom #104336 üzenetére
Neked kell eldonteni, hogy mia a fontosabb. A teljesen gyari kinezet vagy a jobb hangminoseg es plusz funkciok. A touchscreenesek egyebkent nem utnek el annyira. Inkabb a hagyomanyos kialakitasuak gazosak. A kenwoodnak,pioneernek es a dynavinnek is van egyebkent gyari kinezetu radioja(GPS-szel), de ezek 500-1000 euro kozott mozognak.
Amin en elgondolkodnek az inkabb az Appradio. Ahogy a kepen van ezust panellel G6-ba integralva nem csunya. Ez arban is baratibb, 400 euro korul kaphato. -
stickermajom
addikt
-
footy
addikt
válasz stickermajom #104347 üzenetére
A gyari rendszer utolagos beszerelese is lehetseges, csak kicsit draga es idoigenyes dolog. Ebay-n viszont talalsz hozza mindent. Annyi, hogy VCDS-sel is kodolni kell az egyes funkciokat es van nehany feltetel aminek meg kell felelni, mint pl. multikormany, megfelelo verzioju gateway modul.
-
Brumi˘
addikt
ATE SL.6 DOT4 fékfolyadék-ot rakhatom a verdába? Illetve a tegnapi motortartóbakos kérdésben tud valaki segíteni?